uuhhm okquote:Op woensdag 2 september 2009 19:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
nee zo heet het origineel voor dat deze verkracht werd
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:54 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs mijn kat staat atm te stuiteren op de beats van de plaat ! of zou het komen omdat het geluid vrij hard staat..
Tjonge jongequote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.
Gelukkig geen letsel, alleen schaafwonden, blauwe plekken, dikke bloeduitstortingen en enorm veel spierpijn. En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
Standaard situatie.... hoe vaak ik al niet vol in de remmen heb gemoeten of een idiote uitwijkmanouvre heb moeten maken omdat sommmige automobilisten het vertikken om over hun schouder te kijken. En dat is dan met de fiets (waar ik flink hard mee door Amsterdam race), scooter lijkt mij nog even wat lastiger om dit op te lossenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.
Gelukkig geen letsel, alleen schaafwonden, blauwe plekken, dikke bloeduitstortingen en enorm veel spierpijn. En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
euh, is die foto op jouw verzoek gemaakt, of doen ze dit tegenwoordig standaard??quote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef Brennel het volgende:
Bedankt voor de sterktewensen![]()
Nog een charmant foto van in de ambulance, gemaakt door de verpleegster die bij me zat:
http://i135.photobucket.c(...)543_7541daff05_o.jpg
Die is met mijn telefoon gemaakt, niet op mijn verzoek, maar wel met mijn toestemming. Die verpleegster was nogal een melige ouwehoer (erg leuk mens) en maakte die foto 'om thuis te laten zien: kijk eens!'quote:Op woensdag 2 september 2009 20:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
euh, is die foto op jouw verzoek gemaakt, of doen ze dit tegenwoordig standaard??
ziekenwagen personeel zijn vaak leuke mensen die in zijn voor een lolletje om mensen op hun gemak te stellen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:30 schreef Brennel het volgende:
[..]
Die is met mijn telefoon gemaakt, niet op mijn verzoek, maar wel met mijn toestemming. Die verpleegster was nogal een melige ouwehoer (erg leuk mens) en maakte die foto 'om thuis te laten zien: kijk eens!'.
Inderdaad erg jammer ja. Ach, nog twee dagen wachten dan maar.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:45 schreef Sjowhan het volgende:
CD van Laura Jansen is pas overmorgen verkrijgbaar
hebben ze niet zo'n geweldig ict media man nodig zoals jij bij 3fmquote:Op woensdag 2 september 2009 20:51 schreef Broekie het volgende:
Wat was ik nu graag in de peperbus aanwezig geweest zeg
[..]
Inderdaad erg jammer ja. Ach, nog twee dagen wachten dan maar.
Als dat zo was zou ik zo m'n huidige baan bij de HU opzeggen.quote:Op woensdag 2 september 2009 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hebben ze niet zo'n geweldig ict media man nodig zoals jij bij 3fm
Jeetjequote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef Brennel het volgende:
Bedankt voor de sterktewensen![]()
Nog een charmant foto van in de ambulance, gemaakt door de verpleegster die bij me zat:
http://i135.photobucket.c(...)543_7541daff05_o.jpg
Wilde het net typen: waar is Feivel ? maar je bent erquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ook weer lekker actief geweest hier vanavond
Ja, ik ben er overigens niet zo heel erg lang meer. Zit dit jaar in het examenjaar, en een paar uurtjes slaap is toch wel er-rug lekker hoor ;-).quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde het net typen: waar is Feivel ? maar je bent er
Rondom 13:00 uur was Michiel heerlijk aan het draaien iddquote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel draait alweer voor de 2e keer The Killers vandaag!
Je wordt echt niet gemist hoor. Je entrees zijn gewoon zelfverheerlijkingquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ook weer lekker actief geweest hier vanavond
En heeeeeeel belangrijk ! studie voor alles...! naja, een groene rakker gaat natuurlijk wel voorquote:Op woensdag 2 september 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er overigens niet zo heel erg lang meer. Zit dit jaar in het examenjaar, en een paar uurtjes slaap is toch wel er-rug lekker hoor ;-).
Ik denk niet dat ze het vergeten is, maar dat ze het te druk heeft. Een band live in de studio is ook niet niets.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Motten we Maricha nog even een sms sturen? denk dat ze is vergeten om Fok te openen.
Had maar half meegekregen dat er een gast wasquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het vergeten is, maar dat ze het te druk heeft. Een band live in de studio is ook niet niets.
zou het maar doen als ik jou want want dit klinkt toch wel erg goedquote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
Oeh, 9 december in Utrecht. Nu ga ik zeer sterk twijfelen of ik niet kaarten moet gaan kopen.
Bij twijfel gewoon doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
Oeh, 9 december in Utrecht. Nu ga ik zeer sterk twijfelen of ik niet kaarten moet gaan kopen.
Andre Rieu verkoopt goed, beter dan marco borsato , die vandaag bijna failliet verklaard is.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Againzender het volgende:
Haha, nummer begint gewoon als een wals
Vaak de beste keuzequote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |