Poppedein, dit wordt jouw topic!quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:18 schreef Ssserpente het volgende:
Keshet, gefeliciteerd! Leuk dat je er bent!![]()
En Poppedein, wat spannend! En wat fijn dat het dat het al lekker rijp voelt daarbinnen! (Hoewel ik dat echt onwijs vies vind klinken...) Gewoon alvast beginnen met persen joh!![]()
![]()
Veel succes!
Mannen worden wel vaker vergeten tijdens de bevallingquote:Op zondag 30 augustus 2009 21:53 schreef Ssserpente het volgende:
Spannend Hi_flyer! Hou ons op de hoogte!
Sorry, ben jou helemaal vergeten in de fipo. Niets persoonlijks hoor!![]()
Veel succes!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:01 schreef Kersjes het volgende:
Posten terwijl je weeen hebt is cool![]()
Ik vind het spannend!!!
Oeh Poppedeinski, spannend! Ik hoop zó dat jij je dochter ook snel in je armen kunt houdenquote:Op zondag 30 augustus 2009 22:02 schreef Poppedein het volgende:
dankjewel voor jullie lieve aanmoedigingenHier nog geen echte weeën hoor, wel wat bloedverlies en een steeds terugkerend enorm zeurderig gevoel, maar ja dat hoort natuurlijk sowieso wel bij t strippen, ongeacht of t door gaat zetten! als t strippen werkt moeten t binnen 24u weeën gaan worden. Ik ga mn kersenpitzak nog maar weer er warm maken en dan proberen te slapen, dan zie ik vanzelf wel of t door gaat zetten en ik er later wakker van ga worden... I'll let you know!
Hi_Flyer, fijn dat t nu goed door begint te zetten. Ik duim voor brom dat t al wat zoden aan de dijk heeft gezet! Zet m op samen!
Waaaah!!!!!! Go go go go go!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:12 schreef Hi_flyer het volgende:
t kan elk moment gebeuren, cm of 8, ff bammetje
Poppedein!!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:08 schreef Poppedein het volgende:
[..]![]()
Oef... ik ben nu echt even verloskundige af geloof ik... er zit steeds maar krap 2 minuutjes tussen en ze zijn gemeen, maar tis relatief nog maar net begonnen... en u ben ik zo in dubio of ik mijn vriendin al zal bellen (5 kwartier rijden)... enerzijds vind ik t fijn als ze er is, anderzijds vind ik t "vervelend" als ik nog maar 2 cm heb... dat wil ik dat stuk geloof ik liever nog even alleen met mn lief doen...
Ik ga douchen!
Gefeliciteerd nieuwbakken ouders!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:24 schreef Hi_flyer het volgende:
T is geboren, meisje 3400 gram, de rest komt later, veel bloedverlies dus snel nr ziekenhuijs
Poppedein! Go go go!!! Bijna! Jij bent dus ook snel gegaan van 2 naar 7!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:27 schreef Poppedein het volgende:
heavy hier, kwartiertje geleden 7 cm... fijn!
Jaaaaaa, gefeliciteerd met je 'lena' (niet haar echte naam?)quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:21 schreef Poppedein het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaIk ben mama van onze hele mooie lieve kleine 'Lena'!! Mens wat ben ik gelukkig! Bevalling was heel heavy maar ging zó vlug! Rond half 1 was mijn vriendin hier, eerste VT was 7 cm. Had zulke verschrikkelijke rugweeën... Oef! maar t vlotte gewoon mooi, dus was t acceptabel. Uiteindelijk een half uurtje geperst op de kruk en om 03.20 geboren, wat de totale bevalling 5 uur heeft doen duren!
Alles goed met ons mooie meisje en mijzelf, 3850 gram en helemaal compleet... Ik ben stapelverliefd, op zowel haar als mijn lieve lief!
Dat dus!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:20 schreef lunastar het volgende:
Hi-flyer en Bromflyer, gefeliciteerd met Dorien
Poppedein, van harte gefelciiteerd met Lena
Keshet proficiat en welkom
goedemorgend trouwens
Ooohhh!!! Poppedeinski enquote:Op maandag 31 augustus 2009 06:21 schreef Poppedein het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaIk ben mama van onze hele mooie lieve kleine 'Lena'!! Mens wat ben ik gelukkig! Bevalling was heel heavy maar ging zó vlug! Rond half 1 was mijn vriendin hier, eerste VT was 7 cm. Had zulke verschrikkelijke rugweeën... Oef! maar t vlotte gewoon mooi, dus was t acceptabel. Uiteindelijk een half uurtje geperst op de kruk en om 03.20 geboren, wat de totale bevalling 5 uur heeft doen duren!
Alles goed met ons mooie meisje en mijzelf, 3850 gram en helemaal compleet... Ik ben stapelverliefd, op zowel haar als mijn lieve lief!
Kan eigenlijk niet, Driekus zou al vast liggen met zijn hoofdje in mijn bekken. En dat indalen zelf heb ik ook goed gevoeld jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mefke, zijn het geen indalingsweeen? Die voelen ook als menstruatiepijn...(in ieder geval bij mij)
Waar werkt het voor eigenlijk? Heb er geloof ik overheen gelezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:
Mijn huisarts wil mij geen Curanal voorschrijven omdat hij het niet kent![]()
De zalf kent hij wel maar die heb ik zelf al besteld.
grrr
Oh ja ik had buikweeën en beenweeën. Het is idd wel heviger als menstruatiekramp jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mefke, ik voelde de wee wel onderin zodra het begon maar niet gelijk zo'n kramp als ik had met menstruaties. Naarmate de weeen vorderde nam de intensiteit wel toe. En de eerste bevalling had ik vooral rugweeen en de 2e keer waren het buikweeen en dan heb ik toch liever menstruatiepijn.
Maar tussen de 34 en 36 weken kan je het koppie er wel weer erg leuk op krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef ymme het volgende:
Zo rond de 18 weken.
Na 22 weken ofzo, pas de baby niet meer op één foto
Als je een 3D wilt latehn doen kun je beter wachten tot zo'n 28 weken. Dan krijgen ze al echt babyvetjes en zijn ze niet meer zo iel. Veel mooiere plaatjes geeft dat!quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:
Scorpion, jij ook welkom!![]()
Ik heb vanmorgen gebeld voor de 20-weken echo: op 9 oktober mogen we!ben ik 21w1d
Als ik een pretecho wil laten maken, wanneer is dan de beste tijd voor mooie plaatjes van baby in buik?
Rond de 28 weken, dan heeft het gezichtje al wat meer spekkiesquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:
Scorpion, jij ook welkom!![]()
Ik heb vanmorgen gebeld voor de 20-weken echo: op 9 oktober mogen we!ben ik 21w1d
Als ik een pretecho wil laten maken, wanneer is dan de beste tijd voor mooie plaatjes van baby in buik?
Laat je verloskundige even bellen met je huisarts. Het is écht de moeite waard.quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:
grrr
quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Jelief het volgende:
[..]
Laat je verloskundige even bellen met je huisarts. Het is écht de moeite waard.
-curanolfan is-
Troel curanol/curanal helpt aambeien verminderen. Er zijn pilletjes en zalf, de zalf is vrij verkrijgbaar maar voor de pilletjes moet je een recept hebben.
Volgens een echobureau zijn de 4D echo's het mooiste tussen de 24-31 weken. Ik wil er ook een laten maken, want die van mijn schoonzusje (met dvd en alles erbij) vond ik erg leuk.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Faja, spannend hoor!
Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik hoef niet per se de hele beeb erop, maar gewoon iets herkenbaars (inderdaad gezichtje). Dan is het ook iets echter voor manlief heb ik het idee. Gewoon dat je dan iets ziet wat al echt op een kindje lijkt![]()
Maar in elk geval rond 30 weken dus...
probleem is dat ik al 7/8 jaar op Fok zit en geen idee meer heb wat mijn mailadres toen was, en daar wordt het nieuwe wachtwoord dus naartoe gestuurd.....quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef mefke79 het volgende:
BJ, even in het index lezen over het resetten van je password!
Even mailen met forum@fok.nlquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef BJen het volgende:
[..]
probleem is dat ik al 7/8 jaar op Fok zit en geen idee meer heb wat mijn mailadres toen was, en daar wordt het nieuwe wachtwoord dus naartoe gestuurd.....
quote:Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Stiemie het volgende:\
Ik ben druk bezig met een naamslinger voor ons meisje. Leuk als we die als ze geboren is op kunnen hangen![]()
hey Vlindur;quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:45 schreef Vlindur het volgende:
Ik zit met een vraag..
Sinds gisteren is Tinus heel erg druk in mijn buik. Dan duwt, port en schopt hij heel hard, als ik dan ga liggen dan beweegt mijn buik zelfsNu is hij ook weer flink zijn kamer aan het verbouwen en soms is het best wel gevoelig.. Is dit normaal? ik heb zelf het idee dat het nogal vroeg is.. Ik ben 22 weken zwanger nu.
Volgens mijn moeder was ik zelf ook zo mega druk. Maar ik was kind nummer 3 en dit is mijn eerste.
hey!quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:51 schreef BJen het volgende:
[..]
hey Vlindur;
herkenbaar! en wij zijn ongeveer even ver he?
mijn kleintje is de laatste 2 weken ook erg druk aan het schoppen en bewegen...
wel ff wennen hoor!
Lijkt me sterk dat hij het niet kent. Mijn vk schreef mij de tabletten voor, dus misschien via die weg?quote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:
grrr
Ik ga vanavond maar meteen verderquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:48 schreef McLaura het volgende:
[..]Dat wilde ik ook, en toen kwam meneertje 9 dagen voor de geplande datum
![]()
Hopelijk krijg jij hem wel af!
same here hoor, onze frummel is ook al zo'n klasklusser op haar tijdelijke kamertje... Aan de ene kant vind ik het fantastisch, effe wat leven voelen en zo, maar soms wordt ik er echt letterlijk moe van in mijn buik... Zeker op mijn werk ben ik vaak geneigd iets te vaak naar voren te zitten en dat stuit meestal op protest, maar zo onderuit gezakt is ook niks. Ach ja, elk kind is anders, maar Ben benieuwd hoeveel van deze activiteit blijft hangen als ze er eenmaal is.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:58 schreef Vlindur het volgende:
[..]
hey!
Ja, we schelen een dag. En ik voel hem idd al een paar weken. Maar sinds gister is hij dus echt aan het protesteren lijkt het wel. En dat vind ik dus een beetje raar.. Maar het hoort dus zo?
Fijn! Ik was al weer angstig dat het niet goed zou zijn
Ik por wel eens terug of ik roep dat ik later als ie groot is wel terugschopquote:Op maandag 31 augustus 2009 14:25 schreef Vlindur het volgende:
Oh, wat fijn dan dat het niet erg is!
Die van dat aan de kant duwen doe ik inderdaad wel als ie op mn blaas trapt, maar verder ga ik gewoon lekker onderuitgezakt zitten kijken hoe mn buik beweegt. En soms vind ik het vervelend en dan roep ik dat ie moet gaan slapen![]()
Wel raar dat dit zo van de een op de andere dag begint!
Ik doe al helemaal niets meer...het helpt wel om een tent van de hema en een positiebroek met hoge band om te doen. Harde buik blijft, pijn is nu meer spierpijnachtig. Maar ja, ik zit ook al een uurtje of drie op een stoel te niksen....dus dat kan er ook mee te maken hebben.quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:45 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Je moet het ws lekker rustig aan doen, niet teveel traplopen....zulks.
Same here.... Kan me ook maar weinig van mijn zwangerschap herinneren...quote:Op maandag 31 augustus 2009 14:56 schreef MeNicole2 het volgende:
Zwanger zijn lijkt alweer zo lang geleden. Ik vergeet door de kleine man naast me helemaal dat je eerst zwanger moet zijn m zoiets moois te krijgen![]()
haha nou Linda, ik heb net al ff op de weegschaal gestaan en dat was niet lollig .....quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef Linda2205 het volgende:
He bah Faja..das ff een tegenvaller...hopelijk heb jij het niet
BJen, fijn dat je vakantie lekker was! En om je vast voor te bereiden, schrik niet al te erg bij je volgende weegmoment...is water(Ik was in 2 weken tijd 4kg aangekomen... en daarna pas je bloeddruk meten hah..gemene mensen
)
Mefke, steekt Driekus ook af en toe een hand of voet uit je zij? Dat er zo'n enorme pijnlijke bobbel zit waarvan je bang bent dat die hand er echt uitkomt?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:05 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
haha nou Linda, ik heb net al ff op de weegschaal gestaan en dat was niet lollig .....
bijna 3 kg zwaarder...
zal nu nog wel veel vocht van het vliegen bijzitten,.. maar denk inderdaad dat, icm met de groeispurt van mijn buik, nu ook de groeispurt in de KG's begint...
wel ff schrikken...
maar schijnt ook tijdens deze periode van de zwangerschap vrij normaal te zijn???
haha nou dan klopt dat aardig...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En hoever ben je nu? Hier was de groeispurt tussen de 20-24 weken en tussen 30-34. Is inderdaad normaal. Volgens mij ging ik zelfs in aantal kilo's precies gelijk op met Mefke...dus het hoort inderdaad bij de termijn
Pak beschuitjes en muisjes in de handen duwen en laten zien waar het koffiezetapparaat staat en vervolgens lekker naar Brom gaan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, wilde net bromvlieg ophalen, maar ze krijgt nog een bloedtransfusie.Wat moeten we nou met die visite vanavond?
Lekker afbellen tot volgende week.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, wilde net bromvlieg ophalen, maar ze krijgt nog een bloedtransfusie.Wat moeten we nou met die visite vanavond?
Verkeerd gekeken... hihi EDITquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja eindelijk ook echt zichtbaar zwanger
(zie buikentopic)
vooral aan het einde van de dag wordt mijn buikje steeds ronder...
Hé bah Faja. Hopelijk ben jij negatief wb die ziekte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik baal een beetje want onze eigen huisarts vermoed dat onze zoon toch de 5e kinderziekte heeft en moet volgende week bloed laten prikken om te kijken of hij anti stoffen heeft aangemaakt, als dat zo is moet ik ook worden geprikt en als dat ook positief is dan moet de ongeborene in de gaten worden gehouden ivm bepaalde risico's
Hoe lang is ze zwanger?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft last van rode bultjes/pukkeltjes op haar bovenbenen die erg jeuken en ook nog eens een rode navel.
Iemand enig idee. Als ze er wat op smeert dan is het wel even weg maar na een half uur gaat het weer jeuken. Misschien dat iemand weet wat het is en hoe het te behandelen is .
Ik kan alleen maar bij Miss Etan terrecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
oja, ik las dat er mensen waren die geen leuke zwangerschapskleding konden vinden. Bij esprit op de site is het nog sale en daar hebben ze ook positiebroeken. Ik heb er zelf van noppies, van queen mum en van esprit gehad, maar die van esprit is toch echt mijn lievelingsbroek. Misschien daar nog eens kijken?!
Faja, hoe was je echo?
Ja onze zoon van 20 maanden moet volgende week geprikt worden op anti-stoffen en als hij anti-stoffen heeft aangemaakt dan heeft hij dus de 5e ziekte gehad en moet ik ook geprikt worden om te kijken of ik het ook heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef Lijnloos het volgende:
He BJ, welkom terug (met meer buik, zag er goed uit!)
Faja, wat balen en weer afwachten, maar begrijp ik het goed als jullie zoon, de reeds geboren variant is, of heb ik dat niet handig verwoord? Aangezien jij niet meteen geprikt moet worden en het lijkt me logistiek gezien best lastig een ongeboren kind te prikken zonder moeders te prikken![]()
In elk geval veel succes en sterkte met deze onzekerheid... moet je nog voor de echo? (toch?)
Nee! Ik heb de hele nacht doorgeslapenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:26 schreef Lijnloos het volgende:
Goedemorgen, geen nachtbrakers vandaag?! Iedereen goed geslapen dus.... Nou das mooi!
Tijd voor een mooie dag...
Whehequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Serpente, ik las Tiramiflu... en ik dacht huh tiramisu
...
![]()
Maar is natuurlijk helemaal niet tof, mexicaanse griep.Sterkte
.
Da's voor italiaanse griep...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Serpente, ik las Tiramiflu... en ik dacht huh tiramisu
...
![]()
Dankjequote:
Ik zou als ik jou was direct naar de drogist gaan voor Sambucol, zowel voor jou als hem. Jij kunt de preventieve dosering nemen en hij de crisisdosering. Sambucol was ook bewezen zeer effectief tegen de vogelgriep, en is onschuldig bij zwangeren. Zelfs zuigelingen mogen het gebruiken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:59 schreef Ssserpente het volgende:
N. is ziek. Heeft zich zelfs ziek gemeld op z’n werk. En da’s in de acht jaar dat ik hem ken nog maar één keer eerder voorgekomen. Hij heeft hoofdpijn, keelpijn, een algeheel grieperig gevoel, spierpijn en is vreselijk aan de race. En nu ben ik natuurlijk bang dat ie de Mexicaanse Griep heeft. De symptomen hiervan zijn koorts, koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn, moeheid en droge hoest.
Komt niet helemaal overeen, maar ga zo toch maar even de dokter bellen. Hoewel ik sterkt zit te twijfelen of ik, áls dat voorgeschreven wordt, Tamiflu ga slikken. Kan me niet voorstellen dat dat uitgebreid getest is op bijwerkingen voor foetussen. En dan nog, softenon was ook uitgebreid (oa op dieren) getest…
Ja met niesen enzo. Nu helemaal niet meer. Bij zwangerschap van S ook alleen rond de 20 weken en daarna niet meer. Gek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef Tan het volgende:
Zijn hier trouwens meer dames die veel last hadden/hebben van harde buiken rond de 22 weken? Ik weet allemaal niet meer wat normaal is en niet en of ik het bij de anderen ook zo had...
Ik ben een hele rare. Maar het liefst slik ik geen rare dingen, zolang er een baby in mijn buik zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ymme, je mag als je zwanger bent wel tavegyl innemen. Ik gebruik dat voor als ik iets heb gegeten waar ik een allergische reactie op krijg.
En ook ik nies me rot met die stomme hooikoorts. Ging het maar heel hard regenen en herfstig worden.
Jaaa! morgen ook mijn laatste MvM kratten de deur uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
Straks de MvM kratten weg brengen en dan doe ik NOOIT weer mee.
Zo. Ha!
En nu héél hard rennen naar de bekkentherapeute
paracetamolquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef mama_papa het volgende:
ik had een vraagje, misschien wel een domme hoor..
Wat mag je als zwangere vrouw nou qua pijnstiller? Ik heb al een aantal doosjes bekeken en de gebruiksaanwijzing gelezen, maar daar staat allemaal niet te gebruiken als je zwanger bent.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
Oh ja, morgen komen ze hier voor de laatste keer de bussen ophalenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
Straks de MvM kratten weg brengen en dan doe ik NOOIT weer mee.
Zo. Ha!
En nu héél hard rennen naar de bekkentherapeute
Stond daar ook niet op dat het voor zwangere niet gebruikt mag worden? Ik weet het namelijk niet meer zo zekerquote:
Parcetemol mag je nemen, verder volgens mij niks. Ook geen asprines want die verdunnen je bloed. Enne domme vragen bestaan nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef mama_papa het volgende:
ik had een vraagje, misschien wel een domme hoor..
Wat mag je als zwangere vrouw nou qua pijnstiller? Ik heb al een aantal doosjes bekeken en de gebruiksaanwijzing gelezen, maar daar staat allemaal niet te gebruiken als je zwanger bent.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
Je mag paracetamol nemen, 6 per 24 uur, advies van de VK. Overigens is het natuurlijk altijd beter om niks te nemen. Maar soms kan het niet anders. Ik had een ontsteking aan mijn kaak en een wortelkanaalbehandeling en kaakchirurg, de hele mikmak en zo gehad dus ik zat op 6 paracetamol. 2 per keer nam ik er. Ik was toen 35 weken zwanger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:18 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Stond daar ook niet op dat het voor zwangere niet gebruikt mag worden? Ik weet het namelijk niet meer zo zeker
Ow, ik kan dat ook nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@freecell; 3 kg aangekomen bij 15 weken is niet zoveel toch?? volgens mij is dat heel netjes zelfs! en ik vind het knap van je dat je de weegschaal niet meer gaat gebruiken...
(ik kan dat dus echt niet.....)
Spannend!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb as maandag de echo in het VU medisch centrum. Een uur lang wordt er naar de baby gekeken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@freecell; 3 kg aangekomen bij 15 weken is niet zoveel toch?? volgens mij is dat heel netjes zelfs! en ik vind het knap van je dat je de weegschaal niet meer gaat gebruiken...
(ik kan dat dus echt niet.....)
haha mijn 20wekenecho duurde ook een uurquote:
Ze gaan een hele lijst dingen bij langs. ALs ze overal goed naar kijken zijn ze daar ook wel 40 minuten mee kwijtquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook, ben wel benieuwd waar ze een uur lang naar gaan zoeken en kijken dan.
Op zich zijn bekkenklachten meestal spierklachten en spieraanhechtingsklachten:Yquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben vorige week ook voor het eerst bij de bekken fysio geweest. Ik heb idd bekkenklachten en moet nu wekelijks behandeld worden, oefeningen doen en morgen gaat ze me kennis laten maken met de bekkenband. Ik heb trouwens nooit geweten dat de pijn die ik in mijn lies voel, bij mijn schaambotje voel en die doortrekt naar mijn bovenbeen ook samen gaat met die bekkenklachten. Dacht altijd dat het een soort van spierpijn was omdat je gaat proberen je bekken te ontlasten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:00 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!
Thanks voor jullie reacties en tips!
Heb vanmorgen eerst mijn eigen huisarts gebeld (naja, de vervanger, want eigen ha is op vakantie). De assistente kon me niet verder helpen, eerst moest N. zijn eigen dokter maar eens bellen om te kijken wat ie heeft.
Dat waren we sowieso al van plan, want ik hoor graag twee meningen. De assistente van N. dokter vertelde dat ie al de zoveelste was die belde met deze verschijnselen, waaronder erge diarree. Er heerst nl een ernstige buikgriep. Zolang ie niet hoest en geen koorts heeft, gelooft ze niet dat het Mexicaanse griep is. Krijgt ie één van de twee, dan moet ie weer bellen.
Ben wel wat gerustgesteld nu.Hoop natuurlijk niet dat ik diarree krijg. Da's lekker straks tijdens de bevalling (in bad!)
Dan helpt dat schepnetje niet..!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, soms weet ik dingen die je beter niet kan weten...
Net terug van de vk, goedgekeurd. Bloeddruk netjes, 400 gram aangekomen (das ook niks) baarmoeder nog steeds even groot, kind ligt vast en tegen ribben aan (duh, echt?!). Volgende week weer terug.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik moest meteen hieraan denkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef innepin het volgende:
Lily, heb je je baby ondertussen al wel gevoeld? Anders kan je toch even bellen naar de verloskundige hè, die zijn getraind in mensen gerust stellen![]()
Misschien mag je wel even langskomen zelfs, deed mijn vk wel iig.
SsserpenteNou heb ik een heel fout mental image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente bij diaree en het bad...jeeeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, soms weet ik dingen die je beter niet kan weten...
Net terug van de vk, goedgekeurd. Bloeddruk netjes, 400 gram aangekomen (das ook niks) baarmoeder nog steeds even groot, kind ligt vast en tegen ribben aan (duh, echt?!). Volgende week weer terug.
weer een stickertje!
en bijna niet aangekomen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Wat een leuk idee!! Die houd ik in gedachtenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef Stiemie het volgende:
De naamslinger voor de baby is klaar! Gisteravond tot 12 uur aan het knippen geweest want je weet maar nooit... Ligt nu ingepakt in het wiegje met een briefje erop dat ie pas open mag als je de naam weet![]()
Ja... gewoon van één lettertje of zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |