Die volgt ook wel zijn eigen vorm van logica jaquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Cerbie het volgende:
Vergeet Lambiekje, rieboet is veel leuker
*popcorn pakt*
Ik merk qua communicatie anders weinig verschilquote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Cerbie het volgende:
*popcorn pakt*
Nee, roddelen gaat per PM. Dit is openlijke verwondering.quote:
quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:45 schreef Terecht het volgende:
Stelletje roddeltantes.
Roddelen kan ook in het openbaar hoor. Zolang het lijdend voorwerp niet aan het gesprek meedoet. De betere, vileinere roddel is zo luid, dat het onderwerp van gesprek het net kan horen.quote:Op dinsdag 6 oktober 2009 12:48 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Nee, roddelen gaat per PM. Dit is openlijke verwondering.
Ik vind Dragorius eigenlijk veel leuker.quote:Op maandag 5 oktober 2009 20:37 schreef Cerbie het volgende:
*popcorn pakt*
Ik ben niet leuk, ik ben een vervelende strateeg van de NWO moderatorquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 16:31 schreef mediaconsument het volgende:
[..]
Ik vind Dragorius eigenlijk veel leuker.
Ik dacht dat dit de antichrist wasquote:Op dinsdag 6 oktober 2009 13:19 schreef Terecht het volgende:
http://scienceblogs.com/d(...)lumn_of_insanity.php
Briljante joetjoep.
Die is inmiddels al aardig mooi aan het opdrogen.quote:Op woensdag 7 oktober 2009 17:32 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Ik dacht dat dit de antichrist was![]()
[ afbeelding ]
Laat je niet misleiden!!!!!quote:Op woensdag 7 oktober 2009 18:36 schreef Terecht het volgende:
[..]
Die is inmiddels al aardig mooi aan het opdrogen.
Heel slecht inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 12:46 schreef Terecht het volgende:
Overgesproken:
Nobelprijs voor de Vrede voor Barack Obama
Ordinaire politiek.
Helaas was die express zo over de top gemaakt, maar deze is echt, en daarom misschien wel triesterquote:
Die indruk had ik idd een beetje, en je hebt gelijk dat deze, die feitelijk minder over the top is, erger is omdat-ie serieus bedoeld is!quote:Op zondag 11 oktober 2009 14:16 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
Helaas was die express zo over de top gemaakt, maar deze is echt, en daarom misschien wel triester
[ afbeelding ]
Pfft toen was ik nog niet eens geboren joh!quote:Op zondag 11 oktober 2009 22:36 schreef ToT het volgende:
Kent iemand deze serie nog?
Over gouwe ouwe gesproken!
Dat is dan weer van na mijn tijd, wat ben jij een jonkie dan!quote:Op zondag 11 oktober 2009 23:05 schreef Cerbie het volgende:
Die is van voor mijn tijd.
Ik behoor tot de groep die een trauma hebben overgehouden aan Karbonkel uit Ik Mik Loreland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |