Kan eigenlijk niet, Driekus zou al vast liggen met zijn hoofdje in mijn bekken. En dat indalen zelf heb ik ook goed gevoeld jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:35 schreef Linda2205 het volgende:
Mefke, zijn het geen indalingsweeen? Die voelen ook als menstruatiepijn...(in ieder geval bij mij)
Waar werkt het voor eigenlijk? Heb er geloof ik overheen gelezenquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:
Mijn huisarts wil mij geen Curanal voorschrijven omdat hij het niet kent![]()
De zalf kent hij wel maar die heb ik zelf al besteld.
grrr
Oh ja ik had buikweeën en beenweeën. Het is idd wel heviger als menstruatiekramp jaquote:Op maandag 31 augustus 2009 11:29 schreef Faja-Lobi het volgende:
Mefke, ik voelde de wee wel onderin zodra het begon maar niet gelijk zo'n kramp als ik had met menstruaties. Naarmate de weeen vorderde nam de intensiteit wel toe. En de eerste bevalling had ik vooral rugweeen en de 2e keer waren het buikweeen en dan heb ik toch liever menstruatiepijn.
Maar tussen de 34 en 36 weken kan je het koppie er wel weer erg leuk op krijgenquote:Op maandag 31 augustus 2009 12:17 schreef ymme het volgende:
Zo rond de 18 weken.
Na 22 weken ofzo, pas de baby niet meer op één foto
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |