quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Brennel het volgende:
Pfff, je ziet vaak genoeg op tv dat een ambulance met loeiende sirenes naar een plek van aanrijding rijdt, het slachtoffer een kraag om doet, fixeert op de brancard en naar de EHBO brengt.
Maar vanmiddag was ik het zelf
Telt alleen iTunes mee of maakt het niet uit waar je dat nummer kuikt?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:28 schreef MichielV het volgende:
[..]
Nou eh niemand. Tering veel gedownload door luisteraars, consumenten. Vandaar.
Wat was er gebeurd?quote:Op woensdag 2 september 2009 19:29 schreef Brennel het volgende:
Pfff, je ziet vaak genoeg op tv dat een ambulance met loeiende sirenes naar een plek van aanrijding rijdt, het slachtoffer een kraag om doet, fixeert op de brancard en naar de EHBO brengt.
Maar vanmiddag was ik het zelf
Ik houd het maar bij mijn wekelijkse kioskdinsdag.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:22 schreef Briggy het volgende:
[..]
Ik doe dat meestal met de Veronicagids
Ik zal ff voor je kijkenquote:
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.quote:Op woensdag 2 september 2009 19:30 schreef Briggy het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd... en hoe is het nou verder met je?
quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik...
En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
alleen het origineel is leukquote:Op woensdag 2 september 2009 19:44 schreef alors het volgende:
Dit lied wil ik trouwens wel even flink uitkotsen
Hier komt ie ook niet verderquote:Op woensdag 2 september 2009 19:43 schreef alors het volgende:
Doe de 3fm site het nou niet? Bij mij blijft ie maar laden maar komt ie niet verder dan de achtergrond van de site...
Je moet ook geen pizza boven je toetsenbord etenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Hoi Broekie !
net ff m'n toetsenbord schoongemaakt... wat een kruimels, damn!![]()
.
kan je er een pizza puzzle van leggenquote:Op woensdag 2 september 2009 19:45 schreef -Hans- het volgende:
[..].
Hoi Broekie !
net ff m'n toetsenbord schoongemaakt... wat een kruimels, damn!![]()
.
Jeetje Brennel dat is wel heftig zeg! Gelukkig kan je het wel navertellen, maar hier ga je nog wel even last van hebben, gok ik zo. Sterkte!!!!quote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.
Gelukkig geen letsel, alleen schaafwonden, blauwe plekken, dikke bloeduitstortingen en enorm veel spierpijn. En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
Ik geloof dat je helemaal gelijkt hebt want het waren erg veel pizza kruimelsquote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef Briggy het volgende:
[..]
Je moet ook geen pizza boven je toetsenbord eten
jeetje , jij hebt wel ellende met die scooterquote:Op woensdag 2 september 2009 19:40 schreef Brennel het volgende:
[..]
Kort gezegd: ik reed met m'n scooter op fietspad, automobilist op naast gelegen weg wilde afslaan en moest daarvoor fietspad over, zag mij niet en gaf dus geen voorrang, waardoor ik er tegenaan knalde, een meter of 1,5 van m'n scooter af op het asfalt landde, met de ambulance naar de EHBO werd gereden waar ik dik een uur was.
Gelukkig geen letsel, alleen schaafwonden, blauwe plekken, dikke bloeduitstortingen en enorm veel spierpijn. En me natuurlijk helemaal lam geschrokken
Whehequote:Op woensdag 2 september 2009 19:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
kan je er een pizza puzzle van leggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |