Denk dat de bijna 5 minuten aan Angel of death voor een fikse dip in de luistercijfers zal zorgen. Ze zaten me hier al aan te kijken of ik debiel was.quote:
Ik heb gestemd op Ekstra Weekend, Timur en Annemieke en natuurlijk SR.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:23 schreef borisz het volgende:
Radioring gestemd op Arbeidsvitaminen, Ekdom, Antiroos en SR.
Ik op Arbeidsvitamine, Gerard, Claudia en SRquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Ekstra Weekend, Timur en Annemieke en natuurlijk SR.
Daar klonk het wel naar jaquote:
Eensch, wel met enige nuance. Hij heeft te weinig om 2 uur vol te maken. Al vind ik die popquiz wel erg leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef THeeF het volgende:
Mensen, kun we geen petitie oprichten:
Paul Rabbering van de radio!
Man man man, wat duurt 2 tot 4 toch altijd lang.
Hij is ook totaal NIET grappig, ik walg van die vent
Super!!!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super!!!![]()
Nog meer supernieuws want Ekdom blijft bij 3FM![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8820
Dan zet je hem op een andere radiozender he doe ik ook als die 2 clowns er zitten van 16.00 tot 19.00quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef THeeF het volgende:
Mensen, kun we geen petitie oprichten:
Paul Rabbering van de radio!
Man man man, wat duurt 2 tot 4 toch altijd lang.
Hij is ook totaal NIET grappig, ik walg van die vent
Geweldigquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super!!!![]()
Nog meer supernieuws want Ekdom blijft bij 3FM![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8820
Ah, okayquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Geweldighij zei het vanochtend al op de radio
Goedenavondquote:
Venemaquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef MichielV het volgende:
Halloew!
En daar hebben we de net iets te drukke en overdreven DJquote:
Druk? Jawel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
En daar hebben we de net iets te drukke en overdreven DJ![]()
quote:dinsdag 01-09-2009 19:40 Weezer I Want You To MetMichiel
maandag 31-08-2009 19:42 Weezer (If You Are Wondering If I Want You To) I Want You To MetMichiel
Klopt, eerst onder die hele lang en nu die korte. Ik zal ze zo wel even samenvoegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Briggy het volgende:
Ik wilde ff kijken hoe vaak Michiel um nou al gedraaid had, staat er 5 keer op 3FMFan![]()
Hij blijkt er dus onder 2 namen in te staan![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, eerst onder die hele lang en nu die korte. Ik zal ze zo wel even samenvoegen.
Wat gaat er fout met de SQL-code? Als Notion van Kings of Leon, dan wordt dat nummer nog een keer 'geïnjecteerd'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, eerst onder die hele lang en nu die korte. Ik zal ze zo wel even samenvoegen.
Dat vraag ik me ook nog steeds af... Ik kan die fout simpelweg niet vinden...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat gaat er fout met de SQL-code? Als Notion van Kings of Leon, dan wordt dat nummer nog een keer 'geïnjecteerd'.
DIE LUCHT!quote:
Mogen ze ook doen bij de Top2000.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Geen journaal tegenwoordig?
Jason Mraz.
DBA nodig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af... Ik kan die fout simpelweg niet vinden...
denk ik ook, maar ik weet niet hoe er bepaald wordt dat een lopend nummer al is opgeslagen. Als dat ergens een een temp tabelletje wordt bijgehouden zou het zomaar weer richting databasedingen kunnen gaan, en ik ben nooit te beroerd om mee te denkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sql doet niet uit zich zelf , zal je eerder een code reviewer nodig hebben
laten we hopen a lot of pixie lottquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat deze ook in de Top2000 komt?
of 3fm stuurt hem twee keer doorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk ik ook, maar ik weet niet hoe er bepaald wordt dat een lopend nummer al is opgeslagen. Als dat ergens een een temp tabelletje wordt bijgehouden zou het zomaar weer richting databasedingen kunnen gaan, en ik ben nooit te beroerd om mee te denken
Heel vetquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mogen ze ook doen bij de Top2000.
Non-stop 2000 hits.
HANSquote:
Ik laat elke 2 minuten een cronjob lopen, welke eerst kijkt wat het huidige nummer is op 3FM.NL, vervolgens kijkt in de database wat het meest recente nummer is (dmv. MAX(date) in SQL) en als dat niet matcht met wat er is opgehaald wordt deze opgeslagen. In principe zou 2x hetzelfde nummer dus niet mogelijk moeten zijn, maar bij sommige nummers gaat het fout...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk ik ook, maar ik weet niet hoe er bepaald wordt dat een lopend nummer al is opgeslagen. Als dat ergens een een temp tabelletje wordt bijgehouden zou het zomaar weer richting databasedingen kunnen gaan, en ik ben nooit te beroerd om mee te denken
Yup, ik ga weer actief meeposten hierquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! en jij zo te zien gelukkig ook weer![]()
Geweldig! dat is goed om te lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik ga weer actief meeposten hier
Ilse
Ik heb 'm naar aanleiding van je post net ook even bekeken en mij viel 'ie juist heel erg tegen. Het idee van een of andere western TV-show is wel grappig, maar verder gebeurd er weinig in de clip.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens de clip van Not Fair van Lily Allen gezien. Geniaal ! Ik vind 'm erg leuk.
Wij jou ook hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
Ik doe het echt niet expres... ik vergeet steeds het forum open te zetten
Mijn geheugen werkt duidelijk nog steeds niet naar behoren!
Ik vind jullie nog steeds leuk hoor!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
check je mailquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig
![]()
Ik kan trouwens jouw/onze foto niet pikken van waar je hem geplaatst heb...weet je wel, van afgelopen vrijdag
Ik vind de knipoog naar hoe het in de jaren 60/70 was met suffe dansjes/kleding/kapsels wel erg leuk gedaan. Ben het wel met je eens dat er inderdaad weinig spannends gebeurd in de clipquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm naar aanleiding van je post net ook even bekeken en mij viel 'ie juist heel erg tegen. Het idee van een of andere western TV-show is wel grappig, maar verder gebeurd er weinig in de clip.
De video voor The Fear is wel erg mooi gemaakt.
Marichaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Brennel het volgende:
Miss You Love![]()
Herinneringen...*troost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
neeh schat....tot straksquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks de RR ! niet vergeten Eliza
Hierquote:
Briljante afl weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
hier [De Rijdende Rechter #14] Waar ze ons beflikkern!
Klinkt goed!quote:
Elke keer weer kippenvelquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Briljant mooi blijft ie die Sorry van Kyteman![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Briljant mooi blijft ie die Sorry van Kyteman![]()
![]()
Ben je je bookmark www.3fmfan.nl kwijt ?quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of er net iemand luisterde maar het ging over een of andere Dave
waar vind ik dat nummer?hoe heet het nummer eigenlijk
Naaais!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Stenders is nog steeds ziek. Dus Stenders Vreetvermaak met Michiel Veenstra
He bah, druks.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef on_air het volgende:
You're not my problem, you're my past.
[ afbeelding ]
Ik draaide dit soort spul grijs in die tijd... Maar ja, 14 jaar en de Top 40 als enige bron van "nieuwe" muziek, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tijdloos en briljant.
Terwijl ik het toen middelmatige crappy hiphouse vond.
Hij zit al in zijn hoekje en heeft de volgende nummers uit de kast getoverdquote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
Ga je mee Cos, gaan we samen huilen in een hoekje.
quote:\ Tijd voor voetenwerk. Hand op je hoofd en stamp die week dwars door midden!
Marusha - Somewhere over the rainbow
Critical Mass - Dancing together
Mark Oh - Randy (Never stop that feeling)
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zit al in zijn hoekje en heeft de volgende nummers uit de kast getoverd
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Remzz het volgende:
Niemand die die site weet waar de complete programma's van BNN als MP3 opstaan(was een open dir)?
Mark Oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zit al in zijn hoekje en heeft de volgende nummers uit de kast getoverd
[..]
O sorry OA, ik zat er al alleenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
Ga je mee Cos, gaan we samen huilen in een hoekje.
Die van Marusha deed het erg goed in de file bij Eindhoven op weg naar Pinkpop. Normaal zijn broer en ik niet zo van de overlast bezorgende, maar toen ging de bas en het volume vol open.quote:
Dat is ook wel een histerische topper.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die van Marusha deed het erg goed in de file bij Eindhoven op weg naar Pinkpop. Normaal zijn broer en ik niet zo van de overlast bezorgende, maar toen ging de bas en het volume vol open.
Jazeker. Ga nu lekker met iPodFM op de fiets zitten.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
O sorry OA, ik zat er al alleen.
Nu gaat het wel weer. Met jou ook?
quote:De nominaties voor de Marconi Awards zijn vandaag bekend gemaakt, de vakprijzen voor de radio van Braodcast Magazine. Eén winnaar is al bekend: Eric de Zwart krijgt de Oeuvre Award. Volgens de jury is hij ‘een radioman pur sang’. Hij heeft in de jaren 80 een duidelijk stempel gedrukt op de ontwikkeling van het Nederlandse radiolandschap met programma’s als Bart en De Zwart, De Stemband en de Nederlandse Top 40. Ook was hij in 1992 één van de oprichters en directeur van Radio 538, nu de best beluisterde zender.
Met een tomeloze energie en inzet heeft hij bovendien gevochten voor erkenning en waardering van de commerciële radio in Nederland, zegt juryvoorzitter Daniël Dekker. Hij heeft baanbrekend werk verricht voor de commerciële radio zoals we die tegenwoordig in Nederland kennen. Volgens de jury een bewijs dat Erik de Zwart nog altijd dagelijks betrokken is bij de ontwikkeling van de radio en deze award komt dan ook eerder te vroeg dan te laat.
De genomineerden, waarvan de winnaars op 16 september bekend worden gemaakt, zijn:
# Beste Radioprogramma
Timur Open Radio - 3FM
Top 40 - Radio 538
Aan de Slag - BNR
# Beste presentator
Edwin Evers - Radio 538
Giel Beelen - 3FM
Bas van Werven - BNR
# Aanstormend talent
Bert van Lent - 3FM
Annemiek Schollaerdt - 3FM
Petra Grijzen - BNR
# Beste zender
Radio 538
3FM
100% NL
Super dank jequote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Over een maand of vijf beginnen de Spelen in Vancouverquote:Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
Alweer een jaar geleden, de Olympische spelenWat gaat de tijd toch snel...
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Over een maand of vijf beginnen de Spelen in Vancouver.
scholen zijn weer begonnenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:06 schreef sandesh het volgende:
Hmmm dit forum is ook rustig geworden !
Er lezen ook kindjes mee, houd daar rekening mee.quote:Op woensdag 2 september 2009 18:38 schreef sandesh het volgende:
Nahh hij is alleen tegen pepernoten eh !
mag toch hopen, dat de meeste hier het grote Sinterklaas geheim al wel kennenquote:Op woensdag 2 september 2009 18:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Er lezen ook kindjes mee, houd daar rekening mee.
Ik ken hem ook. De echte ligt ergens in Europa begraven...quote:Op woensdag 2 september 2009 18:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
mag toch hopen, dat de meeste hier het grote Sinterklaas geheim al wel kennen
Ik doe dat meestal met de Veronicagidsquote:Op woensdag 2 september 2009 19:15 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik zit nog te twijfelen met welke Veronica ik in bed zal duiken...
Nou eh niemand. Tering veel gedownload door luisteraars, consumenten. Vandaar.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef Christiaan het volgende:
Wie betaalt de radio toch voor dit nummer? Wat een bocht, hoe kan iemand dit nou willen horen.
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Brennel het volgende:
Pfff, je ziet vaak genoeg op tv dat een ambulance met loeiende sirenes naar een plek van aanrijding rijdt, het slachtoffer een kraag om doet, fixeert op de brancard en naar de EHBO brengt.
Maar vanmiddag was ik het zelf
Telt alleen iTunes mee of maakt het niet uit waar je dat nummer kuikt?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nou eh niemand. Tering veel gedownload door luisteraars, consumenten. Vandaar.
Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Brennel het volgende:
Pfff, je ziet vaak genoeg op tv dat een ambulance met loeiende sirenes naar een plek van aanrijding rijdt, het slachtoffer een kraag om doet, fixeert op de brancard en naar de EHBO brengt.
Maar vanmiddag was ik het zelf
Ik houd het maar bij mijn wekelijkse kioskdinsdag.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal met de Veronicagids
Ik zal ff voor je kijkenquote:
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd... en hoe is het nou verder met je?
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik...
En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
alleen het origineel is leukquote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef alors het volgende:
Dit lied wil ik trouwens wel even flink uitkotsen
Hier komt ie ook niet verderquote:Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef alors het volgende:
Doe de 3fm site het nou niet? Bij mij blijft ie maar laden maar komt ie niet verder dan de achtergrond van de site...
Je moet ook geen pizza boven je toetsenbord etenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Hoi Broekie !
net ff m'n toetsenbord schoongemaakt... wat een kruimels, damn!![]()
.
kan je er een pizza puzzle van leggenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Hoi Broekie !
net ff m'n toetsenbord schoongemaakt... wat een kruimels, damn!![]()
.
Jeetje Brennel dat is wel heftig zeg! Gelukkig kan je het wel navertellen, maar hier ga je nog wel even last van hebben, gok ik zo. Sterkte!!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.
Gelukkig geen letsel, alleen schaafwonden, blauwe plekken, dikke bloeduitstortingen en enorm veel spierpijn. En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
Ik geloof dat je helemaal gelijkt hebt want het waren erg veel pizza kruimelsquote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je moet ook geen pizza boven je toetsenbord eten
jeetje , jij hebt wel ellende met die scooterquote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.
Gelukkig geen letsel, alleen schaafwonden, blauwe plekken, dikke bloeduitstortingen en enorm veel spierpijn. En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
Whehequote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je er een pizza puzzle van leggen
uuhhm okquote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee zo heet het origineel voor dat deze verkracht werd
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs mijn kat staat atm te stuiteren op de beats van de plaat ! of zou het komen omdat het geluid vrij hard staat..
Tjonge jongequote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Standaard situatie.... hoe vaak ik al niet vol in de remmen heb gemoeten of een idiote uitwijkmanouvre heb moeten maken omdat sommmige automobilisten het vertikken om over hun schouder te kijken. En dat is dan met de fiets (waar ik flink hard mee door Amsterdam race), scooter lijkt mij nog even wat lastiger om dit op te lossenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
euh, is die foto op jouw verzoek gemaakt, of doen ze dit tegenwoordig standaard??quote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef Brennel het volgende:
Bedankt voor de sterktewensen![]()
Nog een charmant foto van in de ambulance, gemaakt door de verpleegster die bij me zat:
http://i135.photobucket.c(...)543_7541daff05_o.jpg
Die is met mijn telefoon gemaakt, niet op mijn verzoek, maar wel met mijn toestemming. Die verpleegster was nogal een melige ouwehoer (erg leuk mens) en maakte die foto 'om thuis te laten zien: kijk eens!'quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, is die foto op jouw verzoek gemaakt, of doen ze dit tegenwoordig standaard??
ziekenwagen personeel zijn vaak leuke mensen die in zijn voor een lolletje om mensen op hun gemak te stellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die is met mijn telefoon gemaakt, niet op mijn verzoek, maar wel met mijn toestemming. Die verpleegster was nogal een melige ouwehoer (erg leuk mens) en maakte die foto 'om thuis te laten zien: kijk eens!'.
Inderdaad erg jammer ja. Ach, nog twee dagen wachten dan maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
CD van Laura Jansen is pas overmorgen verkrijgbaar
hebben ze niet zo'n geweldig ict media man nodig zoals jij bij 3fmquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Broekie het volgende:
Wat was ik nu graag in de peperbus aanwezig geweest zeg
[..]
Inderdaad erg jammer ja. Ach, nog twee dagen wachten dan maar.
Als dat zo was zou ik zo m'n huidige baan bij de HU opzeggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze niet zo'n geweldig ict media man nodig zoals jij bij 3fm
Jeetjequote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef Brennel het volgende:
Bedankt voor de sterktewensen![]()
Nog een charmant foto van in de ambulance, gemaakt door de verpleegster die bij me zat:
http://i135.photobucket.c(...)543_7541daff05_o.jpg
Wilde het net typen: waar is Feivel ? maar je bent erquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ook weer lekker actief geweest hier vanavond
Ja, ik ben er overigens niet zo heel erg lang meer. Zit dit jaar in het examenjaar, en een paar uurtjes slaap is toch wel er-rug lekker hoor ;-).quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde het net typen: waar is Feivel ? maar je bent er
Rondom 13:00 uur was Michiel heerlijk aan het draaien iddquote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel draait alweer voor de 2e keer The Killers vandaag!
Je wordt echt niet gemist hoor. Je entrees zijn gewoon zelfverheerlijkingquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ook weer lekker actief geweest hier vanavond
En heeeeeeel belangrijk ! studie voor alles...! naja, een groene rakker gaat natuurlijk wel voorquote:Op woensdag 2 september 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er overigens niet zo heel erg lang meer. Zit dit jaar in het examenjaar, en een paar uurtjes slaap is toch wel er-rug lekker hoor ;-).
Ik denk niet dat ze het vergeten is, maar dat ze het te druk heeft. Een band live in de studio is ook niet niets.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Motten we Maricha nog even een sms sturen? denk dat ze is vergeten om Fok te openen.
Had maar half meegekregen dat er een gast wasquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het vergeten is, maar dat ze het te druk heeft. Een band live in de studio is ook niet niets.
zou het maar doen als ik jou want want dit klinkt toch wel erg goedquote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
Oeh, 9 december in Utrecht. Nu ga ik zeer sterk twijfelen of ik niet kaarten moet gaan kopen.
Bij twijfel gewoon doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
Oeh, 9 december in Utrecht. Nu ga ik zeer sterk twijfelen of ik niet kaarten moet gaan kopen.
Andre Rieu verkoopt goed, beter dan marco borsato , die vandaag bijna failliet verklaard is.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Againzender het volgende:
Haha, nummer begint gewoon als een wals
Vaak de beste keuzequote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |