Huh?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef shadowflash het volgende:
verkapt kijk mij populair zijn topic
Dan hou je toch alleen nog maar de ham en kaas over, net als bij een Prosciutto?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
dat komt omdat ze niet zulke pizza's zonder ananas hebben
onterechte klacht
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Ananas. Wie ooit bedacht heeft dat überhaupt op welk soort eten dan ook te gooien mag per direct aan de hoogste boom.
Ik ben het niet eens met je.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Ananas. Wie ooit bedacht heeft dat überhaupt op welk soort eten dan ook te gooien mag per direct aan de hoogste boom.
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
onterechte klacht
Wat ?!?!? Eet jij chili con carne zonder ananas ?!?!?!? Barbaar !!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
die verkopen ze dus niet in de Appiequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan hou je toch alleen nog maar de ham en kaas over, net als bij een Prosciutto?
haha, verkapte slechte christenbashquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Pizza met ananas, dat is zoiets als christen zijn en naar de hoeren gaan
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Misschien een rare vraag maar ehm...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef Coatmine het volgende:
[..]
haha, verkapte slechte christenbash
Je hebt toch wel door dat ik dat niet ben he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ehm...
wel grappig dat je niet ziet dat het een kloon isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ehm...
Dus dat!! u_uquote:
Nee, paste namelijk prima in het beeld wat ik van je hebquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat ik dat niet ben he?
Ik las er in eerste instantie ook overheen, net als bij Mr.Cooper en Alice.Cooper vanwege dezelfde UI en een vrijwel identieke username.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Coatmine het volgende:
[..]
wel grappig dat je niet ziet dat het een kloon is
tomaten zijn vruchten, olijven ook.quote:
Leugens.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tomaten zijn vruchten, olijven ook.
jij bent geindoctrineerd door je biologie leraarquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tomaten zijn vruchten, olijven ook.
Schreeuw niet zoquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Hondenfluitje het volgende:
WEET JE HOE DAT HEET!!1!!??!!1 EEN PIZZA HAWAÏNI!!11!!1 HAHAHAAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie de fuck heeft verzonnen dat deeg in sliertvorm spaghetti heet en niet gewoon deegslierten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef Salatrel het volgende:
wie de fuck heeft het trouwens verzonnen dat een pizza met ananas meteen hawaii is en niet gewoon een pizza ananas
Alleen koude ananas is sexy u_uquote:
whehehehe ik snap hem want jij doet nu alsof je ananas ":')!!!!!" vind terwijl je username De_Ananas is!!!quote:
Ik vind ananasquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehehe ik snap hem want jij doet nu alsof je ananas ":')!!!!!" vind terwijl je username De_Ananas is!!!
Dan moet je jezelf niet De_Ananas noemenquote:
Zo heeft iemand anders mij benoemd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf niet De_Ananas noemen..
Wie en waarom!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo heeft iemand anders mij benoemd.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef Noodly het volgende:
Pizza Hawaii zonder ananas is geenPizza Hawaii
Klacht:quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik eet wel eens pizza met een vriend van mij, hier op het forum beter bekend als Coatmine.
Nu is het feit dat hij vrijwel altijd een pizza Hawai koopt en vervolgens de ananas eraf gaat halen, omdat hij dat niet lust.! Als ik hem vervolgens hierom uitlach, zegt hij dat het heel hormaal is.
![]()
Ik had hem verteld dit op FOK! te posten en de mening van onze mede-KLB'ers te peilen. Waarvan akte.
Klacht: Mensen die pizza Hawai zonder ananas eten.
*ziet dat ie spuit 11 isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
En het is Hawaii of Hawaï
Pizza Hawaï zonder ananas is hetzelfde als seks hebben zonder een SOA oplopen. Ananas op een pizzaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:37 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Pizza Hawai zonder ananas is hetzelfde als seks zonder klaar te komen
Ik kan hem ook bij elke pizzeria bestellenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Pizza Hawaii is geen pizza maar van die meuk die je bij de Turk krijgt. Een echte Italiaanse pizzaria zou zich verre houden van dat soort meuk.
Salamiquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef GieJay het volgende:
Onterechte klacht, ik deed het ook altijd, nu haal ik gewoon een margaritha of salami
QFT!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Henno het volgende:
Wie heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om ananas door dit soort traditionele gerechten te doen?! Het past er totaal niet bij, qua smaak en structuur.
Ananas maak je lekkere tropische drankjes van of desserts, maar leg je niet als warme zompige blokjes op je pizza
Lekker dus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Pizza met ananas, dat is zoiets als christen zijn en naar de hoeren gaan
QFT!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Henno het volgende:
Wie heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om ananas door dit soort traditionele gerechten te doen?! Het past er totaal niet bij, qua smaak en structuur.
Ananas maak je lekkere tropische drankjes van of desserts, maar leg je niet als warme zompige blokjes op je pizza
Eens met klacht. Ananasquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Subklacht: Mensen die pizza Hawaii (met ananas) niet lekker vinden.
Tutti Fruttiquote:
Zullen wel weer die kutamerikanen geweest zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Henno het volgende:
Dat doe ik ook, maar als ik de pizza met salami neem, dan haal ik dan wel de salami er altijd af, want ik lust geen salami.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef GieJay het volgende:
Onterechte klacht, ik deed het ook altijd, nu haal ik gewoon een margaritha of salami
quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:27 schreef senderrr het volgende:
al die pizza/hawaii/pizza hawai haters hier: GTFO
Pizza hawai = lekker
ik bedoel maar, de ananas er af halen is hetzelfde als je een nieuwe auto koopt, en je haalt de wielen er af!..
Alsof de Ananas op een pizza van de Aldi goed isquote:Op maandag 31 augustus 2009 00:02 schreef padlarf het volgende:
Mensen die goeie pizza en goeie ananas verneuken door ze te mengen
nee, je haalt een auto en je haalt de wieldoppen eraf, omdat ze afdoen aan de auto.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:27 schreef senderrr het volgende:
al die pizza/hawaii/pizza hawai haters hier: GTFO
Pizza hawai = lekker
ik bedoel maar, de ananas er af halen is hetzelfde als je een nieuwe auto koopt, en je haalt de wielen er af!..
Pizza Hawaï (tomaat, kaas, ananas en eventueel ham) (genoemd naar het eiland Hawaï waar ananas een specialiteit is). Deze pizza is in Nederland ontstaan in de jaren zeventig, toen het in de mode raakte om in allerlei traditionele gerechten ananas te verwerken. In Italië komt de Pizza Hawaï niet voor.quote:Op zondag 30 augustus 2009 23:27 schreef Agiath het volgende:
[..]
Zullen wel weer die kutamerikanen geweest zijn
HIERRR. Stelletje nederlandse cultuurbarbaren met je fruit op gewoon goede gerechten. We zijn gewoon verwend. de nederlandse "zoete" cultuur heeft gewoon dit misbaksel gevormd.quote:Op maandag 31 augustus 2009 16:42 schreef Biels het volgende:
In Italië komt de Pizza Hawaï niet voor.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:03 schreef Biels het volgende:
David, neem jij nou maar weer eens zo'n zoetsappige ballade op.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 17:03 schreef Biels het volgende:
David, neem jij nou maar weer eens zo'n zoetsappige ballade op.
Dat doe ik ook vaakquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:59 schreef koningdavid het volgende:
Coatmine, drink jij nou maar weer eens zo'n flesje citroensap leeg!
EINDELIJK! KD doet gewoon alsof ik rare gewoontes heb..quote:Op maandag 31 augustus 2009 18:24 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Dat doe ik ook vaak!
Das écht mênnus lekker
Net alsof je De_Ananas als richtlijn moet gaan gebruiken voor wat 'normaal' is. Die kerel smeert ook zalf op zijn patat en eet gebakken regenwormen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 19:13 schreef Coatmine het volgende:
[..]
EINDELIJK! KD doet gewoon alsof ik rare gewoontes heb..
Anti-klacht: KD faalt een beetje
nee jij bent lekker normaalquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:24 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Net alsof je De_Ananas als richtlijn moet gaan gebruiken voor wat 'normaal' is. Die kerel smeert ook zalf op zijn patat en eet gebakken regenwormen.!
Normaler dan jij als het om eten gaat.quote:
WIE heeft jou aan de wok maaltijden geholpen? en zelfs dan nog faal je met kokenquote:Op maandag 31 augustus 2009 20:45 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Normaler dan jij als het om eten gaat.![]()
De pretentie, waar haal je het vandaan?quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Coatmine het volgende:
[..]
WIE heeft jou aan de wok maaltijden geholpen?
Lul niet, ik maak alles. Het enige wat ik jou ooit heb zien maken was mie met die Conimex zoetzure saus, iedereen kan dat maken.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Coatmine het volgende: en zelfs dan nog faal je met koken
Meestal is het of magnetron of pasta met jou.
Dat is het enige dat je kan ja! Zoetzure saus met kip. En voor jezelf doe je er niet eens groente bij...quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:51 schreef Coatmine het volgende: en zelfs dan nog faal je met koken
Bij mij is het mie, kip wokken in zoetzure saus, lekkere groente.. alles.
Ik ben gewoon niet bang om te proberen
haha, ontken het maar. ik weet toch dat ik gelijk heb.quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:54 schreef koningdavid het volgende:
[..]
De pretentie, waar haal je het vandaan?![]()
![]()
![]()
Jongen. Ik wokte al toen jij nog in de luiers zat...![]()
[..]
Lul niet, ik maak alles. Het enige wat ik jou ooit heb zien maken was mie met die Conimex zoetzure saus, iedereen kan dat maken.
[..]
Dat is het enige dat je kan ja! Zoetzure saus met kip. En voor jezelf doe je er niet eens groente bij...
Epic.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Rijpie het volgende:
![]()
geef mij maar een tre formaggi zonder kaas
quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:01 schreef Coatmine het volgende:
Whoa, dat had ik eerder moeten weten. In vervolg haal ik die als ik ze kan vinden.
Juist.quote:Op dinsdag 1 september 2009 01:04 schreef Kosta_Boda het volgende:
Pizza hawaii zonder ananas is als je hond uitlaten zonder dat het beest moet kakken: zinloos
quote:Op dinsdag 1 september 2009 07:24 schreef NikkelCobalt het volgende:
Pizza Hawai zonder ananas is als een
Pizza tonijn zonder tonijn
Pizza cipolle zonder uien
Chocoladevla zonder chocoladesmaak
Dus klacht is terecht. Je vriend moet maar lekker bij de margharita's blijven.
een pizza met alleen tomatensaus en kaas is lekker?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
onterechte klacht
Mágnetronvoer?!quote:Op maandag 31 augustus 2009 20:35 schreef Sjibble het volgende:
Dan is het toch gewoon een pizza met Ham?
TS koopt dr.utker pizza's, pauper!
Magnetronvoer
waar heb jij het overquote:Op dinsdag 1 september 2009 10:25 schreef Jumparound het volgende:
[..]
een pizza met alleen tomatensaus en kaas is lekker?
Wat is een pizza hawai zonder ananas?quote:
Pizza Prosciuttoquote:Op dinsdag 1 september 2009 14:00 schreef Jumparound het volgende:
[..]
Wat is een pizza hawai zonder ananas?
Auto's met wieldoppenquote:Op maandag 31 augustus 2009 16:40 schreef Coatmine het volgende:
[..]
nee, je haalt een auto en je haalt de wieldoppen eraf, omdat ze afdoen aan de auto.
warm, klam fruit
hou wel van een fris ananasje, maar je gooit toch ook geen kiwi in je macaroni, of druiven in je spaghetti..
Alleen appels en bananen mogen gebakken worden (en tomaten/ander soort froente of gruit)
Als je alle antilianen uit nederland haalt blijft het nog steeds nederland, en ruimt nog op ook. Weg met je fruit op mijn pizzaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:39 schreef Graseter het volgende:
Als je de ananas eraf haalt is het geen pizza hawai meer
Slechte vergelijking.quote:Op donderdag 3 september 2009 12:43 schreef fs180 het volgende:
[..]
Als je alle antilianen uit nederland haalt blijft het nog steeds nederland, en ruimt nog op ook. Weg met je fruit op mijn pizza
quote:De ananas (Ananas comosus) is een tropische plant, oorspronkelijk afkomstig uit Brazilië, Bolivia en Paraguay. De plant behoort tot het geslacht Ananas uit de bromeliafamilie.
als je de Wiki leest is het eigenlijk best typisch dat alle prak met ananas HawaII wordt genoemd, waarom niet "Brazil"?quote:De Spanjaarden introduceerden de ananas in de Filipijnen, Hawaï en Guam.
Als je dan toch wikipedia checkt, check dan ook even de pizza paginaquote:Op donderdag 3 september 2009 20:21 schreef Prego het volgende:
[..]
[..]
als je de Wiki leest is het eigenlijk best typisch dat alle prak met ananas HawaII wordt genoemd, waarom niet "Brazil"?
quote:Pizza Hawaï (tomaat, kaas, ananas en eventueel ham) (genoemd naar het eiland Hawaï waar ananas een specialiteit is). Deze pizza is in Nederland ontstaan in de jaren zeventig, toen het in de mode raakte om in allerlei traditionele gerechten ananas te verwerken. In Italië komt de Pizza Hawaï niet voor
je hebt ergens wel gelijk maar toch vind ik het raar... Het hangt er natuurkijk ook vanaf hoe je het bekijkt.quote:Op donderdag 3 september 2009 20:48 schreef NikkelCobalt het volgende:
[..]
Als je dan toch wikipedia checkt, check dan ook even de pizza pagina
[..]
En?? loserquote:Op maandag 31 augustus 2009 21:34 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
prosciutto van AH excellent
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()