Dat opbouwen van die gozer ookquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:30 schreef Saekerhett het volgende:
Met Wielaert zeker?
Ik hou mijn hart vast dat het niet 7-1 wordt straks
Volgende keer beterquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik had liever een TT gezien dat Wielaert op moet sodemieteren en Oleguer moet blijven!
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:29 schreef Dvm86 het volgende:
Met Atouba en Wielaert voorop in de strijd.
Een echte die hard zat dara nu in het stadionquote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:27 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Een echte die-hard blijft zelfs tijdens de storing kijken
Zodat je kon zien dat precies op het moment dat ie voorbij was dat er tegen werd gescoord
I know, was ook maar een grapjequote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef mash_ het volgende:
[..]
Een echte die hard zat dara nu in het stadion
En anyway ik kijk liever heerenveen dan naar een storing mededeling kijken
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Our blackcardgreg iz captain t-day @ 2nd half. Drnk as fuck!
Vooral z'n ego strelen, dan gaat ie misschien nog eens een keer goed spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:35 schreef toma het volgende:
Our blackcardgreg iz captain t-day @ 2nd half. Drnk as fuck!
Goedkope jongen voor het salarishuis natuurlijk. Ook een goede leeftijd om later met winst door te verkopen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:32 schreef toma het volgende:
Atouba
Wat een slechte aankoop is dat zeg.
Zich niet meer zo kinderachtig gedragen, met z'n gekut op twitter.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:40 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Vooral z'n ego strelen, dan gaat ie misschien nog eens een keer goed spelen.
Wat hebben wij voor last van die twitter? Wie weet hoeveel spelers er wigger zijn in hun vrije tijd, wat maakt dat nou uit?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 19:42 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Zich niet meer zo kinderachtig gedragen, met z'n gekut op twitter.
ironie/sarcasme kennen ze niet in -bliep- dorp?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef DirkZz het volgende:
de TT, en wij zijn arrogant als we zeggen dat we Qarabag wel aankunnen!!
PI's.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:10 schreef DirkZz het volgende:de TT, en wij zijn arrogant als we zeggen dat we Qarabag wel aankunnen!!
Ahja tuurlijk...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:09 schreef Nashje het volgende:
Waarom krijgt Kennedy overigens speeltijd? Rot eens op zeg. Wat heb je d'r nou aan.
Als Wielaert nou een baardje laat groeien en nog dommer uit zijn ogen kijkt, kunnen we hem dan niet als Oleguer verkopen?quote:AEK Athene heeft zich donderdag officieel bij Ajax voor Oleguer gemeld. De Griekse club wil de 29-jarige verdediger voor dinsdag, als de zomerse transfermarkt haar deuren sluit, van de Amsterdamse club overnemen. De voormalig mandekker van Barcelona mag bij Ajax vertrekken omdat trainer Martin Jol geen beroep op hem doet.
Prcies.. heb alleen de eerste 35 min ofsow gekeken toen had ik het alweer gezien voor vandaag... als we zondag maar winnen..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:20 schreef Wooldoor het volgende:
Woei dat was weer een draak van een wedstrijd maar dat was te verwachten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:16 schreef denthemen het volgende:
[..]
Als Wielaert nou een baardje laat groeien en nog dommer uit zijn ogen kijkt, kunnen we hem dan niet als Oleguer verkopen?
De hele ploeg straalt nog geen greintje vertrouwen uitquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef cheqy het volgende:
Wat is er toch met Stekelenburg gebeurt zeg? Het is verdomme net alsof ik een zielig bang vogeltje in de goal zie staan.
Geen uitstraling niks, je ziet hem nog net niet slikken als de tegenstander de middenlijn overkomt.
Maar bij Steek valt het toch wel erg op, dat kan dodelijk zijn voor een keeper.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:28 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De hele ploeg straalt nog geen greintje vertrouwen uitDie nederlaag tegen PSV was volgens mij heel duur, als we daar de punten hadden gepakt had het wel eens een ommekeer kunnen zijn.
En De Jong. Prima inzet van zijn kant. De rest was bagger, as usual.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft alleen vd Wiel voldoende vandaag. weer een drama instelling
Liever dit, dan dat ze zondag tegen Heracles weer punten laten liggen. Schijnbaar kunnen ze maar 1 wedstrijd per week scherp spelen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:27 schreef Cheiron het volgende:
Wat mij betreft alleen vd Wiel voldoende vandaag. weer een drama instelling
Ik was ook altijd positief over Ajax, tot de eerste wedstrijd van het seizoen. Toen zakte het bij mij toch wel een beetje weg.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:29 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Ik ben eigenlijk altijd positief over Ajax, maar ik ben het nu wel aardig aan het bijdraaien. Op Suarez na is er niet één speler die Ajax-waardig is. Misschien De Zeeuw, maar ook die zal na een paar wedstrijden wel weer tegenvallen
Verder lopen er een paar spelers in die bij FC Bal op 't Dak 5 nog niet op de bank mogen zitten. Atouba, Wielaert...
De Jong speelde inderdaad ok. Die zal er zondag dus wel weer naast staanquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
En De Jong. Prima inzet van zijn kant. De rest was bagger, as usual.
Dat is een van de belangrijkste redenen dat onze verdediging zo slecht draait. Vermaelen was bij ons geen solide rots in de verdediging (wel een van de betere verdedigers, maar dat is niet moeilijk met zo'n verdedigingquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:30 schreef cheqy het volgende:
[..]
Maar bij Steek valt het toch wel erg op, dat kan dodelijk zijn voor een keeper.
Heracles uit... Dat gaat knap lastig worden...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:39 schreef Blawh het volgende:
Op naar zondag.
Tel uit je winstquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:42 schreef Nashje het volgende:
Maar in ieder geval wel weer punten gepakt voor Nederland jongens. Wat zijn we toch weer goed bezig. Kun je niet zeggen van Heerenveen en Twente.
Hebben we niet toevallig een leuke spits gefinancierd van deze 2 overwinningen?
Moet je hem wel goed zingenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:02 schreef DuvelDuvel het volgende:
Kennedy you are the love of my life
Kennedy i'll let you shag my wife
Die Kennedy he. Eigenlijk is het gewoon een held.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:05 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Moet je hem wel goed zingen![]()
Oooooh Bakircioglu, you are the love of my life!
Oooooh Bakircioglu, I let you shag my wife!
Oooooh Bakricioglu, I want your hearcut too!
In Florence kwam onze song er eindelijk een beetje redelijk door
Bij van Basten zeiden ze precies hetzelfde.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Jol heeft gewoon bagage van jaren mismanagement. Ik denk dat hij echt wel wat kan bouwen bij Ajax.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:09 schreef N.i.c.k het volgende:
Meest teleurgesteld in Jol tot nu toe. Had in het begin al mijn bedenkingen, en die zijn alleen maar gegroeid met tal van rare keuzes vanaf het begin.
Bij Marco dacht ik in ieder geval nog een nieuw esprit waar te nemen. Ook al was dat doelloos, zelfs het esprit is er nu niet.
Enige waar ik nog hoop uit put is dat de spelers zo tevreden lijken te zijn met Jol. Maarja; wie zal iets anders beweren.
Dachten we bij Van Basten ook. En bij Henkie..quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
Jol heeft gewoon bagage van jaren mismanagement. Ik denk dat hij echt wel wat kan bouwen bij Ajax.
Voor mij wel ja. Altijd al geweest. En ach, als we met Rommedahl, Atouba, Wielaert spelen. Dan mag Kennedy er ook wel bij blijven. Al is het alleen maar voor onze Kennedy songquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:07 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Die Kennedy he. Eigenlijk is het gewoon een held.
AZ kreeg tijd, dat is het grote verschil.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
We hebben nou eenmaal niet zo'n elftal als az.....
AZ had anders niks te verliezen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:13 schreef TAV74 het volgende:
[..]
AZ kreeg tijd, dat is het grote verschil.
Met aankopen als Atouba en Verhoeven (niet bepaald nodig) maakt hij zich er bij mij niet populairder op. Dan ook nog Wielaert verkiezen boven Oleguer. En elke week een andere opstelling. Dat helpt ook niet qua vastigheid en zelfvertrouwen. Gewoon een elftal een paar wedstrijden achter elkaar laten staan. Dan weet iedereen waar die aan toe is en wordt het spel vanzelf beter...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:10 schreef Cheiron het volgende:
ik seveer ook niemand af. Zeg alleen dat ik mijn bedenkingen heb. Net zo goed als ik aangeef dat ik wel vertrouwen had in Marco, wat ook nergens op sloeg. Dus dat is een totaal irrelevant gegeven.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:11 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
pff kom op man.. we zijn net bezig... Dit gebeurt elk jaar... Geef iemand toch is wat tijd.... We hebben nou eenmaal niet zo'n elftal als az..... En dat kopen we niet meer zo bij elkaar.... Dat kost tijd....
Wij inmiddels toch ook niet meer?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AZ had anders niks te verliezen.
Inmiddels niet meer neequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:16 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Wij inmiddels toch ook niet meer?
Dat is de discussie niet, maar AZ bouwt al een paar jaar aan deze ploeg, selecteert gericht door en houdt het ook behoorlijk bij elkaar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:14 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
AZ had anders niks te verliezen.
Dit bericht is inmiddels wel weer weg van Ajaxshowtime (quote:'Koevermans sprak weer met Ajax'
donderdag 27 augustus, door isssy26, Valkenswaard, 21:18u, AT5
Vanavond was op AT5 te horen dat Danny Koevermans een 2e gesprek met Ajax heeft gehad. Over de uitkomst van het gesprek is niks bekend. Bij het gesprek waren Martin Jol en Danny Blind aanwezig.
Later meer
Ja als je het zo bekijkt ben ik het met je eens, alleen bij Ajax moet gepresteerd worden. Aangezien AZ weinig te verliezen heeft kunnen ze blijven draaien op bepaalde spelers.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat is de discussie niet, maar AZ bouwt al een paar jaar aan deze ploeg, selecteert gericht door en houdt het ook behoorlijk bij elkaar.
Wij beginnen, raken in paniek, doen paniekaankopen in de hoop het seizoen te redden en aan het eind van het seizoen gaan de dragende spelers er vandoor...
Het is inmiddels al weer weg van AS.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:28 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
Ajax dichtbij een nieuw dieptepunt
Ongekend. Ze willen van de supporters af volgens mij, wat moet zo'n ongelooflijke oetlul bij Ajax.quote:
Gewoon een international die vaak genoeg heeft bewezen over een goed scorend vermogen te bezitten.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Ongekend. Ze willen van de supporters af volgens mij, wat moet zo'n ongelooflijke oetlul bij Ajax.
Alves.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon een international die vaak genoeg heeft bewezen over een goed scorend vermogen te bezitten.
Volgens mij zijn jullie hier alleen tevreden als Huntelaar terug komt, wie willen jullie dan zien?
Wielaert en Kennedy hebben bij Twente ook aardig gespeeld. Cvitanich topscorer bij Banfield. Rommedahl ook prima bij PSV en Mickey bij Heerenveen. maar wanneer het naar Ajax komt is het niks meer. alleen spelers met duidelijk aantoonbaar talent moeten gehaald. Koevermans doet het goed in een elftal wat lekker draait (AZ, PSV bij vlagen). maar zet Koevermans in dit drama wat Ajax heet en hij voegt helemaal niks toe. je ziet dit gewoon aankomenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:30 schreef denthemen het volgende:
[..]
Het is inmiddels al weer weg van AS.
Overigens zou ik het een goede aankoop vinden, hij heeft bij AZ laten zien heel veel te kunnen scoren.
Koevermans is wel iemand die goals kan maken inderdaad. Die mag van mij zeker komen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Gewoon een international die vaak genoeg heeft bewezen over een goed scorend vermogen te bezitten.
Volgens mij zijn jullie hier alleen tevreden als Huntelaar terug komt, wie willen jullie dan zien?
oh shit, Ajax Showtimequote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:26 schreef denthemen het volgende:
[..]
Dit bericht is inmiddels wel weer weg van Ajaxshowtime ()
Die jongen heeft een draaias van een vrachtwagen en de techniek van een zeeleeuw. Kom op hé, dit is toch geen Ajax-materiaal? Er loopt al zo weinig echte Ajax-spelers rond bij ons en dan ga je Koevermans kopen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:32 schreef denthemen het volgende:
[..]
Hij is alleen niet meer speelgerechtigd in Europa.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:38 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een zaadwedstrijd, zeg.
Maar goed, wel weer winst en misschien extra interesse voor onze kale klasbak.
Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaatquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:38 schreef M0NTANA het volgende:
Ik hoop trouwens dat Martin Jol vanaf nu één vast team aanhoudt (formatie én opstelling).
.En Enoh en De Zeeuw op t middenveld.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaat
Berbatov, Drogba en Ibrahimovic.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:36 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Die jongen heeft een draaias van een vrachtwagen en de techniek van een zeeleeuw. Kom op hé, dit is toch geen Ajax-materiaal? Er loopt al zo weinig echte Ajax-spelers rond bij ons en dan ga je Koevermans kopen?
Ik zoek een echt aanspeelpunt met overzicht en techniek, een echte nummer 9 dus. Een beetje scouting had 3 opties op papier staan en daar selecteer je er 1 uit.
Die kunnen bij mij ook absoluut op een basisplaats rekenen inderdaad. Verder is het niet veel soepsquote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef sjimz het volgende:
[..]
.En Enoh en De Zeeuw op t middenveld.
Zeg dan niks. Ajax moet eens in de Balkan scouten, genoeg leuke spelers daar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Berbatov, Drogba en Ibrahimovic.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaat :')
1 2 3 4 5 6 | -Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Atouba- --------------------Enoh--------------------- -----------De Zeeuw--------Emanuelson-------- -------------------Aissati------------------- ---------------Suarez---Sulejmani------------ |
Ja of in Zuid Amerika. Zo'n Cvitanich lijkt me wel wat, oh wacht...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Ajax moet eens in de Balkan scouten, genoeg leuke spelers daar.
Liever De Jong dan Aissati.quote:
Volgens mij 13.00 uur.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Lieve mensen, simpele vraag: hoe laat is de loting morgen? Kan het hier even niet nazoeken op het moment en hoor twijfel tussen 1200 en 1300. Alvast dank.
Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik Anita ook wel een paar wedstrijden als LB wil zien. Van Atouba ben ik nog niet echt onder de indruk om het maar netjes te zeggenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die kunnen bij mij ook absoluut op een basisplaats rekenen inderdaad. Verder is het niet veel soeps
Met De Jong ipv Aissati kan ik ook nog wel leven ja. Eigenlijk zou je daar Honda voor moeten halen, maar op die positie ligt niet echt de prioriteit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever De Jong dan Aissati.
En als Gabri dan eens een keertje mee kan doen, Urby naar LB en circusatouba eruit.
Die zal wel in de basis staan bij me, maar ik vind het geen geweldige speler. Zegt genoeg dat hij bij ons in de basis staatquote:
Als je Aissati een keer een paar wedstrijden op rij laat staan, vertrouwen geeft, komt het echt wel goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever De Jong dan Aissati.
En als Gabri dan eens een keertje mee kan doen, Urby naar LB en circusatouba eruit.
Ik ook nog niet, maar als hij zijn trucendoos voortaan thuislaat kan het best wel wat worden. Hoop ik dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik Anita ook wel een paar wedstrijden als LB wil zien. Van Atouba ben ik nog niet echt onder de indruk om het maar netjes te zeggen
mooie opstellingquote:
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je Aissati een keer een paar wedstrijden op rij laat staan, vertrouwen geeft, komt het echt wel goed.
Zo slecht was hj niet bij Twente en komt ie naar Ajax staat ie te spelen alsof ie een zak schijt in zijn broek heeftquote:
Dat denk ik dus ook, maar als Martin Jol net als Marco van Basten iedere wedstrijd weer elf andere namen het veld in stuurt, kunnen we nooit bouwen aan een goed team. Want dat er individuele klasse is is, is een feit. Maar we gaan er gewoon af als we tegen echte teams spelen, dus waarom zelf geen team bouwen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.
Gewoon een paar wedstrijden met Sulejmani en Suarez samen in de spits spelen. Dan komt het best goed. Die twee hebben kwaliteit genoeg
Juist. Iedereen is het hier toch wel zo'n beetje over eens? Waarom snapt iemand als Martin Jol, die toch al jarenlang ervaring op het hoogste niveau heeft, dit niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, maar als Martin Jol net als Marco van Basten iedere wedstrijd weer elf andere namen het veld in stuurt, kunnen we nooit bouwen aan een goed team. Want dat er individuele klasse is is, is een feit. Maar we gaan er gewoon af als we tegen echte teams spelen, dus waarom zelf geen team bouwen?
En ook niet de ene keer 4-4-2 en de andere keer 4-3-3, gewoon een duidelijke keuze maken.
\quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.
Gewoon een paar wedstrijden met Sulejmani en Suarez samen in de spits spelen. Dan komt het best goed. Die twee hebben kwaliteit genoeg
Sulejmani begon prima in een twee spitsensysteem in Groningen. Ik heb toen een paar prachtige aanvallen gezien van Sulejmani en Suarez. Snap niet waarom we daarna nooit meer zo gevoetbald hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef Gratau het volgende:
[..]
\
precies, Suarez en Suleyman, klaar. Suleyman heeft geeneens de kans gekregen om zich goed te bewijzen, maar telkens 1 of andere Rommedahl of Emanuelson in de aanval.
Don't know.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Iedereen is het hier toch wel zo'n beetje over eens? Waarom snapt iemand als Martin Jol, die toch al jarenlang ervaring op het hoogste niveau heeft, dit niet?
Dat hebben we onderhand al bij tientalle spelers gezien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo slecht was hj niet bij Twente en komt ie naar Ajax staat ie te spelen alsof ie een zak schijt in zijn broek heeft
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Don't know.
Maar goed, zou ook mooi zijn als de supporters dit begrijpen. Mocht Martin Jol naar een vast team toewerken, dan niet Sulejmani uitfluiten als hij voor de tweede wedstrijd op rij kut is. Bijna iedereen is fuckin' jong, laat ze alsjeblieft fouten maken, daar leren ze van. Gewoon vertrouwen en rust houden.
Als Oleguer behouden word zou ik die op de plek van Alderweireld gezet hebben. Verder topopstellingquote:
Zeker, maar je mist met die as wel creativiteit. Met een Honda, bijvoorbeeldquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Wooldoor het volgende:
Je kan best een aardige as neerzetten met een 4-4-2 systeem en vanuit die basis gaan bouwen.
-----Alderweireld--Vertonghen-----
------de Zeeuw-------Enoh----------
------Suarez----------Sulejmani------
Honda is volgens mij stijf links.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:36 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zeker, maar je mist met die as wel creativiteit. Met een Honda, bijvoorbeeldop de rechtshalf, en Urby op de linkshalf kan je die creativitet er wel bij hebben.óf eventueel Aissati ipv Honda.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:31 schreef Wooldoor het volgende:
Je kan best een aardige as neerzetten met een 4-4-2 systeem en vanuit die basis gaan bouwen.
-----Alderweireld--Vertonghen-----
------de Zeeuw-------Enoh----------
------Suarez----------Sulejmani------
De Jong is een echte Ajax voetballer, een middenvelder die lekker vaak in de 16 komt, zo hebben we ze lang niet meer gehad. Nu maakt hij die intikker maar je ziet hem bij voorzetten ook heel vaak opduiken.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef M0NTANA het volgende:
De Jong, Gabri en Donald zitten dicht tegen de basis aan, verder is het niet veel soeps.
Oh nja goed, dacht ergens te lezen dat het een rechtshalf was, maargoed. Ik zie hem iig wel graag komenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:37 schreef sjimz het volgende:
[..]
Honda is volgens mij stijf links.
Ik zat inderdaad van de week al te denken: heeft het soms te maken met een bepaalde cultuur binnen Ajax. Worden nieuwkomers geïntimideerd om ze duidelijk te maken dat ze bij het grote Ajax komen spelen oid? Ik snap het echt niet meer.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:12 schreef Pritt het volgende:
[..]
Dat hebben we onderhand al bij tientalle spelers gezien.
Ja geweldig hè! En ze zijn ook nog eens stuk voor stuk Ajax-waardig. Wie doet dat ons na in de eredivisie?! Juist, geen enkele club heeft die luxe.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:44 schreef Gratau het volgende:
[..]
![]()
we hebben echt zoveel spelers he, dat we zowat op elke positie 3 mensen kunnen neerzetten
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:26 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ja geweldig hè! En ze zijn ook nog eens stuk voor stuk Ajax-waardig. Wie doet dat ons na in de eredivisie?! Juist, geen enkele club heeft die luxe.![]()
foutje;quote:
edit: Het is iig of 12 of 13.00quote:De loting zal morgen 28 augustus plaatsvinden, en zal live te volgen zijn om 12:00 uur op Nederland 3. Dit zal tijdens de loting inhouden dat wij de volgende clubs zeker niet zullen treffen in de eerste poule fase.
De 'grotere' tegenstanders die Ajax niet kan loten zijn; Villareal, AS Roma, Shaktar Donetsk, Sporting Lissabon, Valencia, Benfica en HSV.
bron?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Huseklepp lijkt de nieuwe spits te gaan worden.
Is het iets?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Wat denk je zelf, lekker naiefquote:
Ik zie net op youtube dat 'ie een cantonaatje heeft gemaakt. Dan ben ik meteen fan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 23:57 schreef Cyberia18 het volgende:
Heerlijk die nostalgische beeldenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 01:03 schreef Radegast het volgende:
[..]
Ik zie net op youtube dat 'ie een cantonaatje heeft gemaakt. Dan ben ik meteen fan.
Hier twijfel ik aan. Als ik Suárez weg zou denken zie ik eigenlijk gewoon een hele matige selectie. Niet duidelijk beter dan de selectie van PSV, AZ, Twente en laat ik voor het gemak zelfs Feyenoord er maar bij nemen. Ajax heeft zoveel spelers die het net niet zijn (Cvitanich, Lindgren, Van der Wiel, Sulejmani) of gewoon helemaal niet (Wielaert, Rommedahl, Atouba, Bakircioglü). Dat hoeft niet erg te zijn als als je een sterke as in het veld hebt, maar dat heeft Ajax ook niet echt. De verdediging vind ik helemaal drama, van de top-5 (is dat een nieuwe term? nu wel) vind ik eigenlijk dat Ajax zelfs de slechtste verdediging heeft.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Want dat er individuele klasse is is, is een feit.
al die spelers zouden bij AZ, Twente, Groningen of Heerenveen prima presteren (Kennedy, Rommedahl, Wielaert, Lindgren, Sulejmani hebben dat zelfs al bewezen). alleen lijkt het bij Ajax er op een of andere manier niet uit te komen. teveel druk of te weinig sturing van de coach lijkt het wel.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
(Cvitanich, Lindgren, Van der Wiel, Sulejmani) of gewoon helemaal niet (Wielaert, Rommedahl, Atouba, Bakircioglü).
Dat heeft er natuurlijk ook wel mee te maken, maar spelers die alleen in een gespreid bedje fatsoenlijk kunnen voetballen heeft Ajax weinig aan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:45 schreef DJ_Ryow het volgende:
[..]
al die spelers zouden bij AZ, Twente of Heerenveen prima presteren (Kennedy, Rommedahl, Wielaert, Lindgren, Sulejmani hebben dat zelfs al bewezen). alleen lijkt het bij Ajax er op een of andere manier niet uit te komen. teveel druk of te weinig sturing van de coach lijkt het wel.
al die clubs zitten vol met spelers die alleen in een gespreid bedje kunnen spelen. Ajax probeert al jaren de krenten uit de pap te vissen van die clubs, met tot nu toe alleen Huntelaar en Suarez als succes. waarom kunnen die clubs wel dat bedje creëren en Ajax niet? Ajax zit vol met internationals. het materiaal mag het probleem niet zijn.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 02:48 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat heeft er natuurlijk ook wel mee te maken, maar spelers die alleen in een gespreid bedje fatsoenlijk kunnen voetballen heeft Ajax weinig aan.
Gevaarlijke uitspraak hoor, Stekelenburg is toch de keeper van oranje, dus moet hij wel goed zijn is de filosofie volgens zijn fans.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:09 schreef Dvm86 het volgende:
Ajax moet eerst de helft van de selectie dumpen en stoppen met het verergeren van de puinhopen die in de afgelopen jaren zijn gesticht. Ik heb tot nu toe weinig kritiek op Jol, want hij heeft te maken met beperkte mogelijkheden, maar als je clowns zoals Atouba gaat kopen en eigenlijk ook geld gaat investeren in een 3e keeper, dan vraag ik me af waar je mee bezig bent. Atouba past thuis in het rijtje Wielaert, Stekelenburg, Kennedy: stuk voor stuk spelers die niets te zoeken hebben bij Ajax. Uiteraard komt de vraag: Stekelenburg? Ja: die man presteert al seizoenen lang onder de maat. Als je schoonmaakt, doe het goed.
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de reacties hier waren geweest als we afgelopen zondag met 5-0 hadden gewonnen.
Wat een negativiteit hier zeg , tering
Laten we over een wedstrijd of 10 gaan oordelen i.p.v. 3
Vergeet niet niet , wij zijn Ajax dus wij zijn de beste
Precies. Oh nee, durf Stekelenburg niet te bekritiseren, deze jongen is een prima keeper omdat het een product uit de jeugdopleiding is. Sentimenteel gedoe.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:03 schreef navigator het volgende:
[..]
Gevaarlijke uitspraak hoor, Stekelenburg is toch de keeper van oranje, dus moet hij wel goed zijn is de filosofie volgens zijn fans.
Ik trek die conclusie op z'n vroegst a.s dinsdag.quote:We hebben een dramatische selectie en het wordt helemaal niks dit jaar. Wederom. En ook Jol gaat het niet vlottrekken.
Beste reactie uit het topic!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:21 schreef Da_Sandman het volgende:
We moeten de hele selectie er uit bonjouren. En zelf opleiden, natuurlijk! Talenten kopen, want dat kunnen psv en az wel! En waarom haalt az wel nieuwe spelers en wij niet!! Waar blijven die aankopen!!!@11!!?! Stekelenburg is slechter dan Henk Timmer, wat doet hij nog bij ons! Wat zijn we een kutclub. Nooit meer een derde ster..
Misschien zijn er ook mensen die hem in zijn HSV en Spurs tijd hebben zien spelen? En wat heeft dat in hemelsnaam met loyaliteit te maken? Omdat hij door Ajax gekocht is, mag je zijn aankoop niet bekritiseren?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beste reactie uit het topic!
Mensen die Atouba afserveren op basis van 2 1/2 wedstrijd. Kom op, je club verdient iets meer loyaliteit dan dat.
Waar ligt de grens? Wanneer mag Atouba afgeserveerd worden? Tot nu toe speelt die gozer gewoon echt dramatisch. Hij wint geen duel zonder een overtreding te maken, gaat iedere wedstrijd minstens drie keer opzichtig in de fout en lijkt daarnaast totaal geen spelinzicht te hebben. Ik zie ook totaal geen potentie in die jongen, daar waar ik dat in bijvoorbeeld Sulejmani, die gister ook weer niks liet zien, nog steeds wel zie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Beste reactie uit het topic!
Mensen die Atouba afserveren op basis van 2 1/2 wedstrijd. Kom op, je club verdient iets meer loyaliteit dan dat.
Waarom zie je in Sulejmani dan nog wel potentie?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:27 schreef BoNi het volgende:
[..]
Waar ligt de grens? Wanneer mag Atouba afgeserveerd worden? Tot nu toe speelt die gozer gewoon echt dramatisch. Hij wint geen duel zonder een overtreding te maken, gaat iedere wedstrijd minstens drie keer opzichtig in de fout en lijkt daarnaast totaal geen spelinzicht te hebben. Ik zie ook totaal geen potentie in die jongen, daar waar ik dat in bijvoorbeeld Sulejmani, die gister ook weer niks liet zien, nog steeds wel zie.
Ik ben toch eigenlijk altijd positief geweest, maar met deze waardeloze kneuzen gaat het ook dit jaar niks worden. Het enige houvast dat ik nog heb is dat de tandem Sulejmani-Suarez als een tierelier gaat draaien. Maar dan moeten die natuurlijk wel samen in een twee-spitsensysteem gaan staan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 08:40 schreef Enchanter het volgende:
Ik ben benieuwd hoe de reacties hier waren geweest als we afgelopen zondag met 5-0 hadden gewonnen.
Wat een negativiteit hier zeg , tering
Laten we over een wedstrijd of 10 gaan oordelen i.p.v. 3
Vergeet niet niet , wij zijn Ajax dus wij zijn de beste
Heeft bij Heerenveen laten zien een wereldspeler te zijn. Laat bij Ajax bij vlagen zien geweldig te kunnen voetballen, maar krijgt helaas niet de kans in een twee-spitsensysteem samen met Suarez. Ja, één keer: Groningen-uit. En dat was meteen de beste wedstrijd van Ajax dit seizoen. Toeval?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:32 schreef Barca het volgende:
[..]
Waarom zie je in Sulejmani dan nog wel potentie?
Bij Heerenveen inderdaad heel goed. Bij Ajax bij vlagen geweldig? Hm, ik zou willen zeggen bij vlagen goed. Dat is zo sporadisch dat ik de potentie van een Ajax-waardige speler niet in hem zie.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:39 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Heeft bij Heerenveen laten zien een wereldspeler te zijn. Laat bij Ajax bij vlagen zien geweldig te kunnen voetballen, maar krijgt helaas niet de kans in een twee-spitsensysteem samen met Suarez. Ja, één keer: Groningen-uit. En dat was meteen de beste wedstrijd van Ajax dit seizoen. Toeval?
quote:Het ziet ernaar uit dat Tom de Mul het nieuwe seizoen bij een andere club begint. De Belg, die bij Sevilla niet op een basisplaats hoeft te rekenen, staat in de belangstelling van Deportivo La Coruña én een Nederlandse topclub.
Dat bericht Het Nieuwsblad. De frivole rechtsvoor staat op de nominatie om verhuurd te worden. Eerder toonden promovendus Xérez en Real Mallorca al interesse in hem.
De Mul speelde het afgelopen halfjaar in zijn vaderland, op huurbasis voor Racing Genk. Sinds zijn komst bij Sevilla in 2007 hield de oud-Ajacied de bank warm bij de Spaanse topclub.
De Belgische aanvaller besloot twee jaar geleden te vertrekken bij Ajax. Hij vond de kleedkamercultuur in Amsterdam te hard, zo gaf hij te kennen.
Hm ... ik dacht aan:quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:52 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Sulejmani - Suarez
Van der Vaart
Emanuelson - De Zeeuw
Enoh
Dat is ineens een uitstekende aanval + middenveld
Een week geleden moest Zeegelaar er nog in? Waarom ineens Bodul? Wat heb jij van die jongen allemaal gezien?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... ik dacht aan:
Bodul - Suarez;
Van der Vaart;
Donald - De Zeeuw - Enoh
Dat we toen wat grapjes over Syl en Raf gemaakt hebben, is heel wat anders dan haar voor kankerhoer uit maken. Dat ze dat in rotterdam, utrecht en den haag doen, klopt ja. Maar als jij denkt dat dat in Amsterdam ook zal gebeuren dan ben je niet goed bij je hoofd.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:00 schreef Schanulleke het volgende:
Met Raffie worden we kampioen! Alleen zal z'n vrouw dan voortdurend voor kankerhoer worden uitgemaakt in de stadions, niet alleen door de aanhang van tegenstanders en dat weten ze zelf ook wel. Ik denk niet dat ze snel terugkeren naar Nederland.
En daarom gaan we een week voor het eind van de transfertijd nog even lekker scouten in Noorwegenquote:Op donderdag 27 augustus 2009 20:21 schreef Nashje het volgende:
Cvitanich is niks, Wielaert is niks.
Nieuwe spits en een nieuwe cv dus.
Maar dat is al heel de zomer bekend.
Hoe die gozer stond te dekken bij dat tegendoelpunt, niet te gelovenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:15 schreef bloodysunday het volgende:
Barca vergeet Wielaert niet, die speelde gister zo goedvast wel gezien?
Als hij 1 meter naar voren was gegaan had hij die bal gehad en zo waarschijnlijk een tegengoal bespaard. Ik stel voor dat ze loon per afgelegde meter krijgen, misschien rennen ze dan nog is..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:22 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hoe die gozer stond te dekken bij dat tegendoelpunt, niet te geloven
Ben ik met je eens, maar op het moment is in mijn ogen Oleguer stukken beter. Overigens komt vdWiel ook tekort gister speelde hij nog een aardige pot maar tis wel is slechter geweest. En dat hij aanvoerder werd was het toppunt van de avondquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef Urquhart het volgende:
Ik vind zowel Oleguer als Wielaert tekort komen. Allebei lood om oud ijzer.
Als hij één stap naar voren zet staat die jongen buitenspel. Zo moeilijk is het niet hoor.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:26 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Als hij 1 meter naar voren was gegaan had hij die bal gehad en zo waarschijnlijk een tegengoal bespaard. Ik stel voor dat ze loon per afgelegde meter krijgen, misschien rennen ze dan nog is..
Klopt, en bovendien onderstreept het ook de miskoop van Wielaert. Gehaald als leider, maar Van Der Wiel is de reserve-aanvoerderquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar op het moment is in mijn ogen Oleguer stukken beter. Overigens komt vdWiel ook tekort gister speelde hij nog een aardige pot maar tis wel is slechter geweest. En dat hij aanvoerder werd was het toppunt van de avond![]()
Ik zie Enoh liever op rechtsback.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 09:56 schreef Barca het volgende:
[..]
Hm ... ik dacht aan:
Bodul - Suarez;
Van der Vaart;
Donald - De Zeeuw - Enoh
Ach, 2 uur langer totdat mn weekend verpest wordt door een kutpotquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:46 schreef Jnk18 het volgende:
Zondag om half 5 pas Ajax.. pfft wat een kuttijd.
Ik ben eigenlijk ook weer blij dat Wielaert hem niet gekregen heeft, dan is dat nog een blijk van waardering naar die jongen toe ookquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en bovendien onderstreept het ook de miskoop van Wielaert. Gehaald als leider, maar Van Der Wiel is de reserve-aanvoerderEn dan Atouba die als een Urzaiz 2 overal te laat is. Onze defensie is echt tenenkrommend slecht.
quote:Ook verhuur Oleguer blijkt lastig
Algemeen directeur Rik van den Boog laat in De Telegraaf weten dat Ajax met AEK Athene in gesprek is over de verhuur van de Spanjaard Oleguer. "We hopen dat het rond komt, maar vooralsnog heb ik daar een hard hoofd in." De Grieken zouden vooralsnog slechts vijf ton van het salaris van twee miljoen euro willen overnemen. Ook Real Mallorca zou interesse hebben. "Oleguer heeft in algemene zin aangegeven liever nog niet terug te gaan naar Spanje."
Hier in het topic kwam toch altijd 8 ton voorbij?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Oleguer verdient dus 2 miljoen. Meer dan ik had verwacht eigenlijk.
[..]
quote:Van den Boog: kleine huursommen geboden voor spelers
28 augustus 2009 RvN
In De Telegraaf laat Rik van den Boog weten dat de crisis ertoe leidt dat het lastig is spelers van de loonlijst af te krijgen. "Clubs willen spelers van Ajax overnemen. Ze bieden echter huursommen van vijftigduizend euro voor toptalenten. Als die bedragen niet omhoog gaan, is het voor ons interessanter die jongens bij Haarlem onder te brengen. Dan hebben we er veel meer grip op, kunnen die spelers voor hun ontwikkeling bijvoorbeeld twee dagen bij Ajax en drie dagen bij Haarlem meetrainen."
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 10:32 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Klopt, en bovendien onderstreept het ook de miskoop van Wielaert. Gehaald als leider, maar Van Der Wiel is de reserve-aanvoerderEn dan Atouba die als een Urzaiz 2 overal te laat is. Onze defensie is echt tenenkrommend slecht.
Aan de andere kant is De Mul natuurlijk wel een echte buitenspeler. Je zag gisteren dat we zo'n type gewoon missen. Met Zeegelaar en De Mul heb je wel twee klassieke buitenspelers in huis. Maar zijn mentaliteit, daar heb ik mijn twijfels bij.quote:
Laat hem alsjeblieft wegblijven of we moeten hem gelijk door kunnen verkopen voor 5 miljoenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:24 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
![]()
En o ja: http://ajax1.nl/?q=node/6649
Ja, want wij Ajacieden zijn oh zo vergevingsgezind wanneer een van onze talenten een dipje heeft. We blijven altijd als een blok achter ze staan en blijven ze steunen!quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:06 schreef Nashje het volgende:
Laat Jol wat dat betreft maar naar Been kijken hoor. Laat de jeugd maar gewoon Ajax vormen. Liever dat de jeugd eens een foutje maakt ... <knip>
gewoon houden die man, vertrouwen geven en veel laten spelenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:20 schreef Nashje het volgende:
Oleguer verdient dus 2 miljoen. Meer dan ik had verwacht eigenlijk.
[..]
Ach we zeiken ook op al onze andere spelers, dus wat dat betreft maakt het geen moer uit.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:27 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, want wij Ajacieden zijn oh zo vergevingsgezind wanneer een van onze talenten een dipje heeft. We blijven altijd als een blok achter ze staan en blijven ze steunen!
Oh, wacht...
Dat doet Jol toch never nooit niet. Dus liever maar gewoon vertrekken, dan dat hij op de bank tribune z'n geld zit te tellen.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:28 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
gewoon houden die man, vertrouwen geven en veel laten spelen
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:31 schreef BoerBert het volgende:
Ik wordt er een beetje moe van hoor. Eerst moeten spelers eens wat meer vertrouwen krijgen, om vervolgens iemand als Atouba keihard af te branden. (Al moet Wielaert natuurlijk wel zo snel mogelijk weg
)
Laat hem dan transfervrij gaan denk ik dan, anders worden we een verkapt Real Madrid. Spelers aantrekken om vervolgens zo snel mogelijk weer te laten gaan.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:34 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat doet Jol toch never nooit niet. Dus liever maar gewoon vertrekken, dan dat hij op de bank tribune z'n geld zit te tellen.
quote:'Er gaat wat gebeuren dit weekend'
Het eredivisieseizoen is al vier speelrondes oud, maar toch is Ajax nog druk bezig om de selectie op peil te krijgen. De Amsterdamse club is naarstig op zoek naar versterkingen, terwijl de spelersgroep eveneens uitgedund moet worden. Vooralsnog wil het allemaal nog niet echt lukken. Directeur Rik van den Boog is echter optimistisch. ‘In het weekeinde gaat er denk ik wel wat gebeuren.’
Wellicht wordt verdediger Oleguer verkocht. Het Griekse AEK Athene heeft concrete interesse in de Spanjaard. ‘We zijn met AEK in gesprek. We hopen dat het rond komt, maar vooralsnog heb ik daar een hard hoofd in,’ stelt Van de Boog in De Telegraaf. De Grieken zouden slechts vijf ton van het salaris van twee miljoen euro willen overnemen.
Ook Real Mallorca zou in de race zijn voor de 29-jarige verdediger, maar: ‘Oleguer heeft in algemene zin aangegeven liever nog niet terug te gaan naar Spanje,’ aldus Van den Boog.
Ook het verhuren van jonge talenten als Daley Blind, Jan-Arie van der Heijden en Jeffrey Sarpong verloopt moeizaam, merkt Van den Boog op. ‘Clubs bieden huursommen van slechts vijftigduizend euro. Als die bedragen niet omhoog gaan, is het voor ons interessanter die jongens bij Haarlem onder te brengen. Dan hebben we veel meer grip op ze en kunnen ze voor hun ontwikkeling bijvoorbeeld twee dagen bij Ajax en drie dagen bij Haarlem trainen,’ besluit de algemeen directeur. (LvS)
Misschien ook niet dus.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:46 schreef Urquhart het volgende:
‘In het weekeinde gaat er denk ik wel wat gebeuren
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:50 schreef denthemen het volgende:
Hoe laat is de loting nou en waar te volgen?
Ik weet niet waar deze te volgen is, UEFA.com?quote:28.08.2009
13.00CET Monaco UEFA Europa League
Group stage
En laat hem minstens vier wedstrijden staan.quote:
Vriendje Vermaelen is weg? Ik weet niet, hij is idd erg matig de laatste weken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef navigator het volgende:
Wat is er trouwens met Vertonghen aan de hand, die gast straalt helemaal niks meer uit, geen spelplezier, geeen winnaarsmentaliteit, helemaal niks.
Ik vind m ook maar matig voetballen trouwens de laatste tijd.
Ow daarom halen we De Mul terugquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vriendje Vermaelen is weg? Ik weet niet, hij is idd erg matig de laatste weken.
Hij was eind vorig seizoen ook al matig.. Alleen de eerste seizoenshelft was hij goed bezig, vind het ook vreemd inderdaad.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:02 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Vriendje Vermaelen is weg? Ik weet niet, hij is idd erg matig de laatste weken.
Minstens 10 wedstrijden samen met Suarez voorin. Daarna kunnen we oordelen over Sulejmani, maar ik weet bijna zeker dat dan niemand meer aan hem twijfelt. Vertrouwen is het sleutelwoord.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef BoNi het volgende:
[..]
En laat hem minstens vier wedstrijden staan.
Helemaal mee eens ! Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zag...quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 11:57 schreef navigator het volgende:
Wat is er trouwens met Vertonghen aan de hand, die gast straalt helemaal niks meer uit, geen spelplezier, geeen winnaarsmentaliteit, helemaal niks.
Ik vind m ook maar matig voetballen trouwens de laatste tijd.
Zou die goede periode van vorig jaar een uitzondering zijn geweest?
Uhm... áls hij speelt, speelt ie toch linksbuiten ? Hij heeft in 433 een sterk aanspeelpunt nodig, en moet samen met Suarez kunnen zwerven. Niet vastplakken aan die lijn. Waarin hij nog beter zou renderen is in een 442, met Suarez, of als opvolger van Suarez met een balvaste jongen naast hem.quote:
Zijn er niet een paar van hier via Dusseldorf gegaan?quote:Ajax redt gestrande fans uit brand
Van onze speciale verslaggever
BRATISLAVA - Ajax heeft zich in Bratislava van zijn beste kant laten zien. De Amsterdamse club bood een aantal gestrande fans de mogelijkheid om alsnog terug te keren naar Amsterdam. ,,Ze mogen voor een klein bedrag per persoon mee op de teamcharter”, zei Daan van der Burg van Ajax.
Ajax en reisorganisatie OAD beloonden daarmee de doorgewinterde supporters, die de club door heel Europa achterna reizen. Een groep was via Dusseldorf en Bergamo naar de Slowaakse hoofdstad gekomen om de Ajacieden tegen Slovan Bratislava (2-1 winst) te zien spelen, maar werden op de terugweg met een flink probleem opgezadeld.
De vlucht van 08.05 uur naar Milaan/Bergamo was wegens een technisch mankement 'voor onbepaalde tijd' vertraagd. Om 13.00 uur zouden zij op de luchthaven van Bratislava meer informatie krijgen, maar de verbindingsvlucht van Bergamo naar Dusseldorf moest om 14.00 uur vertrekken. ,,Omdat onze vlucht niet vol was, konden we die jongens helpen”, aldus Van der Burg.
Géén 433 spelen met Sulejmani en Suarez. 442, daar zijn die jongens perfect voor. Bijkomend voordeel is dat Rommedahl dan waarschijnlijk ook geen plek meer in de basis heeftquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:26 schreef Lebawski het volgende:
[..]
Helemaal mee eens ! Ik dacht altijd dat ik de enige was die dat zag...
[..]
Uhm... áls hij speelt, speelt ie toch linksbuiten ? Hij heeft in 433 een sterk aanspeelpunt nodig, en moet samen met Suarez kunnen zwerven. Niet vastplakken aan die lijn. Waarin hij nog beter zou renderen is in een 442, met Suarez, of als opvolger van Suarez met een balvaste jongen naast hem.
Of Jol zet hem op de rechtshalf..quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Géén 433 spelen met Sulejmani en Suarez. 442, daar zijn die jongens perfect voor. Bijkomend voordeel is dat Rommedahl dan waarschijnlijk ook geen plek meer in de basis heeft
Netjes van Ajaxquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:26 schreef Silaz het volgende:
[..]
Zijn er niet een paar van hier via Dusseldorf gegaan?
De laatste weken toch één van de betere spelers. Ben ook niet weg van hem, maar als hij deze lijn doorzet is hij bruikbaar.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:28 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Bijkomend voordeel is dat Rommedahl dan waarschijnlijk ook geen plek meer in de basis heeft
Wat een ongelovelijke koning blijft die overtoom tochquote:Overtoom: 'Ajax hard aanpakken'
vrijdag 28 augustus, door barrehhafca, Delft, 11:39u, Ajax Life
Allemaal leuk en aardig die loting voor de Europa League, maar het draait dit jaar om het kampioenschap. En om kampioen te worden zal je ook uitwedstrijden bij Heracles moeten winnen. Als het aan Heraclied Willy Overtoom ligt, gebeurt dat echter niet. Ajax Life sprak met de watervlugge aanvaller: 'Wij moeten ze gewoon hard aanpakken, daar kunnen ze niet tegen.'
Overtoom laat in de Ajax Life van vorige week zijn licht schijnen over het huidige Ajax. De watervlugge Overtoom is best positief: 'Onder Martin Jol is het allemaal heel degelijk tot nu toe. Achterin geven ze weinig weg en voorin is het heel creatief. Het gaat de goede kant op met Ajax.'
quote:De Graafschap vangt bot bij Edgar Davids
De Graafschap had met het binnenhalen van Edgar Davids een geweldige stunt willen uithalen. De Superboeren benaderden de middenvelder vorige week, maar de 36-jarige international bedankte voor de eer.
"We hoorden dat Davids nog graag een jaar wilde voetballen en hebben toen zijn zaakwaarnemer benaderd", vertelt directeur Leen Looyen van De Graafschap in De Gelderlander. "Hij zou de ideale speler zijn geweest, links op het middenveld. We moeten toe naar een mannenelftal en daar had Davids in gepast. Helaas is het niets geworden
Waarom Wenen niet den?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef denthemen het volgende:
Och jezus, uit pot 2 zou ik bijna iedereen wel willen loten..Ik ben tevreden als we uit pot 2 één van deze clubs krijgen: Fenerbache, Celtic, Lille, Everton, Brugge, Galatasaray, Anderlecht of Lazio. Alleen dus geen Kopenhagen of Austria Wien
Ik heb bij dit lijstje eigenlijk meer gekeken naar onze thuiswedstrijden, en ik denk dat al deze clubs veel supporters mee zullen nemenquote:
Ik hoef die Turkse clubs niet. En Brugge eigenlijk ook niet. Worden toch twee combi'squote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:31 schreef denthemen het volgende:
Och jezus, uit pot 2 zou ik bijna iedereen wel willen loten..Ik ben tevreden als we uit pot 2 één van deze clubs krijgen: Fenerbache, Celtic, Lille, Everton, Brugge, Galatasaray, Anderlecht of Lazio. Alleen dus geen Kopenhagen of Austria Wien
Ja lekker 10000 turken tussen de Ajacieden op de tribunequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:42 schreef denthemen het volgende:
[..]
Ik heb bij dit lijstje eigenlijk meer gekeken naar onze thuiswedstrijden, en ik denk dat al deze clubs veel supporters mee zullen nemenOverigens is Wenen wel mooi voor een uitwedstrijd
Ik heb toch niets met combi's te makenquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Ik hoef die Turkse clubs niet. En Brugge eigenlijk ook niet. Worden toch twee combi's
Anders staat Brugge bovenaan natuurlijk whaaaaa
Williequote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:35 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Wat een ongelovelijke koning blijft die overtoom toch
Geheid dat er gezeik gaat ontstaan, heerlijk toch zo'n opgefokt sfeertje?quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef Jasza het volgende:
[..]
Ja lekker 10000 turken tussen de Ajacieden op de tribune
Lekker met messen erbijquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 12:52 schreef denthemen het volgende:
[..]
Geheid dat er gezeik gaat ontstaan, heerlijk toch zo'n opgefokt sfeertje?
Pas maar op je bandenquote:
Altijd een extra binnenbandje meequote:
TV tijden. Misschien speelt een Engelse dan al.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:37 schreef BoNi het volgende:
Waarom kan Fulham niet in groep A terechtkomen?
Is het home open?quote:
Waarom zou RSCA uit in godsnaam een combi worden zeg....quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:50 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Zagreb thuis heb ik wel weer zin in
Verder kut tripjes. Ga zeker niet naar Zagreb, Anderlecht ook niet denk ik want dat zal wel een combi worden en Timisoara ofzo misschien
Niemand hier onderschat Timisoara. Ik denk overigens wel dat we ze met een nulletje of vijf moeten kunnen pakken.quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:50 schreef jna het volgende:
Timisoara, dat wordt weer een gevalletje onderschatting
Daar gaan we al weerquote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:54 schreef denthemen het volgende:
In deze poule moeten we 1e kunnen worden
quote:Op vrijdag 28 augustus 2009 13:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Niemand hier onderschat Timisoara. Ik denk overigens wel dat we ze met een nulletje of vijf moeten kunnen pakken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |