Bovenop deels versleten onderrugwervels nu ook nog ischias erbijquote:
Ouch... dat is idd niet praktisch zeg. Versleten dingen doe je wss ook niet zo veel tegen?quote:Op woensdag 9 september 2009 20:34 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Bovenop deels versleten onderrugwervels nu ook nog ischias erbij![]()
dat heb ik al een paar maanden (het acute is al weg...maar de nasleep, de zeurende pijn niet)
En het steekt me emotioneel dat ik daarom niks meer "mag" voorlopig...zonder echt uitzicht op wanneer/wat...
Tot iemand rugwervelprotheses uitvindt niet neequote:Op woensdag 9 september 2009 20:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ouch... dat is idd niet praktisch zeg. Versleten dingen doe je wss ook niet zo veel tegen?
Mjah vooral in beweging blijven is bij veel van die dingen goed. Ik heb ook veel rugklachten gehad (en soms nog) die meer met gammele gewrichten te maken hadden. Wandklimmen heeft daar toen al wat mee geholpen, en het dansen nog veel meer. Lang leve fatsoenlijke houding hebbenquote:Op woensdag 9 september 2009 20:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tot iemand rugwervelprotheses uitvindt niet neeMaar dat gaat nog wel even duren
Nouja, vandaar dat ik speciale krachttraining volg om mijn onderrugspieren aan te sterken zodat die meer opvangen...
Dunno, vind het wel erg snel, 1 minuut na de foto was gepost had die gast geprint, gerukt en vastgelegd. Knappe prestatie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef ToT het volgende:
Owjah, was op Fok toch ook een keer zoiets?
Tijdens het printen rukkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dunno, vind het wel erg snel, 1 minuut na de foto was gepost had die gast geprint, gerukt en vastgelegd. Knappe prestatie.
Smaken verschillen, er zijn ook vrouwen die soppend van hun stoel glijden bij de gedachte aan mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
Hij keek vast ergens anders naar, want om op deze kop te gaan zitten sjorren.....
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Smaken verschillen, er zijn ook vrouwen die soppend van hun stoel glijden bij de gedachte aan mij.
Sorry....
Dat is goed voor de bekendheid, dat bloed uit je ogen. Maak er snel een foto van!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef Dragorius het volgende:
Mag die achter een spoiler?Volgens mij loopt er nu bloed uit mijn ogen
*sound of head exploding*quote:
linkje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Cerbie het volgende:
*klaag*
waarom wordt er van alles en nog wat bijgetrokken als je een simpele vraag stelt in BNW topics
Dat kan niet, ik heb geen fototoestel hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is goed voor de bekendheid, dat bloed uit je ogen. Maak er snel een foto van!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |