abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:33:16 #51
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72307700
Hoi.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_72307714
Tuuuuuuurlijk!
Ik snap het ook wel. Zal het niet meer vragen.

I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
pi_72307785
Strui8svogelen FTW. Was gister in Nijmegen en nu heb ik opeens vanuit het niets heimwee
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl
pi_72307806
ah nokje toch
pi_72307954
Als er iemand nu lief tegen me doet ga ik huilen. Dus ik laat hier thuis niks merken
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 31 augustus 2009 @ 13:46:59 #56
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_72308067
Ik struisvogel mee hoor.
voor Nok en Greys en ook voor Mor, wat een stel sufkutten bij elkaar zijn we toch he...
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_72308259
maar intussen zitten we elkaar wel kusjes te geven en dat is goed. Kusjes zijn okay
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
pi_72308291
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 13:52 schreef nokwanda het volgende:
maar intussen zitten we elkaar wel kusjes te geven en dat is goed. Kusjes zijn okay
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 augustus 2009 @ 13:57:32 #59
163650 Greys
pi_72308391
Muizeltje!

Ik kus mee!
Hebben jullie de eindstand van de asielactie gezien!?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72309079
@nok je bent ook wel echt een heel eind verder verhuisd. Logisch dat jet het daar een beetje moeilijk mee hebt.
@greys ik zal er ook niet meer om vragen en de eindstand is
@OH-OH je hebt het beste gedaan. En tuurlijk mis je hem heel erg maar diep in je hart weet je dat je beslissing goed was mar zelfs ik heb dat nu nog als ik aan Snowy denk en zelfs nog als ik aan Ramses denk. Daar heb ik ook het besluit voor genomen en ik denk nog heel vaak had ik nog dit of dit kunnen doen? alleen los je er niets mee op en ga je je nog schuldiger voelen.
voor iedereen die het momenteel moeilijk heeft met zijn of haar leven.
pi_72315375
Een vriendin van mij heeft baby-egeltjes in huis opgevangen... Ben net even wezen kijken, en voeren.

Oeh, ik ga snel even kijken in het asielactietopic voor de eindstand!
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:03:50 #62
126737 Electro-Worm
Say what 1 more time I dare u!
pi_72321311
¤ 7402,79

Jesus fuckin' christ, nice job
I have had it with these motherfucking snakes on this motherfucking plane!
pi_72321958
Heuj EW!

Hoe bevalt de nieuwe opleiding (of ben je nog niet begonnen) en woonplaats?
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:30:59 #64
126737 Electro-Worm
pi_72322449
Zo tering geweldig daar. Echt waar. Vandaag was eerste lesdag, maar we zitten nu in introductie week. Maar we zijn desondanks gelijk begonnen met een productie waar we GELIJK aan moesten beginnen, dus zit komende 3 dagen van 9 tot 5 op school te acteren, zingen, en dansen dus het is eigenlijk helemaal niet erg dat ik zo lang op school zit. Ik merk er zelfs helemaal niets van, het is erg snel weer voorbij voor mijn gevoel maar daar komt wel verandering in denk ik.

Anyway, super klas, super school, super huis = perfect begin.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 augustus 2009 @ 21:31:38 #65
163650 Greys
pi_72322472
Vreemde kat in de badkamer alert!

Ik ging met Bink wandelen en vond een katje. Heel mooi, heel lief, liet zich gewoon aaien en optillen zelfs al was ik met Bink. Maar wel mager! Toen terug gegaan later en hij zat er nog, brokjes gegeven waar hij op aanviel. En toen online gekeken of er iemand zo eentje mist en jawel, drie straten verderop. Nu maar hopen dat het hem is, de meneer komt zo kijken. Anders moet ik hem maar weer snel naar buiten laten!
Dan is ie maar een half uurtje binnen geweest met eten en drinken, dus dan kan ie mooi naar zijn echte huis.
Als het hem niet is, dan zal ik maar beter even een foto maken voor ik hem weer buiten zet toch? Stel dat er nog mensen bellen? Ik wilde hem eigenlijk niet hier laten en als ie wat te eten en drinken heeft gehad redt ie het wel weer even buiten toch? Hij zat er een paar dagen geleden ook al.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:38:41 #66
176471 oh-oh
pi_72322784
EW huppeltrutje, wat klinkt dat onwijs tof zeg!
Je enthousiasme is geweldig
Greys, als ie zo magertjes is en hijs niet van die meneer, mss toch maar laten ophalen door t asiel of zo?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:46:34 #67
126737 Electro-Worm
pi_72323099
huppeltrutje?

Enthousiasme is ook super nu, vooral omdat ik 12 jaar lang alleen maar kutscholen heb gehad en nu EINDELIJK mag doen wat ik echt leuk vind.
  maandag 31 augustus 2009 @ 21:51:24 #68
176471 oh-oh
pi_72323341
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 21:46 schreef Electro-Worm het volgende:
huppeltrutje?

Enthousiasme is ook super nu, vooral omdat ik 12 jaar lang alleen maar kutscholen heb gehad en nu EINDELIJK mag doen wat ik echt leuk vind.
Ja zo noemden we vroeger alle balletacademie vriendjes en vriendinnetjes van mijn zusje
Solly, tis lief bedoeld!
( Groucho Marx )
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 augustus 2009 @ 22:06:32 #69
163650 Greys
pi_72324124
OHHHHHHHHHHHHHH jongens, dit was me een sob story!

Ik had vorige weekend al een katje in een boom zien zitten in het parkje hier tegenover. Ben nog blijven staan om te kijken of hij er wel weer uit kon Het katje viel me op omdat hij zo mooi was.
En nu zag ik hem weer op het bospaadje zitten, bleef gewoon zitten, magertjes. Snuffelen aan Bink en mij kopjes geven. Je voelde echt botjes, heel zielig. Dus ik Bink naar huis gebracht, weer terug in het donker gegaan en ik vond hem weer, nu met een handje brokjes. Daar viel hij echt op aan, haast hysterisch.
Ik geprobeerd of ik hem op kon pakken en met het grootste gemak mee onder mijn arm naar huis gelopen. Even in de badkamer gezet.

Toen op www.herautonline.nl gekeken bij Dierennieuws of er hier in de buurt zo'n kat vermist werd en 1 beschrijving leek er op. Dierencentrale Nederland gebeld, dat nummer stond er bij. Beetje saggo mevrouw noteerde alles en toen ik vroeg of ze mijn 06 wilde zei ze 'wij bellen geen 06 nummers'. Ehm oke, ik wil alleen maar dat die mensen mij kunnen bereiken, ook als ik morgen naar mijn werk ben.
Toen werd ik gebeld door een meneer die zei dat hij gebeld was dat ik een kat gevonden had. Maar hij had erg weinig hoop (zo klonk hij ook ) dat het hem kon zijn, want hun kat was al sinds 31 juli (!) weg en de dierenambulance had ze al eens gebeld dat hun kat waarschijnlijk was doodgereden. Een kat met die beschrijving was al afgevoerd want niet meer toonbaar.

Die meneer kwam hier en ik deed boven de badkamer open en je zag alleen dit:

Hij zei:
Niet te geloven!
Niet te geloven!
Het is niet te geloven, maar het is hem!
Hij is al een maand weg en we dachten niet dat we hem ooit terug zouden zien.

Kat lag luid knorrend met mager lijfje in die man zijn armen
Ik heb ze naar huis gebracht met de auto, hier niet te ver vandaan. En thuis gaf hij hem nog wat eten en zei 'Ja hij krijgt speciaal voer, van de dokter'. Dus ik vroeg of het soms anti blaasgruis was, want de brokjes leken erg op wat ik de kat ook al gevoerd had vanavond. En ja. Het moest gewoon zo zijn!

Hij zei dat zijn vrouw echt zou gaan gillen straks als ze thuis kwam en dat ze van de week nog wel even wat leuks langs zou komen brengen. Heb gezegd dat het echt niet hoeft, dat ik blij ben dat ik zo brutaal ben geweest om de kat mee te nemen en dat zijn blijdschap genoeg beloning was.

Wat een happy verhaal he?
Ik zit van top tot teen te glunderen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72324367
EW je klinkt ook echt:
Nice!

Greys to the rescue! -edit- wat een toffe avond zo! Wat ontzettend goed dat je het katje meegenomen hebt, en meteen op zoek bent gegaan naar de blikopeners! Wat zal dat katje lekker slapen vannacht!

[ Bericht 41% gewijzigd door Morretje op 31-08-2009 22:19:41 (te laat :P) ]
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:13:16 #71
176471 oh-oh
pi_72324394
Dat is echt een ongelooflijk mooi verhaal ja, super zeg
Wat zullen die mensen blij zijn met je Greys
( Groucho Marx )
pi_72324443
Fijn verhaaltje voor het slapen gaan. En dan ook nog een true story
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 31 augustus 2009 @ 22:14:49 #73
163650 Greys
pi_72324452
Hij was al tien jaar, de kat.
Oh wat zal ie weer lekker thuis slapen vanavond!

Je snapt niet dat hij dan de weg naar huis niet kon vinden he, zo heel ver weg zat ie niet!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_72324520
Soms weet je het toch niet. Ik heb weleens het idee gehad dat somige katten zichzelf zo nodig moeten bewijzen dat ze het zelf kunnen. A matter of pride. Die moeten dan een tijdje in het wild overleven voor ze naar huis gaan of gevonden worden. Ik had er ooit zoeen. Onze neuroot George
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
  maandag 31 augustus 2009 @ 22:21:42 #75
126737 Electro-Worm
pi_72324713
quote:
Op maandag 31 augustus 2009 22:16 schreef nokwanda het volgende:
Onze neuroot George
Ja jeetje maar dat was echt een mongooltje ...

Erg mooi verhaal trouwens
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')