Ik ben er al uit hoor, ik vind het echt vreselijk!quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet vinden
quote:Op dinsdag 1 september 2009 15:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik ben er al uit hoor, ik vind het echt vreselijk!
Je snapt wel dat M.I.A een geweldig artiest is, op dit nummer na, right?quote:Op dinsdag 1 september 2009 14:50 schreef Harajuku. het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik hiervan moet vinden
Apart he, dat mensen die je helemaal niet kent zo met je mee kunnen leven.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kreeg net weer een berichtje van een vreemde, via mn blog, over Frits, zo bizar en ook zo mooi, dat er gewoon vreemde mensen moeten huilen omdat mijn kleine hondje dood is.
Dat was iemand die via hier mijn blog is gaan volgen, echt heel speciaal zeg![]()
Frits had echt fans
Hoe kan het ook anders.quote:Op dinsdag 1 september 2009 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Oh ik kreeg net weer een berichtje van een vreemde, via mn blog, over Frits, zo bizar en ook zo mooi, dat er gewoon vreemde mensen moeten huilen omdat mijn kleine hondje dood is.
Dat was iemand die via hier mijn blog is gaan volgen, echt heel speciaal zeg![]()
Frits had echt fans
Ik vind bucky done gun wel leukquote:Op dinsdag 1 september 2009 17:13 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Je snapt wel dat M.I.A een geweldig artiest is, op dit nummer na, right?
quote:Op dinsdag 1 september 2009 19:31 schreef nokwanda het volgende:
Ik heb er echt nooit van gehoord. Maar mss is het wel een van die dingen die ik af en toe uit EW's kamer hoor komen
Zet m anders weer op Amivedi? En hem dan wel gewoon buiten laten lopen.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Aan de ene kant ben ik pissed, aan de andere kant wel uberlief dat hij met de kat naar de DA is geweest.
Hij had hem ook zo weer buiten de deur kunnen zetten.
Hij kwam het ook even aan mij melden, omdat ik die kat anders vanavond of morgen weer zou zien zitten in het parkje en dat ik hem anders vast weer bij die mensen was komen brengen
Ik ben wel teleurgesteld.
Nou ga ik me vast weer vaak zorgen maken als ik die magere ziel zie lopen.
Adopteer em haar danquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:02 schreef Greys het volgende:
Ja![]()
Aan de ene kant ben ik pissed, aan de andere kant wel uberlief dat hij met de kat naar de DA is geweest.
Hij had hem ook zo weer buiten de deur kunnen zetten.
Hij kwam het ook even aan mij melden, omdat ik die kat anders vanavond of morgen weer zou zien zitten in het parkje en dat ik hem anders vast weer bij die mensen was komen brengen
Ik ben wel teleurgesteld.
Nou ga ik me vast weer vaak zorgen maken als ik die magere ziel zie lopen.
Volgens de dierenarts was de kat zeker gewoon van iemand.quote:
Gewoon twee bengalen on the loose in Zuid-Holland!quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:32 schreef Harajuku. het volgende:
Er is een Bengaal van 1 jaar kwijt in Zuid Holland
Jat die de volgende keer
Leuk vriendje voor Borisquote:Op dinsdag 1 september 2009 20:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Gewoon twee bengalen on the loose in Zuid-Holland!
quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:28 schreef Greys het volgende:
Oh gawwwd, ik heb gewoon iemands kat ontvoerd gister waarschijnlijk
Heej, beter een keer teveel bemoeid dan een kat in de kou laten staan terwijl het baasje op zoek is.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:40 schreef Greys het volgende:
Ze is echt veel te makkelijk en kroelerig voor een zwervertje denk ik.
Dus laten we hopen dat ze vanavond gewoon weer naar huis gaat.
Ik voel me een beetje een sukkel, ik had me er gewoon niet mee moeten bemoeien.
Nu heeft ie vannacht bij wildvreemden in de schuur gezeten en is ie aangevallen door Siamezen
Eigenlijk moet je dan ook geen brokjes geven, want misschien gaat ze dan tenmiste naar huis uit honger.quote:Op dinsdag 1 september 2009 20:52 schreef Greys het volgende:
Dat is ook zo hoor Cat. Maar als ik hem nou gewoon alleen wat brokjes had gegeven en verder niet, dan had hij niet een dag en nacht van huis weggeweest. Hoop maar dat die man hem zo weer terug gaat zetten. Had even moeten vragen hoe laat hij dat gaat doen. Hij wil vast niet gezien worden in het licht, als hij andermans kat daar weer uit de auto zet
Nu windows 7 nietquote:
Dat moest, van de Dierencentrale Nederland!quote:Op dinsdag 1 september 2009 21:43 schreef Morretje het volgende:
ohh GreysWat een story zo! En wat ontzettend gek dat ze niet gezien hebben dat het toch niet hun kat was!
Heeft die van hun een tweelingzusje dan?
Arm beessie ook. Heeft dat bandje zo'n sluiting die vanzelf opengaat als ze er aan blijven hangen? En waarom moet ie een bandje om eigenlijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |