haha nou dan klopt dat aardig...quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:13 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
En hoever ben je nu? Hier was de groeispurt tussen de 20-24 weken en tussen 30-34. Is inderdaad normaal. Volgens mij ging ik zelfs in aantal kilo's precies gelijk op met Mefke...dus het hoort inderdaad bij de termijn
Pak beschuitjes en muisjes in de handen duwen en laten zien waar het koffiezetapparaat staat en vervolgens lekker naar Brom gaan!quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, wilde net bromvlieg ophalen, maar ze krijgt nog een bloedtransfusie.Wat moeten we nou met die visite vanavond?
Lekker afbellen tot volgende week.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:46 schreef Hi_flyer het volgende:
Hmm, wilde net bromvlieg ophalen, maar ze krijgt nog een bloedtransfusie.Wat moeten we nou met die visite vanavond?
Verkeerd gekeken... hihi EDITquote:Op maandag 31 augustus 2009 17:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
haha ja eindelijk ook echt zichtbaar zwanger
(zie buikentopic)
vooral aan het einde van de dag wordt mijn buikje steeds ronder...
Hé bah Faja. Hopelijk ben jij negatief wb die ziekte.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:42 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik baal een beetje want onze eigen huisarts vermoed dat onze zoon toch de 5e kinderziekte heeft en moet volgende week bloed laten prikken om te kijken of hij anti stoffen heeft aangemaakt, als dat zo is moet ik ook worden geprikt en als dat ook positief is dan moet de ongeborene in de gaten worden gehouden ivm bepaalde risico's
Hoe lang is ze zwanger?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft last van rode bultjes/pukkeltjes op haar bovenbenen die erg jeuken en ook nog eens een rode navel.
Iemand enig idee. Als ze er wat op smeert dan is het wel even weg maar na een half uur gaat het weer jeuken. Misschien dat iemand weet wat het is en hoe het te behandelen is .
Ik kan alleen maar bij Miss Etan terrecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
oja, ik las dat er mensen waren die geen leuke zwangerschapskleding konden vinden. Bij esprit op de site is het nog sale en daar hebben ze ook positiebroeken. Ik heb er zelf van noppies, van queen mum en van esprit gehad, maar die van esprit is toch echt mijn lievelingsbroek. Misschien daar nog eens kijken?!
Faja, hoe was je echo?
Ja onze zoon van 20 maanden moet volgende week geprikt worden op anti-stoffen en als hij anti-stoffen heeft aangemaakt dan heeft hij dus de 5e ziekte gehad en moet ik ook geprikt worden om te kijken of ik het ook heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef Lijnloos het volgende:
He BJ, welkom terug (met meer buik, zag er goed uit!)
Faja, wat balen en weer afwachten, maar begrijp ik het goed als jullie zoon, de reeds geboren variant is, of heb ik dat niet handig verwoord? Aangezien jij niet meteen geprikt moet worden en het lijkt me logistiek gezien best lastig een ongeboren kind te prikken zonder moeders te prikken![]()
In elk geval veel succes en sterkte met deze onzekerheid... moet je nog voor de echo? (toch?)
Nee! Ik heb de hele nacht doorgeslapenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:26 schreef Lijnloos het volgende:
Goedemorgen, geen nachtbrakers vandaag?! Iedereen goed geslapen dus.... Nou das mooi!
Tijd voor een mooie dag...
Whehequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Serpente, ik las Tiramiflu... en ik dacht huh tiramisu
...
![]()
Maar is natuurlijk helemaal niet tof, mexicaanse griep.Sterkte
.
Da's voor italiaanse griep...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Serpente, ik las Tiramiflu... en ik dacht huh tiramisu
...
![]()
Dankjequote:
Ik zou als ik jou was direct naar de drogist gaan voor Sambucol, zowel voor jou als hem. Jij kunt de preventieve dosering nemen en hij de crisisdosering. Sambucol was ook bewezen zeer effectief tegen de vogelgriep, en is onschuldig bij zwangeren. Zelfs zuigelingen mogen het gebruiken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:59 schreef Ssserpente het volgende:
N. is ziek. Heeft zich zelfs ziek gemeld op z’n werk. En da’s in de acht jaar dat ik hem ken nog maar één keer eerder voorgekomen. Hij heeft hoofdpijn, keelpijn, een algeheel grieperig gevoel, spierpijn en is vreselijk aan de race. En nu ben ik natuurlijk bang dat ie de Mexicaanse Griep heeft. De symptomen hiervan zijn koorts, koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn, moeheid en droge hoest.
Komt niet helemaal overeen, maar ga zo toch maar even de dokter bellen. Hoewel ik sterkt zit te twijfelen of ik, áls dat voorgeschreven wordt, Tamiflu ga slikken. Kan me niet voorstellen dat dat uitgebreid getest is op bijwerkingen voor foetussen. En dan nog, softenon was ook uitgebreid (oa op dieren) getest…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |