Huh?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:30 schreef shadowflash het volgende:
verkapt kijk mij populair zijn topic
Dan hou je toch alleen nog maar de ham en kaas over, net als bij een Prosciutto?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
dat komt omdat ze niet zulke pizza's zonder ananas hebben
onterechte klacht
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Ananas. Wie ooit bedacht heeft dat überhaupt op welk soort eten dan ook te gooien mag per direct aan de hoogste boom.
Ik ben het niet eens met je.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Ananas. Wie ooit bedacht heeft dat überhaupt op welk soort eten dan ook te gooien mag per direct aan de hoogste boom.
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:29 schreef swarmahoer het volgende:
meldt!!
dat komt omdat ze niet zulke pizza's zonder ananas hebben
onterechte klacht
Wat ?!?!? Eet jij chili con carne zonder ananas ?!?!?!? Barbaar !!!!quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
die verkopen ze dus niet in de Appiequote:Op zondag 30 augustus 2009 17:36 schreef Noodly het volgende:
[..]
Dan hou je toch alleen nog maar de ham en kaas over, net als bij een Prosciutto?
haha, verkapte slechte christenbashquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Pizza met ananas, dat is zoiets als christen zijn en naar de hoeren gaan
QFT.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:35 schreef Biels het volgende:
Misschien een rare vraag maar ehm...quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:41 schreef Coatmine het volgende:
[..]
haha, verkapte slechte christenbash
Je hebt toch wel door dat ik dat niet ben he?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ehm...
wel grappig dat je niet ziet dat het een kloon isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:45 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Misschien een rare vraag maar ehm...
Dus dat!! u_uquote:
Nee, paste namelijk prima in het beeld wat ik van je hebquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Je hebt toch wel door dat ik dat niet ben he?
Ik las er in eerste instantie ook overheen, net als bij Mr.Cooper en Alice.Cooper vanwege dezelfde UI en een vrijwel identieke username.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:48 schreef Coatmine het volgende:
[..]
wel grappig dat je niet ziet dat het een kloon is
tomaten zijn vruchten, olijven ook.quote:
Leugens.quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tomaten zijn vruchten, olijven ook.
jij bent geindoctrineerd door je biologie leraarquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
tomaten zijn vruchten, olijven ook.
Schreeuw niet zoquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:42 schreef Hondenfluitje het volgende:
WEET JE HOE DAT HEET!!1!!??!!1 EEN PIZZA HAWAÏNI!!11!!1 HAHAHAAHAHAHAHA![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En wie de fuck heeft verzonnen dat deeg in sliertvorm spaghetti heet en niet gewoon deegslierten?quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:35 schreef Salatrel het volgende:
wie de fuck heeft het trouwens verzonnen dat een pizza met ananas meteen hawaii is en niet gewoon een pizza ananas
Alleen koude ananas is sexy u_uquote:
whehehehe ik snap hem want jij doet nu alsof je ananas ":')!!!!!" vind terwijl je username De_Ananas is!!!quote:
Ik vind ananasquote:Op zondag 30 augustus 2009 18:54 schreef Siniti het volgende:
[..]
whehehehe ik snap hem want jij doet nu alsof je ananas ":')!!!!!" vind terwijl je username De_Ananas is!!!
Dan moet je jezelf niet De_Ananas noemenquote:
Zo heeft iemand anders mij benoemd.quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan moet je jezelf niet De_Ananas noemen..
Wie en waarom!quote:Op zondag 30 augustus 2009 18:58 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Zo heeft iemand anders mij benoemd.
quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:33 schreef Noodly het volgende:
Pizza Hawaii zonder ananas is geenPizza Hawaii
Klacht:quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:28 schreef koningdavid het volgende:
Ik eet wel eens pizza met een vriend van mij, hier op het forum beter bekend als Coatmine.
Nu is het feit dat hij vrijwel altijd een pizza Hawai koopt en vervolgens de ananas eraf gaat halen, omdat hij dat niet lust.! Als ik hem vervolgens hierom uitlach, zegt hij dat het heel hormaal is.
![]()
Ik had hem verteld dit op FOK! te posten en de mening van onze mede-KLB'ers te peilen. Waarvan akte.
Klacht: Mensen die pizza Hawai zonder ananas eten.
*ziet dat ie spuit 11 isquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:38 schreef Pietverdriet het volgende:
En het is Hawaii of Hawaï
Pizza Hawaï zonder ananas is hetzelfde als seks hebben zonder een SOA oplopen. Ananas op een pizzaquote:Op zondag 30 augustus 2009 17:37 schreef AlfrekJodokusZak het volgende:
Pizza Hawai zonder ananas is hetzelfde als seks zonder klaar te komen
Ik kan hem ook bij elke pizzeria bestellenquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:48 schreef KirkLazarus het volgende:
Pizza Hawaii is geen pizza maar van die meuk die je bij de Turk krijgt. Een echte Italiaanse pizzaria zou zich verre houden van dat soort meuk.
Salamiquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef GieJay het volgende:
Onterechte klacht, ik deed het ook altijd, nu haal ik gewoon een margaritha of salami
QFT!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Henno het volgende:
Wie heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om ananas door dit soort traditionele gerechten te doen?! Het past er totaal niet bij, qua smaak en structuur.
Ananas maak je lekkere tropische drankjes van of desserts, maar leg je niet als warme zompige blokjes op je pizza
Lekker dus?quote:Op zondag 30 augustus 2009 17:34 schreef Pietverdriet het volgende:
Pizza met ananas, dat is zoiets als christen zijn en naar de hoeren gaan
QFT!quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Henno het volgende:
Wie heeft het ooit in z'n hoofd gehaald om ananas door dit soort traditionele gerechten te doen?! Het past er totaal niet bij, qua smaak en structuur.
Ananas maak je lekkere tropische drankjes van of desserts, maar leg je niet als warme zompige blokjes op je pizza
Eens met klacht. Ananasquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:13 schreef koningdavid het volgende:
Subklacht: Mensen die pizza Hawaii (met ananas) niet lekker vinden.
Tutti Fruttiquote:
Zullen wel weer die kutamerikanen geweest zijnquote:Op zondag 30 augustus 2009 20:10 schreef Henno het volgende:
Dat doe ik ook, maar als ik de pizza met salami neem, dan haal ik dan wel de salami er altijd af, want ik lust geen salami.quote:Op zondag 30 augustus 2009 20:14 schreef GieJay het volgende:
Onterechte klacht, ik deed het ook altijd, nu haal ik gewoon een margaritha of salami
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |