quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 13:47 schreef goldfinger1963 het volgende:
al iets gehoord van je sollicitatie gesprek?
een sloopauto waarvan ze de goede onderdelen nog van af gaan halenquote:
dag mijn vrouwquote:
oh, das geen leuke klus.quote:Op maandag 7 september 2009 13:56 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
een sloopauto waarvan ze de goede onderdelen nog van af gaan halen
dat is klotequote:Op maandag 7 september 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
ja, ze hebben iemand anders aangenomen die al ervaring had in de branche. prima, maar bel dan even, nu moest ik (alweer) zelf bellen..
Mn eigen autoquote:
Prrrrrrrquote:
Hmm das minder, sterkte met verder zoeken dan maarquote:Op maandag 7 september 2009 13:55 schreef Nijns het volgende:
[..]
[..]
ja, ze hebben iemand anders aangenomen die al ervaring had in de branche. prima, maar bel dan even, nu moest ik (alweer) zelf bellen..
niet echt iets denderends nee, een paar open sollicitaties. als ik straks verhuisd ben (en dus dichterbij waar ik zoek woon) kan ik er meer/makkelijker mee aan de gangquote:Op maandag 7 september 2009 13:59 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
dat is klote![]()
heb je nog meer sollicitatie's lopen?
ze konden kiezen tussen senseo mokken met tekst of een beker met dubbele wand waar gekleurde vloeistof in zatquote:Op maandag 7 september 2009 13:58 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
oh, das geen leuke klus.
wat heb je zaterdag kado gedaan ter ere van je jubileum?
waar ga je naar toe verhuizenquote:Op maandag 7 september 2009 14:02 schreef Nijns het volgende:
[..]
niet echt iets denderends nee, een paar open sollicitaties. als ik straks verhuisd ben (en dus dichterbij waar ik zoek woon) kan ik er meer/makkelijker mee aan de gang
ha, koffie kado'squote:Op maandag 7 september 2009 14:03 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ze konden kiezen tussen senseo mokken met tekst of een beker met dubbele wand waar gekleurde vloeistof in zat
whehehehequote:Op maandag 7 september 2009 14:07 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ha, koffie kado's![]()
geheel in ksc style
omg. Den Boschquote:Op maandag 7 september 2009 14:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
waar ga je naar toe verhuizen
zijn daar genoeg bedrijven die in je vakgebied zitten?quote:
Ik wil LL weleens in zoeen vlekken-overall zienquote:Op maandag 7 september 2009 13:17 schreef Muck het volgende:
[..]
mijn vader is ook monteur
ziet er altijd leuk uit als ie zijn pak aanheeft
Damn, dan toch maar een functie bij GF?quote:Op maandag 7 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
Weer een afwijzingik ken het riedeltje nu wel, u bent/hebt: te jong, te dom, te slim, verkeerd opgeleid, te hoog opgeleid, te weinig ervaring, te weinig ervaring in de richting, verslagen door mensen die wèl konden jongleren en koorddansen
![]()
![]()
je vind vanzelf wel een geschikt bedrijfquote:Op maandag 7 september 2009 14:16 schreef Nijns het volgende:
Weer een afwijzingik ken het riedeltje nu wel, u bent/hebt: te jong, te dom, te slim, verkeerd opgeleid, te hoog opgeleid, te weinig ervaring, te weinig ervaring in de richting, verslagen door mensen die wèl konden jongleren en koorddansen
![]()
![]()
In principe wel maar ik zoek in een driehoekje: Den Bosch, Nijmegen, Venlo: groot zat lijkt me zo.. Ik heb een HBO opleiding (maar ben niet echt in die richting op zoek) en heb 2 jaar werkervaring op een ander gebied dan mijn opleiding. Maja, ik 'ben nog zo jong hè?' sinds wanneer kan iemand van 30 per definitie beter werken/ enthousiaster zijn dan iemand van 22?quote:Op maandag 7 september 2009 14:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
zitten daar genoeg bedrijven die in je vakgebied zitten?
Alleen zien dan, niet ruiken, want het stinktquote:Op maandag 7 september 2009 14:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik wil LL weleens in zoeen vlekken-overall zien![]()
wij hebben een personeelsstopquote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, dan toch maar een functie bij GF?
het moet maar..quote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Damn, dan toch maar een functie bij GF?
ik hoop het maar. hoe kan ik me nou bewijzen als ik nergens op gesprek mag komen?quote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
je vind vanzelf wel een geschikt bedrijf
die hebben over het algemeen meer werk ervaringquote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef Nijns het volgende:
[..]
In principe wel maar ik zoek in een driehoekje: Den Bosch, Nijmegen, Venlo: groot zat lijkt me zo.. Ik heb een HBO opleiding (maar ben niet echt in die richting op zoek) en heb 2 jaar werkervaring op een ander gebied dan mijn opleiding. Maja, ik 'ben nog zo jong hè?' sinds wanneer kan iemand van 30 per definitie beter werken/ enthousiaster zijn dan iemand van 22?![]()
Het ergste is versnellingsbakoliequote:Op maandag 7 september 2009 14:17 schreef OA het volgende:
[..]
Alleen zien dan, niet ruiken, want het stinkt.
Mijn vader is, net als Muck d'r vader, ook monteur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |