OHHHHHHHHHHHHHH jongens, dit was me een sob story!

Ik had vorige weekend al een katje in een boom zien zitten in het parkje hier tegenover. Ben nog blijven staan om te kijken of hij er wel weer uit kon

Het katje viel me op omdat hij zo mooi was.
En nu zag ik hem weer op het bospaadje zitten, bleef gewoon zitten, magertjes. Snuffelen aan Bink en mij kopjes geven. Je voelde echt botjes, heel zielig. Dus ik Bink naar huis gebracht, weer terug in het donker gegaan en ik vond hem weer, nu met een handje brokjes. Daar viel hij echt op aan, haast hysterisch.
Ik geprobeerd of ik hem op kon pakken en met het grootste gemak mee onder mijn arm naar huis gelopen. Even in de badkamer gezet.
Toen op
www.herautonline.nl gekeken bij Dierennieuws of er hier in de buurt zo'n kat vermist werd en 1 beschrijving leek er op. Dierencentrale Nederland gebeld, dat nummer stond er bij. Beetje saggo mevrouw noteerde alles en toen ik vroeg of ze mijn 06 wilde zei ze 'wij bellen geen 06 nummers'. Ehm oke, ik wil alleen maar dat die mensen mij kunnen bereiken, ook als ik morgen naar mijn werk ben.
Toen werd ik gebeld door een meneer die zei dat hij gebeld was dat ik een kat gevonden had. Maar hij had erg weinig hoop (zo klonk hij ook

) dat het hem kon zijn, want hun kat was al sinds 31 juli (!) weg en de dierenambulance had ze al eens gebeld dat hun kat waarschijnlijk was doodgereden. Een kat met die beschrijving was al afgevoerd want niet meer toonbaar.
Die meneer kwam hier en ik deed boven de badkamer open en je zag alleen dit:
Hij zei:
Niet te geloven!
Niet te geloven!
Het is niet te geloven, maar het is hem!
Hij is al een maand weg en we dachten niet dat we hem ooit terug zouden zien.
Kat lag luid knorrend met mager lijfje in die man zijn armen

Ik heb ze naar huis gebracht met de auto, hier niet te ver vandaan. En thuis gaf hij hem nog wat eten en zei 'Ja hij krijgt speciaal voer, van de dokter'. Dus ik vroeg of het soms anti blaasgruis was, want de brokjes leken erg op wat ik de kat ook al gevoerd had vanavond. En ja. Het moest gewoon zo zijn!

Hij zei dat zijn vrouw echt zou gaan gillen straks als ze thuis kwam en dat ze van de week nog wel even wat leuks langs zou komen brengen. Heb gezegd dat het echt niet hoeft, dat ik blij ben dat ik zo brutaal ben geweest om de kat mee te nemen en dat zijn blijdschap genoeg beloning was.
Wat een happy verhaal he?

Ik zit van top tot teen te glunderen!