Jeetjequote:Op woensdag 2 september 2009 20:26 schreef Brennel het volgende:
Bedankt voor de sterktewensen![]()
Nog een charmant foto van in de ambulance, gemaakt door de verpleegster die bij me zat:
http://i135.photobucket.c(...)543_7541daff05_o.jpg
Wilde het net typen: waar is Feivel ? maar je bent erquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ook weer lekker actief geweest hier vanavond
Ja, ik ben er overigens niet zo heel erg lang meer. Zit dit jaar in het examenjaar, en een paar uurtjes slaap is toch wel er-rug lekker hoor ;-).quote:Op woensdag 2 september 2009 21:10 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wilde het net typen: waar is Feivel ? maar je bent er
Rondom 13:00 uur was Michiel heerlijk aan het draaien iddquote:Op woensdag 2 september 2009 21:07 schreef Sirolf het volgende:
En Michiel draait alweer voor de 2e keer The Killers vandaag!
Je wordt echt niet gemist hoor. Je entrees zijn gewoon zelfverheerlijkingquote:Op woensdag 2 september 2009 21:09 schreef Feivel1 het volgende:
Ben ook weer lekker actief geweest hier vanavond
En heeeeeeel belangrijk ! studie voor alles...! naja, een groene rakker gaat natuurlijk wel voorquote:Op woensdag 2 september 2009 21:12 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ja, ik ben er overigens niet zo heel erg lang meer. Zit dit jaar in het examenjaar, en een paar uurtjes slaap is toch wel er-rug lekker hoor ;-).
Ik denk niet dat ze het vergeten is, maar dat ze het te druk heeft. Een band live in de studio is ook niet niets.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:06 schreef -Hans- het volgende:
Motten we Maricha nog even een sms sturen? denk dat ze is vergeten om Fok te openen.
Had maar half meegekregen dat er een gast wasquote:Op woensdag 2 september 2009 21:14 schreef Broekie het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ze het vergeten is, maar dat ze het te druk heeft. Een band live in de studio is ook niet niets.
zou het maar doen als ik jou want want dit klinkt toch wel erg goedquote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
Oeh, 9 december in Utrecht. Nu ga ik zeer sterk twijfelen of ik niet kaarten moet gaan kopen.
Bij twijfel gewoon doen.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef Broekie het volgende:
Oeh, 9 december in Utrecht. Nu ga ik zeer sterk twijfelen of ik niet kaarten moet gaan kopen.
Andre Rieu verkoopt goed, beter dan marco borsato , die vandaag bijna failliet verklaard is.quote:Op woensdag 2 september 2009 21:18 schreef Againzender het volgende:
Haha, nummer begint gewoon als een wals
Vaak de beste keuzequote:Op woensdag 2 september 2009 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij twijfel gewoon doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |