Wij jou ook hoor!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
Ik doe het echt niet expres... ik vergeet steeds het forum open te zetten
Mijn geheugen werkt duidelijk nog steeds niet naar behoren!
Ik vind jullie nog steeds leuk hoor!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
check je mailquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:12 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
gelukkig
![]()
Ik kan trouwens jouw/onze foto niet pikken van waar je hem geplaatst heb...weet je wel, van afgelopen vrijdag
Ik vind de knipoog naar hoe het in de jaren 60/70 was met suffe dansjes/kleding/kapsels wel erg leuk gedaan. Ben het wel met je eens dat er inderdaad weinig spannends gebeurd in de clipquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ik heb 'm naar aanleiding van je post net ook even bekeken en mij viel 'ie juist heel erg tegen. Het idee van een of andere western TV-show is wel grappig, maar verder gebeurd er weinig in de clip.
De video voor The Fear is wel erg mooi gemaakt.
Marichaquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:10 schreef Maricha het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:19 schreef Brennel het volgende:
Miss You Love![]()
Herinneringen...*troost*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dankjequote:
neeh schat....tot straksquote:Op dinsdag 1 september 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Straks de RR ! niet vergeten Eliza
Hierquote:
Briljante afl weerquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:58 schreef muisje-eliza het volgende:
hier [De Rijdende Rechter #14] Waar ze ons beflikkern!
Klinkt goed!quote:
Elke keer weer kippenvelquote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Briljant mooi blijft ie die Sorry van Kyteman![]()
![]()
quote:Op dinsdag 1 september 2009 23:43 schreef TheVulture het volgende:
Briljant mooi blijft ie die Sorry van Kyteman![]()
![]()
Ben je je bookmark www.3fmfan.nl kwijt ?quote:Op woensdag 2 september 2009 07:54 schreef Dagoduck het volgende:
Ik weet niet of er net iemand luisterde maar het ging over een of andere Dave
waar vind ik dat nummer?hoe heet het nummer eigenlijk
Naaais!quote:Op woensdag 2 september 2009 10:34 schreef Sjowhan het volgende:
Stenders is nog steeds ziek. Dus Stenders Vreetvermaak met Michiel Veenstra
He bah, druks.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:51 schreef on_air het volgende:
You're not my problem, you're my past.
[ afbeelding ]
Ik draaide dit soort spul grijs in die tijd... Maar ja, 14 jaar en de Top 40 als enige bron van "nieuwe" muziek, dan krijg je dat.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:49 schreef cosmick het volgende:
[..]
Tijdloos en briljant.
Terwijl ik het toen middelmatige crappy hiphouse vond.
Hij zit al in zijn hoekje en heeft de volgende nummers uit de kast getoverdquote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
Ga je mee Cos, gaan we samen huilen in een hoekje.
quote:\ Tijd voor voetenwerk. Hand op je hoofd en stamp die week dwars door midden!
Marusha - Somewhere over the rainbow
Critical Mass - Dancing together
Mark Oh - Randy (Never stop that feeling)
quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zit al in zijn hoekje en heeft de volgende nummers uit de kast getoverd
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/quote:Op woensdag 2 september 2009 11:11 schreef Remzz het volgende:
Niemand die die site weet waar de complete programma's van BNN als MP3 opstaan(was een open dir)?
Mark Oh.quote:Op woensdag 2 september 2009 10:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Hij zit al in zijn hoekje en heeft de volgende nummers uit de kast getoverd
[..]
O sorry OA, ik zat er al alleenquote:Op woensdag 2 september 2009 10:55 schreef on_air het volgende:
Ga je mee Cos, gaan we samen huilen in een hoekje.
Die van Marusha deed het erg goed in de file bij Eindhoven op weg naar Pinkpop. Normaal zijn broer en ik niet zo van de overlast bezorgende, maar toen ging de bas en het volume vol open.quote:
Dat is ook wel een histerische topper.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Die van Marusha deed het erg goed in de file bij Eindhoven op weg naar Pinkpop. Normaal zijn broer en ik niet zo van de overlast bezorgende, maar toen ging de bas en het volume vol open.
Jazeker. Ga nu lekker met iPodFM op de fiets zitten.quote:Op woensdag 2 september 2009 11:20 schreef cosmick het volgende:
[..]
O sorry OA, ik zat er al alleen.
Nu gaat het wel weer. Met jou ook?
quote:De nominaties voor de Marconi Awards zijn vandaag bekend gemaakt, de vakprijzen voor de radio van Braodcast Magazine. Eén winnaar is al bekend: Eric de Zwart krijgt de Oeuvre Award. Volgens de jury is hij ‘een radioman pur sang’. Hij heeft in de jaren 80 een duidelijk stempel gedrukt op de ontwikkeling van het Nederlandse radiolandschap met programma’s als Bart en De Zwart, De Stemband en de Nederlandse Top 40. Ook was hij in 1992 één van de oprichters en directeur van Radio 538, nu de best beluisterde zender.
Met een tomeloze energie en inzet heeft hij bovendien gevochten voor erkenning en waardering van de commerciële radio in Nederland, zegt juryvoorzitter Daniël Dekker. Hij heeft baanbrekend werk verricht voor de commerciële radio zoals we die tegenwoordig in Nederland kennen. Volgens de jury een bewijs dat Erik de Zwart nog altijd dagelijks betrokken is bij de ontwikkeling van de radio en deze award komt dan ook eerder te vroeg dan te laat.
De genomineerden, waarvan de winnaars op 16 september bekend worden gemaakt, zijn:
# Beste Radioprogramma
Timur Open Radio - 3FM
Top 40 - Radio 538
Aan de Slag - BNR
# Beste presentator
Edwin Evers - Radio 538
Giel Beelen - 3FM
Bas van Werven - BNR
# Aanstormend talent
Bert van Lent - 3FM
Annemiek Schollaerdt - 3FM
Petra Grijzen - BNR
# Beste zender
Radio 538
3FM
100% NL
Super dank jequote:Op woensdag 2 september 2009 11:13 schreef borisz het volgende:
[..]
http://audio.omroep.nl/podcast/radio3/
Over een maand of vijf beginnen de Spelen in Vancouverquote:Op woensdag 2 september 2009 12:56 schreef 3FMaster het volgende:
Alweer een jaar geleden, de Olympische spelenWat gaat de tijd toch snel...
quote:Op woensdag 2 september 2009 12:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Over een maand of vijf beginnen de Spelen in Vancouver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |