Klinkt goedquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:30 schreef Littlecreep het volgende:
Nog mensen de Vuelta gedaan vandaag?
Leuk tochtje, goed georganiseerd. Kon binnen no time mijn chip ophalen en binnen een kwartier was ik weg. Met de gedachte om gewoon lekker 120 km rustig uit te rijden. Had een week gefeest , dus dacht dat het verschrikkelijk zou zijn.
Was rustig van start. Het circuit in 10 minuten gereden en daarna lang stil gestaan om het circuit af te komen. Voor de rest een leuk parcours, afwisselend, geen eindeloze wegen. Alleen een tocht in Drenthe zonder VAM-berg(waarom eromheen en niet erover) en keien is toch niet echt een Drenthse tocht. Keien kan ik indenken met oog op het weer.
Voor de rest toch de verleiding niet kunnen weerstaan om hard te rijden, toch constant 35 in een groep gereden. Gelukkig alles goed volbracht. Wat ik alleen niet snapte was de positionering van de tijdmatjes en dus de camera's. Waarom zet je die precies na de verzorging neer? Bij mijn tijden staan alleen maar rustige snelheden omdat ik nog niet op gang was. Is toch raar. Daarbij, de tweede verzorgingspost van de 120 km lag bij een heel klein fietspaadje, dus dat stond helemaal vast. 100 meter later was er echter een brede weg. Aks laatste raad ik de organisatie een rekencursus aan. Een marge van 5 extra km is begrijpelijk, een marge van maar liefst 13 kilometer is toch wat overdreven. Aan het einde stond er 133 op de teller, en die was zelfs op nul gezet na het circuit.
Alsnog een leuke dag gehad
Die de toerfietsers wel drie keer zijn tegen gekomen. Eerste keer zelfs met hagel...quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:00 schreef koeii het volgende:
Heb de Vuelta niet gefietst, ben wel de hele dag wezen kijken op het circuit. Best lachen wel, jammer van die totale wolkbreuk halverwege
Checkquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:48 schreef ultra_ivo het volgende:
www.ffct.org voor toertochten in Frankrijk.
www.cyclo.be voor toertochten in België (BBR-FBC)
Check.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:54 schreef ultra_ivo het volgende:
[..]
Nog een aanvulling:
www.audax.uk.net
Toertochten (randonneur regels) in GB
Nee, totaal nietquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:00 schreef koeii het volgende:
Heb de Vuelta niet gefietst, ben wel de hele dag wezen kijken op het circuit. Best lachen wel, jammer van die totale wolkbreuk halverwege
Ja, daar ben ik het helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:10 schreef cyclechick het volgende:
TVP
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om 22 gelletjes achterover te drukken. Redelijk genant wel.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 21:25 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Nee, totaal niet
Zo kon ik stiekem het VIP-gedeelte en de paddock opsneaken
Je komt daar nog verdomt fris over vergeleken met de anderen.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 20:15 schreef ultra_ivo het volgende:
Youtube video genomen in de stormnacht van LEL op de hoogste controle, Alston Outdoor Centre
quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:01 schreef koeii het volgende:
[..]
Ik heb van de gelegenheid gebruik gemaakt om 22 gelletjes achterover te drukken. Redelijk genant wel.
De andere kwamen aan in de stormnacht (de meesten van hen waren 6 uur voor mij vertrokken). Ik wam in de vroege avond daarna aan. Tijdens de stormnacht zat ik een heel eind noordelijker.quote:Op zondag 30 augustus 2009 02:23 schreef No-P het volgende:
[..]
Je komt daar nog verdomt fris over vergeleken met de anderen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |