Hoe lang is ze zwanger?quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:06 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Mijn vrouw heeft last van rode bultjes/pukkeltjes op haar bovenbenen die erg jeuken en ook nog eens een rode navel.
Iemand enig idee. Als ze er wat op smeert dan is het wel even weg maar na een half uur gaat het weer jeuken. Misschien dat iemand weet wat het is en hoe het te behandelen is .
Ik kan alleen maar bij Miss Etan terrecht.quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:07 schreef mefke79 het volgende:
oja, ik las dat er mensen waren die geen leuke zwangerschapskleding konden vinden. Bij esprit op de site is het nog sale en daar hebben ze ook positiebroeken. Ik heb er zelf van noppies, van queen mum en van esprit gehad, maar die van esprit is toch echt mijn lievelingsbroek. Misschien daar nog eens kijken?!
Faja, hoe was je echo?
Ja onze zoon van 20 maanden moet volgende week geprikt worden op anti-stoffen en als hij anti-stoffen heeft aangemaakt dan heeft hij dus de 5e ziekte gehad en moet ik ook geprikt worden om te kijken of ik het ook heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:30 schreef Lijnloos het volgende:
He BJ, welkom terug (met meer buik, zag er goed uit!)
Faja, wat balen en weer afwachten, maar begrijp ik het goed als jullie zoon, de reeds geboren variant is, of heb ik dat niet handig verwoord? Aangezien jij niet meteen geprikt moet worden en het lijkt me logistiek gezien best lastig een ongeboren kind te prikken zonder moeders te prikken![]()
In elk geval veel succes en sterkte met deze onzekerheid... moet je nog voor de echo? (toch?)
Nee! Ik heb de hele nacht doorgeslapenquote:Op dinsdag 1 september 2009 07:26 schreef Lijnloos het volgende:
Goedemorgen, geen nachtbrakers vandaag?! Iedereen goed geslapen dus.... Nou das mooi!
Tijd voor een mooie dag...
Whehequote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Serpente, ik las Tiramiflu... en ik dacht huh tiramisu
...
![]()
Maar is natuurlijk helemaal niet tof, mexicaanse griep.Sterkte
.
Da's voor italiaanse griep...quote:Op dinsdag 1 september 2009 09:03 schreef Guuzewuus het volgende:
Serpente, ik las Tiramiflu... en ik dacht huh tiramisu
...
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |