quote:
mijn vader is ook monteurquote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
heb stiekum ook 7 jaar in een garage gewerkt.
maar die vieze handen altijd, dus ben wat anders gaan doen.
Je bent nu tuinman?quote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Die vieze handen zijn leuk op een wit strak shirtjequote:Op maandag 7 september 2009 13:16 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:
alleen vieze handen?quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vieze handen zijn leuk op een wit strak shirtje
en op mijn witte blanke huid
er is meer leuk op mijn huidquote:
nee, schilderquote:
als ik weer aan moterblok knuffelen doe zal ik er aan denken.quote:Op maandag 7 september 2009 13:18 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Die vieze handen zijn leuk op een wit strak shirtje
en op mijn witte blanke huid
Ik heb samen met mn vent en een vriend mijn 205 voorzien van een nieuwe motor. Heb echt een super leuke tijd gehadquote:Op maandag 7 september 2009 13:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
als ik weer aan moterblok knuffelen doe zal ik er aan denken.(en dat doe ik nu nog weleens)
make-up?quote:
ik heb hier nog een projectje staan voor jequote:Op maandag 7 september 2009 13:23 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb samen met mn vent en een vriend mijn 205 voorzien van een nieuwe motor. Heb echt een super leuke tijd gehad
Binnenkort toch maar weer eens een projectje regelen
quote:
quote:
ik heb anders wel een paar ideetjesquote:Op maandag 7 september 2009 13:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
doe nou niet alsof je niets daarover wil vertellen...
das geen motor projectjequote:Op maandag 7 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een projectje staan voor je
het staat niet in de wegquote:Op maandag 7 september 2009 13:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]
das geen motor projectje
Maar idd, daar moet ook nodig aan gewerkt worden
wat dan?quote:Op maandag 7 september 2009 13:26 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik heb hier nog een projectje staan voor je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |