Eet dat kind eindelijk gezond, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:09 schreef kvd het volgende:
Mary-Kate Olson is wat aangekomen
[ afbeelding ]
Dat ze is aangekomen maakt me niet uit, ik vind haar alleen niet zo flatteus op het kleine plaatje staan (ze lijkt ineens zo oud), maar dat zeg ik 2 posts eronder ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eet dat kind eindelijk gezond, is het weer niet goed
He bah, lijkt wel een vis ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef kvd het volgende:
Janice Dickinson, het lijkt wel of ze zoent zonder haar kunstgebit in...
[ afbeelding ]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Cacao het volgende:
En we hebben weer een mooie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er uit als een haarstuk zoals John Travolta vaak draagt, jammer dat de foto niet in hogere resolutie beschikbaar is anders zou je misschien zoiets kunnen zien als dit:quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??
Ik moest aan Adam Sandler denkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Onderschrift bij de foto was dat hij en zijn kapper on a break zijn.
Op die foto's sowiesoquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn god zeg, die laatste foto is echt te lachwekkend voor woorden... ze denkt daadwerkelijk dat ze sexy kijkt zo![]()
Volgens mij is ze echt weer zwaar van het nuchtere padje af
hey, peter andre!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Cacao het volgende:
En we hebben weer een mooie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op die foto's sowieso
Perez![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef rena het volgende:
Mischa Barton verstapt zich. Die gezichten van de mensen achter haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |