Dit meen je nietquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:05 schreef BansheeBoy het volgende:
http://www.nu.nl/column-vrijdag/2075100/ajax-koopt-seabert.html²
We kunnen beter zorgen dat we een goede groep in Zagreb hebben!quote:Op vrijdag 4 september 2009 19:06 schreef Klaphark het volgende:
Gaan nog wel aardig wat mensen naar Timisoara uit volgens mij
Ja daar hoef je mij er niet bij te hebben hoor, aan mij heb je niet zoveel daarquote:Op vrijdag 4 september 2009 21:45 schreef Foca het volgende:
[..]
We kunnen beter zorgen dat we een goede groep in Zagreb hebben!
Hehe dat is wel nicequote:Op vrijdag 4 september 2009 22:07 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ik ga sowieso al naar Roemenië en naar Zagreb. Anderlecht zal wel een grote loterij worden en aangezien ik nooit geluk heb met dat soort dingen zal ik die wel missen.
Ik ben vorig seizoen alleen naar Fiorentina geweest dat was nog best gezellig. Paar goede maten aan over gehouden.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Hehe dat is wel nice![]()
Ja helaas zit ik dus met vrienden die niet heel makkelijk vrij regelen helaas, ik zelf kan zo een paar daagjes wegblijven van school natuurlijk
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooiquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:12 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik ben vorig seizoen alleen naar Fiorentina geweest dat was nog best gezellig. Paar goede maten aan over gehouden.
Dat dusquote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Foca het volgende:
[..]
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooi
Wij zijn toen met een groepje een soort illegale kroeg binnen gedoken. Van de voorkant was het gewoon een woonhuis maar als je de trap af ging had je een kroeg. Was nog eens goedkoop bier drinken daar.quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:14 schreef Foca het volgende:
[..]
Wel een vreselijke kutstad qua kroegjes. Wel erg mooi
Ik wil naar Barca!quote:Op vrijdag 4 september 2009 22:15 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Eigenlijk vind ik de Uefacup qua wedstrijden nog leuker dan de CL. Tenminste weer eens wat anders dan Arsenal en AC Milan
Met die drankprijzen word ik in ieder geval niet lam. Da's wel een voordeel.quote:
Doe maar niet dat zijn dure reisjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |