het is ook damesvoetbalquote:
is een merk kampeerwagensquote:
Dames ja, maar met voetbal heeft het weinig te maken.quote:
Wordt je ook niet blij van gok ik zomaar, dit zijn amper dames meer ook nog eens.quote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niemand die een shirtje heeft uitgetrokken dus?
shirtjes wisselen doen ze toch na de wedstrijd ?quote:Op zondag 6 september 2009 19:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nog niemand die een shirtje heeft uitgetrokken dus?
Als ze gescoord hebben, dan doen ze dat soms ook nog wel... al kunnen ze daar geel voor krijgen, tegenwoordig.quote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shirtjes wisselen doen ze toch na de wedstrijd ?
Soms helpen ze elkaar wel met het uittrekken tijdens de wedstrijd. Al valt dat hier tegen, echt watjes ditquote:Op zondag 6 september 2009 19:25 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
shirtjes wisselen doen ze toch na de wedstrijd ?
Bij de dames pas 1 keer gezien, een amerikaanse.quote:Op zondag 6 september 2009 19:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als ze gescoord hebben, dan doen ze dat soms ook nog wel... al kunnen ze daar geel voor krijgen, tegenwoordig.
Moet jij niet werken?quote:Op zondag 6 september 2009 20:05 schreef goldfinger1963 het volgende:
begint hier weer gezellig druk te worden
ik ben aan het werkenquote:
Mag je meedoen met je klanten dan?quote:Op zondag 6 september 2009 22:30 schreef goldfinger1963 het volgende:
en ik heb ook nog tijd om te fokken
die hebben geen pc bij zichquote:
Er is een taalkundig verschil tussen fokken en FOK!ken!quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die hebben geen pc bij zich![]()
en mobieltjes zijn hier niet toegestaan
sorryquote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Er is een taalkundig verschil tussen fokken en FOK!ken!
en er wordt ook nog gebatsquote:Op zondag 6 september 2009 22:47 schreef Dr_Flash het volgende:
het is vast een top-avond in die batstent
quote:
quote:Op maandag 7 september 2009 00:04 schreef MPG het volgende:
tvp.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 06-09-2009
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 036 goldfinger1963
02. 022 marcb1974
03. 016 DaMart
04. 007 Papierversnipperaar
05. 004 Sjowhan
06. 002 OA
07. 001 Dr_Flash
08. 001 JortK
Reeks-statistieken!
ik was al bang dat iedereen nog een stairway kater had.quote:Op maandag 7 september 2009 08:40 schreef MaleDuck het volgende:
jep, gewoon geen zin om te werken
Maar ja, toch maar wat doen dan he...
Och, het geeft me wat te doen zodat de tijd lekker snel gaatquote:Op maandag 7 september 2009 08:56 schreef wel.o.k het volgende:
Mogge LL![]()
rustig beginnen he, we hebben nog een hele week.
MOgguh LLquote:Op maandag 7 september 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, het geeft me wat te doen zodat de tijd lekker snel gaat
Officieel nog 3,5 week voordat mn contract afloopt, ben benieuwd wat ik hierna krijg.
Jullie mogen duimen voor een vast contract aub![]()
Maar eerlijk gezegd ben ik al blij met een jaarcontract
Als ie nou maar niet begint met: door de crisis moet ik je helaas mededelen...quote:Op maandag 7 september 2009 09:08 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
MOgguh LL
Inderdaad hopen op een vast contract!
bij deze dan.quote:Op maandag 7 september 2009 09:00 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Och, het geeft me wat te doen zodat de tijd lekker snel gaat
Officieel nog 3,5 week voordat mn contract afloopt, ben benieuwd wat ik hierna krijg.
Jullie mogen duimen voor een vast contract aub![]()
Maar eerlijk gezegd ben ik al blij met een jaarcontract
Weer een donkerblauwe erbijquote:Op maandag 7 september 2009 09:04 schreef iteejer het volgende:
De leiding op de Frontpage had dringend behoefte aan versterking. Deze hebben we gevonden in MPG. Als top-poster heeft hij zijn sporen al verdiend, daarnaast heeft hij blijk gegeven verder te kijken dan zijn eigen taakgebied.
Welkom en succes!
quote:Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een donkerblauwe erbij.
Gefeliciteerd MPG.
Wat een verrassing!quote:Op maandag 7 september 2009 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Weer een donkerblauwe erbij.
Gefeliciteerd MPG.
Ja, jij zag dit niet aankomen, natuurlijkquote:
nijnsquote:
Ik sta inderdaad te klapperen met m'n orenquote:Op maandag 7 september 2009 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, jij zag dit niet aankomen, natuurlijk.
IK sta trouwens in het lijstje dat je nog gaat posten.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik de enige die geen zin heeft om te werken?
Welnee. Hoewel, ik hoef alleen maar vandaag en morgen en dan heb ik vakantiequote:Op maandag 7 september 2009 09:26 schreef Ladylike het volgende:
Ben ik de enige die geen zin heeft om te werken?
Ik moet woensdag t/m vrijdag ook nog.quote:Op maandag 7 september 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Welnee. Hoewel, ik hoef alleen maar vandaag en morgen en dan heb ik vakantie
ik nog maar 350 dagen.quote:Op maandag 7 september 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
+1quote:Op maandag 7 september 2009 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik moet woensdag t/m vrijdag ook nog.
gedaan, lotgenootquote:Op maandag 7 september 2009 09:30 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
check mn eerste post van de dag maar eens...
lekkerquote:Op maandag 7 september 2009 09:31 schreef OA het volgende:
[..]
Nou tijd voor een lotgenootsknuffelquote:Op maandag 7 september 2009 09:37 schreef Ladylike het volgende:
[..]
gedaan, lotgenoot
[..]
lekker
die heb ik dus net gehad
even kijken hoeveel dagen ik nog heb, dan kan ik nog een weekje opnemen voor de kerst geloof ik
Jeej, knuffen is lekkahquote:Op maandag 7 september 2009 09:41 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Nou tijd voor een lotgenootsknuffel
* MaleDuck geniet van de knuf en knuft lievv terugquote:Op maandag 7 september 2009 09:42 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jeej, knuffen is lekkah
* LL gaat op Duckie zn schoot zitten en knuft
Knuffen is heerlijk.quote:Op maandag 7 september 2009 09:43 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
* MaleDuck geniet van de knuf en knuft lievv terug
voel me meteen beter...
Nijntjequote:
Wie heeft er in de gang gepoept dan?quote:Op maandag 7 september 2009 09:53 schreef wel.o.k het volgende:
ik zou graag mee knuffen maar helaas moet ik nu naar een brainstormsessie en daarna bijspringen om shit op te ruimen.
quote:Op maandag 7 september 2009 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Wie heeft er in de gang gepoept dan?
whehehe sorriequote:Op maandag 7 september 2009 09:58 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
![]()
blij dat ik geen slok thee in mn mond had, anders was het mn neus uit gekomen denk ik...
geen sorry nodig... ging net goedquote:Op maandag 7 september 2009 10:02 schreef Ladylike het volgende:
[..]
whehehe sorrie
Ik ga koffie halen
Ik ook thee graagquote:Op maandag 7 september 2009 10:07 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
geen sorry nodig... ging net goed
doe mij maar een thee
gewone is ook goedquote:Op maandag 7 september 2009 10:14 schreef Ladylike het volgende:
2 thee..
heb alleen geen smaakjes hier
denk aan morgen... dan kan het alleen maar beter gaanquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Vanochtend verslapen, toen bus genomen die vertraging had, maar toch nog de trein gemist. Volgende trein zat stampvol, kom ik op kantoor, wordt ik aan alle kanten belaagd.
Tief op
En dat op de maandag..quote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Vanochtend verslapen, toen bus genomen die vertraging had, maar toch nog de trein gemist. Volgende trein zat stampvol, kom ik op kantoor, wordt ik aan alle kanten belaagd.
Tief op
Ahw, zieligquote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik had peperkoek en krentebroodjes
allebei vergeten mee te nemen
Komt goed, het wordt vanzelf het einde van je werkdagquote:Op maandag 7 september 2009 10:20 schreef Sjowhan het volgende:
Pfff heb kuthumeur![]()
.
Tief op
BIj mij is alles al weer op... beetje jammer... ben iets te hongerig vandaagquote:Op maandag 7 september 2009 10:19 schreef Ladylike het volgende:
Ik had peperkoek en krentebroodjes
allebei vergeten mee te nemen
Ook leuk toch? (of is de kleine er niet?)quote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Ik heb net besloten dat ik in mn pauze ff thuis die broodjes ga oppikken
dan eet ik ze maar ff thuis
mmm, broodjesquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
handig dat je ff naar huis kanquote:Op maandag 7 september 2009 11:21 schreef Ladylike het volgende:
Mogguh binnenkomers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |