Waar is jouw geweldig grappige topic dan?quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:52 schreef o.us het volgende:
WTF, ik laat mijn boterhammen ook smeren door mijn ma hoor. :/
wat heeft dat nou dit topic en mijn post te makenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:54 schreef Neroje het volgende:
[..]
Waar is jouw geweldig grappige topic dan?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Perenbomen het volgende:
Boterhammen zijn vies
En toch vindt ik ze lekker en eet ik ze
Zelf gaan editten en dan lopen zeiken dat de quote niet meer kloptquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:56 schreef o.us het volgende:
[..]
wat heeft dat nou dit topic en mijn post te maken
pics or it didnt happenquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:57 schreef Neroje het volgende:
[..]
Zelf gaan editten en dan lopen zeiken dat de quote niet meer klopt
Niet samen op een broodje Einsteinquote:
Pics or it didn't happenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:03 schreef o.us het volgende:
Ik ga slapen.
Mogen nog vele leuke topics voor jullie voorbij komen.
Op school is dat inderdaad redelijke faal als je weet wat je allemaal kan halen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
Mensen die broodjes smeren en die meenemen. Stel spoorknorren.
Ik ookquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:53 schreef Hetiszover het volgende:
Ik moest trouwens wel aan Jiskefet denken
"Wat heb jij er op?"
Voor die paar uur college kan je ook rustig daarvoor en daarna eten, en als je echt een dikke pad bent haal je gewoon wat bij de kantine. Van die mensen die in werkgroepen die dan een broodtrommeltje pakkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:10 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Op school is dat inderdaad redelijke faal als je weet wat je allemaal kan halen.Op het werk is het soms wel lastig, alhoewel ik soms de frituur aanzet.
Ach, dit is gewoon typisch WO-gedrag hoor.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:07 schreef Biels het volgende:
Mensen die broodjes smeren en die meenemen. Stel spoorknorren.
Echte G's smeren geen brood, of het nou HBO of WO is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ach, dit is gewoon typisch WO-gedrag hoor.
Stuk voor stuk kansloze figuren.
Echte G's hebben zelfs geen moeder, want die hebben ze al lang gepoptquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:17 schreef Biels het volgende:
[..]
Echte G's smeren geen brood, of het nou HBO of WO is.
In de kantine hadden ze altijd geile kipburgers.quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:13 schreef Biels het volgende:
[..]
Voor die paar uur college kan je ook rustig daarvoor en daarna eten, en als je echt een dikke pad bent haal je gewoon wat bij de kantine. Van die mensen die in werkgroepen die dan een broodtrommeltje pakken. "Nee, bij mijn mama is alles lekker dichtbij en daar zitten mijn vrienden ook enzooo" is het standaard antwoord als je ze vraagt of ze op kamers wonen. De spoorknorren
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |