Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Blight het volgende:
Ik wil ook weer gewoon clubvoetbal zien, maar misschien is de periode van rust wel goed voor de groep.
welke groep?quote:Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.
Daardoor mis ik NAC, want dan ben ik vakantiequote:
Hoeveel open deuren wil je in 1 post intrappen.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
Om even terug te komen op het spiegelen aan van der Sar: ja ik denk dat bijna iedereen Stekelenburg vergelijkt met van der Sar. Begrijpelijk aan de ene kant, maar niet helemaal terecht.
Ik ookquote:Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties van Pantelic.
Ach, dan kunnen de mensen van "ver" tenminste niet met het excuus komen dat ze de laatste trein niet meer kunnen halenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Timisoara en Anderlecht thuis beginnen om 7 uur alBelachelijke tijden!
Juist top voor mijquote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht rakenquote:Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bangquote:Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht raken
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitierondequote:Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef mash_ het volgende:
ik vind interlands altijd wel leukEn nu ook wel beter dat de aankopen wat meer tijd hebben om te wennen etc
Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
quote:Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Foca het volgende:
[..]
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bang
maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
Kut dat wordt gezeik met werk....quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Jawel, ik heb er nu nog zin inquote:Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.
Doordeweekse speelrondes vind ik juist altijd wel vet.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Jawel, ik heb er nu nog zin inEn als het even kan heb ik liever geen doordeweekse speelrondes (die hebben we gelukkig ook nauwelijks meer)
Nee. hij is terug naar Servie omdat te regelen. Dat zou een paar dagen duren.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft Pantelic al een werkvergunning gekregen? Hopen dat dat rond is voordat de competitie weer begint.
Die Australietrip is echt bezopen ja.... maar zo'n kwalificatietoernooitje in juni is in mijn ogen wel beter... speel je twee weken een toernooi en dan is het de rest van het jaar klaar en kun je je op je club focussen... of ze moeten bijvoorbeeld de eerste 4 van het EK gewoon automatisch laten kwalificeren voor het WK... scheelt de grote landen ook al een hoop extra belastingquote:Op donderdag 3 september 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Ik vind interlandvoetbal ook altijd wel leukDenk dat zo af en toe een weekje er tussenuit toch de beste oplossing is. In de oneven jaren een kwalificatietoernooi spelen in juni lijkt me ook niks omdat dan spelers helemaal niet meer kunnen uitrusten. Enige wat ik niet snap is dat de KNVB een oefentripje heeft gepland naar Australië volgende maand
. 24 uur heen en 24 uur terug minimaal.
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitierondequote:Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft Pantelic al een werkvergunning gekregen? Hopen dat dat rond is voordat de competitie weer begint.
In Servië ja. Vervolgens komt de papierwinkel in Nederland op gang. Atouba duurde ook onwijs lang, nog een reden waarom het lang duurde voordat die een beetje fit was. Beter gaat dat met Pantelic sneller.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Nee. hij is terug naar Servie omdat te regelen. Dat zou een paar dagen duren.
Onze lange spits in de punt of er komend en dan suarez vanaf zijn favo plek rechts hangend. heb je ook gelijk geen probleem meer met Rommedahl. je bent dan defensief kwetsbaarder maar ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitieronde
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe spelers ingebouwd worden in het elftal.
Mij was verteld dat alleen Timisoara in de vrije verkoop ging. Maargoed, dat zullen ze wel aanpassen als ze merken dat de kaartverkoop niet storm loopt.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Foca het volgende:
[..]
Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.
Dan scharen ze Anderlecht en Zagreb dus onder de risicowedstrijden. Wat een onzin. Maar dan nog is het krom, want op één kaart kun je wel vier tickets halen. Dus mensen zonder (S)CC kunnen ook makkelijk aan hun kaarten komen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Mij was verteld dat alleen Timisoara in de vrije verkoop ging. Maargoed, dat zullen ze wel aanpassen als ze merken dat de kaartverkoop niet storm loopt.
Bron: Voetbalprimeurquote:Vermeer en Ajax naderen akkoord
Kenneth Vermeer staat op het punt zijn contract bij Ajax te verlengen. Speler en club hebben elkaar zo goed als gevonden in een nieuwe verbintenis, die de doelman tot 2013 in Amsterdam gaat houden. Dat meldt De Telegraaf.
Het huidige contract van Vermeer loopt komende zomer af. Onder het bewind van Marco van Basten werd de afspraak gemaakt dat ze over een verlenging van de verbintenis zouden gaan praten. Dat werd overgenomen door de nieuwe trainer Martin Jol.
De Amsterdammer is afkomstig uit de jeugd van Ajax, waar hij afgelopen seizoen zijn debuut maakte. Onder Van Basten kreeg Vermeer zelfs een aantal maanden de voorkeur boven Maarten Stekelenburg. Dit seizoen is hij weer tweede keus achter de Oranje-doelman.
Niets mis mee inderdaad. Prijs van een los kaartje op VAK410 tegen Anderlecht vind ik dan wel weer vrij prijzig: 38,50quote:Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Het is toch een prima prijs voor de PP. Mag toch hopen dat het niet weer met een half gevuld stadion is.
Ik vind het best. Moet 05:00 alweer opstaan voor werk.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Dat zeker. Ik hoop niet dat Jol van het type is dat de aankoop van de trainer automatisch speelt maar dat er een gezonde concurrentiestrijd komt.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitieronde
Ben wel benieuwd hoe de nieuwe spelers ingebouwd worden in het elftal.
Dat is Jol niet. Ik was er ook bang voor, maar hij zet Atouba er ook langs zonder er zo moeilijk over te doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Dat zeker. Ik hoop niet dat Jol van het type is dat de aankoop van de trainer automatisch speelt maar dat er een gezonde concurrentiestrijd komt.
Klopt, hoewel ik hem met Atouba wel erg wispelturig vind. De ene wedstrijd in de basis en het weekend daarop zit ie op de tribunequote:Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat is Jol niet. Ik was er ook bang voor, maar hij zet Atouba er ook langs zonder er zo moeilijk over te doen.
Volgens mij komt dat doordat Atouba nog nit geheel fit is en hij nog niet zoveel belasting aankan.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Klopt, hoewel ik hem met Atouba wel erg wispelturig vind. De ene wedstrijd in de basis en het weekend daarop zit ie op de tribune
Mja das ook wel weer zo, maar laat m dan op de bank zitten ofzo, dat ie eventueel kan invallen, dit vind ik ook zo zinloosquote:Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Volgens mij komt dat doordat Atouba nog nit geheel fit is en hij nog niet zoveel belasting aankan.
Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 13:28 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Mja das ook wel weer zo, maar laat m dan op de bank zitten ofzo, dat ie eventueel kan invallen, dit vind ik ook zo zinloos
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een aanzienlijke achterstand omdat hij 11(?) maanden niet heeft kunnen trainenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?
Die gast verdient 1,4 miljoen per jaar en hij loopt er nog bij alsof 'ie 43 is. Al hoewel hij me op de fitte momenten wel redelijk kon overtuigen, ik wacht het nog even af.
Ja dag. Ik heb het even opgezocht. Hij is er een half jaar uit geweest en traint sinds 1 mei al weer. Belachelijk gewoon dat die gast nog niet fit is, tenzij hij liegt over z'n leeftijd.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een aanzienlijke achterstand omdat hij 11(?) maanden niet heeft kunnen trainen
Wel erg makkelijk . De andere opties waren te duur en onhaalbaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef Nashje het volgende:
Da's de fout van Jol. Jol had gewoon iemand moeten halen die er direct zou staan. Dit had ie kunnen weten en moeten inschatten.
Wie kan mij met zekerheid vertellen dat hij geen 43 is? Dat weet je bij dat soort gasten maar nooit.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Die gast verdient 1,4 miljoen per jaar en hij loopt er nog bij alsof 'ie 43 is. Al hoewel hij me op de fitte momenten wel redelijk kon overtuigen, ik wacht het nog even af.
half jaartje dus, ok ff een edit.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Frankz0rz het volgende:
[..]
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een aanzienlijke achterstand omdat hij 11(?) maanden niet heeft kunnen trainen
De optie Braafheid was prima, 2 miljoen euro voor Nederlandse international.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Wel erg makkelijk . De andere opties waren te duur en onhaalbaar.
Dus is de logische oplossing om een grootverdiener te halen die geen extra kwaliteit brengt? Ik had Jol liever horen zeggen. Niemand is haalbaar, in de winterstop proberen we een versterking te halen dan sowieso maar een verdediger te halen om maar iemand te hebben.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Conditioneel fit zijn en een rondje kunnen lopen is wel wat anders dan een wedstrijd spelenquote:Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?
Ja, precies. Ik vind het ook altijd maar een raar verhaal hoe ze in Afrika die jaren tellen. Als moeder weet je toch wanneer je zoon geboren wordt? Ik heb altijd zo'n idee dat ze pas als zo'n joch ongeveer 6 jaar is denken 'OH FUCK, wanneer was die gast geboren? Hoeveel oogsten geleden? Ehuuh euuhhh...ah laat maar, laten we gewoon zeggen dat 'ie vandaag 1 wordt.'quote:Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Foca het volgende:
[..]
Wie kan mij met zekerheid vertellen dat hij geen 43 is? Dat weet je bij dat soort gasten maar nooit.
Omdat er geen geld is om spelers te halen, terwijl je wel versterking nodig hebt.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
De logica van transfervrije niets toevoegende spelers halen met torenhoge salarissen ipv kwaliteit waar je iets voor betaalt begrijp ik dan ook niet
En kwam voor Ajax gewoon tekort.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Schilder had never moeten vertrekken, die gozer staat erg leuk te spelen momenteel....
Word door de media op een redelijk voetstuk gezet
Ah, tis ook nog een paniekaankoop dus. Ze hadden gewoon verder moeten kijken en niet bij de beste van een rijtje uit 3 ja zeggen.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik pleit voor het doorzagen van een bot van 'mquote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, precies. Ik vind het ook altijd maar een raar verhaal hoe ze in Afrika die jaren tellen. Als moeder weet je toch wanneer je zoon geboren wordt? Ik heb altijd zo'n idee dat ze pas als zo'n joch ongeveer 6 jaar is denken 'OH FUCK, wanneer was die gast geboren? Hoeveel oogsten geleden? Ehuuh euuhhh...ah laat maar, laten we gewoon zeggen dat 'ie vandaag 1 wordt.'
Je kunt tegenwoordig toch wel aan wat dna-materiaal zien hoe oud iemand is lijkt me? Gewoon even een dokter erbij halen, stokje in je anus en hop, tot op de minuut precies kunnen ze uitrekenen wanneer je bent geboren. En als dan blijkt dat iemand 38 is ipv 32 hoef je diegene ook niet aan te trekken.
En ja hoor, we krijgen weer hetzelfde gezeik als toen we Perez lieten vertrekken.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Schilder had never moeten vertrekken, die gozer staat erg leuk te spelen momenteel....
Word door de media op een redelijk voetstuk gezet
Snelle conclusie na 5 competitiewestrijden voor NAC en 11 voor Ajax.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:07 schreef sjimz het volgende:
[..]
En kwam voor Ajax gewoon tekort.
Prima, goed voor NAC, niet voor Ajax.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Snelle conclusie na 5 competitiewestrijden voor NAC en 11 voor Ajax.
Ik had liever Schilder gehouden en geen Atouba gehad.
Maar ja, eigen jeugd wordt niet meer zo gewaardeerd heb ik zo het idee.
Schilder was gewoon geen goede verdediger.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef Radegast het volgende:
[..]
Snelle conclusie na 5 competitiewestrijden voor NAC en 11 voor Ajax.
Ik had liever Schilder gehouden en geen Atouba gehad.
Maar ja, eigen jeugd wordt niet meer zo gewaardeerd heb ik zo het idee.
Ik geloof alleen niet dat er niet een paar miljoen aan transfers te besteden is. Daarnaast is er geen enkele aanwijzing dat dat zo is, het is uitsluiten speculatie. Ajax wilt het salarishuis niet verhogen, vandaar dat er eerst spelers weg moesten voordat er nieuwe spelers konden komen. Begrijpelijk, want anders zit je binnen de kortste keren aan lager wal. Dat heeft echter niets te maken met het budget dat bedoeld is voor het aankopen van spelers.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat er geen geld is om spelers te halen, terwijl je wel versterking nodig hebt.
De spelers die jij noemt, zijn op Vermaelen na, transfervrij weggegaan. Dus het enige wat vrijkomt zijn hun salarissen. Daarvan kan je een transfervrije speler halen; je hebt Leonardo, Schilder, Gentenaar niet verkocht voor geld. Sno en Luque staan ook nog op de loonlijst.
Als er geen geld binnenkomt, kan je maar een deel uitgeven. Die 10 miljoen voor Vermaelen is ook geen 10 miljoen netto dat je uit kan geven.
Het werkt allemaal niet zo makkelijk dat als er een hele appel binnenkomt of ergens ligt in een potje, dat je dan direct weer een hele appel uit kan geven, zeker als er nog een zak rotte appels ligt die eerst weg moeten, om ruimte te maken voor nieuwe appels. (! )
En toch had ik Schilder er graag bijgehouden. Redelijke speler die nooit zeurt en geen gekke dingen deed. Als je als Ajax hogerop wil, dan hoort hij absoluut niet in de basis. Maar dat geldt denk ik ook voor Atouba. Zonder hem direct af te willen schrijven, ben ik bang dat zijn aankoop geen succes gaat worden. Dus ben je genoodzaakt Urby op de backpositie te zetten. Hoewel hij dat zondag meer dan goed heeft gedaan.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ja hoor, we krijgen weer hetzelfde gezeik als toen we Perez lieten vertrekken.
Beide spelers hebben toen aangetoond dat ze niet goed genoeg zijn voor de basiself. Dat is een feitelijke constatering. Dat jij de uitspraken van Genee dan zo serieus neemt is niet bepaald een verrassing. Dom figuur.
Lekkere grote bek heb je, jammer dat je Genee met Derksen door elkaar haalt, als je me wilt tacklen moet je het wel goed doen.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En ja hoor, we krijgen weer hetzelfde gezeik als toen we Perez lieten vertrekken.
Beide spelers hebben toen aangetoond dat ze niet goed genoeg zijn voor de basiself. Dat is een feitelijke constatering. Dat jij de uitspraken van Genee dan zo serieus neemt is niet bepaald een verrassing. Dom figuur.
Schilder is 23.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekkere grote bek heb je, jammer dat je Genee met Derksen door elkaar haalt, als je me wilt tacklen moet je het wel goed doen.![]()
En dan noem je mij een dom figuur![]()
Schilder heeft (de wedstrijden die ik heb gezien) prima gespeelt, die wilde spelen en was gretig.
Dat is wat ik heb gezien, een aankomend "talent" toch misschien te noemen...
Spijker -> kop.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef Cheiron het volgende:
Schilder komt kwaliteit te kort. Simpel zat. Ik zie in Atouba ache wel een betere linksback dan in Schilder.
Het is ook wel weer typisch het Ajax topic: alle spelers die een jaar eerder werden afgeschreven worden zodra ze weg zijn helemaal opgehemeld.
Ik zal vast een begin maken; Leonardo had altijd in de basis moeten staan...
Je hebt ook met de mening van Schilder te maken, en als ik me niet vergis, wilde hij ook liever elke week aan het spelen toe komen. Beter hadden we daar een talent, als die in Jong Ajax niet loopt, voor terug gehaald, zoals die Nicky Kuiper bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook liever Schilder dan Atouba. Vond Schilder tegen L'OM aardig spelen. Sowieso een perfecte speler voor de breedte. Lag nooit te zeiken oid.
Klopt. Bovendien blink je bij NAC sneller uit dan bij Ajax. Van der Gun was leuk voor Utrecht, kwam tekort voor Ajax. Knopper voor Den Haag, etc etc.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schilder was gewoon geen goede verdediger.
En hij heeft een stuk of 24 wedstrijden voor Ajax gevoetbald.
En natuurlijk wordt de jeugd wel gewaardeerd maar dan moeten ze ook iets toevoegen.
Iets wat Schilder niet deed.
De komst van Atouba kwam voor iedereen als een verrassing aan. Dan is het wel heel gemakkelijk om nu achteraf te roepen dat we Schilder er beter bij konden houden.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef Foca het volgende:
[..]
En toch had ik Schilder er graag bijgehouden. Redelijke speler die nooit zeurt en geen gekke dingen deed. Als je als Ajax hogerop wil, dan hoort hij absoluut niet in de basis. Maar dat geldt denk ik ook voor Atouba. Zonder hem direct af te willen schrijven, ben ik bang dat zijn aankoop geen succes gaat worden. Dus ben je genoodzaakt Urby op de backpositie te zetten. Hoewel hij dat zondag meer dan goed heeft gedaan.
Heb je infeite een goed punt, maar ik heb die jongen prima en snel zien ontwikkelen bij Ajax.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:
[..]
Schilder is 23.
Dan ben je op een keeper na geen talent meer.
[..]
Spijker -> kop.
Inderdaad ja, Jan van Halst liep bij Talpa helemaal leeg over dit toptalent!quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde toen Sergio Zijler een keer bij Twente twee keer scoorde. Die kwam van Ajax, en op Studio Sport en hier op FOK sprak iedereen er schande van dat wij zo'n talent hadden laten gaan en dat het beter was dan het brandhout wat we nu hadden rondlopen. Nou, die gozer heeft 35 competitiewedstrijden en 4 jaar later pas z'n derde goal erin liggen afgelopen weekend.![]()
Ik vind dat Schilder geen goede ontwikkeling heeft doorgemaakt.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Heb je infeite een goed punt, maar ik heb die jongen prima en snel zien ontwikkelen bij Ajax.
Op basis van zijn voortuitgang noem ik dat toch erg goed, die gozer speelt de pannen van het dak bij NAC. (Tering had rapper moet worden) qua leeftijd kan ie nog de aankomende jaren mee om meer solide te worden.
Mijn punt is, waarom moest die weg en haal je er een dure grappenmaker ervoor terug die én niet wedstrijdfit is terwijl je weinig (Urby?) achter de hand hebt én niet met zekerheid kan zeggen hoe wat je van hem kan verwachten......
Maar je hebt eigenlijk niet echt een back-up voor de linksbackpositie. Anita, Vertonghen, Urby.. Zijn allemaal geen echte backs. Tuurlijk kunnen ze er spelen, maar in het geval van Vertonghen en Urby moet je wel weer schuiven in de rest van het elftal. Maar goed, Urby speelde uitstekend zondag, dus die mag van mij lekker blijven staan.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De komst van Atouba kwam voor iedereen als een verrassing aan. Dan is het wel heel gemakkelijk om nu achteraf te roepen dat we Schilder er beter bij konden houden.
Zowel Atouba als Schilder zijn simpelweg niet Ajax-waardig. Des te spijtiger dat er voor de linksbackpositie nog steeds geen echt goede specialist is aangetrokken.
quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Heb je infeite een goed punt, maar ik heb die jongen prima en snel zien ontwikkelen bij Ajax.
Op basis van zijn voortuitgang noem ik dat toch erg goed, die gozer speelt de pannen van het dak bij NAC. (Tering had rapper moet worden) qua leeftijd kan ie nog de aankomende jaren mee om meer solide te worden.
Mijn punt is, waarom moest die weg en haal je er een dure grappenmaker ervoor terug die én niet wedstrijdfit is terwijl je weinig (Urby?) achter de hand hebt én niet met zekerheid kan zeggen hoe wat je van hem kan verwachten......
Je doet nu net of dat een paniek aankoop was. Atouba heeft met Jol gewerkt dus die weet wel wat hij kan.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dus is de logische oplossing om een grootverdiener te halen die geen extra kwaliteit brengt? Ik had Jol liever horen zeggen. Niemand is haalbaar, in de winterstop proberen we een versterking te halen dan sowieso maar een verdediger te halen om maar iemand te hebben.
Overigens betwist ik dat niemand anders haalbaar was. Schilder, Sno, Vermaelen, Gentenaar, Leonardo en nog een aantal zijn allemaal weg. We hebben twee talenten, Verhoeven, Pantelic en De Zeeuw gehaald. Ik geloof niet dat in plaats van de transfervrije Atouba die ons drie miljoen kost niet een andere verdediger gehaald kon worden.
De logica van transfervrije niets toevoegende spelers halen met torenhoge salarissen ipv kwaliteit waar je iets voor betaalt begrijp ik dan ook niet.
Achteraf is het overigens makkelijk praten. Maar Ajax heeft gewoon gefaald. Zoals hierboven geopperd werd had Braafheid al lang en breed gehaald kunnen zijn voordat Van Gaal überhaupt interesse toonde. Het aanbod sprak alleen geen vertrouwen uit.
Schilder heeft kansen zat gehad om zich te bewijzen en ook na een verhuurperiode bij Heracles heeft-ie aangetoond geen vaste waarde te kunnen worden. Op een gegeven moment is het mooi geweest, je kan niet iedereen behouden.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Urby is goed in z'n aanvallende functie als verdediger, net zoals de meeste middenvelders dat op die positie wel zouden zijn. (daarom speelt Anita daar ook vaak heel redelijk.) Maar tegen een directe tegenstander komen deze spelers al snel in de problemen en heb het gevoel dat dat ook voor Atouba gaat gelden.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:31 schreef Foca het volgende:
[..]
Maar je hebt eigenlijk niet echt een back-up voor de linksbackpositie. Anita, Vertonghen, Urby.. Zijn allemaal geen echte backs. Tuurlijk kunnen ze er spelen, maar in het geval van Vertonghen en Urby moet je wel weer schuiven in de rest van het elftal. Maar goed, Urby speelde uitstekend zondag, dus die mag van mij lekker blijven staan.
quote:Pantelic: 'Ik hoef mezelf niet te introduceren. Niet alleen in Duitsland en Servië, maar iedereen in Europa die een beetje voetbal volgt kent mij.'
100% eens. Perez werd al genoemd en is een goed voorbeeld: prachtige voetballer als hij in vorm is, maar ook bij Twente zie je dat hij simpelweg te vaak niet thuis geeft en dan redt je het bij Ajax dus niet.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef Cheiron het volgende:
Schilder komt kwaliteit te kort. Simpel zat. Ik zie in Atouba ache wel een betere linksback dan in Schilder.
Het is ook wel weer typisch het Ajax topic: alle spelers die een jaar eerder werden afgeschreven worden zodra ze weg zijn helemaal opgehemeld.
Ik zal vast een begin maken; Leonardo had altijd in de basis moeten staan...
Ook helemaal waar. Alle jongens die de Ajax opleiding hebben doorlopen kunnen echt wel voetballen, als ze dan verhuurd worden en een wedstrijd goed voetballen reageert half Nederland als we de nieuwe Cruijff verhuurd hebben. Ze zijn bij Ajax echt niet helemaal achterlijk, als zo'n speler een topper is hebben ze dat na jaren opleiding echt wel een keer door.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:
[..]
Zelfde toen Sergio Zijler een keer bij Twente twee keer scoorde. Die kwam van Ajax, en op Studio Sport en hier op FOK sprak iedereen er schande van dat wij zo'n talent hadden laten gaan en dat het beter was dan het brandhout wat we nu hadden rondlopen. Nou, die gozer heeft 35 competitiewedstrijden en 4 jaar later pas z'n derde goal erin liggen afgelopen weekend.![]()
Ondanks dat Ajax soms voetbalt alsof het in de derde klasse onderbond speelt is het verschil tussen meekomen met Ajax en meekomen met NAC/watdanook nog steeds erg groot.
Waarschijnlijk willen ze niet zoveel BBB tussen de Ajaciedenquote:Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Foca het volgende:
[..]
Dan scharen ze Anderlecht en Zagreb dus onder de risicowedstrijden. Wat een onzin. Maar dan nog is het krom, want op één kaart kun je wel vier tickets halen. Dus mensen zonder (S)CC kunnen ook makkelijk aan hun kaarten komen.
Edit: Je hebt wel gelijk. Erg vreemd.
Klopt, maar van alle spelers die op LB hebben gestaan, maakte Urby de beste indruk op mij. Dus wat mij betreft mag hij voorlopig lekker blijven staan. Zeker de komende wedstrijden tegen NAC, VVV, dh, Roda en W2 kan hij er prima spelen denk ik.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:44 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Urby is goed in z'n aanvallende functie als verdediger, net zoals de meeste middenvelders dat op die positie wel zouden zijn. (daarom speelt Anita daar ook vaak heel redelijk.) Maar tegen een directe tegenstander komen deze spelers al snel in de problemen en heb het gevoel dat dat ook voor Atouba gaat gelden.
Ik had liever een wat meer verdedigend ingestelde linksback gezien die ook voor wat meer stabiliteit in de verdediging zorgt.
Het was Genee die Schilder zo de hemel in prees hoor (noemde hem een van de betere linksbacks van Nederland), onbenul.quote:Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
Lekkere grote bek heb je, jammer dat je Genee met Derksen door elkaar haalt, als je me wilt tacklen moet je het wel goed doen.![]()
En dan noem je mij een dom figuur![]()
Ja, idd. Schilder kan in 25 van de 34 wedstrijden eigenlijk prima meekomen, cq 'voldoen', maar tegen topclubs moet je 'm niet opstellen. Dan wordt het een '4', terwijl hij anders wel de 6,5 haalt. Maar was altijd wel een bruikbare wisselspeler om erbij te hebben, je kon het risico vaak wel nemen om 'm in te brengen als een lb zn dag niet had. En daarbij bijzonder sympathiek, dus ik hoop dat 'ie nog vaak gaat spelen bij NAC.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:11 schreef behangplakker het volgende:
Schilder is gewoon een leuke speler voor een subtopper, maar voor Ajax komt hij tekort. Vaak als hij speelde was zijn handelingssnelheid veel te traag, dat zag je goed tegen Marseille (waarin hij zelfs 1 van zijn betere wedstrijden speelde).
Klaar.
Dat sowiesoquote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
En daarbij bijzonder sympathiek, dus ik hoop dat 'ie nog vaak gaat spelen bij NAC.
Kijk ook naar Zonneveld bij NAC. Veel mensen vonden hem wel klaar voor PSV, maar daar heeft ie ook niets laten zien.quote:Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Silenus het volgende:
[..]
Ja, idd. Schilder kan in 25 van de 34 wedstrijden eigenlijk prima meekomen, cq 'voldoen', maar tegen topclubs moet je 'm niet opstellen. Dan wordt het een '4', terwijl hij anders wel de 6,5 haalt. Maar was altijd wel een bruikbare wisselspeler om erbij te hebben, je kon het risico vaak wel nemen om 'm in te brengen als een lb zn dag niet had. En daarbij bijzonder sympathiek, dus ik hoop dat 'ie nog vaak gaat spelen bij NAC.
Dat is geen Engels hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is spectacluar (ja, in het Engels).
Is je zeehond een keer doodgeknuppeld ofzo?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Die zeehond zie ik echt nog wel van waarde zijn voor dit elftal. Dit is het type speler dat verantwoordelijk is voor een 1000 extra kaartjes per wedstrijd. Hij is spectacluar (ja, in het Engels).²
Engels?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is spectacluar (ja, in het Engels).²
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.quote:
Kun je nog een keer die Pieterburen-grap maken? Vond 'm zo fucking grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.²
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen en die mongolen uit het topic halen. Ze verneuken de hele reeksquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Nou, liever nietquote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen
broertje van tong80?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.
Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.²
Mimiek van Zlatanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.
Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.²
Wat dat betreft is het handig dat we altijd spelers halen die 3 maanden nodig hebben om fit te worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.
Figuurlijk gesproken uiteraardquote:
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.quote:
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.²
Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost hequote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
Ik zou het wel jammer als de Eredivisie zo'n speler verliest. Voor spelers als hij en de Moun ben ik voetballiefhebber. We moeten het afwachten, maar de spanning is er immer. Jol heeft zijn best gedaan om zijn status te vertalen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
Mja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik daar op reageer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost heOf BB heeft gewoon hersens van een otter, of hij slaagt heel duidelijk in zijn opzet.
ja ik las hetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef jna het volgende:
Nou Chelsea kunnen we wegstrepen voor Suarez
Leuk voor kalou, kan hij bij zn nieuwe contract vragen wat hij wilt. Plus dat die ploeg in twee jaar tijd nog beter op elkaar ingespeeld kan raken.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik las hetbest kut voor ze die straf
Heeft rob toch nog een rol weggelegd gekregen onder het nieuwe bewind van jolquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Materiaalman Fred krijgt hulp van verdediger Rob Wielaert.
Freddyyy
Uitstekende nieuwe rol voor Robbiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Het is Fred helpt Ajax verdediging doel schoon te houdenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Gay Pridequote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Voor de Ajax-kenners: Wanneer en waar?
Was dat niet op zo'n vliegveld ergens in het Oostblok?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Oostblok en met je blote bast rennenquote:Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Was dat niet op zo'n vliegveld ergens in het Oostblok?
Kan daar best warm zijnquote:Op donderdag 3 september 2009 17:24 schreef Luco het volgende:
[..]
Oostblok en met je blote bast rennen
In Afrika, tussenstop idd.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Kan daar best warm zijnMaar het is dus ergens anders?
We hebben een winnaarquote:Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Ken het verhaal. Was tijdens een al dan niet noodgedwongen tussenstop en die tijd werd gebruikt om te trainen. Onderweg naar de wedstrijd tegen Independiente om de wereldbeker?
Ah, kijk aan.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luco het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Ajax: Deze week 37 jaar geleden
wel duidelijk in de tijd dat voetballers nog een stuk minder in het krachthonk zaten.quote:
Haha inderdaad, wie is die speler links? Die heeft nog een flinker buikje dan dat ik heb.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef TAV74 het volgende:
[..]
wel duidelijk in de tijd dat voetballers nog een stuk minder in het krachthonk zaten.
Is dat niet een begeleider en misschien zelfs wel Bobby Haarms?quote:Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:
[..]
Haha inderdaad, wie is die speler links? Die heeft nog een flinker buikje dan dat ik heb.
Lijkt me Haarms ja.quote:Op donderdag 3 september 2009 18:04 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Is dat niet een begeleider en misschien zelfs wel Bobby Haarms?
quote:Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luco het volgende:
[..]
We hebben een winnaar
Ajax: Deze week 37 jaar geleden
Overigens nog een paar mooie foto's van Haarms tegengekomen:
Ik ben blij dat hij geen steward meer is. Wat een koekenbakker was datquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Lekker hoorquote:
quote:Rentree Huntelaar was niet haalbaar voor Ajax
Op de laatste dag van de transfermarkt wist Ajax in Marko Pantelic een nieuwe aanvalsleider aan te trekken, maar de Serviër was zeker niet de eerste keus van de Amsterdammers. Martin Jol verklapt dat zijn werkgever er alles aan heeft gedaan om Klaas-Jan Huntelaar weer terug te halen van Real Madrid. “Maar dat bleek onmogelijk”, zei de coach, die vervolgens in de transfervrije Pantelic alsnog een nieuwe ‘nummer negen’ vond. De dertigjarige aanvaller tekende voor een seizoen bij de Amsterdammers.
Huntelaar maakte in de winterstop de overstap van Ajax naar Real Madrid, als vervanger van de geblesseerd geraakte Ruud van Nistelrooij. Een succes werd het niet. Huntelaar kende weliswaar een aardig gemiddelde bij Real, maar werd het slachtoffer van de vele aankopen die Florentino Pérez deed. Na een paar maanden moest de international noodgedwongen vertrekken.
Ajax trok aan de bel, maar een terugkeer van The Hunter bleek niet mogelijk te zijn. “De meeste opties waren onbetaalbaar”, vertelde Jol aan Het Parool. “Pantelic is dan misschien niet de centrumspits naar wie we zochten, maar als voetballer hoort hij wel thuis in een voor Ajax te duur segment van de markt. Op de komst van een spits van zijn kaliber had ik een paar weken geleden niet durven hopen.''
Want hoewel Pantelic niet de eerste keus was, is hij meer dan welkom. ''De verwachting was dat Pantelic naar een grote club in Europa zou verkassen'', zei Jol. ''Hij was in onderhandeling met AS Roma, maar misschien heeft hij zijn hand een beetje overspeeld. Neemt niet weg dat hij in Duitsland een heel goede naam heeft. Wie 45 doelpunten maakt in de Bundesliga, kan ook wel wat.''
Volgende week speelt Ajax tegen NAC. Of Pantelic dan al inzetbaar is, kan Jol moeilijk inschatten. ''Zijn contract bij Hertha BSC liep eind vorig seizoen af. Pantelic heeft dus een gedegen seizoensvoorbereiding gemist, al trainde hij deze zomer mee bij Rode Ster Belgrado.'' En met een schalks lachje: ''Ik heb maar vijf minuten nodig om te zien of hij écht fit is. Zo niet, dan doen we het tegen NAC met de aanvallers met wie aan de competitie zijn begonnen.''
Welluke?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Klaphark het volgende:
Iemand die weet of die shirtjes van AFCA groot of klein vallen?
Dat zelf ontworpen uitshirtje van die gasten is best geil
Tegenwoordig hebben al die profvoetballers zo'n getraind bovenlichaam, wat waren het toen maar smalle ventjes.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
1972, Kaapverdische eilanden.quote:Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
ja, zoiets zei ik ook al, sowieso kun je de fitheid van spelers toen niet vergelijken met nu. Kan ook niet anders, als je wedstrijden uit die tijd terug kijkt valt het vooral op hoe langzaam het allemaal gaat (en hoeveel ruimte er ligt). Zelfs een relatief recent EK als 1988 oogt megatraag....quote:Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef KirkLazarus het volgende:
[..]
Tegenwoordig hebben al die profvoetballers zo'n getraind bovenlichaam, wat waren het toen maar smalle ventjes.
Die kun je in het home gewoon even passen hoor.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Klaphark het volgende:
Iemand die weet of die shirtjes van AFCA groot of klein vallen?
Dat zelf ontworpen uitshirtje van die gasten is best geil
Toch een beetje vreemd...quote:Ajax trok aan de bel, maar een terugkeer van The Hunter bleek niet mogelijk te zijn. “De meeste opties waren onbetaalbaar”, vertelde Jol aan Het Parool. “Pantelic is dan misschien niet de centrumspits naar wie we zochten, maar als voetballer hoort hij wel thuis in een voor Ajax te duur segment van de markt. Op de komst van een spits van zijn kaliber had ik een paar weken geleden niet durven hopen.''
Nee? Hij geeft alleen aan dat hij in eerste instantie een betere spits wilde hebben, maar dat dat voor Ajax financieel niet haalbaar was.quote:
Ja nu wel denk, maar volgens mij hebben ze pas sinds een paar dagen andere maten dan XXXXXXXL beschikbaar.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Foca het volgende:
[..]
Die kun je in het home gewoon even passen hoor.
Goh, Feyenoord had ook liever Robben gehad ipv Cisséquote:Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Nee? Hij geeft alleen aan dat hij in eerste instantie een betere spits wilde hebben, maar dat dat voor Ajax financieel niet haalbaar was.
Natuurlijk is het een noodgreep, wanneer je geen geld hebt en het van transfervrije speler moet halen, zit er sowieso een smetje aan zo'n speler.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Goh, Feyenoord had ook liever Robben gehad ipv Cissé
Zoals ik het lijkt het me toch een beetje een noodgreep.
Waarom? Ajax had een spits nodig.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Gevalletje geil op gedoogbeleid?quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Wat ik vreemd vind aan het verhaal Pantelic is dat hij ervoor gekozen heeft om in de Nederlandse competitie te gaan spelen en fors minder salaris te krijgen, ik vraag me af wat daar achter zit.
Net of Cissé naar een europese subtopper konquote:Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef Gabbylicious het volgende:
[..]
Waarom? Ajax had een spits nodig.
'quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Wat ik vreemd vind aan het verhaal Pantelic is dat hij ervoor gekozen heeft om in de Nederlandse competitie te gaan spelen en fors minder salaris te krijgen, ik vraag me af wat daar achter zit.
Nou je moet het zo zien dat ze hem ook onhaalbaar achtten gezien zijn mogelijkheden om ergens anders te tekenen.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.
De eerste vier waren Zlatan, Eto'o, Drogba en Huntelaar. Niet zo erg om dan je vijfde keus te halenquote:Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.
Hij vroeg eerst een belachelijk salaris en niemand wilde dat betalen. DUs zochten ze naar andere oplossingen . Op het eind moest hij eiren voor zijn geld kiezen en een jaar bij Ajax tekenen. Zoiets???quote:Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Waarom zou hij eieren voor zijn geld moeten kiezen? Hij was transfervrij. Dus hij had nog wel even kunnen wachten op een andere club.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij vroeg eerst een belachelijk salaris en niemand wilde dat betalen. DUs zochten ze naar andere oplossingen . Op het eind moest hij eiren voor zijn geld kiezen en een jaar bij Ajax tekenen. Zoiets???
Die ziet er wel goed uit ja, alleen waarom die 4 sterren? Ik wil ook nog wel 11 keer kampioen worden, maar om nu al 4 sterren op je shirt te doen is een beetje te ambitieus.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Rood met zwarte baan, zoals het thuisshirt. En nog wat Amsterdamse details.
4 keer europacup 1/CL?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
[..]
Die ziet er wel goed uit ja, alleen waarom die 4 sterren? Ik wil ook nog wel 11 keer kampioen worden, maar om nu al 4 sterren op je shirt te doen is een beetje te ambitieus.
Wielaert wordt ritueel geslacht.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, excuus, ik ga zo eten, ivm de ramadan. Weet iemand trouwens of Kerlon ook achter de spitsen terecht kan? Wie gaan er geslachtofferd worden dankzij de nieuwe aankopen?²
En als er geen club komt omdat ze allemaal al rond zijn?quote:Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou hij eieren voor zijn geld moeten kiezen? Hij was transfervrij. Dus hij had nog wel even kunnen wachten op een andere club.
Als een speler daadwerkelijk kwaliteiten had dan komt er altijd een club voor hem.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Chadi het volgende:
[..]
En als er geen club komt omdat ze allemaal al rond zijn?
Jah die hem op d ebank zet omdat ze al iemand anders hebben of hem een nog lager slaris geven.quote:Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als een speler daadwerkelijk kwaliteiten had dan komt er altijd een club voor hem.
Lekker boeiend of het 19.00 of 21.00 is, uiteindelijk moet je bij alletwee een dag vrij nemen gok ikquote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Klaphark het volgende:
Passe partout binnenHopelijk zit het de eerste wedstrij ook aardig vol, de andere wedstrijden maak ik me niet zoveel zorgen.
Wel hoerentijd beginnen, 19:00 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zagreb 21:00, meer tijd om bier te drinken
Dan zal ik je tegen Zagreb wel tegenkomen gok ikquote:Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Jasza het volgende:
[..]
Lekker boeiend of het 19.00 of 21.00 is, uiteindelijk moet je bij alletwee een dag vrij nemen gok ik![]()
19.00 vind ik wel beter eigenlijk, dan is me staat nog een beetje helder
Tegen Zagreb wil ik het niet eens weten, ben jarig die dag dus zal wel weer met geld gaan smijten![]()
Haha, trakteer wel op een biertje danquote:Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Foca het volgende:
[..]
Dan zal ik je tegen Zagreb wel tegenkomen gok ik
19.00quote:Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Klaphark het volgende:
Passe partout binnenHopelijk zit het de eerste wedstrij ook aardig vol, de andere wedstrijden maak ik me niet zoveel zorgen.
Wel hoerentijd beginnen, 19:00 uur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zagreb 21:00, meer tijd om bier te drinken
Helemaal euforisch over Snoquote:Bristol-trainer over Sno: "Een kwaliteitsspeler"
Op de laatste dag van de transfermarkt vertrok Evander Sno dan toch bij Ajax. Bestemming: Bristol City, waar ze ongelofelijk blij met hem zijn.
Bristol-trainer Gary Johnsen is zeer te spreken over het huren van de Ajax-middenvelder. Sno lijkt zich dan ook geen zorgen hoeven te maken of hij dit jaar speelminuten gaat maken.
"We hebben een kwaliteitsspeler weten vast te leggen", zegt Johnson in de Bristol Evening Post. Sno kwam op de Bristol-radar nadat Ajax tijdens de voorbereiding oefende tegen de Championship-club. "Zo zie je maar hoe raar het kan lopen. Nadat we van Ajax verloren was niemand daar uiteraard blij mee, maar uiteindelijk is het in ons voordeel geweest."
"Evander speelde hier en kreeg bij het verlaten van het veld een staande ovatie van ons publiek. Toen wij bij hem kwamen of hij hier naartoe wilde komen heeft dat zeker meegespeeld bij het nemen van zijn snelle beslissing. We hebben een kwaliteitsspeler weten vast te leggen, terwijl dat normaal gesproken geen optie was geweest."
quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Helemaal euforisch over SnoJammer dat ze hem niet gekocht hebben.
PL ..wat hebben we gemist en ziet deze trainer wel ?quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dit snap je toch niet inderdaadAls ze nu zeggen dat ze denken dat ze potentie in hem zien kun je er met enige fantasie nog wat van maken, maar zo PL-waardig heb ik SNo niet zien spelen vorig jaar
"Een kwaliteitsspeler"quote:Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Helemaal euforisch over SnoJammer dat ze hem niet gekocht hebben.
Scouten levert in het begin al kostenbesparing op vanwege het salaris. Slechter kunnen gescoute spelers toch niet spelen en ze hebben een veel goedkoper salaris.quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Nashje het volgende:
Bristol. Dat zal snel omgeslagen zijn helaas. Hopen dat Sneu het redelijk doet daar, zijn we die ook weer kwijt.
Gaat nu wel weer tijd worden om wat minder zooi binnen te halen. Spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl, Wielaert zijn gewoon niet nodig. Kapitaalvernietiging. Meer scouten levert al veel meer op.
BETER scouten!quote:Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Nashje het volgende:
Bristol. Dat zal snel omgeslagen zijn helaas. Hopen dat Sneu het redelijk doet daar, zijn we die ook weer kwijt.
Gaat nu wel weer tijd worden om wat minder zooi binnen te halen. Spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl, Wielaert zijn gewoon niet nodig. Kapitaalvernietiging. Meer scouten levert al veel meer op.
Voor Bristol is een jongen die in het Nederlands Olympisch elftal heeft gespeeld, Champions League heeft gespeeld, en onder contract heeft gestaan bij Celtic en Ajax natuurlijk wel een kwaliteitsspeler. Zou me ook niet verbazen als hij in een fysieke competitie als de championship bijzonder goed speelt.quote:
Bij NAC heeft ie wel een aantal hele goede potten gespeeld en ook een periode bij Celtic heeft hij het behoorlijk gedaan, waar hij regelmatig een basisplek had. Toch?quote:Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef venomsnake het volgende:
Het is dan ook een wonder dat die jongen bij Celtic en Ajax gespeeld heeft.
Hoe groot is dat uitvak dan? En is er al wat bekend over verkoopschema?quote:Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha, trakteer wel op een biertje dan![]()
Btw voor de mensen die Anderlecht uit willen gaan:
Europese uitkaarten:
1239 zonder NL
1645 met NL
161 met NL+
Totaal: 3045
Europese voorrangsuitkaarten:
74 zonder NL
256 met NL
142 met NL+
Totaal: 472
Dus als je een normale EU kaart hebt moet je wel hopen dat er niks vastloopt![]()
5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hoe groot is dat uitvak dan? En is er al wat bekend over verkoopschema?
Mwoh, als ik m'n SCC niet op tijd binnenheb, hoef ik me er niet eens druk over te maken.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Foca het volgende:
[..]
5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.
quote:Maarten Stekelenburg is vrijdag op de training van de Oranjeselectie in de aanloop naar het oefenduel met Japan geblesseerd van het veld gegaan.
De Ajax-doelman kreeg een bal recht op een vinger. Er wordt een foto gemaakt om de aard van de blessure vast te kunnen stellen. Bondscoach Van Marwijk denkt dat de blessure meevalt.
Als Stekelenburg zaterdag niet ingezet kan worden, is Piet Velthuizen op basis van de training zaterdag in Enschede zijn vervanger.
Maar dat is dan wel weer het nadeel aan interlandsquote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.²
B.A. is al te oud ofniet?quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Luco het volgende:
[..]
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.
Slecht nieuws, Obama is geen voetballer, Schwarzenegger (Hihi, ik zei Schwarz) ook niet
Zie TTquote:
Dat klopt inderdaad. En het is gewoon zaak dat er nu een tijdlang dezelfde defensie staat.quote:Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Dvm86 het volgende:
Paniek! Zonder Stekelenburg gaan we punten verspelen. Vermeer is immers zoveel slechter
Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!.
Onbegrijpelijk ja. Die bal moet je vangen met je héle hand, niet met je vingertje.quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!.
quote:Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.
Zelfs als hij er dan nog een wedstrijdje uit ligt is dat niet rampzalig. We hebben een prima vervanger, ook al zie ik wel liever Stekelenburg in de basis.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef NoizEkick het volgende:
Klinkt niet heel ernstig allemaal. Die wedstrijd tegen Japan boeit me niet, als 'ie tegen NAC maar op goal staat.
quote:Doelman Maarten Stekelenburg is niet inzetbaar in het oefenduel van Oranje met Japan, zaterdag in Enschede.
De sluitpost van Ajax liep vrijdag op de training een klein scheurtje in een botje van zijn linkerringvinger op. Hij blijft wel gewoon bij de spelersgroep, aangezien bondscoach Bert van Marwijk naar alle waarschijnlijkheid wel een beroep op de goalie kan doen voor het WK-kwalificatieduel met Schotland.
Piet Velthuizen (Vitesse) is, op basis van de training, Stekelenburgs vervanger tegen Japan. Hij maakt in dat geval zijn debuut in het grote Oranje.
Ik en 2 maatjes hebben een voorrangskaart EU, maar die maat die altijd rijd die heeft natuurlijk weer een normalequote:Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Top, thanks.
Dat wordt indd stevige loterij. CC bij sigarenboer en zelf online proberen dan maar. En dan hopen...
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Ze Eduardo heeft btw nog een maand nodig voordat hij topfit is, Kerlon zal wel hetzelfde voor gelden.
Klopt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Ze Eduardo heeft btw nog een maand nodig voordat hij topfit is, Kerlon zal wel hetzelfde voor gelden.
Hoe kan dat?quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Hopelijk blijft hij een flinke tijd langs de kant staan, kunnen we wellicht punten gaan pakken aankomende tijd.quote:
Dat is een vereiste als je een contract wil tekenen bij Ajax. Je mag niet wedstrijdfit zijn.quote:
Brazilianen en vakantie, volg jij alleen basketbal en geen voetbal?quote:
In basketbal hebben Brazilianen ook weleens vakantie hoor...quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Cacciatore het volgende:
[..]
Brazilianen en vakantie, volg jij alleen basketbal en geen voetbal?
Ik kan helaas niet. Mijn gappies vertrekken op dinsdag, maar ik heb dinsdagavond nog een tentamen. Dus vrij van school nemen wordt hem niet. Balen dat die wedstrijd op woensdag wordt gespeeld. Maarja, niets aan te doen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nog even te kijken om evt. naar Timisoara te gaan, maar ik heb iets gevonden voor in totaal 147 euro. Kriebelt nu wel hoor.
Iig in die 147 euro zit een retourticket Boedapest, autohuur/benzine, hostel in Boedapest, geschatte kostprijs kaartje wedstrijd.
Je zou inderdaad bijna denken dat we vooral gaan voor de 20% niet-wedstrijdfit-kortingquote:Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Blight het volgende:
[..]
Dat is een vereiste als je een contract wil tekenen bij Ajax. Je mag niet wedstrijdfit zijn.
Dit meen je nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2075100/ajax-koopt-seabert.html²
We kunnen beter zorgen dat we een goede groep in Zagreb hebben!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Klaphark het volgende:
Gaan nog wel aardig wat mensen naar Timisoara uit volgens mij
Ja daar hoef je mij er niet bij te hebben hoor, aan mij heb je niet zoveel daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef Foca het volgende:
[..]
We kunnen beter zorgen dat we een goede groep in Zagreb hebben!
Hehe dat is wel nicequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga sowieso al naar Roemenië en naar Zagreb. Anderlecht zal wel een grote loterij worden en aangezien ik nooit geluk heb met dat soort dingen zal ik die wel missen.
Ik ben vorig seizoen alleen naar Fiorentina geweest dat was nog best gezellig. Paar goede maten aan over gehouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe dat is wel nice![]()
Ja helaas zit ik dus met vrienden die niet heel makkelijk vrij regelen helaas, ik zelf kan zo een paar daagjes wegblijven van school natuurlijk
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen alleen naar Fiorentina geweest dat was nog best gezellig. Paar goede maten aan over gehouden.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Foca het volgende:
[..]
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooi
Wij zijn toen met een groepje een soort illegale kroeg binnen gedoken. Van de voorkant was het gewoon een woonhuis maar als je de trap af ging had je een kroeg. Was nog eens goedkoop bier drinken daar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Foca het volgende:
[..]
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooi
Ik wil naar Barca!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik de Uefacup qua wedstrijden nog leuker dan de CL. Tenminste weer eens wat anders dan Arsenal en AC Milan
Met die drankprijzen word ik in ieder geval niet lam. Da's wel een voordeel.quote:
Doe maar niet dat zijn dure reisjesquote:
Nemen wij onze pluutjes toch ook mee johquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Foca het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome.
Op hun homofiele scootertjes
Forza Lazio!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Foca het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome.
Op hun homofiele scootertjes
Ja schijt BTW daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe maar niet dat zijn dure reisjes
Kopenhagen was ook duur biertje voor 7.30 enige voordeel was dat het niet zover weg was.
Mannetje of 250-300 gok ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Klaphark het volgende:
Hoeveel mensen gaan er naar Zagreb schatten jullie?
Ajax is bijzaak je weet toch dat iedereen gaat voor het rellen en zuipenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Foca het volgende:
Het gaat toch niet om het zuipen jongens. Je komt toch voor Ajax?
Als je gezopen hebt lijkt het tenminste nog een beetje goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Foca het volgende:
Het gaat toch niet om het zuipen jongens. Je komt toch voor Ajax?
Tuigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is bijzaak je weet toch dat iedereen gaat voor het rellen en zuipen
quote:
Heb je een nieuwe CC gekregen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef kalinho het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik heb alleen een supporters CC (wat dus tussen de SCC en normale CC in zit). Ik heb geen nl of eu uitkaart, maar ben vorig seizoen wel naar Fiorentina Uit geweest. Heb ik dan EU recht of heb ik niets?
Ik zou maandag even met Ajax bellen als ik jou was. Want je hebt gewoon recht op EU.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef kalinho het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik heb alleen een supporters CC (wat dus tussen de SCC en normale CC in zit). Ik heb geen nl of eu uitkaart, maar ben vorig seizoen wel naar Fiorentina Uit geweest. Heb ik dan EU recht of heb ik niets?
Sowieso naar VVV en AZ. AGOVV heb ik maar overgeslagen zal wel een zaadwedstrijd worden denk ik.quote:
Klopt maar hij hoort een nieuwe CC te krijgen waar het op staat, dus misschien is het niet helemaal goed gegaan met het scannenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik zou maandag even met Ajax bellen als ik jou was. Want je hebt gewoon recht op EU.
Ah hebbie voorrang dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso naar VVV en AZ. AGOVV heb ik maar overgeslagen zal wel een zaadwedstrijd worden denk ik.
Heb idd voorrangquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ah hebbie voorrang dan?
AZ uit lijkt me niks met jong Ajax, AGOVV word wss wel een erg goede sfeer
Weet ik ook wel met je trieste anti combi gedoe terwijl al die gasten waarmee je europees gaat wel in het uitvak staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Foca het volgende:
Ik sta bijna nooit in het uitvak in NL hoor.
Ik voetbal ook af en toe op zondag. Anders was ik waarschijnlijk ook wel zo hypocriet om mee te gaan jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik ook wel met je trieste anti combi gedoe terwijl al die gasten waarmee je europees gaat wel in het uitvak staan
Tsja, komt door die goedkope prijzen tegenwoordig, zeker met die recessie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef Jasza het volgende:
Wel opvallend dat er tegenwoordig zoveel van FOK in het uitvak staan, was paar jaar terug veel minder volgens mij.
Schandalig dat deze columnist in principe een doodschop op Kerlon goedkeurt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2075100/ajax-koopt-seabert.html²
Waar woont 'ie? Kom we gaan 'm met z'n allen neerknuppelen.quote:Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Schandalig dat deze columnist in principe een doodschop op Kerlon goedkeurt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |