Ik lees iedere keer weer > Zelfs varkens gepenetreerd door Borsatoquote:Op vrijdag 11 september 2009 23:53 schreef Cerbie het volgende:
Zelfs varkens gepatenteerd door Monsanto
Ze is wel een beetje aan de dunne kantquote:
quote:Op zaterdag 12 september 2009 00:00 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dat kan niet, ik heb geen fototoestel hier
Ik ga slapen. De wereld moet het weer even zonder mijn inspirerende wakkere aanwezigheid doen!
quote:
Daar heeft zelfs de NWO geen oplossing voorquote:Op zaterdag 12 september 2009 18:31 schreef Cerbie het volgende:
Ah studentenzaken van de RU, altijd leuk. Heeft de NWO al een tijdmachine uitgevonden, ik moet voor eind 2008 een afspraak gaan maken.
Ist zo erg?quote:Op zondag 13 september 2009 00:11 schreef Terecht het volgende:
[..]
Je bent een gezegend man. Houden zo.
Tenzij je écht van dieren houdt, zou ik je de bewuste beelden niet op je netvlies willen wensen.quote:
Ik vond de reactie van dat meidje priceless. Zou het zelf niet kunnen.quote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
3e plaatje van mediaconsument maar verwijderd. De 1e is ook ranzig, maar op een andere manier!
Hier krijg ik gelukkig alleen maar rode kruisjesquote:Op zondag 13 september 2009 09:41 schreef ToT het volgende:
3e plaatje van mediaconsument maar verwijderd. De 1e is ook ranzig, maar op een andere manier!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |