quote:
quote:Op zaterdag 5 september 2009 10:56 schreef Dragorius het volgende:
.....
Dit topic heeft meer redheads nodig!
quote:
Hallo!! Het is een vrouwquote:Op zaterdag 5 september 2009 11:01 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Laat ik wat specifieker zijn > vrouwelijk redheads met een mooi voorkomen
quote:Op zondag 6 september 2009 21:31 schreef Oversight het volgende:
- Tieten, met of zonder bier, s.v.p. alleen in het ONZ-subforum!-
(Of in KPD natuurlijk!![]()
quote:Op zondag 6 september 2009 22:29 schreef ToT het volgende:
Vet gepowned en hij had het nog niet door!
quote:
Ik mag tot donderdag officieel mijn huis niet uitquote:Op zondag 6 september 2009 22:42 schreef Oversight het volgende:
[..]
keihard terugslaan als ie je het minst verwacht.....
check morgen onder je auto voor je wegrijdt...
Er kan een smiley zitten.
quote:Op zondag 6 september 2009 22:44 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik mag tot donderdag officieel mijn huis niet uit
quote:En smileys zijn hip..maar 't is niet mijn auto heMijn auto zal inmiddels een sleultelhanger zijn in China
Dan kan mijn vriendin niet naar haar werkquote:Op zondag 6 september 2009 22:49 schreef Oversight het volgende:
[..]
voordeur verzegeld , ook met smiley....
[..]
quote:Op zondag 6 september 2009 22:50 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dan kan mijn vriendin niet naar haar werk
En eigenlijk is het best zielig voor mijn auto...soort van actieve euthanasie op hem gepleegd
quote:Op zondag 6 september 2009 22:54 schreef Oversight het volgende:
[..]
doe een speurtocht, bel KRO's vermist, en ga je gemoed sussen, of ontdek dat je auto nu keilard gif ligt te worden onder een of andere chinese rijstverbouwer voor de export...
quote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wij houden een oogje open voor smiley's!
Die filmquote:Op zondag 6 september 2009 23:02 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Wij houden een oogje open voor smiley's!
quote:Op zondag 6 september 2009 23:11 schreef ToT het volgende:
Van die demonische ooglenzen vind ik ook wel tof! Ik heb nogal veel in de gothic scene gezeten en als sommige dames die in hebben? RrrrrOWrrrr!Als dat demonen zijn, dan mogen ze de hemel van me houden!
quote:Op zondag 6 september 2009 23:12 schreef Oversight het volgende:
[..]
pics,...
desnoods met kleding...
quote:Op zondag 6 september 2009 23:26 schreef Terecht het volgende:
Jones Resigns as Obama Aide, Citing ‘Smear’ Campaign:
http://www.bloomberg.com/apps/news?pid=20601087&sid=aGkD03Ljy8aE
9/11 ligt nog steeds politiek gevoelig in Amerika.
quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Dragorius het volgende:
BOFH... Bastard Operator From Hell
Als je maar van onze OV-chipkaart servers afblijft....Ik moet nog de buren kunnen afpersen he
quote:Op zondag 6 september 2009 23:28 schreef Dragorius het volgende:
Ben ik de enige die bij Smear aan iets seksueels dacht eerst?
Tuurlijk niet.. mobiele basis....vanwege..."die" groepering...quote:Op zondag 6 september 2009 23:29 schreef Oversight het volgende:
[..]
zit JIJ in dat gebouw aan de overkant ?
Dan heb ik alle wachtwoorden van jullie draadloze verbindingen, die er volgens het personeelsregelement helemaal niet mogen zijn..... goede kwaliteit trouwens ... lol
quote:Op zondag 6 september 2009 23:31 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tuurlijk niet.. mobiele basis....vanwege..."die" groepering...
En ik zit nu in Nijmegen he...quarantaine opgelegdMag niet...spreken....
Neuh, zo interessant ben ik niet meer...quote:Op zondag 6 september 2009 23:34 schreef Oversight het volgende:
[..]
hoeft niet, bivd kijkt met u mee
quote:Op zondag 6 september 2009 23:39 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Neuh, zo interessant ben ik niet meer...
Alhoewel...nee, toch niet
Weltrusten meneer de presidentquote:Op zondag 6 september 2009 23:41 schreef Oversight het volgende:
[..]
ik zal even in je dossier kijken, straks, en je dna, wie weet...... hielprikken zijn oke hoor... lol...zucht.
trusten
Dat gaat toch niks helpen, gekkie.quote:Op zondag 6 september 2009 23:27 schreef Oversight het volgende:
[..]
zie je wel, er moet een plaatjestopic komen, weer een reden erbij.
Minder invasieve ingrepen?quote:Op maandag 7 september 2009 00:15 schreef ATuin-hek het volgende:
rompompom
M'n catheter detector lijkt zowaar te gaan werken
Nu de prof nog proberen te overtuigen dat we er best een paper over kunnen schrijvenKreeg vanavond nog een algemene oproep in de mail voor een internationaal congres over exact de tak van imaging waar ik nu mee bezig ben.
Tsssk...dan heb je niks te willenquote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef nokwanda het volgende:
@Drago, stuur mij maar lekker naar Australie. Ik vermaak liever skippy dan dat ik als demonesse in iemands harem zit
Provided the qualification.
Dat weet ik nog niet zeker... ik ben nog niet aan de simulaties met veel ruis toegekomen. Ben nu eerst aan het testen met relatief schone plaatjes.quote:Op maandag 7 september 2009 00:19 schreef Dragorius het volgende:Ok..... wist niet dat er toch nog onderzoek naar werd gedaan.....enige prognose hoeveel verschil het kan maken?
En ik zit hier met bijna 39 koorts nog na te denken hoe/wat...oude stof op te halen...jeejquote:Op maandag 7 september 2009 00:27 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet zeker... ik ben nog niet aan de simulaties met veel ruis toegekomen. Ben nu eerst aan het testen met relatief schone plaatjes.
Tegen die tijd ben ik blij dat ik dan niet zo knap meer benquote:Op maandag 7 september 2009 00:27 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Tsssk...dan heb je niks te willen![]()
quote:Op maandag 7 september 2009 00:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Tegen die tijd ben ik blij dat ik dan niet zo knap meer ben
Thxquote:Op maandag 7 september 2009 00:29 schreef Dragorius het volgende:
[..]
En ik zit hier met bijna 39 koorts nog na te denken hoe/wat...oude stof op te halen...jeej
Succes iig...zeker een innovatie met veel potentie!!! (pun intended)
Jezus....dat is wel significant beter!!!quote:Op maandag 7 september 2009 00:38 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Thx
Twee plaatjes:
het doel:
[ afbeelding ]
en het resultaat van m'n programma:
[ afbeelding ]
Kijk Dr. Phil.quote:Op maandag 7 september 2009 15:20 schreef Dragorius het volgende:
Waarom zit ik in godsnaam OPRAH te kijken
Die is nu niet opquote:
Ik heb net ook uit mezelf de was opgehangenquote:Op maandag 7 september 2009 15:30 schreef Terecht het volgende:
Je moet je wel onmeunig ellendig voelen wil je als man Oprah kijken.
Kom jij uit Twente?quote:Op maandag 7 september 2009 15:30 schreef Terecht het volgende:
Je moet je wel onmeunig ellendig voelen wil je als man Oprah kijken.
Hoe erg is je koorts?quote:Op maandag 7 september 2009 15:33 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Ik heb net ook uit mezelf de was opgehangen
Ik had per ongeluk ook 1 van de kittens opgesloten in een kast op zolder en daar heeft ie dus 3 uur gezeten, alleen
Als ik niet vrijwillig de was had opgehangen had ie er nog wel ff gezeten tot de vriendin thuis was
Kitten-telepathie?
Valt best mee. Ik ken ratten van wel 1.80 of zoquote:Op maandag 7 september 2009 17:02 schreef ATuin-hek het volgende:
http://news.bbc.co.uk/ear(...)_8215000/8215144.stm <-- das nog eens een rat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |