Ja ga ik straks ook gewoon ff doen, maar ben bang dat het meeste haar gewoon in de trommel e.d. zit.quote:Op zondag 30 augustus 2009 16:24 schreef ferrari_rood het volgende:
Dat filter van je wasmachine kun je best een keer schoonmaken. je hebt wel kans dat er wat water uitkomt maar hij staat toch in de douche? Succes ermee
En ik als man heb uiteraard de Veet zo in huisquote:Op zondag 30 augustus 2009 19:06 schreef Pagan het volgende:
Ontharingscreme (Veet) in het bakje voor het wasmiddel doen?
Wat dat betreft is een wasdroger geweldig, mijn voorkeur voor huisdieren en zwarte kleren gaat nu weer samen.
En deze dan!? X-factor is over de grens toch een stuk meer indrukwekkend dan hier hoor...quote:
Damn!!!!quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze dan!? X-factor is over de grens toch een stuk meer indrukwekkend dan hier hoor...
Wauw.quote:Op maandag 31 augustus 2009 09:29 schreef Greys het volgende:
[..]
En deze dan!? X-factor is over de grens toch een stuk meer indrukwekkend dan hier hoor...
Oh-oh heeft Fritsje moeten laten inslapen.quote:Op maandag 31 augustus 2009 10:43 schreef nieslief het volgende:
Oh-oh: ik probeer terug te lezen naar wat er gebeurd is kan het nog niet helemaal vinden maar wil je wel veel sterkte wensen.
Ik denk dat dat heel lang wachten isquote:Op maandag 31 augustus 2009 08:31 schreef nokwanda het volgende:
Williams is id leuk, Greys
Cat, hier ook cheap ass mesjes en Dreamwash om den poesch te scheren.
Loveless, wacht to je poes zichzelf scheert
ja das wel een plan, volgens mij liggen er hier nog wat van die doekjes van toen m'n moeder kwam poetsen toen ik ging verhuizenquote:Op maandag 31 augustus 2009 13:01 schreef Greys het volgende:
Ik roep maar iets geks hoor, maar een microvezeldoekje mee wassen?
Zo'n doekje waar echt alles aan blijft plakken? Of een theedoek van dat spul ofzo.
Zou dat niet kunnen helpen? Normaal gaan de haren toch meestal aan de handdoeken enzo zitten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |