Ik wilde m net plaatsen, wat een gedrochtquote:Op donderdag 3 september 2009 21:09 schreef Enfermera het volgende:
Edit, nog 1!
Tori Spelling.
[ afbeelding ]
Maar dat is niet zo moeilijk met dat gratenpakhuis van d'r...![]()
Haha was ik je net voorquote:Op donderdag 3 september 2009 21:11 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Ik wilde m net plaatsen, wat een gedrocht
Moet ik die kennen? Het gaat om celebs hierquote:
okquote:Op donderdag 3 september 2009 22:06 schreef Spees_Eend het volgende:
Dat is iemand die in Atomic Kitten zat, ex van Brian McFadden en nu vooral Hot Mess.
Haha.quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
TVP met plaatje:
[ afbeelding ]
ik volg jullie niet altijd, dus scusi als hij al is voorbijgekomen!
Dat jij haar niet kent betekent niet gelijk dat ze niet bekend isquote:
hahaah wat een haardos .... not.....quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
TVP met plaatje:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 3 september 2009 22:24 schreef conleche het volgende:
TVP met plaatje:
[ afbeelding ]
Ze is d'r bikini aan t leegknijpen, duh!quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:21 schreef Ireth het volgende:
Bij gebrek aan een beter plaatje, Geri Halliwell die even wat goed moet leggen.
[ afbeelding ]
Ik begrijp gewoon echt niet dat er meisjes zijn die helemaal in katzwijm vallen voor die gozer! Ik vind het persoonlijk echt een engerd!!quote:
Ik ook! Ik vind het echt de verpersoonlijking van het woord player.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt niet dat er meisjes zijn die helemaal in katzwijm vallen voor die gozer! Ik vind het persoonlijk echt een engerd!!
Dat dus.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik begrijp gewoon echt niet dat er meisjes zijn die helemaal in katzwijm vallen voor die gozer! Ik vind het persoonlijk echt een engerd!!
Ik begrijp het ook niet. Ik vind hem ook een griezel.quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik dus ookquote:Op zaterdag 5 september 2009 18:35 schreef Butterfly91 het volgende:
[..]
Ik begrijp het ook niet. Ik vind hem ook een griezel.
Helemaal mee eens!quote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wie dat isquote:Op zaterdag 5 september 2009 15:47 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ja, en een notoire huilebalk in het voetbal volgens mij. Heeft heel veel vrouwen om zich heen en heeft een blauwe maandag met Paris Hilton geneukt een romantisch liefdesavontuur beleefd.quote:Op zondag 6 september 2009 17:40 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw benul wie dat is![]()
Voetballer??
Mannen?quote:Op maandag 7 september 2009 11:26 schreef Spees_Eend het volgende:
ik vind C. Ronaldo ook één van de meest onaantrekkelijke mannen. Volgens mij trekt hij 'bepaalde types' aan die hem wel hot vinden.
duidelijke cameltoequote:Op maandag 7 september 2009 19:18 schreef Spees_Eend het volgende:
Ze trekt niet alleen een plork, ze trekt ook haar broek te hoog op.
Ja!quote:
Ik vind haar juist heel mooi op deze foto!quote:Op maandag 7 september 2009 11:26 schreef Spees_Eend het volgende:
Frances Bean Cobain
[ afbeelding ]
Vreemde constatering, zn haar is juist erg modern momenteelquote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Onderschrift bij de foto was dat hij en zijn kapper on a break zijn.
De tijd dat ze zo'n strak getrained buikje (en lijf) had is echt lang geledenquote:Op maandag 7 september 2009 18:37 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Nog een Britnie
[ afbeelding ]
Kreeg 'n flashback naar de film Coralinequote:Op donderdag 3 september 2009 21:05 schreef Tim86 het volgende:
Kim Feenstra is net een zombie daar..
Coraline!quote:Op woensdag 9 september 2009 14:21 schreef -Peach het volgende:
[..]
Kreeg 'n flashback naar de film Coraline![]()
[ afbeelding ]
Ze maakt wel leuke muziek.quote:
Ik ben een beetje bekend met de muziek. En dat maakt deze foto flatteus?quote:
Nee, daarom de maar.quote:Op woensdag 9 september 2009 19:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ik ben een beetje bekend met de muziek. En dat maakt deze foto flatteus?
Wat dacht je van zijn zwembroek...quote:Op woensdag 9 september 2009 19:22 schreef rena het volgende:
Pam Anderson. Haar wenkbrauwen zien er niet uit en haar bikini is 3 maatjes te klein.
[ afbeelding ]
Inderdaad, die kerel mag zijn broek ook wel eens op trekken. Hoewelquote:Op woensdag 9 september 2009 20:52 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Wat dacht je van zijn zwembroek...
quote:
Haha ja ik vind het wel mooi als n zwembroek laag zit, maar ik hoef geen schaamhaar te zienquote:Op woensdag 9 september 2009 21:02 schreef June. het volgende:
[..]
Inderdaad, die kerel mag zijn broek ook wel eens op trekken. Hoewel
Ik moest eerst aan de mevrouw van "De Reddertjes" denkenquote:
Ik zie het nu pasquote:Op woensdag 9 september 2009 22:00 schreef musicfreakyme het volgende:
[..]
Haha ja ik vind het wel mooi als n zwembroek laag zit, maar ik hoef geen schaamhaar te zien
quote:Op woensdag 9 september 2009 17:43 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Coraline!![]()
Bedoel je de animation-versie die eerder dit jaar in de bios draaide? Die was echt gaaf!
Dat was het eerste waar ik ook aan dacht, man man hoe krijgt ze het gevondenquote:Op donderdag 10 september 2009 12:36 schreef pberends het volgende:
Ladyboy Gaga weet zichzelf elke keer weer te overtreffen...
Nee dat niet, maar weer een nieuwe stijl gevondenquote:Op donderdag 10 september 2009 16:15 schreef Spees_Eend het volgende:
Nou, het kermit de kikkerpak heeft ze nog niet overtroffen
Heeft ze speciale designers in dienst ofzo? Maar goed, volgens mij lacht ze zich suf als ze haar bankrekening ziet. Het is een grote reclameshow die Lady Gaga. Goed voor haar inkomsten natuurlijk. Alhoewel ik me afvraag wie uberhaupt geld aan deze ladyboy uitgeeft.quote:Op donderdag 10 september 2009 15:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat was het eerste waar ik ook aan dacht, man man hoe krijgt ze het gevondenIn ieder geval weet ze zich goed te profileren...
Ze was toch juist bijna failliet omdat ze zoveel geld uitgaf aan al die outfits?quote:Op donderdag 10 september 2009 16:29 schreef pberends het volgende:
[..]
Heeft ze speciale designers in dienst ofzo? Maar goed, volgens mij lacht ze zich suf als ze haar bankrekening ziet. Het is een grote reclameshow die Lady Gaga. Goed voor haar inkomsten natuurlijk. Alhoewel ik me afvraag wie uberhaupt geld aan deze ladyboy uitgeeft.
OMFGquote:Op donderdag 10 september 2009 16:43 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ze was toch juist bijna failliet omdat ze zoveel geld uitgaf aan al die outfits?![]()
http://www.slamfm.nl/page/radioweblogdetail/20443
hahaha, ik wilde ook net met haar BMI komen. Ik kwam alleen tegen dat ze iets groter is (1.55) waardoor haar BMI 24.56 wordt en het nog wel gezond is. Maar goed, wat haar lengte ook is, of wat haar BMI ook is, er zitten wat kilootjes aan (wat op zich niet erg is, ze is ook wel erg mager geweest), ze staat alleen niet zo mooi op het plaatjequote:Op vrijdag 11 september 2009 11:22 schreef Spees_Eend het volgende:
Ik vind dat ze er heel slecht uitziet op de foto, maar aan de hand van die foto kan je echt niet inschatten of ze 130 pond weegt. (wat erg veel is voor iemand van haar lengte)
Edit: heb even berekend wat haar BMI zou zijn. Ze komt dan met een lengte van 1.52 (van een website geplukt) en een gewicht van 59 kilo op een BMI van 25.5. Daar is op die foto niet veel van te zien, of ze moet een erg dikke buik hebben![]()
quote:Op vrijdag 11 september 2009 12:38 schreef Butterfly91 het volgende:
There she is... again
[ afbeelding ]
Oh ménquote:Op vrijdag 11 september 2009 12:38 schreef Butterfly91 het volgende:
There she is... did it again
[ afbeelding ]
Eet dat kind eindelijk gezond, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:09 schreef kvd het volgende:
Mary-Kate Olson is wat aangekomen
[ afbeelding ]
Dat ze is aangekomen maakt me niet uit, ik vind haar alleen niet zo flatteus op het kleine plaatje staan (ze lijkt ineens zo oud), maar dat zeg ik 2 posts eronder ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eet dat kind eindelijk gezond, is het weer niet goed
He bah, lijkt wel een vis ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef kvd het volgende:
Janice Dickinson, het lijkt wel of ze zoent zonder haar kunstgebit in...
[ afbeelding ]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Cacao het volgende:
En we hebben weer een mooie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er uit als een haarstuk zoals John Travolta vaak draagt, jammer dat de foto niet in hogere resolutie beschikbaar is anders zou je misschien zoiets kunnen zien als dit:quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??
Ik moest aan Adam Sandler denkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Onderschrift bij de foto was dat hij en zijn kapper on a break zijn.
Op die foto's sowiesoquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn god zeg, die laatste foto is echt te lachwekkend voor woorden... ze denkt daadwerkelijk dat ze sexy kijkt zo![]()
Volgens mij is ze echt weer zwaar van het nuchtere padje af
hey, peter andre!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Cacao het volgende:
En we hebben weer een mooie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op die foto's sowieso
Perez![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef rena het volgende:
Mischa Barton verstapt zich. Die gezichten van de mensen achter haar
Als hij nog ff doorgaat dan wordt zijn baard uiteindelijk zijn nieuwe haarlijn.quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??
Die ziet er echt uit zo als iemand van 50!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Love Hewitt
Hoe drinkt ze haar drankje dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef rena het volgende:
Je kunt het zo gek niet bedenken of Gaga gebruikt het als look
Een netpanty over je hoofd. Dat zal vast lekker zitten.
Heel netjesquote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe drinkt ze haar drankje dan?
Dat worden dan dit soort hapjes voor haar:quote:Op donderdag 17 september 2009 21:20 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik zat me juist af te vragen hoe ze dat met de hapjes gaat doen
bedenk er een korter en piekerig kapsel bij en ze lijkt op Mieke van der Weij (van de rijdende rechter enzo)quote:Op woensdag 16 september 2009 22:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Linda de Mol, op een cover nota bene. Wat ziet het mens er verbouwd uit zeg.
Gay, gay, gay, zou Perez zeggenquote:Op zaterdag 19 september 2009 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shia LeBoeuff (hoe spel je zoiets)
[ afbeelding ]
Tjonge, Courtney ziet er wel heel anders uit. Ik moest gelijk aan Claudia denken:quote:
Da's een belediging voor Claudiaquote:Op zondag 20 september 2009 00:57 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Tjonge, Courtney ziet er wel heel anders uit. Ik moest gelijk aan Claudia denken:
[ afbeelding ]
Kijk eens 4 posts boven jequote:Op zondag 20 september 2009 @ 01:06 schreef kvd het volgende:
[..]
Da's een belediging voor Claudia
Een nieuwe van Mariah en hubby Nick...die heeft er blijkbaar zin in
[afbeelding]
euhmmm....wat zal ik zeggen....'t was al laat?quote:Op zondag 20 september 2009 01:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Kijk eens 4 posts boven je
Hij is wel... apart![]()
Courtney ook al aan de botox?quote:
Met die kleding ziet ze er wat lullig uit vinnik, en ze kijkt raar. Op zich is dit niet eens zo heel onflatteus, maar voor Carice wel, die heeft de lat voor zichzelf heel hoog gelegd, door altijd heel mooi op foto's te staanquote:
quote:Op zaterdag 19 september 2009 13:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shia LeBoeuff (hoe spel je zoiets)
[ afbeelding ]
Dat ziet er smakelijk uitquote:Op maandag 21 september 2009 08:45 schreef Turbomuis het volgende:
Nooit gedacht dat ze nog 's in dit topic terecht zou komen; maar ik vind Carice van Houten onflatteus oo de foto hier:
[ afbeelding ]
(Kan overigens ook wel in lelijke outfitjes geloof ik)
Net een ventquote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Kings het volgende:
Hij kan ook in 'lelijke outfitjes', maar vind het hier ook wel op z'n plaats:
PINK
[ afbeelding ]
Haha check Oprah's hoofd.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daar zit je dan.
Met dat lelijke mannenlichaam van haar.quote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Kings het volgende:
PINK
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:19 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Whehe, die Pamela Anderson ziet er wel 'echt' zeg!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
what the fuck hebben die bij oprah gedaan. Was dat weer zo'n soort van tom cruise optreden daar.quote:
quote:Op dinsdag 22 september 2009 11:19 schreef Csbs het volgende:
[ afbeelding ]Die man van JLo is een stuk aantrekkelijker met een kilootje meerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jusqu'ici tout va bien...
He gats dat dacht ik ook. De liefde is over als ik hem zo ziequote:Op dinsdag 22 september 2009 11:30 schreef Sapstengel het volgende:
Johnny Depp lijkt wel een beetje op Ron Jeremy.
Whahaha lijkt wel of d'r schaamhaar is gaan lopenquote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Kings het volgende:
PINK
[ afbeelding ]
Ze is in het echt ook supergespierd (en heel kleinquote:Op maandag 21 september 2009 13:19 schreef Kings het volgende:
PINK
[ afbeelding ]
Zo, die ziet er netjes uit. Maar wéér die schoenen ja.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:11 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom heeft zij altijd balletschoentjes aan![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |