Nemen wij onze pluutjes toch ook mee johquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Foca het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome.
Op hun homofiele scootertjes
Forza Lazio!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef Foca het volgende:
[..]
Lekker geprikt worden in Rome.
Op hun homofiele scootertjes
Ja schijt BTW daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:20 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Doe maar niet dat zijn dure reisjes
Kopenhagen was ook duur biertje voor 7.30 enige voordeel was dat het niet zover weg was.
Mannetje of 250-300 gok ik.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Klaphark het volgende:
Hoeveel mensen gaan er naar Zagreb schatten jullie?
Ajax is bijzaak je weet toch dat iedereen gaat voor het rellen en zuipenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Foca het volgende:
Het gaat toch niet om het zuipen jongens. Je komt toch voor Ajax?
Als je gezopen hebt lijkt het tenminste nog een beetje goedquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:26 schreef Foca het volgende:
Het gaat toch niet om het zuipen jongens. Je komt toch voor Ajax?
Tuigquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:27 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ajax is bijzaak je weet toch dat iedereen gaat voor het rellen en zuipen
quote:
Heb je een nieuwe CC gekregen?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef kalinho het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik heb alleen een supporters CC (wat dus tussen de SCC en normale CC in zit). Ik heb geen nl of eu uitkaart, maar ben vorig seizoen wel naar Fiorentina Uit geweest. Heb ik dan EU recht of heb ik niets?
Ik zou maandag even met Ajax bellen als ik jou was. Want je hebt gewoon recht op EU.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:41 schreef kalinho het volgende:
Ik heb een vraag.
Ik heb alleen een supporters CC (wat dus tussen de SCC en normale CC in zit). Ik heb geen nl of eu uitkaart, maar ben vorig seizoen wel naar Fiorentina Uit geweest. Heb ik dan EU recht of heb ik niets?
Sowieso naar VVV en AZ. AGOVV heb ik maar overgeslagen zal wel een zaadwedstrijd worden denk ik.quote:
Klopt maar hij hoort een nieuwe CC te krijgen waar het op staat, dus misschien is het niet helemaal goed gegaan met het scannenquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:43 schreef Foca het volgende:
[..]
Ik zou maandag even met Ajax bellen als ik jou was. Want je hebt gewoon recht op EU.
Ah hebbie voorrang dan?quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sowieso naar VVV en AZ. AGOVV heb ik maar overgeslagen zal wel een zaadwedstrijd worden denk ik.
Heb idd voorrangquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:47 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ah hebbie voorrang dan?
AZ uit lijkt me niks met jong Ajax, AGOVV word wss wel een erg goede sfeer
Weet ik ook wel met je trieste anti combi gedoe terwijl al die gasten waarmee je europees gaat wel in het uitvak staanquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:57 schreef Foca het volgende:
Ik sta bijna nooit in het uitvak in NL hoor.
Ik voetbal ook af en toe op zondag. Anders was ik waarschijnlijk ook wel zo hypocriet om mee te gaan jaquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:59 schreef Jasza het volgende:
[..]
Weet ik ook wel met je trieste anti combi gedoe terwijl al die gasten waarmee je europees gaat wel in het uitvak staan
Tsja, komt door die goedkope prijzen tegenwoordig, zeker met die recessie.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:54 schreef Jasza het volgende:
Wel opvallend dat er tegenwoordig zoveel van FOK in het uitvak staan, was paar jaar terug veel minder volgens mij.
Schandalig dat deze columnist in principe een doodschop op Kerlon goedkeurt.quote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2075100/ajax-koopt-seabert.html²
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |