quote:
Omdat jouw rijdende reus morgen mijn Witte Reus komt ophalen heb ik de afspraak voor de arbeidsvoorwaarden een dagje uit moeten stellen.quote:
quote:Op woensdag 2 september 2009 13:43 schreef Cat22 het volgende:
Omdat jouw rijdende reus morgen mijn Witte Reus komt ophalen heb ik de afspraak voor de arbeidsvoorwaarden een dagje uit moeten stellen.
Alles ok, geen hormonen meer in m'n plasje, ijzer en bloeddruk prima. Maar wel heul moe, dus maar geen bloed doneren vandaag..quote:
Fysiek: Check!quote:Op woensdag 2 september 2009 15:07 schreef Morretje het volgende:
[..]
Alles ok, geen hormonen meer in m'n plasje, ijzer en bloeddruk prima. Maar wel heul moe, dus maar geen bloed doneren vandaag..
Tja, wisselend. Heb veel aandacht van Ravage nodig, meer dan anders.quote:Op woensdag 2 september 2009 15:11 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Fysiek: Check!
Maar hoe is het met JOU?
quote:Op woensdag 2 september 2009 17:23 schreef nokwanda het volgende:
Pak je glazen bol weer en vraag het
quote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:Greys, wat een lief kaartje. Ik had het vandaag voor het eerst de hele dag droog gehouden, tot ik thuis kwam en de post zag
Graag gedaan meissiequote:Op woensdag 2 september 2009 21:16 schreef oh-oh het volgende:
Greys, wat een lief kaartje. Ik had het vandaag voor het eerst de hele dag droog gehouden, tot ik thuis kwam en de post zag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |