Eet dat kind eindelijk gezond, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 11 september 2009 11:09 schreef kvd het volgende:
Mary-Kate Olson is wat aangekomen
[ afbeelding ]
Dat ze is aangekomen maakt me niet uit, ik vind haar alleen niet zo flatteus op het kleine plaatje staan (ze lijkt ineens zo oud), maar dat zeg ik 2 posts eronder ookquote:Op vrijdag 11 september 2009 19:01 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Eet dat kind eindelijk gezond, is het weer niet goed
He bah, lijkt wel een vis ofzo.quote:Op vrijdag 11 september 2009 19:21 schreef kvd het volgende:
Janice Dickinson, het lijkt wel of ze zoent zonder haar kunstgebit in...
[ afbeelding ]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Cacao het volgende:
En we hebben weer een mooie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ziet er uit als een haarstuk zoals John Travolta vaak draagt, jammer dat de foto niet in hogere resolutie beschikbaar is anders zou je misschien zoiets kunnen zien als dit:quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??
Ik moest aan Adam Sandler denkenquote:Op maandag 7 september 2009 20:17 schreef Felixa het volgende:
[..]
Ja!![]()
Onderschrift bij de foto was dat hij en zijn kapper on a break zijn.
Op die foto's sowiesoquote:Op maandag 14 september 2009 23:25 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Mijn god zeg, die laatste foto is echt te lachwekkend voor woorden... ze denkt daadwerkelijk dat ze sexy kijkt zo![]()
Volgens mij is ze echt weer zwaar van het nuchtere padje af
hey, peter andre!quote:Op zaterdag 12 september 2009 21:45 schreef Cacao het volgende:
En we hebben weer een mooie:
[ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 15 september 2009 04:44 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Op die foto's sowieso
Perez![]()
[ afbeelding ]
LOLquote:Op dinsdag 15 september 2009 10:58 schreef rena het volgende:
Mischa Barton verstapt zich. Die gezichten van de mensen achter haar
Als hij nog ff doorgaat dan wordt zijn baard uiteindelijk zijn nieuwe haarlijn.quote:Op zondag 13 september 2009 19:23 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
zo te zien ook een haarlijncorrectie??
Die ziet er echt uit zo als iemand van 50!quote:Op woensdag 16 september 2009 08:10 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Jennifer Love Hewitt
Hoe drinkt ze haar drankje dan?quote:Op woensdag 16 september 2009 22:23 schreef rena het volgende:
Je kunt het zo gek niet bedenken of Gaga gebruikt het als look
Een netpanty over je hoofd. Dat zal vast lekker zitten.
Heel netjesquote:Op donderdag 17 september 2009 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoe drinkt ze haar drankje dan?
Dat worden dan dit soort hapjes voor haar:quote:Op donderdag 17 september 2009 21:20 schreef musicfreakyme het volgende:
Ik zat me juist af te vragen hoe ze dat met de hapjes gaat doen
bedenk er een korter en piekerig kapsel bij en ze lijkt op Mieke van der Weij (van de rijdende rechter enzo)quote:Op woensdag 16 september 2009 22:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[ afbeelding ]
Linda de Mol, op een cover nota bene. Wat ziet het mens er verbouwd uit zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |