Denk dat de bijna 5 minuten aan Angel of death voor een fikse dip in de luistercijfers zal zorgen. Ze zaten me hier al aan te kijken of ik debiel was.quote:
Ik heb gestemd op Ekstra Weekend, Timur en Annemieke en natuurlijk SR.quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:23 schreef borisz het volgende:
Radioring gestemd op Arbeidsvitaminen, Ekdom, Antiroos en SR.
Ik op Arbeidsvitamine, Gerard, Claudia en SRquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:58 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb gestemd op Ekstra Weekend, Timur en Annemieke en natuurlijk SR.
Daar klonk het wel naar jaquote:
Eensch, wel met enige nuance. Hij heeft te weinig om 2 uur vol te maken. Al vind ik die popquiz wel erg leuk.quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef THeeF het volgende:
Mensen, kun we geen petitie oprichten:
Paul Rabbering van de radio!
Man man man, wat duurt 2 tot 4 toch altijd lang.
Hij is ook totaal NIET grappig, ik walg van die vent
Super!!!quote:
quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super!!!![]()
Nog meer supernieuws want Ekdom blijft bij 3FM![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8820
Dan zet je hem op een andere radiozender he doe ik ook als die 2 clowns er zitten van 16.00 tot 19.00quote:Op dinsdag 1 september 2009 17:16 schreef THeeF het volgende:
Mensen, kun we geen petitie oprichten:
Paul Rabbering van de radio!
Man man man, wat duurt 2 tot 4 toch altijd lang.
Hij is ook totaal NIET grappig, ik walg van die vent
Geweldigquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:50 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Super!!!![]()
Nog meer supernieuws want Ekdom blijft bij 3FM![]()
http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=8820
Ah, okayquote:Op dinsdag 1 september 2009 18:39 schreef themauster het volgende:
[..]
Geweldighij zei het vanochtend al op de radio
Goedenavondquote:
Venemaquote:Op dinsdag 1 september 2009 19:17 schreef MichielV het volgende:
Halloew!
En daar hebben we de net iets te drukke en overdreven DJquote:
Druk? Jawel.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:19 schreef Briggy het volgende:
[..]
En daar hebben we de net iets te drukke en overdreven DJ![]()
quote:dinsdag 01-09-2009 19:40 Weezer I Want You To MetMichiel
maandag 31-08-2009 19:42 Weezer (If You Are Wondering If I Want You To) I Want You To MetMichiel
Klopt, eerst onder die hele lang en nu die korte. Ik zal ze zo wel even samenvoegen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:44 schreef Briggy het volgende:
Ik wilde ff kijken hoe vaak Michiel um nou al gedraaid had, staat er 5 keer op 3FMFan![]()
Hij blijkt er dus onder 2 namen in te staan![]()
[..]
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, eerst onder die hele lang en nu die korte. Ik zal ze zo wel even samenvoegen.
Wat gaat er fout met de SQL-code? Als Notion van Kings of Leon, dan wordt dat nummer nog een keer 'geïnjecteerd'.quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, eerst onder die hele lang en nu die korte. Ik zal ze zo wel even samenvoegen.
Dat vraag ik me ook nog steeds af... Ik kan die fout simpelweg niet vinden...quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wat gaat er fout met de SQL-code? Als Notion van Kings of Leon, dan wordt dat nummer nog een keer 'geïnjecteerd'.
DIE LUCHT!quote:
Mogen ze ook doen bij de Top2000.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:01 schreef -Hans- het volgende:
Geen journaal tegenwoordig?
Jason Mraz.
DBA nodig?quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:54 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook nog steeds af... Ik kan die fout simpelweg niet vinden...
denk ik ook, maar ik weet niet hoe er bepaald wordt dat een lopend nummer al is opgeslagen. Als dat ergens een een temp tabelletje wordt bijgehouden zou het zomaar weer richting databasedingen kunnen gaan, en ik ben nooit te beroerd om mee te denkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
sql doet niet uit zich zelf , zal je eerder een code reviewer nodig hebben
laten we hopen a lot of pixie lottquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:29 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Wedden dat deze ook in de Top2000 komt?
of 3fm stuurt hem twee keer doorquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk ik ook, maar ik weet niet hoe er bepaald wordt dat een lopend nummer al is opgeslagen. Als dat ergens een een temp tabelletje wordt bijgehouden zou het zomaar weer richting databasedingen kunnen gaan, en ik ben nooit te beroerd om mee te denken
Heel vetquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mogen ze ook doen bij de Top2000.
Non-stop 2000 hits.
HANSquote:
Ik laat elke 2 minuten een cronjob lopen, welke eerst kijkt wat het huidige nummer is op 3FM.NL, vervolgens kijkt in de database wat het meest recente nummer is (dmv. MAX(date) in SQL) en als dat niet matcht met wat er is opgehaald wordt deze opgeslagen. In principe zou 2x hetzelfde nummer dus niet mogelijk moeten zijn, maar bij sommige nummers gaat het fout...quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Againzender het volgende:
[..]
denk ik ook, maar ik weet niet hoe er bepaald wordt dat een lopend nummer al is opgeslagen. Als dat ergens een een temp tabelletje wordt bijgehouden zou het zomaar weer richting databasedingen kunnen gaan, en ik ben nooit te beroerd om mee te denken
Yup, ik ga weer actief meeposten hierquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup! en jij zo te zien gelukkig ook weer![]()
Geweldig! dat is goed om te lezenquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:51 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Yup, ik ga weer actief meeposten hier
Ilse
Ik heb 'm naar aanleiding van je post net ook even bekeken en mij viel 'ie juist heel erg tegen. Het idee van een of andere western TV-show is wel grappig, maar verder gebeurd er weinig in de clip.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:58 schreef -Hans- het volgende:
Trouwens de clip van Not Fair van Lily Allen gezien. Geniaal ! Ik vind 'm erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |