abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72305919
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:
Scorpion, jij ook welkom!

Ik heb vanmorgen gebeld voor de 20-weken echo: op 9 oktober mogen we! ben ik 21w1d
Als ik een pretecho wil laten maken, wanneer is dan de beste tijd voor mooie plaatjes van baby in buik?
Als je een 3D wilt latehn doen kun je beter wachten tot zo'n 28 weken. Dan krijgen ze al echt babyvetjes en zijn ze niet meer zo iel. Veel mooiere plaatjes geeft dat!
pi_72305945
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:11 schreef Asyniur het volgende:
Scorpion, jij ook welkom!

Ik heb vanmorgen gebeld voor de 20-weken echo: op 9 oktober mogen we! ben ik 21w1d
Als ik een pretecho wil laten maken, wanneer is dan de beste tijd voor mooie plaatjes van baby in buik?
Rond de 28 weken, dan heeft het gezichtje al wat meer spekkies
(Wij hebben het met 28 weken gedaan, zo'n 3D)

Ymme 18 weken is echt veel te vroeg, dan is het gezichtje nog niet echt mooi zichtbaar En het klopt wel wat je zegt over het lijfje dat niet meer op de foto past maar het doel van een 3D-echo is toch foto's van het gezichtje.
#geen
pi_72305977
Haha duchess, wij zijn het wel héél erg eens
pi_72306081
Poppedein! Gefeliciteerd met de geboorte van je dochter Lena! Echt snel gegaan!
En HiFlyer, jij ook gefeliciteerd met Dorien!

Ik dacht trouwens dat de beste tijd voor een pretecho rond de 26 weken was...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_72306124
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 11:39 schreef Twinkly het volgende:
Mijn huisarts wil mij geen Curanal voorschrijven omdat hij het niet kent
De zalf kent hij wel maar die heb ik zelf al besteld.
grrr
Laat je verloskundige even bellen met je huisarts. Het is écht de moeite waard.
-curanolfan is-

Troel curanol/curanal helpt aambeien verminderen. Er zijn pilletjes en zalf, de zalf is vrij verkrijgbaar maar voor de pilletjes moet je een recept hebben.
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:31:40 #156
35189 Troel
scherp en bot
pi_72306183
AH ok, dank
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_72306262
Wij hebben vanavond de 20 weken echo, ben dan 20 weken en 6 dagen. Vind het wel spannend hoor. Kijken of alles functioneert naar behoren en over een week of 4 hebben we de pretecho.
pi_72306319
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:29 schreef Jelief het volgende:

[..]

Laat je verloskundige even bellen met je huisarts. Het is écht de moeite waard.
-curanolfan is-

Troel curanol/curanal helpt aambeien verminderen. Er zijn pilletjes en zalf, de zalf is vrij verkrijgbaar maar voor de pilletjes moet je een recept hebben.
ik heb de verloskundige gebeld en die heeft het direct voor me besteld!! Ik wist niet eens dat zij ook recepten uit konden schrijven

Spannend Faja!!

Wij hebben een pretecho met 17 en met 27 weken gehad, met 17 weken is het leuk dat het hele kindje in beeld kan en met 27 dat je in 3d modus al bolle wangetjes kunt zien
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_72306356
Oh spannend Faja-lobi!
pi_72306402
Ik vind het ook spannend hoor. Ik ga er van uit dat alles goed is met de baby maar je houdt toch in je achterhoofd dat ze gaan zoeken naar afwijkingen.
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:52:50 #161
267663 BJen
Speecchlessss......
pi_72306725
haaaaaai

TVP

net terug uit griekenland, en nog niets gelezen... zo eerst eens een paar uurtjes slapen denk ik....

heb dus een nieuwe usernaam, kan met die andere niet meer inloggen???

(modje die mij hiermee kan helpen???)
Zwanger!
pi_72306761
Faja spannend hoor... het vast allemaal goed met je beeb en dan is de echo alleen maar leuk!

Ben net bij de gyn geweest, was buitengewoon onprettig Moest voor inwendig onderzoek, deed gewoon zeer, alleen die eendenbek al ... Direct daarna ook gelijk een bloeding gekregen. Kwam ook wat slijm mee, kan het zijn dat het een stukje van mn slijmprop is? In ieder geval zag alles er goed uit, dus dat is positief nieuws En die bloeding is volgens mij al weer gestopt. Nu maar ff met een warme pittenzak op mn buik voor de tv
pi_72306783
Volgens mij kan de vk zelf ook gewoon een recept voor de curanol schrijven...

eh spuit 11, had mn scherm te lang open staan
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  maandag 31 augustus 2009 @ 12:55:29 #164
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_72306801
Faja, spannend hoor!

Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik hoef niet per se de hele beeb erop, maar gewoon iets herkenbaars (inderdaad gezichtje). Dan is het ook iets echter voor manlief heb ik het idee. Gewoon dat je dan iets ziet wat al echt op een kindje lijkt
Maar in elk geval rond 30 weken dus...
pi_72306968
Poppedein gefeliciteerd met Lena!
Hi_flyer gefeliciteerd met Dorien

Zomaar twee nieuwe meisjes erbij
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:07:29 #166
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_72307060
Oh jee, Poppedein, ze is er gewoon al , jullie Lena . Gefeliciteerd joh . En wat snel ook .

En Hi-flyer, ook gefeliciteerd met de kleine Dorien . Wat vervelend dat je vrouw nog naar het ziekenhuis moest enzo. Wel fijn dat ze zegt dat ze heerlijkgeslapen heeft .
pi_72307087
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 12:55 schreef Asyniur het volgende:
Faja, spannend hoor!

Dank jullie wel voor de antwoorden. Ik hoef niet per se de hele beeb erop, maar gewoon iets herkenbaars (inderdaad gezichtje). Dan is het ook iets echter voor manlief heb ik het idee. Gewoon dat je dan iets ziet wat al echt op een kindje lijkt
Maar in elk geval rond 30 weken dus...
Volgens een echobureau zijn de 4D echo's het mooiste tussen de 24-31 weken. Ik wil er ook een laten maken, want die van mijn schoonzusje (met dvd en alles erbij) vond ik erg leuk.
Woensdag heb ik weer controle bij de vlos en dan ga ik meteen maar een afspraak maken in het ziekenhuis voor een 20 weken echo (eind september hopelijk).
Wij zijn echt wel benieuwd naar het geslacht

Scorpion, welkom Zo te zien wordt het hier best druk met beebjes rond half februari
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:19:41 #168
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_72307326
Wat een lief propje he

pi_72307383
BJ, even in het index lezen over het resetten van je password!
Scorpion welkom!
Martine, klinkt auw...beetje warmte doet je vast goed.

Douche was heerlijk, maar hielp geen zak. Niet meer pijn, niet minder pijn. En als toetje een harde buik van heb ik jou daar nu. Morgen controle, toch maar eens vragen of dat nou kwaad kan. En verder eindelijk werk gemaakt van de offerte voor de drukker, de etiketten en andere zaken die nog op het lijstje stonden. En ik kreeg bericht dat mijn eerste draagdoek onderweg is. Speciaal in zwart besteld in de hoop dat ook mijn man het gaat proberen.
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
pi_72307436
Mooi meisje Hyfligher
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:41:16 #171
267663 BJen
Speecchlessss......
pi_72307920
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:22 schreef mefke79 het volgende:
BJ, even in het index lezen over het resetten van je password!
probleem is dat ik al 7/8 jaar op Fok zit en geen idee meer heb wat mijn mailadres toen was, en daar wordt het nieuwe wachtwoord dus naartoe gestuurd.....
Zwanger!
  Jubileum moderator maandag 31 augustus 2009 @ 13:41:45 #172
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_72307934
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:41 schreef BJen het volgende:

[..]

probleem is dat ik al 7/8 jaar op Fok zit en geen idee meer heb wat mijn mailadres toen was, en daar wordt het nieuwe wachtwoord dus naartoe gestuurd.....
Even mailen met forum@fok.nl
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
pi_72308035
Ik zit met een vraag..

Sinds gisteren is Tinus heel erg druk in mijn buik. Dan duwt, port en schopt hij heel hard, als ik dan ga liggen dan beweegt mijn buik zelfs Nu is hij ook weer flink zijn kamer aan het verbouwen en soms is het best wel gevoelig.. Is dit normaal? ik heb zelf het idee dat het nogal vroeg is.. Ik ben 22 weken zwanger nu.
Volgens mijn moeder was ik zelf ook zo mega druk. Maar ik was kind nummer 3 en dit is mijn eerste.
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_72308037
Zo hee, 2 nieuwe wereldburgers erbij!

Poppedein, van harte met jullie meisje Lena. wat een lieve naam!
En snel gegaan ook, klonk op zich wel als een oke bevalling zo!

HIflyer en Bromflyer ook gefeliciteerd met jullie dochtertje, wat een moppie!
Wel balen van al dat bloedverlies....

Mefke, ik kan je nu al vertellen dat de vk die harde buiken niet erg vindt ws.
Ik heb ze al weken, en het worden er ook alleen maar meer, maar helemaal nu het op het einde loopt vinden ze dat niet erg. Het is gewoon een voorbereiding op de bevalling. Wel vervelend voor jezelf.
Je moet het ws lekker rustig aan doen, niet teveel traplopen....zulks.

Nou ik mocht vandaag voor het eerst zelf Meike naar de psz brengen, vorige week heeft mijn vriend het nog gedaan. Toen ging het steeds goed, en nu (uiteraard) ging ze huilen.
Wat naar is dat toch. Ik kon mijn tranen nog bedwingen daarzo, maar later ging het wel loos hoor.
En Meike kondigt nu al aan dat ze de volgende keer weer gaat huilen, nou leuk hoor.
Gelukkig was het verder wel aardig goed gegaan.

Vanmo lekker fruit gehaald op de markt, was op de fiets gegaan, ik weet dat dat eigenlijk niet meer zo'n goed idee is, maar ik wil mijn conditie niet helemaal naar maan helpen. Dus op de terugweg met felle steken teruggefietst.....heb er nu nog last van. Maar goed, het kan geen kwaad op zich.

Oh ja, morgen.......37 weken!
wie met beide benen op de grond blijft staan....komt niet ver
pi_72308124
quote:
Op zondag 30 augustus 2009 21:26 schreef Stiemie het volgende:\
Ik ben druk bezig met een naamslinger voor ons meisje. Leuk als we die als ze geboren is op kunnen hangen
Dat wilde ik ook, en toen kwam meneertje 9 dagen voor de geplande datum

Hopelijk krijg jij hem wel af!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')