Die Siamezen hebben gewoon die kat eruit gekickedquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:34 schreef Greys het volgende:
Cat, als het goed is ruikt die kat amper naar Boor en Bink. Hoewel, naar Bink misschien een beetje, want die heeft aan de kat gesnuffeld buiten al. Maar Boor is helemaal niet met hem in contact geweest.
Bink heeft boven trouwens wel een kwartier als een sherlock over de overloop en door de badkamer lopen snuffelen, heel overdreven hard, toen we naar bed gingen!
Maar die kat ruikt sowieso na een maand niet meer naar zijn eigen huisje natuurlijk. Dus ik hoop maar dat de Siamezen snel weer aan hem gewend zijn. Die meneer vertelde dat toen hij met zijn (nu vrouw toen vriendin) ging samenwonen hij die twee Siamezen al had en zij had twee katten. En haar ene kat was overleden aan een ziekte en nu haar andere kat spoorloos was, was ze heel verdrietig. De Siamezen zullen wel balen dat ie weer terug is!
Ze zagen er wel heel gemeen uit. Serieusquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Die Siamezen hebben gewoon die kat eruit gekicked
Oh. Nou dan hou ik het liever daaropquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:50 schreef oh-oh het volgende:
Ze kunnen ook gewoon boos zijn op hem dat ie weg was hoor.
Als ik Frits of Karel wel es apart mee nam dan kreeg Frits bij de hereniging standaard onwijs op zijn falie van Karel, gewoon, omdat ze uit elkaar geweest waren
Oohh, die waren echt harshquote:Op dinsdag 1 september 2009 11:54 schreef Morretje het volgende:
Bij boze siamezen moet ik altijd denken aan Siam en Mees van Lady en de vagebond. Die waren ook zo gemeen tegen Lady![]()
[ afbeelding ]
Oh wat mooi!quote:
Ja dat heb ik nou altijd hierbij:quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh wat mooi!
Echt zo'n heerlijk stukje zwelgmuziek, voor als je je toch al klote voelt bijvoorbeeld.
Dan kan je je even heel dramatisch met filmtraan op je wang laten gaan!
Oh dat is wel eh... heel wat anders!quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja dat heb ik nou altijd hierbij:
http://vids.myspace.com/index.cfm?fuseaction=vids.individual&videoid=23046300
Ik klik maar nietquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh dat is wel eh... heel wat anders!![]()
't Is gewoon keimooiquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:25 schreef Greys het volgende:
Jullie kunnen best klikken hoor, het is niet iets vreselijks of raars.
Het is gewoon heel andere muziek dan het tjoepje van Haar!
Dat was wat ik bedoelde, ik WIL niet huilen, dus ik klik niet op de filmpjesquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:25 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb ook geen muzakjes nodig om de tranen te laten komen![]()
( bij Elbow Beautiful Day kan je mij opdweilen, en heel erg, I know, maar OOK bij Halo van Bejonseej)
Klopt, maar ze zijn gewoon verwendquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:35 schreef Morretje het volgende:
Ha, maar loveless, ze kunnen het moeilijk zelf doen!
oh-oh![]()
Ik heb m'n slipperts echt al daaaagen niet meer aan, zelfs m'n open schoenen niet meer. Ik is een kouwkleum
Dat linkje van Loveless, vind je dat keimooi?quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is gewoon keimooi![]()
Iedereen is altijd verbaasd als ik met zulke linkjes aankom
Neeeeeeeeeeee, ben je malquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat linkje van Loveless, vind je dat keimooi?
Nou ja, smaken verschillen zullen we maar zeggen
Ik ga ook iets zoeken waar ik dus echt van kan janken, maar wat jullie vast afgrijselijk vinden.
Ah, hier istie. En wel uitzitten tot Josh er bij komt, niet meteen uit zetten!
Jammer Hara, jammerquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:43 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neeeeeeeeeeee, ben je malIk bedoelde mijn linkjes
Ik luisterde jaren geleden wel eens naar GrobanIk kan dat wel waarderen.
Neu hoor. Geen verbazing hiero.quote:Op dinsdag 1 september 2009 12:27 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
't Is gewoon keimooi![]()
Iedereen is altijd verbaasd als ik met zulke linkjes aankom
Kudo's voor jou! Cyndi Lauper, Pat Benatar, Queen en Karma karma karma chaaameeeleeeoon vind ik ook leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:50 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Neu hoor. Geen verbazing hiero.
En ik vind je muzieksmaak wel bij je passen. Niet dat je sad bent, hoor
Lol, als comment "music to my ears" Zo raar, ik vind het meer music to my nosequote:Op dinsdag 1 september 2009 12:52 schreef Greys het volgende:
Hara, dan vind je deze ook mooi, viool en Groban!
Waar haalt die kerel zulke mooie violistes vandaan trouwens!??
Het is mij ook niet helemaal klassiek genoeg, maar ik dacht dat jij het misschien tof zou vinden met die vioolquote:Op dinsdag 1 september 2009 12:56 schreef Harajuku. het volgende:
't Is trouwens niet helemaal mijn smaakDie laatste Groban.
In de sneeuw?quote:Op dinsdag 1 september 2009 13:35 schreef nokwanda het volgende:
Wat zullen je nakies het dan koud hebben als ze geen kleren aanhebben
Ellenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |