Wij jou ook hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
Ik doe het echt niet expres... ik vergeet steeds het forum open te zetten
Mijn geheugen werkt duidelijk nog steeds niet naar behoren!
Ik vind jullie nog steeds leuk hoor!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
check je mailquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig
![]()
Ik kan trouwens jouw/onze foto niet pikken van waar je hem geplaatst heb...weet je wel, van afgelopen vrijdag
Ik vind de knipoog naar hoe het in de jaren 60/70 was met suffe dansjes/kleding/kapsels wel erg leuk gedaan. Ben het wel met je eens dat er inderdaad weinig spannends gebeurd in de clipquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm naar aanleiding van je post net ook even bekeken en mij viel 'ie juist heel erg tegen. Het idee van een of andere western TV-show is wel grappig, maar verder gebeurd er weinig in de clip.
De video voor The Fear is wel erg mooi gemaakt.
Marichaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Brennel het volgende:
Miss You Love![]()
Herinneringen...*troost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |