Gefeliciteerd nieuwbakken ouders!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:24 schreef Hi_flyer het volgende:
T is geboren, meisje 3400 gram, de rest komt later, veel bloedverlies dus snel nr ziekenhuijs
Poppedein! Go go go!!! Bijna! Jij bent dus ook snel gegaan van 2 naar 7!quote:Op maandag 31 augustus 2009 01:27 schreef Poppedein het volgende:
heavy hier, kwartiertje geleden 7 cm... fijn!
Jaaaaaa, gefeliciteerd met je 'lena' (niet haar echte naam?)quote:Op maandag 31 augustus 2009 06:21 schreef Poppedein het volgende:
jaaaaaaaaaaaaaIk ben mama van onze hele mooie lieve kleine 'Lena'!! Mens wat ben ik gelukkig! Bevalling was heel heavy maar ging zó vlug! Rond half 1 was mijn vriendin hier, eerste VT was 7 cm. Had zulke verschrikkelijke rugweeën... Oef! maar t vlotte gewoon mooi, dus was t acceptabel. Uiteindelijk een half uurtje geperst op de kruk en om 03.20 geboren, wat de totale bevalling 5 uur heeft doen duren!
Alles goed met ons mooie meisje en mijzelf, 3850 gram en helemaal compleet... Ik ben stapelverliefd, op zowel haar als mijn lieve lief!
Dat dus!quote:Op maandag 31 augustus 2009 08:20 schreef lunastar het volgende:
Hi-flyer en Bromflyer, gefeliciteerd met Dorien
Poppedein, van harte gefelciiteerd met Lena
Keshet proficiat en welkom
goedemorgend trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |