abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72393676
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72393707
Ik wil ook weer gewoon clubvoetbal zien, maar misschien is de periode van rust wel goed voor de groep.
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 3 september 2009 @ 11:29:32 #3
131603 Afwazig
Serious business
pi_72393729
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:28 schreef Blight het volgende:
Ik wil ook weer gewoon clubvoetbal zien, maar misschien is de periode van rust wel goed voor de groep.
Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.
pi_72393759
Om even terug te komen op het spiegelen aan van der Sar: ja ik denk dat bijna iedereen Stekelenburg vergelijkt met van der Sar. Begrijpelijk aan de ene kant, maar niet helemaal terecht.
  donderdag 3 september 2009 @ 11:30:40 #5
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_72393767
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Ik denk het wel, nu hebben de nieuwe spelers ook wat meer tijd te wennen en trainen met de groep.
welke groep?
Jawel, je keek.
pi_72393787
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties van Pantelic.
pi_72393790
Eens met TT.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72393842
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef venomsnake het volgende:
Eens met TT.
Daardoor mis ik NAC, want dan ben ik vakantie
Door die kut interlands, anders was het een uitwedstrijd geweest die ik had gemist
pi_72393872
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:30 schreef Rhapsody het volgende:
Om even terug te komen op het spiegelen aan van der Sar: ja ik denk dat bijna iedereen Stekelenburg vergelijkt met van der Sar. Begrijpelijk aan de ene kant, maar niet helemaal terecht.
Hoeveel open deuren wil je in 1 post intrappen.

Ben benieuwd inhoeverre Jol verantwoordelijk is voor de keuze van Ze Eduardo of dat het een product is van van der Zee.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_72393886
Ach, een wedstrijdje van Oranje kijken vind ik ook altijd wel ok. En Pantelic kan wat langer aan Nederland wennen voor hij zijn debuut in Ajax1 maakt, dus dat is ook wel een voordeel.
pi_72393890
@ MassimO.

Ochoa heb ik ook al diverse keren geopperd, maar ik zie het niet gebeuren dat de leiding van Ajax ook maar op het idee komt om naar hem te informeren.

We zijn trouwens weer 400.000 EUR rijker door de transfer van Heitinga. Opzich wel positief dat ex-Ajax spelers zo vaak veranderen van club.
pi_72393905
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:31 schreef w00h00 het volgende:
Ik ben erg benieuwd naar de prestaties van Pantelic.
Ik ook
pi_72393961
ik vind interlands altijd wel leuk En nu ook wel beter dat de aankopen wat meer tijd hebben om te wennen etc
  donderdag 3 september 2009 @ 11:38:45 #14
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72393980
Op zich prima dat we met een redelijk goed gevoel de interlandperiode zijn ingegaan. Als je niet wint bij Heracles is het toch twee weken kut, nu kan je positief blijven. Lijkt me wel dat Marko Pantelic in twaalf dagen wedstrijdfit gemaakt moet kunnen worden? Zou mooi zijn om hem meteen tegen NAC in actie te kunnen zien.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72394081
Timisoara en Anderlecht thuis beginnen om 7 uur al Belachelijke tijden!
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_72394112
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:42 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:
Ach, dan kunnen de mensen van "ver" tenminste niet met het excuus komen dat ze de laatste trein niet meer kunnen halen

Gewoon een middagje vrij van je werk/school nemen en op tijd de stad in. Prima toch?
pi_72394159
quote:
Juist top voor mij
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72394264
Kan je zonder scc kaartjes halen voor die twee wedstrijden?
pi_72394321
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.
pi_72394323
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:48 schreef Chadi het volgende:
Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht raken
Edgar Davids over Danny Buijs na Ajax-Feyenoord (4-1, 4/2/07): Luister eens, het is niet de eerste keer dat jongetjes zich willen bewijzen en zeker ook niet de laatste keer.
pi_72394361
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Ik hoop van wel. Heb zelf een clubcard. Maar op de site van Ajax staat zelfs wanneer de vrije verkoop begint. Denk niet dat die duels volledig uitverkocht raken
Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bang
  donderdag 3 september 2009 @ 11:53:27 #22
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72394384
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:38 schreef mash_ het volgende:
ik vind interlands altijd wel leuk En nu ook wel beter dat de aankopen wat meer tijd hebben om te wennen etc
Ik vind het niks, ik wil gewoon lekker een competitieronde
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_72394437
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72394487
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:52 schreef Foca het volgende:

[..]

Zonder SeizoenClubCard kun je wel kaartjes halen hoor. Raakt zeker niet uitverkocht, wees maar niet bang

Ben er alleen nog niet helemaal uit welk vak, maar we zien dan wel wat nog beschikbaar is
  donderdag 3 september 2009 @ 11:58:53 #25
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72394533
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:53 schreef TAV74 het volgende:

[..]

maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.
pi_72394607
quote:
Kut dat wordt gezeik met werk....
AFC Ajax
  donderdag 3 september 2009 @ 12:05:20 #27
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72394692
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:58 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

maakt helemaal niet uit, want er zijn er toch 34 tot begin Mei 2010.
Jawel, ik heb er nu nog zin in En als het even kan heb ik liever geen doordeweekse speelrondes (die hebben we gelukkig ook nauwelijks meer)
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
  donderdag 3 september 2009 @ 12:09:46 #28
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72394808
Heeft Pantelic al een werkvergunning gekregen? Hopen dat dat rond is voordat de competitie weer begint.
Life is what you make it.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:12:45 #29
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72394896
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:05 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Jawel, ik heb er nu nog zin in En als het even kan heb ik liever geen doordeweekse speelrondes (die hebben we gelukkig ook nauwelijks meer)
Doordeweekse speelrondes vind ik juist altijd wel vet.
pi_72395045
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Heeft Pantelic al een werkvergunning gekregen? Hopen dat dat rond is voordat de competitie weer begint.
Nee. hij is terug naar Servie omdat te regelen. Dat zou een paar dagen duren.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 3 september 2009 @ 12:20:44 #31
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_72395142
Ik vind interlandvoetbal ook altijd wel leuk Denk dat zo af en toe een weekje er tussenuit toch de beste oplossing is. In de oneven jaren een kwalificatietoernooi spelen in juni lijkt me ook niks omdat dan spelers helemaal niet meer kunnen uitrusten. Enige wat ik niet snap is dat de KNVB een oefentripje heeft gepland naar Australië volgende maand . 24 uur heen en 24 uur terug minimaal.
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_72395214
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:20 schreef borisz het volgende:
Ik vind interlandvoetbal ook altijd wel leuk Denk dat zo af en toe een weekje er tussenuit toch de beste oplossing is. In de oneven jaren een kwalificatietoernooi spelen in juni lijkt me ook niks omdat dan spelers helemaal niet meer kunnen uitrusten. Enige wat ik niet snap is dat de KNVB een oefentripje heeft gepland naar Australië volgende maand . 24 uur heen en 24 uur terug minimaal.
Die Australietrip is echt bezopen ja.... maar zo'n kwalificatietoernooitje in juni is in mijn ogen wel beter... speel je twee weken een toernooi en dan is het de rest van het jaar klaar en kun je je op je club focussen... of ze moeten bijvoorbeeld de eerste 4 van het EK gewoon automatisch laten kwalificeren voor het WK... scheelt de grote landen ook al een hoop extra belasting
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_72395391
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:09 schreef Schanulleke het volgende:
Moet wel goedkomen voor de eerstvolgende competitieronde

Ben wel benieuwd hoe de nieuwe spelers ingebouwd worden in het elftal.
pi_72395401
Doordeweeks is het wel leuk maar ik verveel me altijd de pleuris op zondag
Naar je familie is ook niks
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_72395437
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:17 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Nee. hij is terug naar Servie omdat te regelen. Dat zou een paar dagen duren.
In Servië ja. Vervolgens komt de papierwinkel in Nederland op gang. Atouba duurde ook onwijs lang, nog een reden waarom het lang duurde voordat die een beetje fit was. Beter gaat dat met Pantelic sneller.
pi_72395522
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Onze lange spits in de punt of er komend en dan suarez vanaf zijn favo plek rechts hangend. heb je ook gelijk geen probleem meer met Rommedahl. je bent dan defensief kwetsbaarder maar ja.
  donderdag 3 september 2009 @ 12:33:58 #37
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72395535
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:51 schreef Foca het volgende:

[..]

Je hebt wel een clubcard? In dat geval kan je gewoon een PP halen. Als je losse kaarten wil voor die twee wedstrijden dan kun je ook zonder CC kaartjes kopen, maar dat zal wel een duurdere grap zijn denk ik.
Mij was verteld dat alleen Timisoara in de vrije verkoop ging. Maargoed, dat zullen ze wel aanpassen als ze merken dat de kaartverkoop niet storm loopt.
pi_72395787
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:33 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Mij was verteld dat alleen Timisoara in de vrije verkoop ging. Maargoed, dat zullen ze wel aanpassen als ze merken dat de kaartverkoop niet storm loopt.
Dan scharen ze Anderlecht en Zagreb dus onder de risicowedstrijden. Wat een onzin. Maar dan nog is het krom, want op één kaart kun je wel vier tickets halen. Dus mensen zonder (S)CC kunnen ook makkelijk aan hun kaarten komen.

Edit: Je hebt wel gelijk. Erg vreemd.
pi_72395882
Het is toch een prima prijs voor de PP. Mag toch hopen dat het niet weer met een half gevuld stadion is.
pi_72395945
quote:
Vermeer en Ajax naderen akkoord

Kenneth Vermeer staat op het punt zijn contract bij Ajax te verlengen. Speler en club hebben elkaar zo goed als gevonden in een nieuwe verbintenis, die de doelman tot 2013 in Amsterdam gaat houden. Dat meldt De Telegraaf.

Het huidige contract van Vermeer loopt komende zomer af. Onder het bewind van Marco van Basten werd de afspraak gemaakt dat ze over een verlenging van de verbintenis zouden gaan praten. Dat werd overgenomen door de nieuwe trainer Martin Jol.

De Amsterdammer is afkomstig uit de jeugd van Ajax, waar hij afgelopen seizoen zijn debuut maakte. Onder Van Basten kreeg Vermeer zelfs een aantal maanden de voorkeur boven Maarten Stekelenburg. Dit seizoen is hij weer tweede keus achter de Oranje-doelman.
Bron: Voetbalprimeur
pi_72395950
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:45 schreef Dvm86 het volgende:
Het is toch een prima prijs voor de PP. Mag toch hopen dat het niet weer met een half gevuld stadion is.
Niets mis mee inderdaad. Prijs van een los kaartje op VAK410 tegen Anderlecht vind ik dan wel weer vrij prijzig: 38,50

Dat is nog duurder dan de wedstrijden tegen Fiorentina en OM vorig jaar.
pi_72395955
Als alles meezit heb je volgend jaar wel een geweldige lichting zeg, damn. Vermeer, Alderweireld, Eduardo, Blind, Donald, De Jong, V/d Heijden, Anita, Kerlon, Bodul, Zeegelaar. Van dit rijtje zitten momenteel Alderweireld, Donald en De Jong al vaak tegen basisplaatsen aan.

Ben vooral benieuwd wie zich gaat ontpoppen tot nieuwe ster. Als Suarez vertrekt is er toch vast wel iemand die dat gaat worden.
pi_72395969
quote:
Ik vind het best. Moet 05:00 alweer opstaan voor werk.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  donderdag 3 september 2009 @ 12:53:36 #44
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72396093
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:29 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Dat zeker. Ik hoop niet dat Jol van het type is dat de aankoop van de trainer automatisch speelt maar dat er een gezonde concurrentiestrijd komt.
pi_72396129
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:53 schreef Schanulleke het volgende:

[..]

Dat zeker. Ik hoop niet dat Jol van het type is dat de aankoop van de trainer automatisch speelt maar dat er een gezonde concurrentiestrijd komt.
Dat is Jol niet. Ik was er ook bang voor, maar hij zet Atouba er ook langs zonder er zo moeilijk over te doen.
pi_72396909
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:54 schreef Nashje het volgende:

[..]

Dat is Jol niet. Ik was er ook bang voor, maar hij zet Atouba er ook langs zonder er zo moeilijk over te doen.
Klopt, hoewel ik hem met Atouba wel erg wispelturig vind. De ene wedstrijd in de basis en het weekend daarop zit ie op de tribune
  donderdag 3 september 2009 @ 13:27:11 #47
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72396995
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:24 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Klopt, hoewel ik hem met Atouba wel erg wispelturig vind. De ene wedstrijd in de basis en het weekend daarop zit ie op de tribune
Volgens mij komt dat doordat Atouba nog nit geheel fit is en hij nog niet zoveel belasting aankan.
pi_72397032
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:27 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat doordat Atouba nog nit geheel fit is en hij nog niet zoveel belasting aankan.
Mja das ook wel weer zo, maar laat m dan op de bank zitten ofzo, dat ie eventueel kan invallen, dit vind ik ook zo zinloos
  donderdag 3 september 2009 @ 13:48:47 #49
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72397587
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:28 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Mja das ook wel weer zo, maar laat m dan op de bank zitten ofzo, dat ie eventueel kan invallen, dit vind ik ook zo zinloos
Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?

Die gast verdient 1,4 miljoen per jaar en hij loopt er nog bij alsof 'ie 43 is. Al hoewel hij me op de fitte momenten wel redelijk kon overtuigen, ik wacht het nog even af.
Gourmetten of steengrillen?
pi_72397631
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:48 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ik begin het hele Atouba-verhaal een beetje vaag te vinden zo langzamerhand. Wanneer werd die gast gecontracteerd? Nog vóór de Engeland-trip. Hij mocht ivm de werkvergunning een tijdje nog niet meetrainen, maar ervan uitgaande dat je een prima werknemer bent en voor jezelf rent zou je nu toch onderhand wel topfit moeten zijn?

Die gast verdient 1,4 miljoen per jaar en hij loopt er nog bij alsof 'ie 43 is. Al hoewel hij me op de fitte momenten wel redelijk kon overtuigen, ik wacht het nog even af.
Nouja, hij heeft natuurlijk wel een aanzienlijke achterstand omdat hij 11(?) maanden niet heeft kunnen trainen
pi_72397732
Da's de fout van Jol. Jol had gewoon iemand moeten halen die er direct zou staan. Dit had ie kunnen weten en moeten inschatten.
pi_72397747
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

Nouja, hij heeft natuurlijk wel een aanzienlijke achterstand omdat hij 11(?) maanden niet heeft kunnen trainen
Ja dag. Ik heb het even opgezocht. Hij is er een half jaar uit geweest en traint sinds 1 mei al weer. Belachelijk gewoon dat die gast nog niet fit is, tenzij hij liegt over z'n leeftijd.
pi_72397806
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:53 schreef Nashje het volgende:
Da's de fout van Jol. Jol had gewoon iemand moeten halen die er direct zou staan. Dit had ie kunnen weten en moeten inschatten.
Wel erg makkelijk . De andere opties waren te duur en onhaalbaar.
pi_72397885
quote:

[..]

Wie kan mij met zekerheid vertellen dat hij geen 43 is? Dat weet je bij dat soort gasten maar nooit.
pi_72397929
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:50 schreef Frankz0rz het volgende:

[..]

half jaartje dus, ok ff een edit.
Maar das toch net zoals Alves.. Hoe oud is die?
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_72397959
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:56 schreef Chadi het volgende:

[..]

De optie Braafheid was prima, 2 miljoen euro voor Nederlandse international.

Ajax had toen sneller en adequater moeten reageren en hem allang vast moeten leggen.
pi_72397976
quote:

[..]

Dus is de logische oplossing om een grootverdiener te halen die geen extra kwaliteit brengt? Ik had Jol liever horen zeggen. Niemand is haalbaar, in de winterstop proberen we een versterking te halen dan sowieso maar een verdediger te halen om maar iemand te hebben.

Overigens betwist ik dat niemand anders haalbaar was. Schilder, Sno, Vermaelen, Gentenaar, Leonardo en nog een aantal zijn allemaal weg. We hebben twee talenten, Verhoeven, Pantelic en De Zeeuw gehaald. Ik geloof niet dat in plaats van de transfervrije Atouba die ons drie miljoen kost niet een andere verdediger gehaald kon worden.

De logica van transfervrije niets toevoegende spelers halen met torenhoge salarissen ipv kwaliteit waar je iets voor betaalt begrijp ik dan ook niet.

Achteraf is het overigens makkelijk praten. Maar Ajax heeft gewoon gefaald. Zoals hierboven geopperd werd had Braafheid al lang en breed gehaald kunnen zijn voordat Van Gaal überhaupt interesse toonde. Het aanbod sprak alleen geen vertrouwen uit.
pi_72398007
quote:

[..]

Conditioneel fit zijn en een rondje kunnen lopen is wel wat anders dan een wedstrijd spelen .

Maar goed, het is een heel raar verhaal allemaal; hij is minimaal 32 of 33 jaar.
pi_72398041
Schilder had never moeten vertrekken, die gozer staat erg leuk te spelen momenteel....

Word door de media op een redelijk voetstuk gezet
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:06:35 #60
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72398104
quote:
Op donderdag 3 september 2009 13:59 schreef Foca het volgende:

[..]

Wie kan mij met zekerheid vertellen dat hij geen 43 is? Dat weet je bij dat soort gasten maar nooit.
Ja, precies. Ik vind het ook altijd maar een raar verhaal hoe ze in Afrika die jaren tellen. Als moeder weet je toch wanneer je zoon geboren wordt? Ik heb altijd zo'n idee dat ze pas als zo'n joch ongeveer 6 jaar is denken 'OH FUCK, wanneer was die gast geboren? Hoeveel oogsten geleden? Ehuuh euuhhh...ah laat maar, laten we gewoon zeggen dat 'ie vandaag 1 wordt.'

Je kunt tegenwoordig toch wel aan wat dna-materiaal zien hoe oud iemand is lijkt me? Gewoon even een dokter erbij halen, stokje in je anus en hop, tot op de minuut precies kunnen ze uitrekenen wanneer je bent geboren. En als dan blijkt dat iemand 38 is ipv 32 hoef je diegene ook niet aan te trekken.
pi_72398121
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

De logica van transfervrije niets toevoegende spelers halen met torenhoge salarissen ipv kwaliteit waar je iets voor betaalt begrijp ik dan ook niet
Omdat er geen geld is om spelers te halen, terwijl je wel versterking nodig hebt.

De spelers die jij noemt, zijn op Vermaelen na, transfervrij weggegaan. Dus het enige wat vrijkomt zijn hun salarissen. Daarvan kan je een transfervrije speler halen; je hebt Leonardo, Schilder, Gentenaar niet verkocht voor geld. Sno en Luque staan ook nog op de loonlijst.

Als er geen geld binnenkomt, kan je maar een deel uitgeven. Die 10 miljoen voor Vermaelen is ook geen 10 miljoen netto dat je uit kan geven .

Het werkt allemaal niet zo makkelijk dat als er een hele appel binnenkomt of ergens ligt in een potje, dat je dan direct weer een hele appel uit kan geven, zeker als er nog een zak rotte appels ligt die eerst weg moeten, om ruimte te maken voor nieuwe appels. ( ! )
pi_72398147
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:
Schilder had never moeten vertrekken, die gozer staat erg leuk te spelen momenteel....

En kwam voor Ajax gewoon tekort.
Prima, goed voor NAC, niet voor Ajax.
pi_72398162
quote:

[..]

Ah, tis ook nog een paniekaankoop dus. Ze hadden gewoon verder moeten kijken en niet bij de beste van een rijtje uit 3 ja zeggen.
pi_72398236
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, precies. Ik vind het ook altijd maar een raar verhaal hoe ze in Afrika die jaren tellen. Als moeder weet je toch wanneer je zoon geboren wordt? Ik heb altijd zo'n idee dat ze pas als zo'n joch ongeveer 6 jaar is denken 'OH FUCK, wanneer was die gast geboren? Hoeveel oogsten geleden? Ehuuh euuhhh...ah laat maar, laten we gewoon zeggen dat 'ie vandaag 1 wordt.'

Je kunt tegenwoordig toch wel aan wat dna-materiaal zien hoe oud iemand is lijkt me? Gewoon even een dokter erbij halen, stokje in je anus en hop, tot op de minuut precies kunnen ze uitrekenen wanneer je bent geboren. En als dan blijkt dat iemand 38 is ipv 32 hoef je diegene ook niet aan te trekken.
Ik pleit voor het doorzagen van een bot van 'm . Dan kun je aan de ringen zien hoe oud ie is. Voor dat anusgedoe moet ie helemaal naar rotterdam. Duurt allemaal veel te lang.
pi_72398365
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:04 schreef fuckbuddy het volgende:

En ja hoor, we krijgen weer hetzelfde gezeik als toen we Perez lieten vertrekken.

Beide spelers hebben toen aangetoond dat ze niet goed genoeg zijn voor de basiself. Dat is een feitelijke constatering. Dat jij de uitspraken van Genee dan zo serieus neemt is niet bepaald een verrassing. Dom figuur.
pi_72398445
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

En kwam voor Ajax gewoon tekort.
Prima, goed voor NAC, niet voor Ajax.
Snelle conclusie na 5 competitiewestrijden voor NAC en 11 voor Ajax.
Ik had liever Schilder gehouden en geen Atouba gehad.
Maar ja, eigen jeugd wordt niet meer zo gewaardeerd heb ik zo het idee.
pi_72398497
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

pi_72398499
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:16 schreef Radegast het volgende:

[..]

Schilder was gewoon geen goede verdediger.
En hij heeft een stuk of 24 wedstrijden voor Ajax gevoetbald.
En natuurlijk wordt de jeugd wel gewaardeerd maar dan moeten ze ook iets toevoegen.
Iets wat Schilder niet deed.
pi_72398550
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:06 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Omdat er geen geld is om spelers te halen, terwijl je wel versterking nodig hebt.

De spelers die jij noemt, zijn op Vermaelen na, transfervrij weggegaan. Dus het enige wat vrijkomt zijn hun salarissen. Daarvan kan je een transfervrije speler halen; je hebt Leonardo, Schilder, Gentenaar niet verkocht voor geld. Sno en Luque staan ook nog op de loonlijst.

Als er geen geld binnenkomt, kan je maar een deel uitgeven. Die 10 miljoen voor Vermaelen is ook geen 10 miljoen netto dat je uit kan geven .

Het werkt allemaal niet zo makkelijk dat als er een hele appel binnenkomt of ergens ligt in een potje, dat je dan direct weer een hele appel uit kan geven, zeker als er nog een zak rotte appels ligt die eerst weg moeten, om ruimte te maken voor nieuwe appels. ( ! )
Ik geloof alleen niet dat er niet een paar miljoen aan transfers te besteden is. Daarnaast is er geen enkele aanwijzing dat dat zo is, het is uitsluiten speculatie. Ajax wilt het salarishuis niet verhogen, vandaar dat er eerst spelers weg moesten voordat er nieuwe spelers konden komen. Begrijpelijk, want anders zit je binnen de kortste keren aan lager wal. Dat heeft echter niets te maken met het budget dat bedoeld is voor het aankopen van spelers.

Je gelooft toch zeker zelf niet dat na alle transfers (en ja, ik ben op de hoogte van het mislopen van de CL), dat er na alle transfers en verwachte inkomsten op de korte en medio termijn (2 miljoen aan opleidingsvergoedingen + 7 miljoen van Real voor Huntelaar), dat er niet een paar miljoen beschikbaar was voor een degelijke verdediger.

Er zit in ieder geval iets goed fout. Op het laatste moment wilden ze nog een verdediger aantrekken die niet transfervrij was en dat zou opnieuw een paniekaankoop geworden zijn. Ik geloof dat er weinig mis is met de scouting, nu alleen nog effectief gebruik maken van dat apparaat.
pi_72398586
Ik heb ook liever Schilder dan Atouba. Vond Schilder tegen L'OM aardig spelen. Sowieso een perfecte speler voor de breedte. Lag nooit te zeiken oid.
pi_72398633
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

En ja hoor, we krijgen weer hetzelfde gezeik als toen we Perez lieten vertrekken.

Beide spelers hebben toen aangetoond dat ze niet goed genoeg zijn voor de basiself. Dat is een feitelijke constatering. Dat jij de uitspraken van Genee dan zo serieus neemt is niet bepaald een verrassing. Dom figuur.
En toch had ik Schilder er graag bijgehouden. Redelijke speler die nooit zeurt en geen gekke dingen deed. Als je als Ajax hogerop wil, dan hoort hij absoluut niet in de basis. Maar dat geldt denk ik ook voor Atouba. Zonder hem direct af te willen schrijven, ben ik bang dat zijn aankoop geen succes gaat worden. Dus ben je genoodzaakt Urby op de backpositie te zetten. Hoewel hij dat zondag meer dan goed heeft gedaan.
pi_72398727
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Lekkere grote bek heb je, jammer dat je Genee met Derksen door elkaar haalt, als je me wilt tacklen moet je het wel goed doen.
En dan noem je mij een dom figuur

Schilder heeft (de wedstrijden die ik heb gezien) prima gespeelt, die wilde spelen en was gretig.
Dat is wat ik heb gezien, een aankomend "talent" toch misschien te noemen...
pi_72398732
Schilder komt kwaliteit te kort. Simpel zat. Ik zie in Atouba ache wel een betere linksback dan in Schilder.
Het is ook wel weer typisch het Ajax topic: alle spelers die een jaar eerder werden afgeschreven worden zodra ze weg zijn helemaal opgehemeld.

Ik zal vast een begin maken; Leonardo had altijd in de basis moeten staan...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72398752
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Lekkere grote bek heb je, jammer dat je Genee met Derksen door elkaar haalt, als je me wilt tacklen moet je het wel goed doen.

Schilder heeft (de wedstrijden die ik heb gezien) prima gespeelt, die wilde spelen en was gretig.
Dat is wat ik heb gezien, een aankomend "talent" toch misschien te noemen...
Schilder is 23.
Dan ben je op een keeper na geen talent meer.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef Cheiron het volgende:
Schilder komt kwaliteit te kort. Simpel zat. Ik zie in Atouba ache wel een betere linksback dan in Schilder.
Het is ook wel weer typisch het Ajax topic: alle spelers die een jaar eerder werden afgeschreven worden zodra ze weg zijn helemaal opgehemeld.

Spijker -> kop.
pi_72398769
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:19 schreef Nashje het volgende:
Ik heb ook liever Schilder dan Atouba. Vond Schilder tegen L'OM aardig spelen. Sowieso een perfecte speler voor de breedte. Lag nooit te zeiken oid.
Je hebt ook met de mening van Schilder te maken, en als ik me niet vergis, wilde hij ook liever elke week aan het spelen toe komen. Beter hadden we daar een talent, als die in Jong Ajax niet loopt, voor terug gehaald, zoals die Nicky Kuiper bijvoorbeeld.

En Atouba na 1,5 wedstrijd afschieten. Jol heeft jaren met hem gewerkt, dus een betere scouting kun je niet wensen.
  donderdag 3 september 2009 @ 14:25:13 #76
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72398777
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:17 schreef sjimz het volgende:

[..]

Schilder was gewoon geen goede verdediger.
En hij heeft een stuk of 24 wedstrijden voor Ajax gevoetbald.
En natuurlijk wordt de jeugd wel gewaardeerd maar dan moeten ze ook iets toevoegen.
Iets wat Schilder niet deed.
Klopt. Bovendien blink je bij NAC sneller uit dan bij Ajax. Van der Gun was leuk voor Utrecht, kwam tekort voor Ajax. Knopper voor Den Haag, etc etc.

Zelfde toen Sergio Zijler een keer bij Twente twee keer scoorde. Die kwam van Ajax, en op Studio Sport en hier op FOK sprak iedereen er schande van dat wij zo'n talent hadden laten gaan en dat het beter was dan het brandhout wat we nu hadden rondlopen. Nou, die gozer heeft 35 competitiewedstrijden en 4 jaar later pas z'n derde goal erin liggen afgelopen weekend.

Ondanks dat Ajax soms voetbalt alsof het in de derde klasse onderbond speelt is het verschil tussen meekomen met Ajax en meekomen met NAC/watdanook nog steeds erg groot.
pi_72398812
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:20 schreef Foca het volgende:

[..]

En toch had ik Schilder er graag bijgehouden. Redelijke speler die nooit zeurt en geen gekke dingen deed. Als je als Ajax hogerop wil, dan hoort hij absoluut niet in de basis. Maar dat geldt denk ik ook voor Atouba. Zonder hem direct af te willen schrijven, ben ik bang dat zijn aankoop geen succes gaat worden. Dus ben je genoodzaakt Urby op de backpositie te zetten. Hoewel hij dat zondag meer dan goed heeft gedaan.
De komst van Atouba kwam voor iedereen als een verrassing aan. Dan is het wel heel gemakkelijk om nu achteraf te roepen dat we Schilder er beter bij konden houden.

Zowel Atouba als Schilder zijn simpelweg niet Ajax-waardig. Des te spijtiger dat er voor de linksbackpositie nog steeds geen echt goede specialist is aangetrokken.
pi_72398912
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:24 schreef sjimz het volgende:

[..]

Schilder is 23.
Dan ben je op een keeper na geen talent meer.
[..]

Spijker -> kop.
Heb je infeite een goed punt, maar ik heb die jongen prima en snel zien ontwikkelen bij Ajax.
Op basis van zijn voortuitgang noem ik dat toch erg goed, die gozer speelt de pannen van het dak bij NAC. (Tering had rapper moet worden) qua leeftijd kan ie nog de aankomende jaren mee om meer solide te worden.

Mijn punt is, waarom moest die weg en haal je er een dure grappenmaker ervoor terug die én niet wedstrijdfit is terwijl je weinig (Urby?) achter de hand hebt én niet met zekerheid kan zeggen hoe wat je van hem kan verwachten......
  donderdag 3 september 2009 @ 14:30:35 #79
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72398958
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Zelfde toen Sergio Zijler een keer bij Twente twee keer scoorde. Die kwam van Ajax, en op Studio Sport en hier op FOK sprak iedereen er schande van dat wij zo'n talent hadden laten gaan en dat het beter was dan het brandhout wat we nu hadden rondlopen. Nou, die gozer heeft 35 competitiewedstrijden en 4 jaar later pas z'n derde goal erin liggen afgelopen weekend.

Inderdaad ja, Jan van Halst liep bij Talpa helemaal leeg over dit toptalent!
pi_72398970
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:28 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Heb je infeite een goed punt, maar ik heb die jongen prima en snel zien ontwikkelen bij Ajax.
Op basis van zijn voortuitgang noem ik dat toch erg goed, die gozer speelt de pannen van het dak bij NAC. (Tering had rapper moet worden) qua leeftijd kan ie nog de aankomende jaren mee om meer solide te worden.

Mijn punt is, waarom moest die weg en haal je er een dure grappenmaker ervoor terug die én niet wedstrijdfit is terwijl je weinig (Urby?) achter de hand hebt én niet met zekerheid kan zeggen hoe wat je van hem kan verwachten......
Ik vind dat Schilder geen goede ontwikkeling heeft doorgemaakt.
Het is nog steeds geen pure linksback maar een middenvelder.

Hij was niet goed genoeg voor de basis in Ajax 1 en dan ga je verder kijken.
Dat Atouba dat op dit moment ook niet is doet niets aan het feit af dat Schilder dat ook niet is.
En dat hij toevallig nu 4 wedstrijden goed speelt bij NAC zegt mij niets meer dan dat daar de druk minder is en de kwaliteit ook.
Maar goed, praten tegen jou is het zelfde als tegen een muur.
pi_72399017
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:26 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

De komst van Atouba kwam voor iedereen als een verrassing aan. Dan is het wel heel gemakkelijk om nu achteraf te roepen dat we Schilder er beter bij konden houden.

Zowel Atouba als Schilder zijn simpelweg niet Ajax-waardig. Des te spijtiger dat er voor de linksbackpositie nog steeds geen echt goede specialist is aangetrokken.
Maar je hebt eigenlijk niet echt een back-up voor de linksbackpositie. Anita, Vertonghen, Urby.. Zijn allemaal geen echte backs. Tuurlijk kunnen ze er spelen, maar in het geval van Vertonghen en Urby moet je wel weer schuiven in de rest van het elftal. Maar goed, Urby speelde uitstekend zondag, dus die mag van mij lekker blijven staan.
pi_72399051
quote:

[..]

pi_72399189
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:02 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dus is de logische oplossing om een grootverdiener te halen die geen extra kwaliteit brengt? Ik had Jol liever horen zeggen. Niemand is haalbaar, in de winterstop proberen we een versterking te halen dan sowieso maar een verdediger te halen om maar iemand te hebben.

Overigens betwist ik dat niemand anders haalbaar was. Schilder, Sno, Vermaelen, Gentenaar, Leonardo en nog een aantal zijn allemaal weg. We hebben twee talenten, Verhoeven, Pantelic en De Zeeuw gehaald. Ik geloof niet dat in plaats van de transfervrije Atouba die ons drie miljoen kost niet een andere verdediger gehaald kon worden.

De logica van transfervrije niets toevoegende spelers halen met torenhoge salarissen ipv kwaliteit waar je iets voor betaalt begrijp ik dan ook niet.

Achteraf is het overigens makkelijk praten. Maar Ajax heeft gewoon gefaald. Zoals hierboven geopperd werd had Braafheid al lang en breed gehaald kunnen zijn voordat Van Gaal überhaupt interesse toonde. Het aanbod sprak alleen geen vertrouwen uit.
Je doet nu net of dat een paniek aankoop was. Atouba heeft met Jol gewerkt dus die weet wel wat hij kan.

Kwaliteit haal je alleen goedkoop als je scouting en je netwerk goed zijn.
pi_72399222
quote:

[..]

Schilder heeft kansen zat gehad om zich te bewijzen en ook na een verhuurperiode bij Heracles heeft-ie aangetoond geen vaste waarde te kunnen worden. Op een gegeven moment is het mooi geweest, je kan niet iedereen behouden.
pi_72399264
Schilder .. die moet nog 2-3 jaar ieder weekend spelen wil hij van toegevoegde waarde zijn.
pi_72399380
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:31 schreef Foca het volgende:

[..]

Maar je hebt eigenlijk niet echt een back-up voor de linksbackpositie. Anita, Vertonghen, Urby.. Zijn allemaal geen echte backs. Tuurlijk kunnen ze er spelen, maar in het geval van Vertonghen en Urby moet je wel weer schuiven in de rest van het elftal. Maar goed, Urby speelde uitstekend zondag, dus die mag van mij lekker blijven staan.
Urby is goed in z'n aanvallende functie als verdediger, net zoals de meeste middenvelders dat op die positie wel zouden zijn. (daarom speelt Anita daar ook vaak heel redelijk.) Maar tegen een directe tegenstander komen deze spelers al snel in de problemen en heb het gevoel dat dat ook voor Atouba gaat gelden.

Ik had liever een wat meer verdedigend ingestelde linksback gezien die ook voor wat meer stabiliteit in de verdediging zorgt.
pi_72399408
quote:
Pantelic: 'Ik hoef mezelf niet te introduceren. Niet alleen in Duitsland en Servië, maar iedereen in Europa die een beetje voetbal volgt kent mij.'
pi_72399437
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

donderdag 3 september 2009 @ 14:48:09 #89
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72399453
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef Cheiron het volgende:

100% eens. Perez werd al genoemd en is een goed voorbeeld: prachtige voetballer als hij in vorm is, maar ook bij Twente zie je dat hij simpelweg te vaak niet thuis geeft en dan redt je het bij Ajax dus niet.
Schilder vind ik geen discussie, goede eredivisiespeler, geen Ajax materiaal.
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:25 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ondanks dat Ajax soms voetbalt alsof het in de derde klasse onderbond speelt is het verschil tussen meekomen met Ajax en meekomen met NAC/watdanook nog steeds erg groot.
Ook helemaal waar. Alle jongens die de Ajax opleiding hebben doorlopen kunnen echt wel voetballen, als ze dan verhuurd worden en een wedstrijd goed voetballen reageert half Nederland als we de nieuwe Cruijff verhuurd hebben. Ze zijn bij Ajax echt niet helemaal achterlijk, als zo'n speler een topper is hebben ze dat na jaren opleiding echt wel een keer door.
pi_72399475
quote:
Op donderdag 3 september 2009 12:42 schreef Foca het volgende:

[..]

Dan scharen ze Anderlecht en Zagreb dus onder de risicowedstrijden. Wat een onzin. Maar dan nog is het krom, want op één kaart kun je wel vier tickets halen. Dus mensen zonder (S)CC kunnen ook makkelijk aan hun kaarten komen.

Edit: Je hebt wel gelijk. Erg vreemd.
Waarschijnlijk willen ze niet zoveel BBB tussen de Ajacieden
pi_72399716
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:44 schreef w00h00 het volgende:

[..]

Urby is goed in z'n aanvallende functie als verdediger, net zoals de meeste middenvelders dat op die positie wel zouden zijn. (daarom speelt Anita daar ook vaak heel redelijk.) Maar tegen een directe tegenstander komen deze spelers al snel in de problemen en heb het gevoel dat dat ook voor Atouba gaat gelden.

Ik had liever een wat meer verdedigend ingestelde linksback gezien die ook voor wat meer stabiliteit in de verdediging zorgt.
Klopt, maar van alle spelers die op LB hebben gestaan, maakte Urby de beste indruk op mij. Dus wat mij betreft mag hij voorlopig lekker blijven staan. Zeker de komende wedstrijden tegen NAC, VVV, dh, Roda en W2 kan hij er prima spelen denk ik.
pi_72399864
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:23 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Het was Genee die Schilder zo de hemel in prees hoor (noemde hem een van de betere linksbacks van Nederland), onbenul.
pi_72400093
Schilder is gewoon een leuke speler voor een subtopper, maar voor Ajax komt hij tekort. Vaak als hij speelde was zijn handelingssnelheid veel te traag, dat zag je goed tegen Marseille (waarin hij zelfs 1 van zijn betere wedstrijden speelde).

Klaar.
We are living in a material world, and I am a material girl
  donderdag 3 september 2009 @ 15:14:57 #94
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72400190
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:11 schreef behangplakker het volgende:
Schilder is gewoon een leuke speler voor een subtopper, maar voor Ajax komt hij tekort. Vaak als hij speelde was zijn handelingssnelheid veel te traag, dat zag je goed tegen Marseille (waarin hij zelfs 1 van zijn betere wedstrijden speelde).

Klaar.
Ja, idd. Schilder kan in 25 van de 34 wedstrijden eigenlijk prima meekomen, cq 'voldoen', maar tegen topclubs moet je 'm niet opstellen. Dan wordt het een '4', terwijl hij anders wel de 6,5 haalt. Maar was altijd wel een bruikbare wisselspeler om erbij te hebben, je kon het risico vaak wel nemen om 'm in te brengen als een lb zn dag niet had. En daarbij bijzonder sympathiek, dus ik hoop dat 'ie nog vaak gaat spelen bij NAC.
  donderdag 3 september 2009 @ 15:18:53 #95
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72400297
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

En daarbij bijzonder sympathiek, dus ik hoop dat 'ie nog vaak gaat spelen bij NAC.
Dat sowieso
pi_72401133
quote:
Op donderdag 3 september 2009 15:14 schreef Silenus het volgende:

[..]

Ja, idd. Schilder kan in 25 van de 34 wedstrijden eigenlijk prima meekomen, cq 'voldoen', maar tegen topclubs moet je 'm niet opstellen. Dan wordt het een '4', terwijl hij anders wel de 6,5 haalt. Maar was altijd wel een bruikbare wisselspeler om erbij te hebben, je kon het risico vaak wel nemen om 'm in te brengen als een lb zn dag niet had. En daarbij bijzonder sympathiek, dus ik hoop dat 'ie nog vaak gaat spelen bij NAC.
Kijk ook naar Zonneveld bij NAC. Veel mensen vonden hem wel klaar voor PSV, maar daar heeft ie ook niets laten zien.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:03:57 #98
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_72401700
Die zeehond zie ik echt nog wel van waarde zijn voor dit elftal. Dit is het type speler dat verantwoordelijk is voor een 1000 extra kaartjes per wedstrijd. Hij is spectacular (ja, in het Engels).

²

[ Bericht 0% gewijzigd door BansheeBoy op 03-09-2009 16:10:23 ]
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
  donderdag 3 september 2009 @ 16:06:36 #99
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72401785
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is spectacluar (ja, in het Engels).
Dat is geen Engels hoor.
pi_72401805
quote:
Die zeehond zie ik echt nog wel van waarde zijn voor dit elftal. Dit is het type speler dat verantwoordelijk is voor een 1000 extra kaartjes per wedstrijd. Hij is spectacluar (ja, in het Engels).

²
Is je zeehond een keer doodgeknuppeld ofzo?
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_72401820
quote:
Hij is spectacluar (ja, in het Engels).

²
Engels?
Op zondag 7 juni 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Nee, wie post nou z'n prive gegevens op Fok!..
pi_72401848
Iedereen trapt er weer in . Of hij is gewoon écht dom.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:10:50 #103
13462 BansheeBoy
pi_72401944
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:06 schreef Silenus het volgende:

[..]

Dat is geen Engels hoor.
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:11:33 #104
131729 jna
pi_72401967
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Jawel, je keek.
pi_72402007
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.

²
Kun je nog een keer die Pieterburen-grap maken? Vond 'm zo fucking grappig.
pi_72402029
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen en die mongolen uit het topic halen. Ze verneuken de hele reeks
  donderdag 3 september 2009 @ 16:14:04 #107
13462 BansheeBoy
pi_72402062
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.

Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.

²
pi_72402111
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Black-Death het volgende:

[..]

Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen
Nou, liever niet .
  donderdag 3 september 2009 @ 16:15:38 #109
32402 s0k
..............................
pi_72402117
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.

²
broertje van tong80?
..................................................................................................................................................
pi_72402132
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

²
Mimiek van Zlatan . Dit gaat toch nergens meer over.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
  donderdag 3 september 2009 @ 16:16:46 #111
529 twi
Het lichtje is uit...
pi_72402147
quote:
Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.
Wat dat betreft is het handig dat we altijd spelers halen die 3 maanden nodig hebben om fit te worden.
pi_72402155
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef Nashje het volgende:

[..]

Nou, liever niet .
Figuurlijk gesproken uiteraard
  donderdag 3 september 2009 @ 16:17:07 #113
13462 BansheeBoy
pi_72402162
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:15 schreef s0k het volgende:

[..]

broertje van tong80?
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.

²
  donderdag 3 september 2009 @ 16:18:59 #114
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72402214
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.

²
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
pi_72402391
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost he Of BB heeft gewoon hersens van een otter, of hij slaagt heel duidelijk in zijn opzet.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:28:03 #116
13462 BansheeBoy
pi_72402504
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:

[..]

Ik zou het wel jammer als de Eredivisie zo'n speler verliest. Voor spelers als hij en de Moun ben ik voetballiefhebber. We moeten het afwachten, maar de spanning is er immer. Jol heeft zijn best gedaan om zijn status te vertalen.

En Seabert zal misschien wel een leuke speler zijn voor het publiek, ik verwacht meer van de Zlatan-kloon.

²
  donderdag 3 september 2009 @ 16:39:00 #117
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72402837
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost he Of BB heeft gewoon hersens van een otter, of hij slaagt heel duidelijk in zijn opzet.
Mja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik daar op reageer.
  donderdag 3 september 2009 @ 16:39:59 #118
131729 jna
pi_72402881
Nou Chelsea kunnen we wegstrepen voor Suarez
Jawel, je keek.
pi_72402937
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef jna het volgende:
Nou Chelsea kunnen we wegstrepen voor Suarez
ja ik las het best kut voor ze die straf
  donderdag 3 september 2009 @ 16:43:28 #120
32402 s0k
pi_72402996
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef mash_ het volgende:

[..]

ja ik las het best kut voor ze die straf
Leuk voor kalou, kan hij bij zn nieuwe contract vragen wat hij wilt. Plus dat die ploeg in twee jaar tijd nog beter op elkaar ingespeeld kan raken.
..................................................................................................................................................
pi_72403032
Zullen we dat in het Chelsea topic bespreken?
Dit is het Ajax topic.
pi_72403394

Materiaalman Fred krijgt hulp van verdediger Rob Wielaert.

Freddyyy
  donderdag 3 september 2009 @ 16:59:02 #123
32402 s0k
pi_72403532
quote:
Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]

Freddyyy
Heeft rob toch nog een rol weggelegd gekregen onder het nieuwe bewind van jol
pi_72403539
quote:
[ afbeelding ]

Freddyyy
Uitstekende nieuwe rol voor Robbie
pi_72404018
quote:
[ afbeelding ]

Freddyyy
Het is Fred helpt Ajax verdediging doel schoon te houden
  donderdag 3 september 2009 @ 17:18:51 #126
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72404096

Voor de Ajax-kenners: Wanneer en waar?
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72404127
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:18 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]

Gay Pride

Ik moest even
pi_72404174
quote:
[ afbeelding ]

Was dat niet op zo'n vliegveld ergens in het Oostblok?
  donderdag 3 september 2009 @ 17:24:17 #129
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72404235
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:22 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Was dat niet op zo'n vliegveld ergens in het Oostblok?
Oostblok en met je blote bast rennen
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_72404270
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:24 schreef Luco het volgende:

[..]

Oostblok en met je blote bast rennen
Kan daar best warm zijn Maar het is dus ergens anders?
pi_72404280
Ken het verhaal. Was tijdens een al dan niet noodgedwongen tussenstop en die tijd werd gebruikt om te trainen. Onderweg naar de wedstrijd tegen Independiente om de wereldbeker?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 3 september 2009 @ 17:34:44 #132
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72404510
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:25 schreef Urquhart het volgende:

[..]

Kan daar best warm zijn Maar het is dus ergens anders?
In Afrika, tussenstop idd.
  donderdag 3 september 2009 @ 17:35:36 #133
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72404526
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:26 schreef kevin6188 het volgende:
Ken het verhaal. Was tijdens een al dan niet noodgedwongen tussenstop en die tijd werd gebruikt om te trainen. Onderweg naar de wedstrijd tegen Independiente om de wereldbeker?
We hebben een winnaar

Ajax: Deze week 37 jaar geleden

Overigens nog een paar mooie foto's van Haarms tegengekomen:

Bobby laat Jan Mulder zware oefeningen doen, zoals hier op een bankje

Een beruchte hersteltraining voor het Ajax-stadion: Bobby neemt Piet Hamberg onder handen

Bobby Haarms verricht keeperstraining met Piet Schrijvers

Bron
pi_72404610
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luco het volgende:

[..]

We hebben een winnaar

Ah, kijk aan.

Was niet helemaal zeker.

Mooie foto's ook.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
  donderdag 3 september 2009 @ 17:51:05 #135
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72404896
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:34 schreef Silenus het volgende:

[..]

In Afrika, tussenstop idd.
wel duidelijk in de tijd dat voetballers nog een stuk minder in het krachthonk zaten.
  donderdag 3 september 2009 @ 17:55:34 #136
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72404996
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:51 schreef TAV74 het volgende:

[..]

wel duidelijk in de tijd dat voetballers nog een stuk minder in het krachthonk zaten.
Haha inderdaad, wie is die speler links? Die heeft nog een flinker buikje dan dat ik heb.
pi_72405198
Die tussenstop was trouwens op de Azoren.
pi_72405215
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:55 schreef Silenus het volgende:

[..]

Haha inderdaad, wie is die speler links? Die heeft nog een flinker buikje dan dat ik heb.
Is dat niet een begeleider en misschien zelfs wel Bobby Haarms?
pi_72405264
quote:
Op donderdag 3 september 2009 18:04 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Is dat niet een begeleider en misschien zelfs wel Bobby Haarms?
Lijkt me Haarms ja.
pi_72405385
quote:
Op donderdag 3 september 2009 17:35 schreef Luco het volgende:

[..]

We hebben een winnaar

Overigens nog een paar mooie foto's van Haarms tegengekomen:
  donderdag 3 september 2009 @ 18:18:48 #141
13462 BansheeBoy
pi_72405608
Dat zijn een mooi stel pictogrammen bij elkaar. Ze ademen een heerlijk ouderwets (wellicht oubollen?) sfeertje. Netjes.

²
pi_72405621
quote:
[ afbeelding ]

Freddyyy
Ik ben blij dat hij geen steward meer is. Wat een koekenbakker was dat
pi_72406007
Mooie foto's van BobbY!
Slimandslome
pi_72406042
Toffe foto's!
I'd like the whole fucking world supersized. Can I have a supersize death, with a coke?
  donderdag 3 september 2009 @ 18:33:36 #145
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72406072
quote:
Op donderdag 3 september 2009 14:46 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Lekker hoor .
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72408627
Wtf is dat voor iets raars met Ajax tv. Elke week plaatst Ajax een overzicht met wat er deze week op Ajax tv komt, komt er geen ene fuck op! Laatste item is de reactie na Heracles-Ajax.

K zie de items wel via Eredivisie Live maar op de site niks
A.F.C.A.
Op woensdag 13 juni 2007 09:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
knuffelnegertje van de SC! ^O^
pi_72409016
quote:
Rentree Huntelaar was niet haalbaar voor Ajax

Op de laatste dag van de transfermarkt wist Ajax in Marko Pantelic een nieuwe aanvalsleider aan te trekken, maar de Serviër was zeker niet de eerste keus van de Amsterdammers. Martin Jol verklapt dat zijn werkgever er alles aan heeft gedaan om Klaas-Jan Huntelaar weer terug te halen van Real Madrid. “Maar dat bleek onmogelijk”, zei de coach, die vervolgens in de transfervrije Pantelic alsnog een nieuwe ‘nummer negen’ vond. De dertigjarige aanvaller tekende voor een seizoen bij de Amsterdammers.

Huntelaar maakte in de winterstop de overstap van Ajax naar Real Madrid, als vervanger van de geblesseerd geraakte Ruud van Nistelrooij. Een succes werd het niet. Huntelaar kende weliswaar een aardig gemiddelde bij Real, maar werd het slachtoffer van de vele aankopen die Florentino Pérez deed. Na een paar maanden moest de international noodgedwongen vertrekken.

Ajax trok aan de bel, maar een terugkeer van The Hunter bleek niet mogelijk te zijn. “De meeste opties waren onbetaalbaar”, vertelde Jol aan Het Parool. “Pantelic is dan misschien niet de centrumspits naar wie we zochten, maar als voetballer hoort hij wel thuis in een voor Ajax te duur segment van de markt. Op de komst van een spits van zijn kaliber had ik een paar weken geleden niet durven hopen.''

Want hoewel Pantelic niet de eerste keus was, is hij meer dan welkom. ''De verwachting was dat Pantelic naar een grote club in Europa zou verkassen'', zei Jol. ''Hij was in onderhandeling met AS Roma, maar misschien heeft hij zijn hand een beetje overspeeld. Neemt niet weg dat hij in Duitsland een heel goede naam heeft. Wie 45 doelpunten maakt in de Bundesliga, kan ook wel wat.''

Volgende week speelt Ajax tegen NAC. Of Pantelic dan al inzetbaar is, kan Jol moeilijk inschatten. ''Zijn contract bij Hertha BSC liep eind vorig seizoen af. Pantelic heeft dus een gedegen seizoensvoorbereiding gemist, al trainde hij deze zomer mee bij Rode Ster Belgrado.'' En met een schalks lachje: ''Ik heb maar vijf minuten nodig om te zien of hij écht fit is. Zo niet, dan doen we het tegen NAC met de aanvallers met wie aan de competitie zijn begonnen.''
pi_72409673
Iemand die weet of die shirtjes van AFCA groot of klein vallen?

Dat zelf ontworpen uitshirtje van die gasten is best geil
  donderdag 3 september 2009 @ 20:23:14 #149
13462 BansheeBoy
pi_72410011
Jongens, excuus, ik ga zo eten, ivm de ramadan. Weet iemand trouwens of Kerlon ook achter de spitsen terecht kan? Wie gaan er geslachtofferd worden dankzij de nieuwe aankopen?

²
pi_72410090
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Klaphark het volgende:

Welluke?
pi_72410182
Rood met zwarte baan, zoals het thuisshirt. En nog wat Amsterdamse details.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:33:56 #152
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72410432
quote:
[ afbeelding ]

Tegenwoordig hebben al die profvoetballers zo'n getraind bovenlichaam, wat waren het toen maar smalle ventjes.
pi_72410456
Maar goed dat ze waren.
pi_72410512
quote:
[ afbeelding ]

1972, Kaapverdische eilanden.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:36:38 #155
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72410540
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:33 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]

Tegenwoordig hebben al die profvoetballers zo'n getraind bovenlichaam, wat waren het toen maar smalle ventjes.
ja, zoiets zei ik ook al, sowieso kun je de fitheid van spelers toen niet vergelijken met nu. Kan ook niet anders, als je wedstrijden uit die tijd terug kijkt valt het vooral op hoe langzaam het allemaal gaat (en hoeveel ruimte er ligt). Zelfs een relatief recent EK als 1988 oogt megatraag....
pi_72410781
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:14 schreef Klaphark het volgende:

Die kun je in het home gewoon even passen hoor.
pi_72411294
quote:
Ajax trok aan de bel, maar een terugkeer van The Hunter bleek niet mogelijk te zijn. “De meeste opties waren onbetaalbaar”, vertelde Jol aan Het Parool. “Pantelic is dan misschien niet de centrumspits naar wie we zochten, maar als voetballer hoort hij wel thuis in een voor Ajax te duur segment van de markt. Op de komst van een spits van zijn kaliber had ik een paar weken geleden niet durven hopen.''
Toch een beetje vreemd...
  donderdag 3 september 2009 @ 20:56:43 #158
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72411353
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Toch een beetje vreemd...
Nee? Hij geeft alleen aan dat hij in eerste instantie een betere spits wilde hebben, maar dat dat voor Ajax financieel niet haalbaar was.
WOS'ser for life.
pi_72411414
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:43 schreef Foca het volgende:

[..]

Die kun je in het home gewoon even passen hoor.
Ja nu wel denk, maar volgens mij hebben ze pas sinds een paar dagen andere maten dan XXXXXXXL beschikbaar.

Maar indd, maar even wachten tot NAC dan.
  donderdag 3 september 2009 @ 20:59:19 #160
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72411473
Wat ik vreemd vind aan het verhaal Pantelic is dat hij ervoor gekozen heeft om in de Nederlandse competitie te gaan spelen en fors minder salaris te krijgen, ik vraag me af wat daar achter zit.
pi_72411710
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:56 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Nee? Hij geeft alleen aan dat hij in eerste instantie een betere spits wilde hebben, maar dat dat voor Ajax financieel niet haalbaar was.
Goh, Feyenoord had ook liever Robben gehad ipv Cissé

Zoals ik het lijkt het me toch een beetje een noodgreep.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:05:48 #162
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72411771
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:04 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Natuurlijk is het een noodgreep, wanneer je geen geld hebt en het van transfervrije speler moet halen, zit er sowieso een smetje aan zo'n speler.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:06:18 #163
231865 Gabbylicious
Fuck my nickname
pi_72411794
quote:

[..]

Waarom? Ajax had een spits nodig.
WOS'ser for life.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:06:39 #164
32402 s0k
pi_72411813
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:59 schreef thewishmaster het volgende:
Wat ik vreemd vind aan het verhaal Pantelic is dat hij ervoor gekozen heeft om in de Nederlandse competitie te gaan spelen en fors minder salaris te krijgen, ik vraag me af wat daar achter zit.
Gevalletje geil op gedoogbeleid?
pi_72411856
quote:

[..]

Net of Cissé naar een europese subtopper kon
pi_72411868
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:06 schreef Gabbylicious het volgende:

[..]

Waarom? Ajax had een spits nodig.
Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.
  donderdag 3 september 2009 @ 21:08:18 #167
13462 BansheeBoy
pi_72411888
quote:
'
Heel goed punt.

²
pi_72411944
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ja maar zoals het daar staat lijkt het net of dat hij gewoon 5de keus is. En dat het niet de type spits is die ze zochten.
Nou je moet het zo zien dat ze hem ook onhaalbaar achtten gezien zijn mogelijkheden om ergens anders te tekenen.
pi_72411952
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De eerste vier waren Zlatan, Eto'o, Drogba en Huntelaar. Niet zo erg om dan je vijfde keus te halen

Ik ben blij met onze nieuwe spits
pi_72412000
quote:
Hij vroeg eerst een belachelijk salaris en niemand wilde dat betalen. DUs zochten ze naar andere oplossingen . Op het eind moest hij eiren voor zijn geld kiezen en een jaar bij Ajax tekenen. Zoiets???
pi_72412119
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:10 schreef Chadi het volgende:

[..]

Hij vroeg eerst een belachelijk salaris en niemand wilde dat betalen. DUs zochten ze naar andere oplossingen . Op het eind moest hij eiren voor zijn geld kiezen en een jaar bij Ajax tekenen. Zoiets???
Waarom zou hij eieren voor zijn geld moeten kiezen? Hij was transfervrij. Dus hij had nog wel even kunnen wachten op een andere club.
pi_72412591
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:27 schreef kevin6188 het volgende:
Rood met zwarte baan, zoals het thuisshirt. En nog wat Amsterdamse details.
Die ziet er wel goed uit ja, alleen waarom die 4 sterren? Ik wil ook nog wel 11 keer kampioen worden, maar om nu al 4 sterren op je shirt te doen is een beetje te ambitieus.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
  donderdag 3 september 2009 @ 21:25:29 #173
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72412769
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:21 schreef ikvalopdikkewijven het volgende:

[..]

Die ziet er wel goed uit ja, alleen waarom die 4 sterren? Ik wil ook nog wel 11 keer kampioen worden, maar om nu al 4 sterren op je shirt te doen is een beetje te ambitieus.
4 keer europacup 1/CL?
pi_72413067
quote:
Op donderdag 3 september 2009 20:23 schreef BansheeBoy het volgende:
Jongens, excuus, ik ga zo eten, ivm de ramadan. Weet iemand trouwens of Kerlon ook achter de spitsen terecht kan? Wie gaan er geslachtofferd worden dankzij de nieuwe aankopen?

²
Wielaert wordt ritueel geslacht.
pi_72413153
Passe partout binnen Hopelijk zit het de eerste wedstrij ook aardig vol, de andere wedstrijden maak ik me niet zoveel zorgen.

Wel hoerentijd beginnen, 19:00 uur Zagreb 21:00, meer tijd om bier te drinken
pi_72414147
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:13 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Waarom zou hij eieren voor zijn geld moeten kiezen? Hij was transfervrij. Dus hij had nog wel even kunnen wachten op een andere club.
En als er geen club komt omdat ze allemaal al rond zijn?
pi_72414735
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:47 schreef Chadi het volgende:

[..]

En als er geen club komt omdat ze allemaal al rond zijn?
Als een speler daadwerkelijk kwaliteiten had dan komt er altijd een club voor hem.
pi_72414831
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:59 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Als een speler daadwerkelijk kwaliteiten had dan komt er altijd een club voor hem.
Jah die hem op d ebank zet omdat ze al iemand anders hebben of hem een nog lager slaris geven.

Maar ja hij moet maar eens laten zien wat ie een topper is.
pi_72414902
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:25 schreef TAV74 het volgende:

[..]

4 keer europacup 1/CL?
Daar staat het voor ja.
pi_72419174
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Klaphark het volgende:
Passe partout binnen Hopelijk zit het de eerste wedstrij ook aardig vol, de andere wedstrijden maak ik me niet zoveel zorgen.

Lekker boeiend of het 19.00 of 21.00 is, uiteindelijk moet je bij alletwee een dag vrij nemen gok ik

19.00 vind ik wel beter eigenlijk, dan is me staat nog een beetje helder

Tegen Zagreb wil ik het niet eens weten, ben jarig die dag dus zal wel weer met geld gaan smijten
  donderdag 3 september 2009 @ 23:50:11 #181
13462 BansheeBoy
pi_72419390
Ik had kaartjes voor Ajax-NAC van mijn baas gehad, voor mijn uitmuntende inzet, ik heb ze maar weer terug gegeven, dat geschreeuw en al dat alcohol om mijn heen, tijdens de ramadan, nee, doe maar niet.

²
pi_72419527
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:44 schreef Jasza het volgende:

[..]

Lekker boeiend of het 19.00 of 21.00 is, uiteindelijk moet je bij alletwee een dag vrij nemen gok ik

19.00 vind ik wel beter eigenlijk, dan is me staat nog een beetje helder

Tegen Zagreb wil ik het niet eens weten, ben jarig die dag dus zal wel weer met geld gaan smijten
Dan zal ik je tegen Zagreb wel tegenkomen gok ik
pi_72419790
quote:
Op donderdag 3 september 2009 23:53 schreef Foca het volgende:

[..]

Dan zal ik je tegen Zagreb wel tegenkomen gok ik
Haha, trakteer wel op een biertje dan

Btw voor de mensen die Anderlecht uit willen gaan:

Europese uitkaarten:
1239 zonder NL
1645 met NL
161 met NL+

Totaal: 3045

Europese voorrangsuitkaarten:
74 zonder NL
256 met NL
142 met NL+

Totaal: 472

Dus als je een normale EU kaart hebt moet je wel hopen dat er niks vastloopt
pi_72419889
Anderlecht wordt dus gewoon een loterij zoals verwacht.
pi_72420363
Morgen krijg ik waarschijnlijk mijn passepartout

Joeee
pi_72420640
quote:
Op donderdag 3 september 2009 21:32 schreef Klaphark het volgende:

19.00
Kom ik tenminste nog thuis
pi_72423440
Geen geruchten meer over een eventuele Kroatische verdediger die dinsdag voor 18:00 was ingeschreven?
pi_72423528
quote:
Bristol-trainer over Sno: "Een kwaliteitsspeler"
Op de laatste dag van de transfermarkt vertrok Evander Sno dan toch bij Ajax. Bestemming: Bristol City, waar ze ongelofelijk blij met hem zijn.

Bristol-trainer Gary Johnsen is zeer te spreken over het huren van de Ajax-middenvelder. Sno lijkt zich dan ook geen zorgen hoeven te maken of hij dit jaar speelminuten gaat maken.

"We hebben een kwaliteitsspeler weten vast te leggen", zegt Johnson in de Bristol Evening Post. Sno kwam op de Bristol-radar nadat Ajax tijdens de voorbereiding oefende tegen de Championship-club. "Zo zie je maar hoe raar het kan lopen. Nadat we van Ajax verloren was niemand daar uiteraard blij mee, maar uiteindelijk is het in ons voordeel geweest."

"Evander speelde hier en kreeg bij het verlaten van het veld een staande ovatie van ons publiek. Toen wij bij hem kwamen of hij hier naartoe wilde komen heeft dat zeker meegespeeld bij het nemen van zijn snelle beslissing. We hebben een kwaliteitsspeler weten vast te leggen, terwijl dat normaal gesproken geen optie was geweest."
Helemaal euforisch over Sno Jammer dat ze hem niet gekocht hebben.
  vrijdag 4 september 2009 @ 08:32:12 #189
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72423686
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Dit snap je toch niet inderdaad Als ze nu zeggen dat ze denken dat ze potentie in hem zien kun je er met enige fantasie nog wat van maken, maar zo PL-waardig heb ik SNo niet zien spelen vorig jaar
pi_72424028
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:32 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dit snap je toch niet inderdaad Als ze nu zeggen dat ze denken dat ze potentie in hem zien kun je er met enige fantasie nog wat van maken, maar zo PL-waardig heb ik SNo niet zien spelen vorig jaar
PL ..wat hebben we gemist en ziet deze trainer wel ?
pi_72424653
Bristol . Dat zal snel omgeslagen zijn helaas. Hopen dat Sneu het redelijk doet daar, zijn we die ook weer kwijt.

Gaat nu wel weer tijd worden om wat minder zooi binnen te halen. Spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl, Wielaert zijn gewoon niet nodig. Kapitaalvernietiging. Meer scouten levert al veel meer op.
pi_72424809
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 08:20 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

"Een kwaliteitsspeler" .
  vrijdag 4 september 2009 @ 09:47:23 #193
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_72424976
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Nashje het volgende:
Bristol . Dat zal snel omgeslagen zijn helaas. Hopen dat Sneu het redelijk doet daar, zijn we die ook weer kwijt.

Gaat nu wel weer tijd worden om wat minder zooi binnen te halen. Spelers als Sno, Kennedy, Rommedahl, Wielaert zijn gewoon niet nodig. Kapitaalvernietiging. Meer scouten levert al veel meer op.
Scouten levert in het begin al kostenbesparing op vanwege het salaris. Slechter kunnen gescoute spelers toch niet spelen en ze hebben een veel goedkoper salaris.
I never workout
pi_72425722
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:30 schreef Nashje het volgende:

BETER scouten!
pi_72425757
Net of Sno en dergelijke zijn gescout .
pi_72426126
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 09:39 schreef venomsnake het volgende:

[..]

"Een kwaliteitsspeler" .
Voor Bristol is een jongen die in het Nederlands Olympisch elftal heeft gespeeld, Champions League heeft gespeeld, en onder contract heeft gestaan bij Celtic en Ajax natuurlijk wel een kwaliteitsspeler. Zou me ook niet verbazen als hij in een fysieke competitie als de championship bijzonder goed speelt.
pi_72426205
Het is dan ook een wonder dat die jongen bij Celtic en Ajax gespeeld heeft.
  vrijdag 4 september 2009 @ 10:50:25 #198
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_72426380
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 10:43 schreef venomsnake het volgende:
Het is dan ook een wonder dat die jongen bij Celtic en Ajax gespeeld heeft.
Bij NAC heeft ie wel een aantal hele goede potten gespeeld en ook een periode bij Celtic heeft hij het behoorlijk gedaan, waar hij regelmatig een basisplek had. Toch?
pi_72427459
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 00:00 schreef Jasza het volgende:

[..]

Haha, trakteer wel op een biertje dan

Btw voor de mensen die Anderlecht uit willen gaan:

Europese uitkaarten:
1239 zonder NL
1645 met NL
161 met NL+

Totaal: 3045

Europese voorrangsuitkaarten:
74 zonder NL
256 met NL
142 met NL+

Totaal: 472

Dus als je een normale EU kaart hebt moet je wel hopen dat er niks vastloopt
Hoe groot is dat uitvak dan? En is er al wat bekend over verkoopschema?
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72427505
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:35 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Hoe groot is dat uitvak dan? En is er al wat bekend over verkoopschema?
5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.
pi_72427783
Top, thanks.

Dat wordt indd stevige loterij. CC bij sigarenboer en zelf online proberen dan maar. En dan hopen...
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_72429582
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:37 schreef Foca het volgende:

[..]

5% van 26000 is 1300 kaarten hebben we recht op. Maar ik hoorde dat we zo'n 1800 kaarten zouden krijgen. Waarschijnlijk wordt er volgende week meer duidelijk over het verkoopschema.
Mwoh, als ik m'n SCC niet op tijd binnenheb, hoef ik me er niet eens druk over te maken.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_72429738
Volgens mij ligt dat percentage met Europese wedstrijden weer anders.
pi_72430436
quote:
Maarten Stekelenburg is vrijdag op de training van de Oranjeselectie in de aanloop naar het oefenduel met Japan geblesseerd van het veld gegaan.

De Ajax-doelman kreeg een bal recht op een vinger. Er wordt een foto gemaakt om de aard van de blessure vast te kunnen stellen. Bondscoach Van Marwijk denkt dat de blessure meevalt.

Als Stekelenburg zaterdag niet ingezet kan worden, is Piet Velthuizen op basis van de training zaterdag in Enschede zijn vervanger.

NOS
pi_72430459
Jezus ..
pi_72430471
Gelukkig is Verhoeven net weer fit.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:30:18 #208
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_72430525
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
pi_72430673
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Och, niet meteen het ergste denken, misschien is het alleen een beetje gekneusd...
Maar dat is dan wel weer het nadeel aan interlands Wanneer denken ze nou eens aan een vergoeding ofzo voor clubs, nu zijn clubs altijd in het nadeel bij een blessure.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:36:34 #210
13462 BansheeBoy
pi_72430695
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:30 schreef Schanulleke het volgende:
Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.

²
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:42:18 #211
164283 Luco
Buongiorno!
pi_72430856
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:36 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ik hoop het wel. Ik vind Vermeer meer een personality in het doel. Zijn huidskleur zal daar heus wel debet aan zijn.

²
Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.

Slecht nieuws, Obama is geen voetballer, Schwarzenegger (Hihi, ik zei Schwarz) ook niet
pi_72430929
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:42 schreef Luco het volgende:

[..]

Jouw ideale speler heeft volgens mij een bruingetinte huidskleur, dijbenen als staalkabels, een kop als een pitbull, een onderstel van een Hummer, het charisma van Wouter Bos en een werklust waar ze in Nederlandse havens jaloers op zouden zijn.

Slecht nieuws, Obama is geen voetballer, Schwarzenegger (Hihi, ik zei Schwarz) ook niet
B.A. is al te oud ofniet?
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:47:11 #213
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72431024
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:26 schreef Rijpie het volgende:

[..]

NOS
Zie TT

Maar goed, even afwachten, het valt misschien wel mee.
pi_72431044
Paniek! Zonder Stekelenburg gaan we punten verspelen. Vermeer is immers zoveel slechter
pi_72431141
Hopen dat het meevalt met de blessure van Steek.
  vrijdag 4 september 2009 @ 13:54:02 #216
131603 Afwazig
Serious business
pi_72431227
Ach we hebben Vermeer toch
  † In Memoriam † vrijdag 4 september 2009 @ 13:55:16 #217
212838 markdeajaxfan
ajax ajax ajax
pi_72431271
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:26 schreef Rijpie het volgende:

[..]

NOS
INTERLANDVOETBAL
Billy Turf Award - Grootste Utopia fan
› De winnaars zijn: markdeajaxfan!
  vrijdag 4 september 2009 @ 14:00:17 #218
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72431405
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:47 schreef Dvm86 het volgende:
Paniek! Zonder Stekelenburg gaan we punten verspelen. Vermeer is immers zoveel slechter
Dat klopt inderdaad. En het is gewoon zaak dat er nu een tijdlang dezelfde defensie staat.
pi_72431408
pi_72431435
edit
pi_72431592
Zou dit het eerste teken zijn van de jaarlijkse massa aan geblesseerden?
pi_72431662
EEN KEEPER DIE EEN BAL OP ZIJN VINGER KRIJGT, DAT DIT KAN IN NEDERLAND!!!

.
pi_72431854
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

.
Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.
pi_72432467
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:09 schreef BliksemSchigt het volgende:

.
Onbegrijpelijk ja. Die bal moet je vangen met je héle hand, niet met je vingertje.

Stekelenburg kan z'n vingertje beter gebruiken om een jonko vast te houden. Dit gaat nooit werken .
pi_72432671
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 13:54 schreef Afwazig het volgende:
Ach we hebben Vermeer toch
Daarom hoop ik ook dat het meevalt. Ik heb liever Steek.
pi_72432681
Kutzooi.
Striving to be more than average.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:05:24 #227
100696 NoizEkick
of iets dergelijks
pi_72433164
Klinkt niet heel ernstig allemaal. Die wedstrijd tegen Japan boeit me niet, als 'ie tegen NAC maar op goal staat.
pi_72433246
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 14:15 schreef behangplakker het volgende:

[..]

Het gaat meer om het principe dat een club weer de dupe is van een tussentijdse interland, en dan ook nog een oefenpot.
.

Wacht nou eerst maar eens de ernst van de zaak voordat er geschreeuwd wordt om vergoedingen bla bla bla. Hij staat over tien dagen gewoon onder de lat in de ArenA.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:13:17 #229
52871 Blight
Supersized.
pi_72433382
Wat een paniek hier zeg. Om een mógelijk gekneusde vinger.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:14:24 #230
52871 Blight
Supersized.
pi_72433421
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:05 schreef NoizEkick het volgende:
Klinkt niet heel ernstig allemaal. Die wedstrijd tegen Japan boeit me niet, als 'ie tegen NAC maar op goal staat.
Zelfs als hij er dan nog een wedstrijdje uit ligt is dat niet rampzalig. We hebben een prima vervanger, ook al zie ik wel liever Stekelenburg in de basis.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:15:27 #231
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_72433460
Ik zit nog even te kijken om evt. naar Timisoara te gaan, maar ik heb iets gevonden voor in totaal 147 euro. Kriebelt nu wel hoor.

Iig in die 147 euro zit een retourticket Boedapest, autohuur/benzine, hostel in Boedapest, geschatte kostprijs kaartje wedstrijd.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:18:12 #232
52871 Blight
Supersized.
pi_72433554
Zou je dat nou wel doen, Silenus? Stekelenburg heeft misschien zijn vinger gekneusd. Dat wordt dus helemaal niets daar!
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:19:07 #233
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72433595
quote:
Doelman Maarten Stekelenburg is niet inzetbaar in het oefenduel van Oranje met Japan, zaterdag in Enschede.

De sluitpost van Ajax liep vrijdag op de training een klein scheurtje in een botje van zijn linkerringvinger op. Hij blijft wel gewoon bij de spelersgroep, aangezien bondscoach Bert van Marwijk naar alle waarschijnlijkheid wel een beroep op de goalie kan doen voor het WK-kwalificatieduel met Schotland.

Piet Velthuizen (Vitesse) is, op basis van de training, Stekelenburgs vervanger tegen Japan. Hij maakt in dat geval zijn debuut in het grote Oranje.
pi_72433898
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 11:47 schreef Da_Sandman het volgende:
Top, thanks.

Dat wordt indd stevige loterij. CC bij sigarenboer en zelf online proberen dan maar. En dan hopen...
Ik en 2 maatjes hebben een voorrangskaart EU, maar die maat die altijd rijd die heeft natuurlijk weer een normale

Zal die er wel naastgrijpen
pi_72434212
Ze Eduardo heeft btw nog een maand nodig voordat hij topfit is, Kerlon zal wel hetzelfde voor gelden.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:41:16 #236
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_72434231
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:40 schreef Jasza het volgende:
Ze Eduardo heeft btw nog een maand nodig voordat hij topfit is, Kerlon zal wel hetzelfde voor gelden.
Klopt.
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_72434261
quote:
Klopt.
pi_72434292
dan zal ik wel bellen.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:45:10 #239
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72434371
quote:
Hoe kan dat?
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:47:05 #240
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72434435
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:19 schreef KirkLazarus het volgende:

[..]
Hopelijk blijft hij een flinke tijd langs de kant staan, kunnen we wellicht punten gaan pakken aankomende tijd.
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:52:20 #241
52871 Blight
Supersized.
pi_72434588
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
Dat is een vereiste als je een contract wil tekenen bij Ajax. Je mag niet wedstrijdfit zijn.
  vrijdag 4 september 2009 @ 15:53:01 #242
268421 Cacciatore
Bling up ya ass
pi_72434608
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:45 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Hoe kan dat?
Brazilianen en vakantie, volg jij alleen basketbal en geen voetbal?
Straatmentaliteit voor mensen die willen testen
  vrijdag 4 september 2009 @ 16:03:24 #243
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72434922
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:53 schreef Cacciatore het volgende:

[..]

Brazilianen en vakantie, volg jij alleen basketbal en geen voetbal?
In basketbal hebben Brazilianen ook weleens vakantie hoor...

En de Braziliaanse competitie loopt gewoon door in de zomer...
pi_72435044
Weer een zeer informatieve pagina in het altijd gezellige Ajax topic dit
pi_72435082
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:15 schreef Silenus het volgende:
Ik zit nog even te kijken om evt. naar Timisoara te gaan, maar ik heb iets gevonden voor in totaal 147 euro. Kriebelt nu wel hoor.

Iig in die 147 euro zit een retourticket Boedapest, autohuur/benzine, hostel in Boedapest, geschatte kostprijs kaartje wedstrijd.
Ik kan helaas niet. Mijn gappies vertrekken op dinsdag, maar ik heb dinsdagavond nog een tentamen. Dus vrij van school nemen wordt hem niet. Balen dat die wedstrijd op woensdag wordt gespeeld. Maarja, niets aan te doen.

Misschien dat ik Zagreb nog wel mee pak
pi_72436010
godverdomme. nouja Verhoeven nu op de bank, Vermeer in het doel kan altijd nog. Volgende week zal hij wel weer hersteld zijn.
AJAX AMSTERDAM!
pi_72436184
Nou maandag ff kaarten halen voor Timisoara, ergens 1e ring achter een goal denk ik
  vrijdag 4 september 2009 @ 17:03:33 #248
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_72436764
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 15:52 schreef Blight het volgende:

[..]

Dat is een vereiste als je een contract wil tekenen bij Ajax. Je mag niet wedstrijdfit zijn.
Je zou inderdaad bijna denken dat we vooral gaan voor de 20% niet-wedstrijdfit-korting
pi_72439500
Timisoara is geboekt.
pi_72439575
Kijken of er nog een passe-partout in zit
AJAX AMSTERDAM!
pi_72440307
Gaan nog wel aardig wat mensen naar Timisoara uit volgens mij
  vrijdag 4 september 2009 @ 19:11:23 #252
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72440437
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 18:38 schreef kevin6188 het volgende:
Timisoara is geboekt.
Heb ik gisteren geregeld
pi_72443073
Best grappig dat er nog best wel wat mensen heen naar Timisoara gaan, heb er nog nooit van gehoord. Is 't wat?
AJAX AMSTERDAM!
  vrijdag 4 september 2009 @ 20:39:35 #254
185695 PhifeDawg
a-biento, saucy bitch!
pi_72443506
'Timişoara, wat zoveel betekent als 'Stad van atleten', is een stad in het westen van Roemenië aan de grens met Servië en Hongarije. Het is een belangrijk economisch en cultureel centrum met meer dan 300.000 inwoners en een kosmopolitische sfeer.'
Si vous n’aimez pas la mer, si vous n’aimez pas la montagne, si vous n’aimez pas la ville… allez vous faire foutre !
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:05:21 #255
13462 BansheeBoy
pi_72444433
pi_72444952
Leuke aanhang heeft dat Timisoara. Maar Roemenie is echt het Oostblokland bij uitstek wat me niet trekt.
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:38:32 #257
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
  vrijdag 4 september 2009 @ 21:44:57 #258
231092 KirkLazarus
Never go full retard
pi_72445832
Gezeik over die zeehondendribbel.. die jongen is gewoon innovatief, hij doet niets dat niet mag.
pi_72445865
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Klaphark het volgende:
Gaan nog wel aardig wat mensen naar Timisoara uit volgens mij
We kunnen beter zorgen dat we een goede groep in Zagreb hebben!
pi_72446505
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef Foca het volgende:

[..]

We kunnen beter zorgen dat we een goede groep in Zagreb hebben!
Ja daar hoef je mij er niet bij te hebben hoor, aan mij heb je niet zoveel daar

Misschien dat ik ook naar Roemenie ga, maar mensen doen er weer telang over om vrij te regelen dus uiteindelijk zal het wel weer niks worden helaas.
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:07:59 #261
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72446785
Ik ga sowieso al naar Roemenië en naar Zagreb. Anderlecht zal wel een grote loterij worden en aangezien ik nooit geluk heb met dat soort dingen zal ik die wel missen.
pi_72446863
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga sowieso al naar Roemenië en naar Zagreb. Anderlecht zal wel een grote loterij worden en aangezien ik nooit geluk heb met dat soort dingen zal ik die wel missen.
Hehe dat is wel nice

Ja helaas zit ik dus met vrienden die niet heel makkelijk vrij regelen helaas, ik zelf kan zo een paar daagjes wegblijven van school natuurlijk
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:12:27 #263
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72446982
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Jasza het volgende:

[..]

Hehe dat is wel nice

Ja helaas zit ik dus met vrienden die niet heel makkelijk vrij regelen helaas, ik zelf kan zo een paar daagjes wegblijven van school natuurlijk
Ik ben vorig seizoen alleen naar Fiorentina geweest dat was nog best gezellig. Paar goede maten aan over gehouden.
pi_72447023
Aardig verneukt dat ik vorig jaar HSV niet kon ivm ziekte en dat ik Marseille het stadion niet in ben geweest. Nu heb ik dus geen EU+

Zal ik er wel naast grijpen bij Anderlecht. Nou ja, dan maar met de SV-boys in de kroeg kijken daar
pi_72447050
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ik ben vorig seizoen alleen naar Fiorentina geweest dat was nog best gezellig. Paar goede maten aan over gehouden.
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooi
pi_72447078
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Foca het volgende:

[..]

Dat dus

En die smerige kut zigeneurs bij de irish pub

Sávonds was er idd vrij weinig te beleven helaas.
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:15:32 #267
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72447110
Eigenlijk vind ik de Uefacup qua wedstrijden nog leuker dan de CL. Tenminste weer eens wat anders dan Arsenal en AC Milan
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Foca het volgende:

[..]

Wij zijn toen met een groepje een soort illegale kroeg binnen gedoken. Van de voorkant was het gewoon een woonhuis maar als je de trap af ging had je een kroeg. Was nog eens goedkoop bier drinken daar.
pi_72447177
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik de Uefacup qua wedstrijden nog leuker dan de CL. Tenminste weer eens wat anders dan Arsenal en AC Milan
Ik wil naar Barca!

pi_72447221
Ik wil gvd een keer naar Athene in de komende jaren, zo vet daar
pi_72447256
Rome en Wenen verdomme.
pi_72447264
Of een club uit Zweden ofzo
pi_72447285
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Foca het volgende:
Met die drankprijzen word ik in ieder geval niet lam. Da's wel een voordeel.
pi_72447287
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:19 schreef Aanvoerder het volgende:
Rome en Wenen verdomme.
Lekker geprikt worden in Rome.
Op hun homofiele scootertjes
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:20:30 #274
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72447299
quote:
Doe maar niet dat zijn dure reisjes

Kopenhagen was ook duur biertje voor 7.30 enige voordeel was dat het niet zover weg was.
pi_72447312
quote:
Kluivert en Ronaldo twee der beste centrale aanvallers ooit.
pi_72447319
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Foca het volgende:

[..]

Nemen wij onze pluutjes toch ook mee joh
pi_72447458
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Foca het volgende:

[..]

Forza Lazio!
pi_72447495
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Doe maar niet dat zijn dure reisjes

Kopenhagen was ook duur biertje voor 7.30 enige voordeel was dat het niet zover weg was.
Ja schijt BTW daar

7.30 voor een biertje, ik heb er 1 gedronken op het terras toen maar dat vond ik wel weer genoeg
pi_72447519
Het gaat toch niet om het zuipen jongens. Je komt toch voor Ajax?
pi_72447523
Hoeveel mensen gaan er naar Zagreb schatten jullie?
pi_72447538
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Klaphark het volgende:
Hoeveel mensen gaan er naar Zagreb schatten jullie?
Mannetje of 250-300 gok ik.
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:27:38 #282
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72447565
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Foca het volgende:
Ajax is bijzaak je weet toch dat iedereen gaat voor het rellen en zuipen
pi_72447572
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Foca het volgende:
Als je gezopen hebt lijkt het tenminste nog een beetje goed
pi_72447597
Zagreb zou ik voor de wijven gaan.
pi_72447631
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Ajax is bijzaak je weet toch dat iedereen gaat voor het rellen en zuipen
Tuig
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:35:43 #286
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72447831
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:29 schreef Foca het volgende:

[..]

Tuig

Ik heb er weer zin in het komende seizoen hopelijk komen we een beetje ver in Europa. Dan zitten er nog meer leuke wedstrijden in
pi_72447970
Ga jij nationaal uit nou nog wat Stef?
pi_72448053
Ik heb een vraag.

Ik heb alleen een supporters CC (wat dus tussen de SCC en normale CC in zit). Ik heb geen nl of eu uitkaart, maar ben vorig seizoen wel naar Fiorentina Uit geweest. Heb ik dan EU recht of heb ik niets?
Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
pi_72448071
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef kalinho het volgende:
Ik heb een vraag.

Ik heb alleen een supporters CC (wat dus tussen de SCC en normale CC in zit). Ik heb geen nl of eu uitkaart, maar ben vorig seizoen wel naar Fiorentina Uit geweest. Heb ik dan EU recht of heb ik niets?
Heb je een nieuwe CC gekregen?

Zo niet dan heb je niks
pi_72448116
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef kalinho het volgende:
Ik heb een vraag.

Ik zou maandag even met Ajax bellen als ik jou was. Want je hebt gewoon recht op EU.
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:44:24 #291
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72448144
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:39 schreef Jasza het volgende:
Ga jij nationaal uit nou nog wat Stef?
Sowieso naar VVV en AZ. AGOVV heb ik maar overgeslagen zal wel een zaadwedstrijd worden denk ik.
pi_72448215
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Foca het volgende:

[..]

Ik zou maandag even met Ajax bellen als ik jou was. Want je hebt gewoon recht op EU.
Klopt maar hij hoort een nieuwe CC te krijgen waar het op staat, dus misschien is het niet helemaal goed gegaan met het scannen
pi_72448235
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Sowieso naar VVV en AZ. AGOVV heb ik maar overgeslagen zal wel een zaadwedstrijd worden denk ik.
Ah hebbie voorrang dan?

AZ uit lijkt me niks met jong Ajax, AGOVV word wss wel een erg goede sfeer
  vrijdag 4 september 2009 @ 22:49:25 #294
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_72448303
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef Jasza het volgende:

[..]

Ah hebbie voorrang dan?

AZ uit lijkt me niks met jong Ajax, AGOVV word wss wel een erg goede sfeer
Heb idd voorrang

Jong Ajax word wel lachen gaan best wel wat bekenden en het is altijd leuk om te zien hoe die spelers zich meten met de top van de eredivisie. AGOVV gaan ook wel een grote groep bekenden van mij maar toch sla ik hem over.
pi_72448506
Wel opvallend dat er tegenwoordig zoveel van FOK in het uitvak staan, was paar jaar terug veel minder volgens mij.
pi_72448601
Ik sta bijna nooit in het uitvak in NL hoor.
pi_72448686
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Foca het volgende:
Ik sta bijna nooit in het uitvak in NL hoor.
Weet ik ook wel met je trieste anti combi gedoe terwijl al die gasten waarmee je europees gaat wel in het uitvak staan
pi_72448826
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:

[..]

Weet ik ook wel met je trieste anti combi gedoe terwijl al die gasten waarmee je europees gaat wel in het uitvak staan
Ik voetbal ook af en toe op zondag. Anders was ik waarschijnlijk ook wel zo hypocriet om mee te gaan ja
pi_72449106
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef Jasza het volgende:
Wel opvallend dat er tegenwoordig zoveel van FOK in het uitvak staan, was paar jaar terug veel minder volgens mij.
Tsja, komt door die goedkope prijzen tegenwoordig, zeker met die recessie.

Oh wacht...
  vrijdag 4 september 2009 @ 23:19:58 #300
164953 Cavalier1
Geen basketbal fan!
pi_72449455
quote:
Schandalig dat deze columnist in principe een doodschop op Kerlon goedkeurt.
pi_72449573
quote:
Op vrijdag 4 september 2009 23:19 schreef Cavalier1 het volgende:

[..]

Schandalig dat deze columnist in principe een doodschop op Kerlon goedkeurt.
Waar woont 'ie? Kom we gaan 'm met z'n allen neerknuppelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')