Maak foto's van jezelf op beeld!quote:Op woensdag 2 september 2009 23:13 schreef oh-oh het volgende:
Ja he, zo krijg ik dr echt nooit meer ene
![]()
Oh de herhaling begint nu geloof ik, ik ga nog es naar mezelf op tv kijken
Stacken is je hond op tafel presenten voor de keurmeester.quote:
Nog even over het meiske in Egypte...quote:Op woensdag 2 september 2009 22:42 schreef oh-oh het volgende:
Oh Greys, dat ouwe zandkastelenpisserd van je, dat vind ik zo leuk, dat dat op het kaartje staat, ik vond dat in het im topic al zo mooi...
Kansloos zeg, dat meiske in Egypte
You can do it!quote:Op donderdag 3 september 2009 08:38 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb straks rijexamen.
Ik hoop verdomme nu eens dat het goed gaat. Tis de 3de keer, en het kost me klauwen vol met geld'Én ik moet voor 15 december slagen want dan loopt mn theorie af.
Dus iedereen gaarne even hopen om 11:40
heel veel succesquote:Op donderdag 3 september 2009 08:38 schreef Qwea het volgende:
mogguh. Ik heb straks rijexamen.
Ik hoop verdomme nu eens dat het goed gaat. Tis de 3de keer, en het kost me klauwen vol met geld'Én ik moet voor 15 december slagen want dan loopt mn theorie af.
Dus iedereen gaarne even hopen om 11:40
oh joh wat erg!quote:Op woensdag 2 september 2009 21:57 schreef oh-oh het volgende:
Mijn ouders stonden net zomaar aan de deur toen ik uit mn werk kwam. Was echt raar zo zonder Frits hoor.
Gelukkig viel Kees goed in de smaak, maar das echt een allemanssletje.
Achteraf ben ik vooral in shock hoe snel het is gegaan met Frits. Ik zag het echt niet aankomen, tot zaterdagavond, en maandag was ie er al niet meer. Dat is maar goed ook hoor, maar achteraf heb je dan wel meer te verwerken. Frits kwakkelde al een poos maar het leek echt zo'n taai rakkertje waarvan iedereen dacht dat ie al kwakkelend en mopperend 20 zou worden, en dan wordt ie gewoon niet eens 10. Geen leeftijd voor een chihuahua hoor![]()
Maar het went echt al , zo raar, 10 jaar lang en na een week is het ook alweer normaal dat ie er niet meer is.
Bladibla, ik kan dr echt over door gaan hoor
quote:Op woensdag 2 september 2009 22:45 schreef oh-oh het volgende:
En ja, mijn ouders en mn tante vonden het ook heel raar, hoe een huis zo leeg kan zijn als zo iets kleins er niet meer is ( en vooral stil zegFrits was echt wel de opjutterd op kefgebied
).
Maar ze maakten dus ook kennis met sletje Kees![]()
Oh en al die kaarten en zo, vonden ze ook bizar maar wel prachtig, zoveel kaarten krijgen de meeste mensen niet eens als hun moeder of oma dood gaat![]()
Ooooh wat n cutie!quote:Op donderdag 3 september 2009 11:55 schreef Morretje het volgende:
Ohh, kijk nu wat een vriendinnetje me stuurde: http://www.dumpert.nl/med(...)_zwijntje._ooit.html
Note to self: ravage dit laten zien als bewijs dat het best kan, een varkentje thuis
Ik was er ook nooit geweest voor deze lente. Ben ook blij dat we dat abbo hebben. Dat hebben we er ook al dik uit, aangezien we soms wel 2x per week gaan. Gewoon om even te wandelen voor het eten of zo. Heerlijk. Inmiddels kunnen we bijvoorbeeld ook echt prairiehondjes knuffelen en zo. Er zijn er een paar die dat echt leuk lijken te vinden.quote:Op donderdag 3 september 2009 13:35 schreef Morretje het volgende:
Verdeurie, wat zonde dat Blijdorp zo ver weg is.
quote:Op donderdag 3 september 2009 15:01 schreef Morretje het volgende:
Hm, als ik goed gok heeft Qtje hem nu wel gehaald, wat dit staat er op mijn msn: Qwea | Jeeeeeeeeeeeej!
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Komt goed! Alleen tot meppelquote:Op donderdag 3 september 2009 18:54 schreef nokwanda het volgende:
Heeeey Q, Gefeliciteerd. We verwachten nu wel dat JIJ naar Aarle Rixtel rijdt.
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Overigens was die Qwea | Jeeeeeeeeeej! msn naam waar mor het over had... van eergisteren, omdat mn dos omgeving werkte
Zo zie je maar, Mor stalkt je niet de hele tijdquote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Overigens was die Qwea | Jeeeeeeeeeej! msn naam waar mor het over had... van eergisteren, omdat mn dos omgeving werkte
Oi!quote:Op donderdag 3 september 2009 18:41 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
Hoi! ik ben de trotse bezitter van een stalker ( jij![]()
) en een rijbewijs
quote:Op donderdag 3 september 2009 18:57 schreef Qwea het volgende:
Dat dacht ik maar ff zeg!quote:Op donderdag 3 september 2009 20:40 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zo zie je maar, Mor stalkt je niet de hele tijd
Vanavond de eerste repetitie van het seizoen met mijn zangkoor.quote:Op vrijdag 4 september 2009 11:51 schreef nokwanda het volgende:
En de rest van de dag geen gezelschap meer, of je moet niet willen ademhalen
Gefeliciteerd Cat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |