abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72214456
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Berbatov, Drogba en Ibrahimovic.

Zeg dan niks. Ajax moet eens in de Balkan scouten, genoeg leuke spelers daar.
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_72214460
Het enige wat je de scoutin echt kan verwijten is de aankoop van onze Argentijnse vriend... Ze zochten (denk ik) naar een type Huntelaar en dat is hij niet.. Dat vind ik een flater.. Verder geef ik het je te doen... Bij ons moet een speler slagen... zeker in deze tijd... Ze durven de gok niet meer aan en gaan dus spelers kopen die het bij de concurrentie goed doen..

Weer een fout, want bij Ajax speel he als verdediger met veel ruimte voor je en kom je dus snel 1 op 1. Iets wat Douglas wel kan en Wielaert niet.. Dat hadden ze kunnen weten.. Wielaert presteert beter bij een ploeg met een wat meer gesloten verdediging.. maar zo'n beetje alle aankopen zitten op de bank.. Op de Zeeuw en Suarez na.. Wat ook de enige 2 goeie aankopen van de afgelopen 5 jaar zijn...

Suljemani ook.... Speelt heel goed bij Heereveen... Moet bij Ajax in een totaal andere rol spelen...... komt niet uit de verf... Ook dat kun je zien aankomen...
Ajax!!
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:50:19 #103
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72214473
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:46 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Dat lijkt me inderdaad erg handig. Gewoon Sulejmani en Suarez samen in de spits. Verder zoekt hij het maar uit. De rest is toch middelmaat :')
1
2
3
4
5
6
-----------------Stekelenburg----------------
-Van der Wiel-Alderweireld-Vertonghen-Atouba-
--------------------Enoh---------------------
-----------De Zeeuw--------Emanuelson--------
-------------------Aissati-------------------
---------------Suarez---Sulejmani------------
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_72214501
Die Atouba is echt ene grap zeg. DIe loop ik er nog wel uit. Hoop dat Jol echt weet wat ie gedaan heeft en niet nog meer rotzooi binnen heeft gehaald.

Heeft Ajax in de gelederen geen enkele links back of zo?
pi_72214511
Is er iemand zo vriendelijk om Robbie in de Atlantische Oceaan te dumpen? Wat mij betreft raakt ie daar ook voor altijd zoek.
pi_72214522
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:49 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Zeg dan niks. Ajax moet eens in de Balkan scouten, genoeg leuke spelers daar.
Ja of in Zuid Amerika. Zo'n Cvitanich lijkt me wel wat, oh wacht...

Mensen verwachten veel te veel. Zulke spelers zitten allemaal niet meer op Ajax te wachten.
pi_72214527
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:50 schreef M0NTANA het volgende:

[..]
[ code verwijderd ]
Liever De Jong dan Aissati.
En als Gabri dan eens een keertje mee kan doen, Urby naar LB en circusatouba eruit.
pi_72214533
Lieve mensen, simpele vraag: hoe laat is de loting morgen? Kan het hier even niet nazoeken op het moment en hoor twijfel tussen 1200 en 1300. Alvast dank.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_72214548
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef kevin6188 het volgende:
Lieve mensen, simpele vraag: hoe laat is de loting morgen? Kan het hier even niet nazoeken op het moment en hoor twijfel tussen 1200 en 1300. Alvast dank.
Volgens mij 13.00 uur.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:53:11 #110
144262 thewishmaster
Born and Raised in Amsterdam
pi_72214564
Rob Wielaert stond weer als een oud wijf te verdedigen. Het is toch te hopen dat er nog een centrale verdediger komt.
pi_72214597
quote:

[..]
[ code verwijderd ]

Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik Anita ook wel een paar wedstrijden als LB wil zien. Van Atouba ben ik nog niet echt onder de indruk om het maar netjes te zeggen
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:54:56 #112
192229 XDo
Orgasm beat it!
pi_72214623
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:48 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Die kunnen bij mij ook absoluut op een basisplaats rekenen inderdaad. Verder is het niet veel soeps
It's nothing, returned Mrs Chick. It's merely change of weather. We must expect change.
pi_72214641
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

En als Gabri dan eens een keertje mee kan doen, Urby naar LB en circusatouba eruit.
Met De Jong ipv Aissati kan ik ook nog wel leven ja. Eigenlijk zou je daar Honda voor moeten halen, maar op die positie ligt niet echt de prioriteit.
pi_72214671
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef XDo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Die zal wel in de basis staan bij me, maar ik vind het geen geweldige speler. Zegt genoeg dat hij bij ons in de basis staat
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:57:55 #115
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72214724
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:52 schreef Radegast het volgende:

[..]

Als je Aissati een keer een paar wedstrijden op rij laat staan, vertrouwen geeft, komt het echt wel goed.
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:54 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Kan ik me wel in vinden. Hoewel ik Anita ook wel een paar wedstrijden als LB wil zien. Van Atouba ben ik nog niet echt onder de indruk om het maar netjes te zeggen
Ik ook nog niet, maar als hij zijn trucendoos voortaan thuislaat kan het best wel wat worden. Hoop ik dan.

De Jong, Gabri en Donald zitten dicht tegen de basis aan, verder is het niet veel soeps.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
  donderdag 27 augustus 2009 @ 21:58:34 #116
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72214757
wielaert.

klasse-aankoop
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:01:01 #117
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_72214790
quote:

[..]
[ code verwijderd ]
mooie opstelling

lijkt meest logische

alhoewel atouba nog onzeker is als linksback
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_72214836
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:57 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Als je Aissati een keer een paar wedstrijden op rij laat staan, vertrouwen geeft, komt het echt wel goed.
Dat is inderdaad het hele punt: vertrouwen.

Gewoon een paar wedstrijden met Sulejmani en Suarez samen in de spits spelen. Dan komt het best goed. Die twee hebben kwaliteit genoeg
pi_72214890
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 21:58 schreef Fortitudo het volgende:
wielaert.

klasse-aankoop
Zo slecht was hj niet bij Twente en komt ie naar Ajax staat ie te spelen alsof ie een zak schijt in zijn broek heeft
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:05:21 #120
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72214917
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Gewoon een paar wedstrijden met Sulejmani en Suarez samen in de spits spelen. Dan komt het best goed. Die twee hebben kwaliteit genoeg
Dat denk ik dus ook, maar als Martin Jol net als Marco van Basten iedere wedstrijd weer elf andere namen het veld in stuurt, kunnen we nooit bouwen aan een goed team. Want dat er individuele klasse is is, is een feit. Maar we gaan er gewoon af als we tegen echte teams spelen, dus waarom zelf geen team bouwen?

En ook niet de ene keer 4-4-2 en de andere keer 4-3-3, gewoon een duidelijke keuze maken.
pi_72214971
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:05 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Dat denk ik dus ook, maar als Martin Jol net als Marco van Basten iedere wedstrijd weer elf andere namen het veld in stuurt, kunnen we nooit bouwen aan een goed team. Want dat er individuele klasse is is, is een feit. Maar we gaan er gewoon af als we tegen echte teams spelen, dus waarom zelf geen team bouwen?

En ook niet de ene keer 4-4-2 en de andere keer 4-3-3, gewoon een duidelijke keuze maken.
Juist. Iedereen is het hier toch wel zo'n beetje over eens? Waarom snapt iemand als Martin Jol, die toch al jarenlang ervaring op het hoogste niveau heeft, dit niet?
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:07:33 #122
198299 Gratau
eendracht maakt macht
pi_72214988
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:02 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

\

precies, Suarez en Suleyman, klaar. Suleyman heeft geeneens de kans gekregen om zich goed te bewijzen, maar telkens 1 of andere Rommedahl of Emanuelson in de aanval.
mundus vult decipi
pi_72215103
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef Gratau het volgende:

[..]

\

precies, Suarez en Suleyman, klaar. Suleyman heeft geeneens de kans gekregen om zich goed te bewijzen, maar telkens 1 of andere Rommedahl of Emanuelson in de aanval.
Sulejmani begon prima in een twee spitsensysteem in Groningen. Ik heb toen een paar prachtige aanvallen gezien van Sulejmani en Suarez. Snap niet waarom we daarna nooit meer zo gevoetbald hebben.
  donderdag 27 augustus 2009 @ 22:10:49 #124
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_72215114
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:07 schreef HeinekenAFCA het volgende:

[..]

Juist. Iedereen is het hier toch wel zo'n beetje over eens? Waarom snapt iemand als Martin Jol, die toch al jarenlang ervaring op het hoogste niveau heeft, dit niet?
Don't know.

Maar goed, zou ook mooi zijn als de supporters dit begrijpen. Mocht Martin Jol naar een vast team toewerken, dan niet Sulejmani uitfluiten als hij voor de tweede wedstrijd op rij kut is. Bijna iedereen is fuckin' jong, laat ze alsjeblieft fouten maken, daar leren ze van. Gewoon vertrouwen en rust houden.
pi_72215154
quote:
Op donderdag 27 augustus 2009 22:04 schreef Chadi het volgende:

[..]

Zo slecht was hj niet bij Twente en komt ie naar Ajax staat ie te spelen alsof ie een zak schijt in zijn broek heeft
Dat hebben we onderhand al bij tientalle spelers gezien.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')