Die blonde vrouw daarachter denkt er net zo overquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef Kings het volgende:
Hoe kan Mischa Barton nou ooit voor de spiegel staan en denken; ja, dit jurkje is de topper
van de avond?
[ afbeelding ]
Ik vond haar al lelijk en stom, maar ze is blijkbaar nog lelijker gewordenquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:13 schreef Kings het volgende:
Hoe kan Mischa Barton nou ooit voor de spiegel staan en denken; ja, dit jurkje is de topper
van de avond?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:16 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Ik vond haar al lelijk en stom, maar ze is blijkbaar nog lelijker geworden
Nou, ik zie wel wat er mis mee is... met die complete look van d'r vind ik het echt een heel foute oostblok-uitstraling hebben.quote:
Nou dan. 't Is net een goedkoop ordinair hoertje op die foto.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:19 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Nou, ik zie wel wat er mis mee is... met die complete look van d'r vind ik het echt een heel foute oostblok-uitstraling hebben.
Omg, ze doet alles wat God verboden heeft, maar wel een kruis dragen, prachtig.quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
Met Celebs onflatteus op de kiek #76 nog vers in ons geheugen, verheugen we ons nu alweer op hetgeen gaat komen in dit guitige topic no. 77.
Alwaar wij uitkijken naar kiekjes als deez':
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
... en Britney na een avondje snuiven zuipen stappen.
En af en toe een leuk Gifje mag ook:
[ afbeelding ]
![]()
THANK GOD WE'RE PERFECT!!!
Aan de foto te zien is ze bezeten door de duivel, een kruisje kan dan geen kwaadquote:Op maandag 3 augustus 2009 21:27 schreef Fascination het volgende:
[..]
Omg, ze doet alles wat God verboden heeft, maar wel een kruis dragen, prachtig.
Wie ben jij jij in hemelsnaam ?quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:56 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
![]()
Kan me niet herinneren dat jij hier ooit iets anders hebt gepost?
Uhm, wat maakt het uit wie ik benquote:Op maandag 3 augustus 2009 22:03 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie ben jij jij in hemelsnaam ?
Roep jouw username tien keer hard op en je krijgt een hazenlip
Heb je in dat geval nog een onflatteuze foto van jezelf in de aanbieding voor dit topic?quote:Op maandag 3 augustus 2009 22:09 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Uhm, wat maakt het uit wie ik ben?
Voel je je zo'n celebrity dat je je af meent te moeten vragen wie ik nu eigenlijk ben?![]()
quote:Op maandag 3 augustus 2009 21:29 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:
[..]
Aan de foto te zien is ze bezeten door de duivel, een kruisje kan dan geen kwaad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |