Dunno, vind het wel erg snel, 1 minuut na de foto was gepost had die gast geprint, gerukt en vastgelegd. Knappe prestatie.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:04 schreef ToT het volgende:
Owjah, was op Fok toch ook een keer zoiets?
Tijdens het printen rukkenquote:Op vrijdag 11 september 2009 20:12 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dunno, vind het wel erg snel, 1 minuut na de foto was gepost had die gast geprint, gerukt en vastgelegd. Knappe prestatie.
Smaken verschillen, er zijn ook vrouwen die soppend van hun stoel glijden bij de gedachte aan mij.quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:16 schreef ToT het volgende:
Hij keek vast ergens anders naar, want om op deze kop te gaan zitten sjorren.....
quote:Op vrijdag 11 september 2009 20:18 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Smaken verschillen, er zijn ook vrouwen die soppend van hun stoel glijden bij de gedachte aan mij.
Sorry....
Dat is goed voor de bekendheid, dat bloed uit je ogen. Maak er snel een foto van!quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:00 schreef Dragorius het volgende:
Mag die achter een spoiler?Volgens mij loopt er nu bloed uit mijn ogen
*sound of head exploding*quote:
linkje?quote:Op vrijdag 11 september 2009 23:50 schreef Cerbie het volgende:
*klaag*
waarom wordt er van alles en nog wat bijgetrokken als je een simpele vraag stelt in BNW topics
Dat kan niet, ik heb geen fototoestel hierquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:03 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Dat is goed voor de bekendheid, dat bloed uit je ogen. Maak er snel een foto van!
Ik lees iedere keer weer > Zelfs varkens gepenetreerd door Borsatoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Zelfs varkens gepatenteerd door Monsanto
Ze is wel een beetje aan de dunne kantquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb geen fototoestel hier
Ik ga slapen. De wereld moet het weer even zonder mijn inspirerende wakkere aanwezigheid doen!
quote:
Daar heeft zelfs de NWO geen oplossing voorquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:31 schreef Cerbie het volgende:
Ah studentenzaken van de RU, altijd leuk. Heeft de NWO al een tijdmachine uitgevonden, ik moet voor eind 2008 een afspraak gaan maken.
Ist zo erg?quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent een gezegend man. Houden zo.
Tenzij je écht van dieren houdt, zou ik je de bewuste beelden niet op je netvlies willen wensen.quote:
Ik vond de reactie van dat meidje priceless. Zou het zelf niet kunnen.quote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
3e plaatje van mediaconsument maar verwijderd. De 1e is ook ranzig, maar op een andere manier!
Hier krijg ik gelukkig alleen maar rode kruisjesquote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
3e plaatje van mediaconsument maar verwijderd. De 1e is ook ranzig, maar op een andere manier!
Eens, maar je doet het jezelf aanquote:Op maandag 14 september 2009 06:05 schreef ATuin-hek het volgende:
Bleh... veels te vroeg om op te staan.
Truequote:Op maandag 14 september 2009 08:05 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Eens, maar je doet het jezelf aan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |