Tis zondequote:Op dinsdag 1 september 2009 22:04 schreef Greys het volgende:
Het enige dat dan wel zo was, is dat de kat er dus écht erg op leek.
En als je kat al een maand weg is en je woont vlakbij en de kat gaat in je armen liggen knorren, dan ben je al gauw geneigd om het te geloven. Ook al lijkt ie dan niet helemáál exact, de kat is magerder geworden e.d.
Ze hebben echt met foto's moeten checken of het wit bij de pootjes nou wel of niet precies klopte.
Maar de Siamezen waren er dus al heel snel duidelijk over, dat was klare taal
Ik meen dat ik dat wel gezien heb.quote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik geloof het wel ja.
Hoezo, wordt er zo eentje vermist?
Heb je echt geen foto's gemaaktquote:Op dinsdag 1 september 2009 22:06 schreef Greys het volgende:
Ik geloof het wel ja.
Hoezo, wordt er zo eentje vermist?
Die kat is hier tien minuten binnen geweest, voor ik het wist was ik al twee keer gebeld (door die dierenlijn en 2 minuten later door die man) en stond hij hier op de stoep!quote:
Ja hoor.quote:Op woensdag 2 september 2009 12:43 schreef nokwanda het volgende:
Gefeliciteerd, Cat.
Is het een baan die je ook echt leuk vond toen je erop solliciteerde?
quote:
Omdat jouw rijdende reus morgen mijn Witte Reus komt ophalen heb ik de afspraak voor de arbeidsvoorwaarden een dagje uit moeten stellen.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Omdat jouw rijdende reus morgen mijn Witte Reus komt ophalen heb ik de afspraak voor de arbeidsvoorwaarden een dagje uit moeten stellen.
Alles ok, geen hormonen meer in m'n plasje, ijzer en bloeddruk prima. Maar wel heul moe, dus maar geen bloed doneren vandaag..quote:
Fysiek: Check!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Alles ok, geen hormonen meer in m'n plasje, ijzer en bloeddruk prima. Maar wel heul moe, dus maar geen bloed doneren vandaag..
Tja, wisselend. Heb veel aandacht van Ravage nodig, meer dan anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fysiek: Check!
Maar hoe is het met JOU?
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
Pak je glazen bol weer en vraag het
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:Greys, wat een lief kaartje. Ik had het vandaag voor het eerst de hele dag droog gehouden, tot ik thuis kwam en de post zag
Graag gedaan meissiequote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat een lief kaartje. Ik had het vandaag voor het eerst de hele dag droog gehouden, tot ik thuis kwam en de post zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |