Nijntjequote:
Wie heeft er in de gang gepoept dan?quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik zou graag mee knuffen maar helaas moet ik nu naar een brainstormsessie en daarna bijspringen om shit op te ruimen.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie heeft er in de gang gepoept dan?
whehehe sorriequote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
blij dat ik geen slok thee in mn mond had, anders was het mn neus uit gekomen denk ik...
geen sorry nodig... ging net goedquote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe sorrie
Ik ga koffie halen
Ik ook thee graagquote:Op maandag 7 september 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen sorry nodig... ging net goed
doe mij maar een thee
gewone is ook goedquote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
2 thee..
heb alleen geen smaakjes hier
denk aan morgen... dan kan het alleen maar beter gaanquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Vanochtend verslapen, toen bus genomen die vertraging had, maar toch nog de trein gemist. Volgende trein zat stampvol, kom ik op kantoor, wordt ik aan alle kanten belaagd.
Tief op
En dat op de maandag..quote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Vanochtend verslapen, toen bus genomen die vertraging had, maar toch nog de trein gemist. Volgende trein zat stampvol, kom ik op kantoor, wordt ik aan alle kanten belaagd.
Tief op
Ahw, zieligquote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik had peperkoek en krentebroodjes
allebei vergeten mee te nemen
Komt goed, het wordt vanzelf het einde van je werkdagquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Tief op
BIj mij is alles al weer op... beetje jammer... ben iets te hongerig vandaagquote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik had peperkoek en krentebroodjes
allebei vergeten mee te nemen
Ook leuk toch? (of is de kleine er niet?)quote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Ik heb net besloten dat ik in mn pauze ff thuis die broodjes ga oppikken
dan eet ik ze maar ff thuis
mmm, broodjesquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
handig dat je ff naar huis kanquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |