quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:56 schreef Dragorius het volgende:
.....
Dit topic heeft meer redheads nodig!
quote:
Hallo!! Het is een vrouwquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laat ik wat specifieker zijn > vrouwelijk redheads met een mooi voorkomen
quote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef Oversight het volgende:
- Tieten, met of zonder bier, s.v.p. alleen in het ONZ-subforum!-
(Of in KPD natuurlijk!![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef ToT het volgende:
Vet gepowned en hij had het nog niet door!
quote:
Ik mag tot donderdag officieel mijn huis niet uitquote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
keihard terugslaan als ie je het minst verwacht.....
check morgen onder je auto voor je wegrijdt...
Er kan een smiley zitten.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik mag tot donderdag officieel mijn huis niet uit
quote:En smileys zijn hip..maar 't is niet mijn auto heMijn auto zal inmiddels een sleultelhanger zijn in China
Dan kan mijn vriendin niet naar haar werkquote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
voordeur verzegeld , ook met smiley....
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kan mijn vriendin niet naar haar werk
En eigenlijk is het best zielig voor mijn auto...soort van actieve euthanasie op hem gepleegd
quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
doe een speurtocht, bel KRO's vermist, en ga je gemoed sussen, of ontdek dat je auto nu keilard gif ligt te worden onder een of andere chinese rijstverbouwer voor de export...
quote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wij houden een oogje open voor smiley's!
Die filmquote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wij houden een oogje open voor smiley's!
quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef ToT het volgende:
Van die demonische ooglenzen vind ik ook wel tof! Ik heb nogal veel in de gothic scene gezeten en als sommige dames die in hebben? RrrrrOWrrrr!Als dat demonen zijn, dan mogen ze de hemel van me houden!
quote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
pics,...
desnoods met kleding...
quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef Terecht het volgende:
Jones Resigns as Obama Aide, Citing ‘Smear’ Campaign:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aGkD03Ljy8aE
9/11 ligt nog steeds politiek gevoelig in Amerika.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
BOFH... Bastard Operator From Hell
Als je maar van onze OV-chipkaart servers afblijft....Ik moet nog de buren kunnen afpersen he
quote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef Dragorius het volgende:
Ben ik de enige die bij Smear aan iets seksueels dacht eerst?
Tuurlijk niet.. mobiele basis....vanwege..."die" groepering...quote:Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
zit JIJ in dat gebouw aan de overkant ?
Dan heb ik alle wachtwoorden van jullie draadloze verbindingen, die er volgens het personeelsregelement helemaal niet mogen zijn..... goede kwaliteit trouwens ... lol
quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. mobiele basis....vanwege..."die" groepering...
En ik zit nu in Nijmegen he...quarantaine opgelegdMag niet...spreken....
Neuh, zo interessant ben ik niet meer...quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoeft niet, bivd kijkt met u mee
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Neuh, zo interessant ben ik niet meer...
Alhoewel...nee, toch niet
Weltrusten meneer de presidentquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zal even in je dossier kijken, straks, en je dna, wie weet...... hielprikken zijn oke hoor... lol...zucht.
trusten
Dat gaat toch niks helpen, gekkie.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
zie je wel, er moet een plaatjestopic komen, weer een reden erbij.
Minder invasieve ingrepen?quote:Op maandag 7 september 2009 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
rompompom
M'n catheter detector lijkt zowaar te gaan werken
Nu de prof nog proberen te overtuigen dat we er best een paper over kunnen schrijvenKreeg vanavond nog een algemene oproep in de mail voor een internationaal congres over exact de tak van imaging waar ik nu mee bezig ben.
Tsssk...dan heb je niks te willenquote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef nokwanda het volgende:
@Drago, stuur mij maar lekker naar Australie. Ik vermaak liever skippy dan dat ik als demonesse in iemands harem zit
Provided the qualification.
Dat weet ik nog niet zeker... ik ben nog niet aan de simulaties met veel ruis toegekomen. Ben nu eerst aan het testen met relatief schone plaatjes.quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef Dragorius het volgende:Ok..... wist niet dat er toch nog onderzoek naar werd gedaan.....enige prognose hoeveel verschil het kan maken?
En ik zit hier met bijna 39 koorts nog na te denken hoe/wat...oude stof op te halen...jeejquote:Op maandag 7 september 2009 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zeker... ik ben nog niet aan de simulaties met veel ruis toegekomen. Ben nu eerst aan het testen met relatief schone plaatjes.
Tegen die tijd ben ik blij dat ik dan niet zo knap meer benquote:Op maandag 7 september 2009 00:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tsssk...dan heb je niks te willen![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 00:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik blij dat ik dan niet zo knap meer ben
Thxquote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En ik zit hier met bijna 39 koorts nog na te denken hoe/wat...oude stof op te halen...jeej
Succes iig...zeker een innovatie met veel potentie!!! (pun intended)
Jezus....dat is wel significant beter!!!quote:Op maandag 7 september 2009 00:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Thx
Twee plaatjes:
het doel:
[ afbeelding ]
en het resultaat van m'n programma:
[ afbeelding ]
Kijk Dr. Phil.quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:
Waarom zit ik in godsnaam OPRAH te kijken
Die is nu niet opquote:
Ik heb net ook uit mezelf de was opgehangenquote:Op maandag 7 september 2009 15:30 schreef Terecht het volgende:
Je moet je wel onmeunig ellendig voelen wil je als man Oprah kijken.
Kom jij uit Twente?quote:Op maandag 7 september 2009 15:30 schreef Terecht het volgende:
Je moet je wel onmeunig ellendig voelen wil je als man Oprah kijken.
Hoe erg is je koorts?quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb net ook uit mezelf de was opgehangen
Ik had per ongeluk ook 1 van de kittens opgesloten in een kast op zolder en daar heeft ie dus 3 uur gezeten, alleen
Als ik niet vrijwillig de was had opgehangen had ie er nog wel ff gezeten tot de vriendin thuis was
Kitten-telepathie?
Valt best mee. Ik ken ratten van wel 1.80 of zoquote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8215000/8215144.stm <-- das nog eens een rat
Bovenop deels versleten onderrugwervels nu ook nog ischias erbijquote:
Ouch... dat is idd niet praktisch zeg. Versleten dingen doe je wss ook niet zo veel tegen?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bovenop deels versleten onderrugwervels nu ook nog ischias erbij![]()
dat heb ik al een paar maanden (het acute is al weg...maar de nasleep, de zeurende pijn niet)
En het steekt me emotioneel dat ik daarom niks meer "mag" voorlopig...zonder echt uitzicht op wanneer/wat...
Tot iemand rugwervelprotheses uitvindt niet neequote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ouch... dat is idd niet praktisch zeg. Versleten dingen doe je wss ook niet zo veel tegen?
Mjah vooral in beweging blijven is bij veel van die dingen goed. Ik heb ook veel rugklachten gehad (en soms nog) die meer met gammele gewrichten te maken hadden. Wandklimmen heeft daar toen al wat mee geholpen, en het dansen nog veel meer. Lang leve fatsoenlijke houding hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tot iemand rugwervelprotheses uitvindt niet neeMaar dat gaat nog wel even duren
Nouja, vandaar dat ik speciale krachttraining volg om mijn onderrugspieren aan te sterken zodat die meer opvangen...
Dunno, vind het wel erg snel, 1 minuut na de foto was gepost had die gast geprint, gerukt en vastgelegd. Knappe prestatie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef ToT het volgende:
Owjah, was op Fok toch ook een keer zoiets?
Tijdens het printen rukkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dunno, vind het wel erg snel, 1 minuut na de foto was gepost had die gast geprint, gerukt en vastgelegd. Knappe prestatie.
Smaken verschillen, er zijn ook vrouwen die soppend van hun stoel glijden bij de gedachte aan mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
Hij keek vast ergens anders naar, want om op deze kop te gaan zitten sjorren.....
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Smaken verschillen, er zijn ook vrouwen die soppend van hun stoel glijden bij de gedachte aan mij.
Sorry....
Dat is goed voor de bekendheid, dat bloed uit je ogen. Maak er snel een foto van!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef Dragorius het volgende:
Mag die achter een spoiler?Volgens mij loopt er nu bloed uit mijn ogen
*sound of head exploding*quote:
linkje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Cerbie het volgende:
*klaag*
waarom wordt er van alles en nog wat bijgetrokken als je een simpele vraag stelt in BNW topics
Dat kan niet, ik heb geen fototoestel hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is goed voor de bekendheid, dat bloed uit je ogen. Maak er snel een foto van!
Ik lees iedere keer weer > Zelfs varkens gepenetreerd door Borsatoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Zelfs varkens gepatenteerd door Monsanto
Ze is wel een beetje aan de dunne kantquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb geen fototoestel hier
Ik ga slapen. De wereld moet het weer even zonder mijn inspirerende wakkere aanwezigheid doen!
quote:
Daar heeft zelfs de NWO geen oplossing voorquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:31 schreef Cerbie het volgende:
Ah studentenzaken van de RU, altijd leuk. Heeft de NWO al een tijdmachine uitgevonden, ik moet voor eind 2008 een afspraak gaan maken.
Ist zo erg?quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent een gezegend man. Houden zo.
Tenzij je écht van dieren houdt, zou ik je de bewuste beelden niet op je netvlies willen wensen.quote:
Ik vond de reactie van dat meidje priceless. Zou het zelf niet kunnen.quote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
3e plaatje van mediaconsument maar verwijderd. De 1e is ook ranzig, maar op een andere manier!
Hier krijg ik gelukkig alleen maar rode kruisjesquote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
3e plaatje van mediaconsument maar verwijderd. De 1e is ook ranzig, maar op een andere manier!
Eens, maar je doet het jezelf aanquote:Op maandag 14 september 2009 06:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Bleh... veels te vroeg om op te staan.
Truequote:Op maandag 14 september 2009 08:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eens, maar je doet het jezelf aan
Dat vind jijquote:Op maandag 14 september 2009 18:01 schreef Cerbie het volgende:
http://math.berkeley.edu/~galen/popclk.html
Valt wel mee toch
Tetanusvaccinatiequote:Op maandag 14 september 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
"Vaccinatietopic: Gaatjes prikken is slecht voor je gezondheid!"
Nou bij mij zijn er ook gaatjes geprikt hoor: wat hebben hamsters een scherpe tanden zeg!
Het beestje zat nieuwschierig met z'n kippie uit z'n hokje te steken, dus aai ik hem een beetje. Hij ging terug naar binnen, ik probeer hem en beetje wat te blijven aaien, en HAP!
BLOEDEN dat het doet zeg, kolere!Het trapje van zijn huisje was redelijk besmeurd!
quote:Op vrijdag 18 september 2009 09:07 schreef Terecht het volgende:
Topbankier: salaris van 100 miljoen te hoog
100.000.000
Oh...my....god....quote:
Boeiuh, ik heb dat spul net gekocht naar aanleiding daarvan!quote:Op woensdag 23 september 2009 19:28 schreef Cerbie het volgende:
International Talk Like a Pirate Day was 4 dagen geleden
Je krijgt een lapje (met RFID chip) voor je oogquote:Op woensdag 23 september 2009 19:34 schreef ToT het volgende:
Arrrr....as long as I will not be keelhauled!
Doe eens vrolijke plaatjesquote:Op zondag 27 september 2009 09:36 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It's amazing, Mike! Bel snel, de oplage is beperkt! Wees er snel bij, want op = op, weg = pech!quote:Op dinsdag 29 september 2009 18:33 schreef Cerbie het volgende:
Vandaag plofte de griepprik oproep weer op de mat. Met daaronder doodleuk gemeld dat er maar een beperkt aantal prikken is ingeslagen en dat ik op tijd moet zijn om er zeker een te krijgen.![]()
quote:Op zondag 27 september 2009 09:36 schreef Resonancer het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Meisje dood na vaccin baarmoederhalskanker
AP
Gepubliceerd op 29 september 2009 13:11, bijgewerkt op 29 september 2009 16:59
LONDEN -
De Britse gezondheidsautoriteiten onderzoeken de dood van een 14-jarig meisje in het Engelse Coventry dat overleed nadat zij enkele uren eerder was ingeënt tegen baarmoederhalskanker.
Een meisje wordt in Nederland ingeent tegen baarmoederhalskanker, maart 2009 (ANP)
Het meisje Natalie Morton was op haar school ingeënt met Cervarix. Uit voorzorg is de partij vaccins die aan de school is verstrekt in quarantaine genomen.
Cervarix biedt bescherming tegen twee stammen van het menselijk papillomavirus dat baarmoederhalskanker veroorzaakt. Meisjes kunnen er sinds vorig jaar mee worden ingeënt. Het inentingsprogramma was omstreden omdat sommigen meenden dat jonge meisjes hierdoor werden aangezet tot seksuele activiteit.
Que?! Vond het ook afgezien van deze opmerking een bizar bericht.quote:Het inentingsprogramma was omstreden omdat sommigen meenden dat jonge meisjes hierdoor werden aangezet tot seksuele activiteit.
Zo kun je ook over de pil menen dat het aanzet tot sexueel gedrag. Je neemt die pil toch niet voor niets?quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:13 schreef Terecht het volgende:
[..]
Que?! Vond het ook afgezien van deze opmerking een bizar bericht.
na != doorquote:
Het vaccin is een soort vrijbrief om onveilig te kunnen vrijen, zo zou je het kunnen opvatten. (Als je een hele scala aan SOA's enzo negeert!quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo kun je ook over de pil menen dat het aanzet tot sexueel gedrag. Je neemt die pil toch niet voor niets?
Mjah, baarmoederhalskanker heeft inderdaad een lastiger verband met sexueel gedrag.
meisjes kunne ook de pil klrijgen vanwege hevige menstruaties...quote:Op dinsdag 29 september 2009 20:16 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Zo kun je ook over de pil menen dat het aanzet tot sexueel gedrag. Je neemt die pil toch niet voor niets?
Mjah, baarmoederhalskanker heeft inderdaad een lastiger verband met sexueel gedrag.
Geekquote:Op dinsdag 29 september 2009 22:37 schreef Dragorius het volgende:
[..]
meisjes kunne ook de pil klrijgen vanwege hevige menstruaties...
*post vanaf mijn telefoon*
Neuh vooral verslaafd en gefrustreerd omdat mijn internet + tel. er weer uit liggen...quote:
Tjeemig..., eentje voor de verdachte sterfgevallen en idd n bnw topic waard, één van de weinige die wel durfde te zeggen waar het om gaat. RIP.quote:Op woensdag 30 september 2009 09:50 schreef Terecht het volgende:
Nog steeds geen in memoriam topic voor de fine fleur van het Nederlandse complotdenken, Pamela Hemelrijk?
Of was ze zelfs voor BNW te wild?
quote:Lees deze bundel en besef dat de Pamela Hemelrijks meer dan ooit nodig zijn; konden we maar zonder, nietwaar meneer Melkert?
http://www.theovangogh.nl/nieknecht.html
quote:Op woensdag 30 september 2009 13:17 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Tjeemig..., eentje voor de verdachte sterfgevallen en idd n bnw topic waard, één van de weinige die wel durfde te zeggen waar het om gaat. RIP.
Zelfs Jeepee las haar werk:
[ afbeelding ]
Volgens het onderschrift bij de foto leest hij ook 'Niemands Knecht'' van Pamela Hemelrijk. Waar ging dat boek ook al weer over?
[..]
Goed stuk.quote:Citaat (13-3-2002): 'Voor mij is het een win-win situatie, zal ik maar zeggen en als Paars toch blijft doorregeren, dan zal Pim Fortuyn ervoor zorgen dat Paars niet meer over de Kamer heen kan walsen, en als Pim Fortuyn regeringsmacht krijgt, dan zal de PvdA hem als een tijger op de huid zitten, met steun van de hele Paarsminnende pers. Misschien is het laatste me nog wel liever dan het eerste, want dan gaat de pers tenminste eindelijk weer doen waar hij voor betaald wordt, namelijk de machthebbers kritisch volgen. Daarvan is de afgelopen acht jaar geen sprake geweest, en daarvoor heb ik me de afgelopen acht jaar het meest geschaamd, als sjoernalist zijnde. Wat kan mij die formatie schelen! Wie bewaakt de bewakers! Daar draait het om!'
quote:
De interactie tussen de achterhoofd en wandbeen kwabben?quote:Op vrijdag 2 oktober 2009 12:35 schreef ATuin-hek het volgende:
JazekerHet is een truukje om naar connectiviteit in de hersenen te kijken aan de hand van functionele MRi scans van personen die niets doen.
Inparkeren blijft lastig met z'n ding...quote:
Van alles eigenlijk, das het mooie van resting statequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
De interactie tussen de achterhoofd en wandbeen kwabben?
Oh maar ik doelde op hetgeen je posttequote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:40 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Van alles eigenlijk, das het mooie van resting stateKan je default mode networks gaan zoeken.
Ooooohquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 15:41 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Oh maar ik doelde op hetgeen je postte
Die volgt ook wel zijn eigen vorm van logica jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Cerbie het volgende:
Vergeet Lambiekje, rieboet is veel leuker
*popcorn pakt*
Ik merk qua communicatie anders weinig verschilquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Cerbie het volgende:
*popcorn pakt*
Nee, roddelen gaat per PM. Dit is openlijke verwondering.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef Terecht het volgende:
Stelletje roddeltantes.
Roddelen kan ook in het openbaar hoor. Zolang het lijdend voorwerp niet aan het gesprek meedoet. De betere, vileinere roddel is zo luid, dat het onderwerp van gesprek het net kan horen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, roddelen gaat per PM. Dit is openlijke verwondering.
Ik vind Dragorius eigenlijk veel leuker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Cerbie het volgende:
*popcorn pakt*
Ik ben niet leuk, ik ben een vervelende strateeg van de NWO moderatorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind Dragorius eigenlijk veel leuker.
Ik dacht dat dit de antichrist wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Terecht het volgende:
http://scienceblogs.com/d(...)lumn_of_insanity.php
Briljante joetjoep.
Die is inmiddels al aardig mooi aan het opdrogen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de antichrist was![]()
[ afbeelding ]
Laat je niet misleiden!!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die is inmiddels al aardig mooi aan het opdrogen.
Heel slecht inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef Terecht het volgende:
Overgesproken:
Nobelprijs voor de Vrede voor Barack Obama
Ordinaire politiek.
Helaas was die express zo over de top gemaakt, maar deze is echt, en daarom misschien wel triesterquote:
Die indruk had ik idd een beetje, en je hebt gelijk dat deze, die feitelijk minder over the top is, erger is omdat-ie serieus bedoeld is!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Helaas was die express zo over de top gemaakt, maar deze is echt, en daarom misschien wel triester
[ afbeelding ]
Pfft toen was ik nog niet eens geboren joh!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef ToT het volgende:
Kent iemand deze serie nog?
Over gouwe ouwe gesproken!
Dat is dan weer van na mijn tijd, wat ben jij een jonkie dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Die is van voor mijn tijd.
Ik behoor tot de groep die een trauma hebben overgehouden aan Karbonkel uit Ik Mik Loreland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |