Waar is jouw geweldig grappige topic dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef o.us het volgende:
WTF, ik laat mijn boterhammen ook smeren door mijn ma hoor. :/
wat heeft dat nou dit topic en mijn post te makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:54 schreef Neroje het volgende:
[..]
Waar is jouw geweldig grappige topic dan?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Perenbomen het volgende:
Boterhammen zijn vies
En toch vindt ik ze lekker en eet ik ze
Zelf gaan editten en dan lopen zeiken dat de quote niet meer kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
wat heeft dat nou dit topic en mijn post te maken
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zelf gaan editten en dan lopen zeiken dat de quote niet meer klopt
Niet samen op een broodje Einsteinquote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:03 schreef o.us het volgende:
Ik ga slapen.
Mogen nog vele leuke topics voor jullie voorbij komen.
Op school is dat inderdaad redelijke faal als je weet wat je allemaal kan halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
Mensen die broodjes smeren en die meenemen. Stel spoorknorren.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik moest trouwens wel aan Jiskefet denken
"Wat heb jij er op?"
Voor die paar uur college kan je ook rustig daarvoor en daarna eten, en als je echt een dikke pad bent haal je gewoon wat bij de kantine. Van die mensen die in werkgroepen die dan een broodtrommeltje pakkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Op school is dat inderdaad redelijke faal als je weet wat je allemaal kan halen.Op het werk is het soms wel lastig, alhoewel ik soms de frituur aanzet.
Ach, dit is gewoon typisch WO-gedrag hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
Echte G's smeren geen brood, of het nou HBO of WO is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, dit is gewoon typisch WO-gedrag hoor.
Stuk voor stuk kansloze figuren.
Echte G's hebben zelfs geen moeder, want die hebben ze al lang gepoptquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte G's smeren geen brood, of het nou HBO of WO is.
In de kantine hadden ze altijd geile kipburgers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor die paar uur college kan je ook rustig daarvoor en daarna eten, en als je echt een dikke pad bent haal je gewoon wat bij de kantine. Van die mensen die in werkgroepen die dan een broodtrommeltje pakken. "Nee, bij mijn mama is alles lekker dichtbij en daar zitten mijn vrienden ook enzooo" is het standaard antwoord als je ze vraagt of ze op kamers wonen. De spoorknorren
.
Ja, ik moet ook het brood van m'n moeder smeren, anders krijg ik billenkoekquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:24 schreef hugecooll het volgende:
TS zit thuis duidelijk onder de plak
Leuk toch.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oh weet je wat ik me nog bedenk, er waren gasten op school die gehele tosti ijzers meenemen.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
Oh weet je wat ik me nog bedenk, er waren gasten op school die gehele tosti ijzers meenemen.
vindt ikquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Perenbomen het volgende:
Boterhammen zijn vies
En toch vindt ik ze lekker en eet ik ze
Dat jouw vriendin dat voor jou doet.quote:Op woensdag 2 september 2009 08:59 schreef Lastpost het volgende:
Ik laat het doen door m'n vriendin, vergelijkbaar dus.
Zoveel mogelijk uitbesteden.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef Neroje het volgende:
AntiKlacht: (Bijna) 20 zijn en je moeder je brood laten smeren
Ik had jou m'n huis ook niet ingehaald, dat scheelt.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:07 schreef Marurk het volgende:
[..]
Dat jouw vriendin dat voor jou doet.Ik had je allang het huis uitgetrapt.
Boterhammenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:51 schreef Neroje het volgende:
Vandaag, tussen de colleges door pakt een vriend van me zijn lunch uit zijn tas. Hij frommelt het zakjes open en kijkt in het zakje tussen zijn boterhammen, terwijl hij zegt: "Eens kijken wat ik erop heb... Oh lekker! Bruine suiker en hagelslag" Ik keek hem echt even zo aan van![]()
"Smeert je moeder je boterhammen nog steeds?" vroeg ik hem. Ik kreeg een ja als antwoord. Ik wilde m'n vriend hier dus meteen eventjes mee zieken en zeg tegen een andere gast dat die vriend niet zelf z'n boterhammen smeert. Reageert die andere gast zo van: "Ik ook niet hoor"![]()
Voor de duidelijkheid, me hebben het hier over tweedejaarsstudenten... Ben ik nou de enige de elke morgen (al 7 jaar) gewoon mijn eigen boterhammetjes smeer?
Klacht: (Bijna) 20 zijn en je moeder je brood laten smeren
10 euro per dag weggooien aan een droog stuk brood en een slappe bak koffiequote:Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef Marurk het volgende:
Sowieso brood meenemen.
Broodje gezond van de catering FTW met een bakkie versie koffie!![]()
Wat een lulkoek.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
Dat vind ik opzich wel weer stijl, tenzij je heel mans zo gaat zitten van "ik maak lekker tosti's voor 10 cent per stuk en jij lekker niet"quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:25 schreef Mr.Cooper het volgende:
quote:Op vrijdag 4 september 2009 02:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat vind ik opzich wel weer stijl, tenzij je heel mans zo gaat zitten van "ik maak lekker tosti's voor 10 cent per stuk en jij lekker niet"
En mijn moeder smeert mijn bammetjes niet meer sinds ik op de middelbare school zit. Das dus al 9? jaar niet meer
wat?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |