Ik zou als ik jou was direct naar de drogist gaan voor Sambucol, zowel voor jou als hem. Jij kunt de preventieve dosering nemen en hij de crisisdosering. Sambucol was ook bewezen zeer effectief tegen de vogelgriep, en is onschuldig bij zwangeren. Zelfs zuigelingen mogen het gebruiken.quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:59 schreef Ssserpente het volgende:
N. is ziek. Heeft zich zelfs ziek gemeld op z’n werk. En da’s in de acht jaar dat ik hem ken nog maar één keer eerder voorgekomen. Hij heeft hoofdpijn, keelpijn, een algeheel grieperig gevoel, spierpijn en is vreselijk aan de race. En nu ben ik natuurlijk bang dat ie de Mexicaanse Griep heeft. De symptomen hiervan zijn koorts, koude rillingen, hoofdpijn, spierpijn, moeheid en droge hoest.
Komt niet helemaal overeen, maar ga zo toch maar even de dokter bellen. Hoewel ik sterkt zit te twijfelen of ik, áls dat voorgeschreven wordt, Tamiflu ga slikken. Kan me niet voorstellen dat dat uitgebreid getest is op bijwerkingen voor foetussen. En dan nog, softenon was ook uitgebreid (oa op dieren) getest…
Ja met niesen enzo. Nu helemaal niet meer. Bij zwangerschap van S ook alleen rond de 20 weken en daarna niet meer. Gek eigenlijkquote:Op dinsdag 1 september 2009 09:47 schreef Tan het volgende:
Zijn hier trouwens meer dames die veel last hadden/hebben van harde buiken rond de 22 weken? Ik weet allemaal niet meer wat normaal is en niet en of ik het bij de anderen ook zo had...
Ik ben een hele rare. Maar het liefst slik ik geen rare dingen, zolang er een baby in mijn buik zit.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Ymme, je mag als je zwanger bent wel tavegyl innemen. Ik gebruik dat voor als ik iets heb gegeten waar ik een allergische reactie op krijg.
En ook ik nies me rot met die stomme hooikoorts. Ging het maar heel hard regenen en herfstig worden.
Jaaa! morgen ook mijn laatste MvM kratten de deur uitquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
Straks de MvM kratten weg brengen en dan doe ik NOOIT weer mee.
Zo. Ha!
En nu héél hard rennen naar de bekkentherapeute
paracetamolquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef mama_papa het volgende:
ik had een vraagje, misschien wel een domme hoor..
Wat mag je als zwangere vrouw nou qua pijnstiller? Ik heb al een aantal doosjes bekeken en de gebruiksaanwijzing gelezen, maar daar staat allemaal niet te gebruiken als je zwanger bent.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
Oh ja, morgen komen ze hier voor de laatste keer de bussen ophalenquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:12 schreef freecell het volgende:
Straks de MvM kratten weg brengen en dan doe ik NOOIT weer mee.
Zo. Ha!
En nu héél hard rennen naar de bekkentherapeute
Stond daar ook niet op dat het voor zwangere niet gebruikt mag worden? Ik weet het namelijk niet meer zo zekerquote:
Parcetemol mag je nemen, verder volgens mij niks. Ook geen asprines want die verdunnen je bloed. Enne domme vragen bestaan nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:15 schreef mama_papa het volgende:
ik had een vraagje, misschien wel een domme hoor..
Wat mag je als zwangere vrouw nou qua pijnstiller? Ik heb al een aantal doosjes bekeken en de gebruiksaanwijzing gelezen, maar daar staat allemaal niet te gebruiken als je zwanger bent.
Ik hoop dat er iemand is die me kan helpen
Je mag paracetamol nemen, 6 per 24 uur, advies van de VK. Overigens is het natuurlijk altijd beter om niks te nemen. Maar soms kan het niet anders. Ik had een ontsteking aan mijn kaak en een wortelkanaalbehandeling en kaakchirurg, de hele mikmak en zo gehad dus ik zat op 6 paracetamol. 2 per keer nam ik er. Ik was toen 35 weken zwanger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 10:18 schreef mama_papa het volgende:
[..]
Stond daar ook niet op dat het voor zwangere niet gebruikt mag worden? Ik weet het namelijk niet meer zo zeker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |