Engels?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:03 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij is spectacluar (ja, in het Engels).²
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.quote:
Kun je nog een keer die Pieterburen-grap maken? Vond 'm zo fucking grappig.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:10 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Was een scherptecheck, ik heb het uiteraard aangepast.²
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen en die mongolen uit het topic halen. Ze verneuken de hele reeksquote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:11 schreef jna het volgende:
Als iedereen blijft happen komen we nooit van dit soort figuren af
Nou, liever nietquote:Op donderdag 3 september 2009 16:13 schreef Black-Death het volgende:
[..]
Het wordt gewoon eens tijd dat de mods hier wat ballen tonen
broertje van tong80?quote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.
Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.²
Mimiek van Zlatanquote:Op donderdag 3 september 2009 16:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik ga er vanuit dat die Pantelic echt potten gaat breken. Zelfs Jol had niet verwacht dat hij naar Ajax zou komen. Ik verwacht een hoop van hem, echt.
Qua mimiek doet hij me denken aan Zlatan, en we weten allemaal hoe goed hij is.²
Wat dat betreft is het handig dat we altijd spelers halen die 3 maanden nodig hebben om fit te worden.quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Bovendien heb je weer kans dat er spelers geblesseerd terugkomen naar je club.
Figuurlijk gesproken uiteraardquote:
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.quote:
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:17 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Neen, ik ben overigens wel benieuwd hoe Suarez zich gaat manifesteren met belangrijke(re) spelers om zich heen. Kan zomaar gebeuren dat die Pantelic of Seabert hoger in de pikorde komt.²
Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost hequote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
Ik zou het wel jammer als de Eredivisie zo'n speler verliest. Voor spelers als hij en de Moun ben ik voetballiefhebber. We moeten het afwachten, maar de spanning is er immer. Jol heeft zijn best gedaan om zijn status te vertalen.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:18 schreef NoizEkick het volgende:
[..]
Dat zie ik dit seizoen niet gebeuren. En volgend seizoen is Suarez weg.
Mja, ik weet eigenlijk ook niet waarom ik daar op reageer.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:24 schreef behangplakker het volgende:
[..]
Maar toch reageren op zo'n overduidelijke trollpost heOf BB heeft gewoon hersens van een otter, of hij slaagt heel duidelijk in zijn opzet.
ja ik las hetquote:Op donderdag 3 september 2009 16:39 schreef jna het volgende:
Nou Chelsea kunnen we wegstrepen voor Suarez
Leuk voor kalou, kan hij bij zn nieuwe contract vragen wat hij wilt. Plus dat die ploeg in twee jaar tijd nog beter op elkaar ingespeeld kan raken.quote:Op donderdag 3 september 2009 16:41 schreef mash_ het volgende:
[..]
ja ik las hetbest kut voor ze die straf
Heeft rob toch nog een rol weggelegd gekregen onder het nieuwe bewind van jolquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Materiaalman Fred krijgt hulp van verdediger Rob Wielaert.
Freddyyy
Uitstekende nieuwe rol voor Robbiequote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
Het is Fred helpt Ajax verdediging doel schoon te houdenquote:Op donderdag 3 september 2009 16:54 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
Freddyyy
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |