Zeg dan niks. Ajax moet eens in de Balkan scouten, genoeg leuke spelers daar.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Berbatov, Drogba en Ibrahimovic.
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaat :')
| 1 2 3 4 5 6 | -Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Atouba- --------------------Enoh--------------------- -----------De Zeeuw--------Emanuelson-------- -------------------Aissati------------------- ---------------Suarez---Sulejmani------------ |
Ja of in Zuid Amerika. Zo'n Cvitanich lijkt me wel wat, oh wacht...quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:49 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Zeg dan niks. Ajax moet eens in de Balkan scouten, genoeg leuke spelers daar.
Liever De Jong dan Aissati.quote:
Volgens mij 13.00 uur.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Lieve mensen, simpele vraag: hoe laat is de loting morgen? Kan het hier even niet nazoeken op het moment en hoor twijfel tussen 1200 en 1300. Alvast dank.
Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik Anita ook wel een paar wedstrijden als LB wil zien. Van Atouba ben ik nog niet echt onder de indruk om het maar netjes te zeggenquote:
quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Die kunnen bij mij ook absoluut op een basisplaats rekenen inderdaad. Verder is het niet veel soeps
Met De Jong ipv Aissati kan ik ook nog wel leven ja. Eigenlijk zou je daar Honda voor moeten halen, maar op die positie ligt niet echt de prioriteit.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever De Jong dan Aissati.
En als Gabri dan eens een keertje mee kan doen, Urby naar LB en circusatouba eruit.
Die zal wel in de basis staan bij me, maar ik vind het geen geweldige speler. Zegt genoeg dat hij bij ons in de basis staatquote:
Als je Aissati een keer een paar wedstrijden op rij laat staan, vertrouwen geeft, komt het echt wel goed.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Radegast het volgende:
[..]
Liever De Jong dan Aissati.
En als Gabri dan eens een keertje mee kan doen, Urby naar LB en circusatouba eruit.
Ik ook nog niet, maar als hij zijn trucendoos voortaan thuislaat kan het best wel wat worden. Hoop ik dan.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik Anita ook wel een paar wedstrijden als LB wil zien. Van Atouba ben ik nog niet echt onder de indruk om het maar netjes te zeggen
mooie opstellingquote:
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je Aissati een keer een paar wedstrijden op rij laat staan, vertrouwen geeft, komt het echt wel goed.
Zo slecht was hj niet bij Twente en komt ie naar Ajax staat ie te spelen alsof ie een zak schijt in zijn broek heeftquote:
Dat denk ik dus ook, maar als Martin Jol net als Marco van Basten iedere wedstrijd weer elf andere namen het veld in stuurt, kunnen we nooit bouwen aan een goed team. Want dat er individuele klasse is is, is een feit. Maar we gaan er gewoon af als we tegen echte teams spelen, dus waarom zelf geen team bouwen?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.
Gewoon een paar wedstrijden met Sulejmani en Suarez samen in de spits spelen. Dan komt het best goed. Die twee hebben kwaliteit genoeg
Juist. Iedereen is het hier toch wel zo'n beetje over eens? Waarom snapt iemand als Martin Jol, die toch al jarenlang ervaring op het hoogste niveau heeft, dit niet?quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook, maar als Martin Jol net als Marco van Basten iedere wedstrijd weer elf andere namen het veld in stuurt, kunnen we nooit bouwen aan een goed team. Want dat er individuele klasse is is, is een feit. Maar we gaan er gewoon af als we tegen echte teams spelen, dus waarom zelf geen team bouwen?
En ook niet de ene keer 4-4-2 en de andere keer 4-3-3, gewoon een duidelijke keuze maken.
\quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.
Gewoon een paar wedstrijden met Sulejmani en Suarez samen in de spits spelen. Dan komt het best goed. Die twee hebben kwaliteit genoeg
Sulejmani begon prima in een twee spitsensysteem in Groningen. Ik heb toen een paar prachtige aanvallen gezien van Sulejmani en Suarez. Snap niet waarom we daarna nooit meer zo gevoetbald hebben.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef Gratau het volgende:
[..]
\
precies, Suarez en Suleyman, klaar. Suleyman heeft geeneens de kans gekregen om zich goed te bewijzen, maar telkens 1 of andere Rommedahl of Emanuelson in de aanval.
Don't know.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Juist. Iedereen is het hier toch wel zo'n beetje over eens? Waarom snapt iemand als Martin Jol, die toch al jarenlang ervaring op het hoogste niveau heeft, dit niet?
Dat hebben we onderhand al bij tientalle spelers gezien.quote:Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo slecht was hj niet bij Twente en komt ie naar Ajax staat ie te spelen alsof ie een zak schijt in zijn broek heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |