abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72303495
Hi_Flyer en Brom_Flyer gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dorien.
Klinkt inderdaad heel heftig met al dat bloed. Hopelijk mag ze straks lekker naar huis.

Poppedein gefeliciteerd met de geboorte van jullie Lena.
5 uur, wat snel! Daar zou ik voor tekenen.

Vandaag de eerste dag van mijn verlof. Voelt nog wel heel gek, maar ook wel een verademing. De laatste week werken was druk en best zwaar. Ik ga er nu gewoon even misbruik van maken en weer heel lui mijn bed induiken
pi_72303503
Hy en bromflyer gefeliciteerd met jullie kleine meisje Dorien dat bloedverlies klinkt heftig... maar gelukkig is alles goed gekomen. Hopelijk zijn jullie snel weer thuis

Poppedein, ja daar is ze dan Lena gefeliciteerd! geniet ervan

Keshet, een mei baby op de lijst gefeliciteerd met je zwangerschap

Vandaag mn eerste dag thuis... heerlijk uitgeslapen, rustig ontbeten en voor de tv hangen. Zit nu nog in mn pyama ... straks naar de gyn en voor de rest vandaag lekker niks op de planning. Heerlijk relaxen
pi_72303526
Jaaaa, wat is dat snel gegaan!!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Poppedein, en wat een erg leuke naam!
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_72303586
Hi_Flyer en Brom_Flyer van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Dorien

En Poppedein!! Ze is er eindelijk!! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Lena!!
pi_72303984
Hi_Flyer en Brom_Flyer, gefeliciteerd met Dorien!

Poppedein, van harte met je dochter Lena!
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72304195
Poppedein, van harte met jullie Lena

Hi_flyer en bromflyer, van harte met Dorien!

Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_72304493
Ik lees een paar dagen niet mee, en meteen zie ik dat er nu 2 baby's zijn geboren.

Wat leuk...

Gefeliciteerd Poppedein
En gefeliciteerd Hi_flyer en bromflyer
pi_72304527
Hier even een blije post.
Het klinkt al zo ver

16 weken zwanger
pi_72304715
Mefke, ik voelde de wee wel onderin zodra het begon maar niet gelijk zo'n kramp als ik had met menstruaties. Naarmate de weeen vorderde nam de intensiteit wel toe. En de eerste bevalling had ik vooral rugweeen en de 2e keer waren het buikweeen en dan heb ik toch liever menstruatiepijn.
pi_72304727
Ik ga zo eens even douchen, heb al de hele ochtend last van mijn liezen/buik. Geen idee wat dat nou weer is, voelt verder niet als weeën (voor zover ik dat dan kan inschatten, ik heb die dingen nooit gehad), maar fijn is het niet.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72304737
Poppedein gewoon ineens bevallen

Heel erg gefeliciteerd met Lena!

edit: En nog een baby Hi_flyer van harte met Dorien!
pi_72304825
Mefke, zijn het geen indalingsweeen? Die voelen ook als menstruatiepijn...(in ieder geval bij mij)
Lotte!
Noah!
pi_72304938
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mefke, zijn het geen indalingsweeen? Die voelen ook als menstruatiepijn...(in ieder geval bij mij)
Kan eigenlijk niet, Driekus zou al vast liggen met zijn hoofdje in mijn bekken. En dat indalen zelf heb ik ook goed gevoeld ja maar dat waren meer steken.
Ach ja, wie weet heeft Driekus gewoon weer eens een grapje uitgehaald met mijn darmen, dat voel je ook ben ik al achter. Eens kijken wat de douche me brengt (melige modus: warm water waarschijnlijk).
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72304946
Mijn huisarts wil mij geen Curanal voorschrijven omdat hij het niet kent
De zalf kent hij wel maar die heb ik zelf al besteld.
grrr
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72305039
haha, wat leuk om te lezen die bijna live verslagen van de bevallingen vanacht!!

Hi flyer, gefeliciteerd met Dorien!
Poppedein, gefeliciteerd met Lena!!

Hier aan het aftellen, met vandaag erbij nog 4 dagen werken!! En dan thuis zitten en eindelijk eens heel veel op OUD schrijven, dat is mijn goede voornemen.
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_72305165
Hi-Flyer, gefeliciteerd met jullie Dorien! Wat een heftig verhaal met dat bloedverlies, ik hoop dat Brom-Flyer zich gauw weer lekker voelt en dat jullie kunnen gaan genieten van jullie meisje.

Poppedein, gefeliciteerd! Lena, wat een mooie naam heeft jullie kindje gekregen Het klinkt als een fijne bevalling.
Meer dan een paar ochtendzoenen
heb ik nood aan stoute schoenen.
https://www.etsy.com/nl/shop/byLisdottir
pi_72305428
Hi flyer gefeliciteerd met Dorien en Poppedein gefeliciteerd met Lena

Mag ik btw ook in de OP. 17 feb 2010 ?
♥ K, N, R en F ♥
pi_72305471
Ik word weer helemaal blij van alle verse babietjes!

Xenia, wat heerlijk dat je verlof hebt! Ik moet zelf nog anderhalve week, maar ben ook echt aan het aftellen. Ben er wel aan toe.

Gisteren van mijn schoonzusje 'alvast wat spulletjes' voor de baby gekregen; maxicosi, wippertje, bugaboo kinderwagen, boxkleden, elektrische kolfset (ongebruikt), campingbedje, een enorme tas met kleertjes, slaapzakjes etc etc etc... echt niet normaal. Ben er zó blij mee! En over twee weken komen ze de rest brengen (meubeltjes, box)

Ben helemaal hyper!
pi_72305477
En weer 2 nieuwe wondertjes erbij

Hi-flyer en Brom-flyer, van harte gefeliciteerd met jullie Dorien en hopelijk knapt Brom snel op.

Poppedein en Pappadein , ook van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lena
"I'm not expecting to grow flowers in a desert, but i can live and breathe and see the sun in wintertime"
https://www.youtube.com/watch?v=jbhtJh1LXHQRoll
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:11:17 #145
35189 Troel
scherp en bot
pi_72305698
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:
Mijn huisarts wil mij geen Curanal voorschrijven omdat hij het niet kent
De zalf kent hij wel maar die heb ik zelf al besteld.
grrr
Waar werkt het voor eigenlijk? Heb er geloof ik overheen gelezen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:11:40 #146
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72305713
Scorpion, jij ook welkom!

Ik heb vanmorgen gebeld voor de 20-weken echo: op 9 oktober mogen we! ben ik 21w1d
Als ik een pretecho wil laten maken, wanneer is dan de beste tijd voor mooie plaatjes van baby in buik?
pi_72305816
Zo rond de 18 weken.
Na 22 weken ofzo, pas de baby niet meer op één foto
pi_72305848
poppedein, wat een prachtig nieuws. gefeliciteerd met jullie Lena! klinkt als een superbevalling!
pi_72305865
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mefke, ik voelde de wee wel onderin zodra het begon maar niet gelijk zo'n kramp als ik had met menstruaties. Naarmate de weeen vorderde nam de intensiteit wel toe. En de eerste bevalling had ik vooral rugweeen en de 2e keer waren het buikweeen en dan heb ik toch liever menstruatiepijn.
Oh ja ik had buikweeën en beenweeën. Het is idd wel heviger als menstruatiekramp ja En beenweeën zijn afschuwelijk want je kan er niks mee. Niet wegpuffen, niet opvangen. Ik vond ze nog erger dan de buikweeën.
Rugweeën lijken mij ook heel pijnlijk. Mmm dan mss toch maar buikweeën als ik moet kiezen
#geen
pi_72305879
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef ymme het volgende:
Zo rond de 18 weken.
Na 22 weken ofzo, pas de baby niet meer op één foto
Maar tussen de 34 en 36 weken kan je het koppie er wel weer erg leuk op krijgen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')