Ow, ik kan dat ook nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@freecell; 3 kg aangekomen bij 15 weken is niet zoveel toch?? volgens mij is dat heel netjes zelfs! en ik vind het knap van je dat je de weegschaal niet meer gaat gebruiken...
(ik kan dat dus echt niet.....)
Spannend!quote:Op dinsdag 1 september 2009 11:19 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik heb as maandag de echo in het VU medisch centrum. Een uur lang wordt er naar de baby gekeken.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:50 schreef Beessie-Jen het volgende:
@freecell; 3 kg aangekomen bij 15 weken is niet zoveel toch?? volgens mij is dat heel netjes zelfs! en ik vind het knap van je dat je de weegschaal niet meer gaat gebruiken...
(ik kan dat dus echt niet.....)
haha mijn 20wekenecho duurde ook een uurquote:
Ze gaan een hele lijst dingen bij langs. ALs ze overal goed naar kijken zijn ze daar ook wel 40 minuten mee kwijtquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
[..]
Dat vond ik nou ook, ben wel benieuwd waar ze een uur lang naar gaan zoeken en kijken dan.
Op zich zijn bekkenklachten meestal spierklachten en spieraanhechtingsklachten:Yquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:43 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ik ben vorige week ook voor het eerst bij de bekken fysio geweest. Ik heb idd bekkenklachten en moet nu wekelijks behandeld worden, oefeningen doen en morgen gaat ze me kennis laten maken met de bekkenband. Ik heb trouwens nooit geweten dat de pijn die ik in mijn lies voel, bij mijn schaambotje voel en die doortrekt naar mijn bovenbeen ook samen gaat met die bekkenklachten. Dacht altijd dat het een soort van spierpijn was omdat je gaat proberen je bekken te ontlasten.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:00 schreef Ssserpente het volgende:
Haai!
Thanks voor jullie reacties en tips!
Heb vanmorgen eerst mijn eigen huisarts gebeld (naja, de vervanger, want eigen ha is op vakantie). De assistente kon me niet verder helpen, eerst moest N. zijn eigen dokter maar eens bellen om te kijken wat ie heeft.
Dat waren we sowieso al van plan, want ik hoor graag twee meningen. De assistente van N. dokter vertelde dat ie al de zoveelste was die belde met deze verschijnselen, waaronder erge diarree. Er heerst nl een ernstige buikgriep. Zolang ie niet hoest en geen koorts heeft, gelooft ze niet dat het Mexicaanse griep is. Krijgt ie één van de twee, dan moet ie weer bellen.
Ben wel wat gerustgesteld nu.Hoop natuurlijk niet dat ik diarree krijg. Da's lekker straks tijdens de bevalling (in bad!)
Dan helpt dat schepnetje niet..!
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, soms weet ik dingen die je beter niet kan weten...
Net terug van de vk, goedgekeurd. Bloeddruk netjes, 400 gram aangekomen (das ook niks) baarmoeder nog steeds even groot, kind ligt vast en tegen ribben aan (duh, echt?!). Volgende week weer terug.* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
Ik moest meteen hieraan denkenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:10 schreef innepin het volgende:
Lily, heb je je baby ondertussen al wel gevoeld? Anders kan je toch even bellen naar de verloskundige hè, die zijn getraind in mensen gerust stellen![]()
Misschien mag je wel even langskomen zelfs, deed mijn vk wel iig.
SsserpenteNou heb ik een heel fout mental image
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:11 schreef mefke79 het volgende:
Ssserpente bij diaree en het bad...jeeeeejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sorry, soms weet ik dingen die je beter niet kan weten...
Net terug van de vk, goedgekeurd. Bloeddruk netjes, 400 gram aangekomen (das ook niks) baarmoeder nog steeds even groot, kind ligt vast en tegen ribben aan (duh, echt?!). Volgende week weer terug.
weer een stickertje!
en bijna niet aangekomen
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
Wat een leuk idee!! Die houd ik in gedachtenquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:37 schreef Stiemie het volgende:
De naamslinger voor de baby is klaar! Gisteravond tot 12 uur aan het knippen geweest want je weet maar nooit... Ligt nu ingepakt in het wiegje met een briefje erop dat ie pas open mag als je de naam weet![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |