quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 18:55 schreef Pagan het volgende:
Tashi heeft in de keuken geholpen met pancakes bakken en is nu witbespikkeld.
Enjoy! Als je het suikerklontje goed afspoelt kun je het opeten.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:32 schreef Greys het volgende:
Ik ga NU in bad met Lush Mabar (zo heet ie toch, met dat suikerklontje?)
*plons*
Dat smolt ook meteen onder de kraanquote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:38 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Enjoy! Als je het suikerklontje goed afspoelt kun je het opeten.![]()
MM: stoerrrr!
Daar heb je helemaal gelijk in!quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 19:51 schreef nokwanda het volgende:
Ik zag op de foto's dat Tashi wel vaker helpt in de keuken. Ook bij het opeten van de goodies
quote:Op zondag 30 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Ik heb het gisteravond niet gekeken (Let's Dance) maar dit MOETEN jullie even zien, dit fragmentje.
Ik vond John Williams altijd al een leuke kerel, maar nu vind ik het een held!![]()
http://rtl.nl/components/(...)s_john.avi_plain.xml
Het was bij dat sterrenschaatsprogramma al zo'n vreselijk sympathiek type, maar als je dit durft, jezelf zo voor schut durft te zetten op nationale televisie en dan toch nog respect afdwingt omdat het gewoon écht knap is wat je doet, dan kan je voor mij echt niet meer stuk!quote:
Ja dat dacht ik ook. Van die statische shit. FF zoeken.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef Cat22 het volgende:
Loveless: volgens mij zijn er doekjes die je in je masjien kunt doen waar de katteharen aan blijven plakken. Maar ik moet bekennen dat ik gewoon harig door het leven ga.
Bij mij blijven die paar haren die Boris verliest meestal na het wassen in mijn kleding hangen, maar bij het drogen in de droger zitten ze daarna zo goed als allemaal in het filter dat ik dan leeg kan gooien. Bedenk ik me net!quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:02 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook. Van die statische shit. FF zoeken.
Hij staat nu leeg zonder wasmiddel op 90 graden het langste programma te draaien. Schijnt ook wel iets te helpen, maar is weer wat minder voor m'n energierekening
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:00 schreef Cat22 het volgende:
Loveless: volgens mij zijn er doekjes die je in je masjien kunt doen waar de katteharen aan blijven plakken. Maar ik moet bekennen dat ik gewoon harig door het leven ga.
Ik heb een was/droogcombi. Dus niet zo'n aparte filter wat je vaak wel in 'losse' drogers in de deur oid hebt zittenquote:Op zondag 30 augustus 2009 16:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Bij mij blijven die paar haren die Boris verliest meestal na het wassen in mijn kleding hangen, maar bij het drogen in de droger zitten ze daarna zo goed als allemaal in het filter dat ik dan leeg kan gooien. Bedenk ik me net!
quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:08 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Overigens ben ik er nog niet helemaal uit wat ik van die Breeze dingen vindt. Die paarse randjes met scheerspul zijn wel uberfijn met het scheren, maar als je je mesje per ongeluk op een nattig badrandje laat liggen, zijn die randjes helemaal slijmerig en druiperig daarnaEn op kleinere plekjes kan je dus ook helemaal niets met dat mesje, want door die paarse scheergelranden is het totaal veel te groot
quote:
Ik heb van die cheap-ass mesjes. En scheer met Lush Smoothies.quote:Overigens ben ik er nog niet helemaal uit wat ik van die Breeze dingen vindt. Die paarse randjes met scheerspul zijn wel uberfijn met het scheren, maar als je je mesje per ongeluk op een nattig badrandje laat liggen, zijn die randjes helemaal slijmerig en druiperig daarnaEn op kleinere plekjes kan je dus ook helemaal niets met dat mesje, want door die paarse scheergelranden is het totaal veel te groot
Ja ga ik straks ook gewoon ff doen, maar ben bang dat het meeste haar gewoon in de trommel e.d. zit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat filter van je wasmachine kun je best een keer schoonmaken. je hebt wel kans dat er wat water uitkomt maar hij staat toch in de douche? Succes ermee
En ik als man heb uiteraard de Veet zo in huisquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Pagan het volgende:
Ontharingscreme (Veet) in het bakje voor het wasmiddel doen?
Wat dat betreft is een wasdroger geweldig, mijn voorkeur voor huisdieren en zwarte kleren gaat nu weer samen.
En deze dan!? X-factor is over de grens toch een stuk meer indrukwekkend dan hier hoor...quote:
Damn!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze dan!? X-factor is over de grens toch een stuk meer indrukwekkend dan hier hoor...
Wauw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze dan!? X-factor is over de grens toch een stuk meer indrukwekkend dan hier hoor...
Oh-oh heeft Fritsje moeten laten inslapen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:43 schreef nieslief het volgende:
Oh-oh: ik probeer terug te lezen naar wat er gebeurd is kan het nog niet helemaal vinden maar wil je wel veel sterkte wensen.
Ik denk dat dat heel lang wachten isquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:31 schreef nokwanda het volgende:
Williams is id leuk, Greys
Cat, hier ook cheap ass mesjes en Dreamwash om den poesch te scheren.
Loveless, wacht to je poes zichzelf scheert
ja das wel een plan, volgens mij liggen er hier nog wat van die doekjes van toen m'n moeder kwam poetsen toen ik ging verhuizenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik roep maar iets geks hoor, maar een microvezeldoekje mee wassen?
Zo'n doekje waar echt alles aan blijft plakken? Of een theedoek van dat spul ofzo.
Zou dat niet kunnen helpen? Normaal gaan de haren toch meestal aan de handdoeken enzo zitten?
quote:Op maandag 31 augustus 2009 13:52 schreef nokwanda het volgende:
maar intussen zitten we elkaar wel kusjes te geven en dat is goed. Kusjes zijn okay
quote:Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef Electro-Worm het volgende:
huppeltrutje?![]()
Enthousiasme is ook super nu, vooral omdat ik 12 jaar lang alleen maar kutscholen heb gehad en nu EINDELIJK mag doen wat ik echt leuk vind.
Ja jeetje maar dat was echt een mongooltje ...quote:
Kan jij een beetje goed verdrietig kijken?quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
Heeft Warner Bros je al gebeld voor de rechten Greys?
Over 1 uur en 19 minuten alweer een jaartje ouderquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan jij een beetje goed verdrietig kijken?
Of nee, jij bent sowieso te jong om die man te kunnen spelen
Oh!quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Over 1 uur en 19 minuten alweer een jaartje ouder![]()
34quote:Op maandag 31 augustus 2009 22:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh!![]()
Hoe jong word je dan ook alweer?
happy endingquote:Op maandag 31 augustus 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Die meneer kwam hier en ik deed boven de badkamer open en je zag alleen dit:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja!quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
happy endinggoed dat dat beestje je opviel en kennelijk heel goed doorgegeven hebt!
I catch your drift!quote:en ook enorm goed dat deze meneer wel in staat bleek zijn katje gelijk op te halen.
quote:Op maandag 31 augustus 2009 23:08 schreef iteejer het volgende:
[..]
en ook enorm goed dat deze meneer wel in staat bleek zijn katje gelijk op te halen.
Ik vond het vooral eng in het begin!quote:
Rock Werchterquote:Op dinsdag 1 september 2009 01:22 schreef MissBliss het volgende:
Nee, wij hebben geen deuren in dit huis
De badkamer is de enige die afgesloten kan worden, maar zelfs die deur hebben ze zo open.
Wat ze enorm lekker vind, is smeerkaas, dus dat zeggen we wel tegen de oppas. Volgens Re is ze heel zorgzaam met dieren, dus het moet wel goed gaan
Dat ik me dan nog zorgen maak, is mijn gebrek. Zelfs als ze bij mn ouders zit maak ik me zorgen.
Pasgeleden waren we ook een paar dagen weg (naar Werchter, Belgie) en zat ze bij mn ouders, achteraf vroeg ik: 'wat hadden jullie gedaan als ze heel ziek werd/dood ging", mijn vader zei: "nou dan hadden we je niet gebeld, want dan had je naar huis gekomen"
Sindsdien ben ik heel bezorgd, hoewel ik zijn standpunt ook wel begrijp.
Nu ga ik slapen![]()
Simon: It´s like a dog miauwing.quote:Op maandag 31 augustus 2009 12:44 schreef Greys het volgende:
Nok, weer een bijzondere voor je.
Ik vind het geweldig!
Die Siamezen hebben gewoon die kat eruit gekickedquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Cat, als het goed is ruikt die kat amper naar Boor en Bink. Hoewel, naar Bink misschien een beetje, want die heeft aan de kat gesnuffeld buiten al. Maar Boor is helemaal niet met hem in contact geweest.
Bink heeft boven trouwens wel een kwartier als een sherlock over de overloop en door de badkamer lopen snuffelen, heel overdreven hard, toen we naar bed gingen!
Maar die kat ruikt sowieso na een maand niet meer naar zijn eigen huisje natuurlijk. Dus ik hoop maar dat de Siamezen snel weer aan hem gewend zijn. Die meneer vertelde dat toen hij met zijn (nu vrouw toen vriendin) ging samenwonen hij die twee Siamezen al had en zij had twee katten. En haar ene kat was overleden aan een ziekte en nu haar andere kat spoorloos was, was ze heel verdrietig. De Siamezen zullen wel balen dat ie weer terug is!
Ze zagen er wel heel gemeen uit. Serieusquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die Siamezen hebben gewoon die kat eruit gekicked
Oh. Nou dan hou ik het liever daaropquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ze kunnen ook gewoon boos zijn op hem dat ie weg was hoor.
Als ik Frits of Karel wel es apart mee nam dan kreeg Frits bij de hereniging standaard onwijs op zijn falie van Karel, gewoon, omdat ze uit elkaar geweest waren
Oohh, die waren echt harshquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Morretje het volgende:
Bij boze siamezen moet ik altijd denken aan Siam en Mees van Lady en de vagebond. Die waren ook zo gemeen tegen Lady![]()
[ afbeelding ]
Oh wat mooi!quote:
Ja dat heb ik nou altijd hierbij:quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat mooi!
Echt zo'n heerlijk stukje zwelgmuziek, voor als je je toch al klote voelt bijvoorbeeld.
Dan kan je je even heel dramatisch met filmtraan op je wang laten gaan!
Oh dat is wel eh... heel wat anders!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou altijd hierbij:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=23046300
Ik klik maar nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is wel eh... heel wat anders!![]()
't Is gewoon keimooiquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Jullie kunnen best klikken hoor, het is niet iets vreselijks of raars.
Het is gewoon heel andere muziek dan het tjoepje van Haar!
Dat was wat ik bedoelde, ik WIL niet huilen, dus ik klik niet op de filmpjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen muzakjes nodig om de tranen te laten komen![]()
( bij Elbow Beautiful Day kan je mij opdweilen, en heel erg, I know, maar OOK bij Halo van Bejonseej)
Klopt, maar ze zijn gewoon verwendquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Morretje het volgende:
Ha, maar loveless, ze kunnen het moeilijk zelf doen!
oh-oh![]()
Ik heb m'n slipperts echt al daaaagen niet meer aan, zelfs m'n open schoenen niet meer. Ik is een kouwkleum
Dat linkje van Loveless, vind je dat keimooi?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is gewoon keimooi![]()
Iedereen is altijd verbaasd als ik met zulke linkjes aankom
Neeeeeeeeeeee, ben je malquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat linkje van Loveless, vind je dat keimooi?
Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ga ook iets zoeken waar ik dus echt van kan janken, maar wat jullie vast afgrijselijk vinden.
Ah, hier istie. En wel uitzitten tot Josh er bij komt, niet meteen uit zetten!
Jammer Hara, jammerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, ben je malIk bedoelde mijn linkjes
Ik luisterde jaren geleden wel eens naar GrobanIk kan dat wel waarderen.
Neu hoor. Geen verbazing hiero.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is gewoon keimooi![]()
Iedereen is altijd verbaasd als ik met zulke linkjes aankom
Kudo's voor jou! Cyndi Lauper, Pat Benatar, Queen en Karma karma karma chaaameeeleeeoon vind ik ook leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu hoor. Geen verbazing hiero.
En ik vind je muzieksmaak wel bij je passen. Niet dat je sad bent, hoor
Lol, als comment "music to my ears" Zo raar, ik vind het meer music to my nosequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
Hara, dan vind je deze ook mooi, viool en Groban!
Waar haalt die kerel zulke mooie violistes vandaan trouwens!??
Het is mij ook niet helemaal klassiek genoeg, maar ik dacht dat jij het misschien tof zou vinden met die vioolquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
't Is trouwens niet helemaal mijn smaakDie laatste Groban.
In de sneeuw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat zullen je nakies het dan koud hebben als ze geen kleren aanhebben
Ellenquote:
Ik ben er al uit hoor, ik vind het echt vreselijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet vinden
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al uit hoor, ik vind het echt vreselijk!
Je snapt wel dat M.I.A een geweldig artiest is, op dit nummer na, right?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet vinden
Apart he, dat mensen die je helemaal niet kent zo met je mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kreeg net weer een berichtje van een vreemde, via mn blog, over Frits, zo bizar en ook zo mooi, dat er gewoon vreemde mensen moeten huilen omdat mijn kleine hondje dood is.
Dat was iemand die via hier mijn blog is gaan volgen, echt heel speciaal zeg![]()
Frits had echt fans
Hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kreeg net weer een berichtje van een vreemde, via mn blog, over Frits, zo bizar en ook zo mooi, dat er gewoon vreemde mensen moeten huilen omdat mijn kleine hondje dood is.
Dat was iemand die via hier mijn blog is gaan volgen, echt heel speciaal zeg![]()
Frits had echt fans
Ik vind bucky done gun wel leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je snapt wel dat M.I.A een geweldig artiest is, op dit nummer na, right?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb er echt nooit van gehoord. Maar mss is het wel een van die dingen die ik af en toe uit EW's kamer hoor komen
Zet m anders weer op Amivedi? En hem dan wel gewoon buiten laten lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Aan de ene kant ben ik pissed, aan de andere kant wel uberlief dat hij met de kat naar de DA is geweest.
Hij had hem ook zo weer buiten de deur kunnen zetten.
Hij kwam het ook even aan mij melden, omdat ik die kat anders vanavond of morgen weer zou zien zitten in het parkje en dat ik hem anders vast weer bij die mensen was komen brengen
Ik ben wel teleurgesteld.
Nou ga ik me vast weer vaak zorgen maken als ik die magere ziel zie lopen.
Adopteer em haar danquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Aan de ene kant ben ik pissed, aan de andere kant wel uberlief dat hij met de kat naar de DA is geweest.
Hij had hem ook zo weer buiten de deur kunnen zetten.
Hij kwam het ook even aan mij melden, omdat ik die kat anders vanavond of morgen weer zou zien zitten in het parkje en dat ik hem anders vast weer bij die mensen was komen brengen
Ik ben wel teleurgesteld.
Nou ga ik me vast weer vaak zorgen maken als ik die magere ziel zie lopen.
Volgens de dierenarts was de kat zeker gewoon van iemand.quote:
Gewoon twee bengalen on the loose in Zuid-Holland!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
Er is een Bengaal van 1 jaar kwijt in Zuid Holland
Jat die de volgende keer
Leuk vriendje voor Borisquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon twee bengalen on the loose in Zuid-Holland!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
Oh gawwwd, ik heb gewoon iemands kat ontvoerd gister waarschijnlijk
Heej, beter een keer teveel bemoeid dan een kat in de kou laten staan terwijl het baasje op zoek is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Ze is echt veel te makkelijk en kroelerig voor een zwervertje denk ik.
Dus laten we hopen dat ze vanavond gewoon weer naar huis gaat.
Ik voel me een beetje een sukkel, ik had me er gewoon niet mee moeten bemoeien.
Nu heeft ie vannacht bij wildvreemden in de schuur gezeten en is ie aangevallen door Siamezen
Eigenlijk moet je dan ook geen brokjes geven, want misschien gaat ze dan tenmiste naar huis uit honger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Dat is ook zo hoor Cat. Maar als ik hem nou gewoon alleen wat brokjes had gegeven en verder niet, dan had hij niet een dag en nacht van huis weggeweest. Hoop maar dat die man hem zo weer terug gaat zetten. Had even moeten vragen hoe laat hij dat gaat doen. Hij wil vast niet gezien worden in het licht, als hij andermans kat daar weer uit de auto zet
Nu windows 7 nietquote:
Dat moest, van de Dierencentrale Nederland!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef Morretje het volgende:
ohh GreysWat een story zo! En wat ontzettend gek dat ze niet gezien hebben dat het toch niet hun kat was!
Heeft die van hun een tweelingzusje dan?
Arm beessie ook. Heeft dat bandje zo'n sluiting die vanzelf opengaat als ze er aan blijven hangen? En waarom moet ie een bandje om eigenlijk?
Tis zondequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Het enige dat dan wel zo was, is dat de kat er dus écht erg op leek.
En als je kat al een maand weg is en je woont vlakbij en de kat gaat in je armen liggen knorren, dan ben je al gauw geneigd om het te geloven. Ook al lijkt ie dan niet helemáál exact, de kat is magerder geworden e.d.
Ze hebben echt met foto's moeten checken of het wit bij de pootjes nou wel of niet precies klopte.
Maar de Siamezen waren er dus al heel snel duidelijk over, dat was klare taal
Ik meen dat ik dat wel gezien heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja.
Hoezo, wordt er zo eentje vermist?
Heb je echt geen foto's gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het wel ja.
Hoezo, wordt er zo eentje vermist?
Die kat is hier tien minuten binnen geweest, voor ik het wist was ik al twee keer gebeld (door die dierenlijn en 2 minuten later door die man) en stond hij hier op de stoep!quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Gefeliciteerd, Cat.
Is het een baan die je ook echt leuk vond toen je erop solliciteerde?
quote:
Omdat jouw rijdende reus morgen mijn Witte Reus komt ophalen heb ik de afspraak voor de arbeidsvoorwaarden een dagje uit moeten stellen.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Omdat jouw rijdende reus morgen mijn Witte Reus komt ophalen heb ik de afspraak voor de arbeidsvoorwaarden een dagje uit moeten stellen.
Alles ok, geen hormonen meer in m'n plasje, ijzer en bloeddruk prima. Maar wel heul moe, dus maar geen bloed doneren vandaag..quote:
Fysiek: Check!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Alles ok, geen hormonen meer in m'n plasje, ijzer en bloeddruk prima. Maar wel heul moe, dus maar geen bloed doneren vandaag..
Tja, wisselend. Heb veel aandacht van Ravage nodig, meer dan anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fysiek: Check!
Maar hoe is het met JOU?
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
Pak je glazen bol weer en vraag het
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:Greys, wat een lief kaartje. Ik had het vandaag voor het eerst de hele dag droog gehouden, tot ik thuis kwam en de post zag
Graag gedaan meissiequote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat een lief kaartje. Ik had het vandaag voor het eerst de hele dag droog gehouden, tot ik thuis kwam en de post zag
Maak foto's van jezelf op beeld!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja he, zo krijg ik dr echt nooit meer ene
![]()
Oh de herhaling begint nu geloof ik, ik ga nog es naar mezelf op tv kijken
Stacken is je hond op tafel presenten voor de keurmeester.quote:
Nog even over het meiske in Egypte...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, dat ouwe zandkastelenpisserd van je, dat vind ik zo leuk, dat dat op het kaartje staat, ik vond dat in het im topic al zo mooi...
Kansloos zeg, dat meiske in Egypte
You can do it!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:38 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb straks rijexamen.
Ik hoop verdomme nu eens dat het goed gaat. Tis de 3de keer, en het kost me klauwen vol met geld'Én ik moet voor 15 december slagen want dan loopt mn theorie af.
Dus iedereen gaarne even hopen om 11:40
heel veel succesquote:Op donderdag 3 september 2009 08:38 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb straks rijexamen.
Ik hoop verdomme nu eens dat het goed gaat. Tis de 3de keer, en het kost me klauwen vol met geld'Én ik moet voor 15 december slagen want dan loopt mn theorie af.
Dus iedereen gaarne even hopen om 11:40
oh joh wat erg!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders stonden net zomaar aan de deur toen ik uit mn werk kwam. Was echt raar zo zonder Frits hoor.
Gelukkig viel Kees goed in de smaak, maar das echt een allemanssletje.
Achteraf ben ik vooral in shock hoe snel het is gegaan met Frits. Ik zag het echt niet aankomen, tot zaterdagavond, en maandag was ie er al niet meer. Dat is maar goed ook hoor, maar achteraf heb je dan wel meer te verwerken. Frits kwakkelde al een poos maar het leek echt zo'n taai rakkertje waarvan iedereen dacht dat ie al kwakkelend en mopperend 20 zou worden, en dan wordt ie gewoon niet eens 10. Geen leeftijd voor een chihuahua hoor![]()
Maar het went echt al , zo raar, 10 jaar lang en na een week is het ook alweer normaal dat ie er niet meer is.
Bladibla, ik kan dr echt over door gaan hoor
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
En ja, mijn ouders en mn tante vonden het ook heel raar, hoe een huis zo leeg kan zijn als zo iets kleins er niet meer is ( en vooral stil zegFrits was echt wel de opjutterd op kefgebied
).
Maar ze maakten dus ook kennis met sletje Kees![]()
Oh en al die kaarten en zo, vonden ze ook bizar maar wel prachtig, zoveel kaarten krijgen de meeste mensen niet eens als hun moeder of oma dood gaat![]()
Ooooh wat n cutie!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef Morretje het volgende:
Ohh, kijk nu wat een vriendinnetje me stuurde: http://www.dumpert.nl/med(...)_zwijntje._ooit.html
Note to self: ravage dit laten zien als bewijs dat het best kan, een varkentje thuis
Ik was er ook nooit geweest voor deze lente. Ben ook blij dat we dat abbo hebben. Dat hebben we er ook al dik uit, aangezien we soms wel 2x per week gaan. Gewoon om even te wandelen voor het eten of zo. Heerlijk. Inmiddels kunnen we bijvoorbeeld ook echt prairiehondjes knuffelen en zo. Er zijn er een paar die dat echt leuk lijken te vinden.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef Morretje het volgende:
Verdeurie, wat zonde dat Blijdorp zo ver weg is.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:01 schreef Morretje het volgende:
Hm, als ik goed gok heeft Qtje hem nu wel gehaald, wat dit staat er op mijn msn: Qwea | Jeeeeeeeeeeeej!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt goed! Alleen tot meppelquote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Heeeey Q, Gefeliciteerd. We verwachten nu wel dat JIJ naar Aarle Rixtel rijdt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Overigens was die Qwea | Jeeeeeeeeeej! msn naam waar mor het over had... van eergisteren, omdat mn dos omgeving werkte
Zo zie je maar, Mor stalkt je niet de hele tijdquote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Overigens was die Qwea | Jeeeeeeeeeej! msn naam waar mor het over had... van eergisteren, omdat mn dos omgeving werkte
Oi!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Hoi! ik ben de trotse bezitter van een stalker ( jij![]()
) en een rijbewijs
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Dat dacht ik maar ff zeg!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Mor stalkt je niet de hele tijd
Vanavond de eerste repetitie van het seizoen met mijn zangkoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef nokwanda het volgende:
En de rest van de dag geen gezelschap meer, of je moet niet willen ademhalen
Gefeliciteerd Cat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |