Huh?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef shadowflash het volgende:
verkapt kijk mij populair zijn topic
Dan hou je toch alleen nog maar de ham en kaas over, net als bij een Prosciutto?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
dat komt omdat ze niet zulke pizza's zonder ananas hebben
onterechte klacht
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Ananas. Wie ooit bedacht heeft dat überhaupt op welk soort eten dan ook te gooien mag per direct aan de hoogste boom.
Ik ben het niet eens met je.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Ananas. Wie ooit bedacht heeft dat überhaupt op welk soort eten dan ook te gooien mag per direct aan de hoogste boom.
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
dat komt omdat ze niet zulke pizza's zonder ananas hebben
onterechte klacht
Wat ?!?!? Eet jij chili con carne zonder ananas ?!?!?!? Barbaar !!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
die verkopen ze dus niet in de Appiequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan hou je toch alleen nog maar de ham en kaas over, net als bij een Prosciutto?
haha, verkapte slechte christenbashquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Pizza met ananas, dat is zoiets als christen zijn en naar de hoeren gaan
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Misschien een rare vraag maar ehm...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef Coatmine het volgende:
[..]
haha, verkapte slechte christenbash
Je hebt toch wel door dat ik dat niet ben he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ehm...
wel grappig dat je niet ziet dat het een kloon isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ehm...
Dus dat!! u_uquote:
Nee, paste namelijk prima in het beeld wat ik van je hebquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat ik dat niet ben he?
Ik las er in eerste instantie ook overheen, net als bij Mr.Cooper en Alice.Cooper vanwege dezelfde UI en een vrijwel identieke username.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Coatmine het volgende:
[..]
wel grappig dat je niet ziet dat het een kloon is
tomaten zijn vruchten, olijven ook.quote:
Leugens.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tomaten zijn vruchten, olijven ook.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |