Klopt, maar ze zijn gewoon verwendquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Morretje het volgende:
Ha, maar loveless, ze kunnen het moeilijk zelf doen!
oh-oh![]()
Ik heb m'n slipperts echt al daaaagen niet meer aan, zelfs m'n open schoenen niet meer. Ik is een kouwkleum
Dat linkje van Loveless, vind je dat keimooi?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is gewoon keimooi![]()
Iedereen is altijd verbaasd als ik met zulke linkjes aankom
Neeeeeeeeeeee, ben je malquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat linkje van Loveless, vind je dat keimooi?
Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ga ook iets zoeken waar ik dus echt van kan janken, maar wat jullie vast afgrijselijk vinden.
Ah, hier istie. En wel uitzitten tot Josh er bij komt, niet meteen uit zetten!
Jammer Hara, jammerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, ben je malIk bedoelde mijn linkjes
Ik luisterde jaren geleden wel eens naar GrobanIk kan dat wel waarderen.
Neu hoor. Geen verbazing hiero.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is gewoon keimooi![]()
Iedereen is altijd verbaasd als ik met zulke linkjes aankom
Kudo's voor jou! Cyndi Lauper, Pat Benatar, Queen en Karma karma karma chaaameeeleeeoon vind ik ook leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu hoor. Geen verbazing hiero.
En ik vind je muzieksmaak wel bij je passen. Niet dat je sad bent, hoor
Lol, als comment "music to my ears" Zo raar, ik vind het meer music to my nosequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
Hara, dan vind je deze ook mooi, viool en Groban!
Waar haalt die kerel zulke mooie violistes vandaan trouwens!??
Het is mij ook niet helemaal klassiek genoeg, maar ik dacht dat jij het misschien tof zou vinden met die vioolquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
't Is trouwens niet helemaal mijn smaakDie laatste Groban.
In de sneeuw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat zullen je nakies het dan koud hebben als ze geen kleren aanhebben
Ellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |